IRC-Galleria

Tiedot

Luokittelu
Elämänkatsomus ja filosofia
Perustettu
16.10.2005
Tilastot
Käyntejä: 18 724 (1.7.2008 alkaen)
Koko
3080 jäsentä
Tyttöjä: 1837 (60 %)
Poikia: 1243 (40 %)
Sijoitus koon mukaan: 86
Keski-ikä
35,0 vuotta
Otos: 1973 jäsentä
Tyttöjen keski-ikä: 34,6 vuotta
Poikien keski-ikä: 35,5 vuotta
Valvojat
kibeus

Tarinoita huumeiden käytöstä !

  • teeyksceeteeykscee[#1] 6. toukokuuta 2015 15:40:17

    Nonii, kertokaahan omat tarinanne huumeiden käytöstä, ja siitä miten pääsitte eroon. Tässä oma tarinani.


    Kaikki alko 13-kesäsenä pilven (kannabis) polttelulla. Polttelin alussa kerran kuussa, sitte kerran viikossa, sitte useita kertoja viikossa. Olin 3kk vajaa 14v ku aloin käyttämää naksui (ekstaasi) ja sillon tällön sieniä ja lappuja (LSD). Siinä 14v-15v välillä alotin pirin (amfetamiini). Siitä lähti suurimmat ongelmat liikkeelle. Laihduin huomattavasti, enkä nukkunu öisin. Olin aina jossai liikenteessä. Olin just täyttäny 15, ku mut sijotettii Kaarinaa laitoksee. Sillon oli noin 2vko taukoo käytöstä, mut heti ku pääs liikkumaa ni aloin ettii lisää kamaa. Ihme kyllä, en kertaakaa jääny kiinni siinä laitoksessa. Pääsin pois keväällä, jolloin päätin että ryhdistäydyn, ja lopetan. Kesäloman olin viihteellä alkoholin kans, ja syksyllä alotin amiksen. Aloin polttaa pilvee ja käyttää naksui sekä pirii aika useesti. Kokkelii (kokaiini) koitin pari kertaa. Lopetin koulun, ja aloin käyttää hitaita huumeita (Subutex, heroiini). En ollu koskaa ennen rännittäny (suonensisäsesti), mut subuu (Subutex) aloin rännittämää. Herskaa (heroiini) koitin muutamia kertoja. Olin kovassa subu-koukussa, joten sossupalaverissa eräänä aamuna, pyysin sijotusta johonki mahollisimman kauas kotikunnalta. Katko oli mieles. Sossu soitteli pari puhelua, ja kerto sen jälkee mulle et lähden siltä seisomalta Haminaan stoppariin. Siellä olin sitten päivälleen 6vko, jonka jälkeen oon ollut ilman. Sanon ei huumeille, ja oon helvetin ylpeä siitä.
  • PAREPARE[#2] 13. toukokuuta 2015 22:34:52

    Kannabiksesta.. Tämä yleisin huume jota tuntuu melkein joka toinen jo käyttävän. Alotin ite pilven polton 17-vuotiaana ja sillon oli liikkellä vähä mitä sattuu ku ei tuntenu piirejä ja käyttö pysy sillon viihde käytössä. Yli vuos sitten erosin sit 5v suhteesta ja polttelu karkas käsistä. Pahimmillaan se oli joka päiväistä ja jututki alko olla kannabis painotteista. Koko ajan sitä "laillistakaa" ja "tämä on hieno juttu auttaa kaikkeen" kavereiltaki kyseli vaan "onko sulla??" Oli se hienoo aikaa kunnes rupes pikku hiljaa flippaamaan päässä. Rupes huomaamaan ku ahistus selvinpäin lisäänty ja maailman kuva rupes järkkymään. Vedin sit överit kaverin luona ja sain jonkulaisen paniikkikohtauksen.. Menin ihan omiin maailmoihin ja tärisin vaan ja olin kuulema ihan valkonen. Siitä se alamäki sit alko ku päätin lopettaa ja selvinpäin tuli kaikenlaisia psykoottisia kohtauksia. Tuntu että ois jossain toisen kropassa ja että ois jossain autopilootti modessa. Kaikenlaista hullua oli semmosen muutaman kk verran.. Sain sit psykoosi ja masennuslääkityksen ja tällä hetkellä käyn psykiatrialla. Psykoottiset olot on hävinny onneks.. Olihan se yhtä helvettiä olla aina omissa maailmoissaan selvinpäin, mutta tästä etiäpäin. Yhteenvetona se että kannabis ei sovi kaikille ja ne jotka tietää asioista niin suosittelen siirtymään CBD polton pariin. THC valitettavasti tuhoaa aivoja vaikka siitä onkin paljon hyötyä. Psykiatrikin sano että voi tuoda vaikka muutaman muunki jannun joilla on flipannu pilven polton takia. Itellä on paljon kavereita jotka polttelee ja 80% niistä käyttää masennuslääkkeitä pilven polton takia ja vetävät rauhottavia jotta voivat poltella. Lisäks kaikki elää siinä hetkessä eikä saa mitään aikaseks.. Moni ei halua myöntää tosi seikkoja ja toki polttelu sopii joillekkin kun sen vaan osaa pitää hallinnassa. En suosittele laillistamista ennen kuin porukka oppii nämä CBD jutut. Vielä lopuks tähän olen tyytyväinen siitä että en mennyt muihin päihteisiin vaikka olen katsonut vierestä kun kaverit rännittää, vetää nokkaan ja nappailee essoja. On mulle monta kertaa tarjottukin, mutta onneks oon osannu kieltäytyä. Niistä se alamäki vasta on alkanukkin monella.