IRC-Galleria

Tiedot

Luokittelu
Harrastukset
Perustettu
24.8.2011
Tilastot
Käyntejä: 2 207
Koko
48 jäsentä
Tyttöjä: 3 (7 %)
Poikia: 45 (93 %)
Keski-ikä
25,8 vuotta
Otos: 24 jäsentä
Tyttöjen keski-ikä: 25,3 vuotta
Poikien keski-ikä: 25,9 vuotta
Ylläpitäjä
HulluKari
Valvojat
peepee`, ssd, Jarsaa, paakee, _teba, step, Kamelium, nikke700, 8sade8, {Narcotik}, TTop1, bolle_, dikkeh, valevandro

moottorilaitteet! kokemuksia hyviä että huonoja kertokaa! :)

  • HulluKariHulluKari[#1] 10. toukokuuta 2012 02:47:05

    Eli kertokaapas moottorilaitteista hyviä että huonoja kokemuksia! jaetaan ilot ja surut keskenämme :=)
  • peepee`peepee`[#2] 10. toukokuuta 2012 16:40:21

    1. Derbi Senda X-Treme v.2009

    sellase laitoksen ostin uutena ja olihan se ihan mukava peli, ei minkäänlaisia ongelmia ennenku sitä piti ruveta virittämään, rupes sähköt vittuilemaan ja kytkinkruunua kappaleiks yms. muuten hyvä peli kun malttas pitää vakiona, ja kyllä se sillonki nosti nokkaa ;)

    2. Fude vm 200?

    sen kanssa tuli ajeltua n. puol vuotta ja kertaakaa ei tarvinnu mitää tehä, ilmanputsariks vaihoin piperin ja suoraa putkee tulemaan, hyvin kesti minunki käyttöö mm. kaasupohjassa +10km, kumit poltettua kantille keulittua ympäri jne, :D
  • DeeveriDeeveri[#3] 10. toukokuuta 2012 18:33:32

    Sähköhammasharja - En tykännyt
    Päältäajettava ruohonleikkuri - Ihan jees
  • 33443063344306[#4] 12. toukokuuta 2012 20:18:30

    Vertaillaanpa 2t ja 4t crossi ja enskapyöriä,mitä kokemuksia?kumpi on oikeasti parempi?Itse olen ajanut molemmilla,ja pidän 2tahtisesta enemmän,vaikka en oikein kyllä tiedä miksi.Asenne! :D
  • peepee`peepee`[#5] 12. toukokuuta 2012 22:11:29

    No ite tykkään molemmista, nelari o mukava räppäilypeli mut kakstahissa tulee raja siin 250cc kohalla, nelarissa huollot hirvittää ja kakstahissa se voima ;)
  • HulluKariHulluKari[#6] 31. toukokuuta 2012 22:21:29

    no itse oon tullut siihen tulokseen että 2T on kaikista taloudellisin rahallisesti remonttien suhteen ja muutenkin sillä pääsee parhaiten oli paikka mikä tahansa jos valitsee oikean koon oikeaan paikkaan ja silleen ajotaidon mukaisesti. Jos aloittaa vaikka enskan niin ehkä helpoin ois 250cc 4t siihen hommaan ja crossiin sama mutta jos enemmän 2t:llä ajellu niin sitten 2t on parempi vaikka sillä joutuukin vaihteita rämppäämään jatkuvasti. Se on tuo niin makua asia sekä tykkääkö rassata paljonkin tuo 4t vaatiin niin paljon enemmän osaamista kuin 2t on samakuin kasaisit palapeliä mutta 4t onjo sen verran haastava että seon melkein sama asia kuin suomi - englanti - suomi sanakirja joka pitäisi ulkoa osata :DD ainiin ja se etu 2t laitteessa että tietää varmasti millon vetää ja millon ei!! 4t kun voi yhen liian isollakin ajaa se etu kun jaksaa hyvin vääntää mut sanon näin että tuommonen 250 2t:kin jaksaa vääntää hyvin vaikka moni sanoo että täysin kierros laite niinku piikkinen sit 300cc 2t on mukava kyllä jossai suossa ja tuollein mut kyllä 250 2t on paras joka hommaan sanon minä. sit jos nelareissa noissa jutuissa niin sanoisinko että tuo ktm:än uus 350cc 4t ois paras kaikkeen on ruisku koneella ja ei tarvi kaasarin kanssa pelleillä kun aina oikee säätö jne.. sit kevyt ajaa sekä on melkein ku jokapaikan höylä :D Nyt ajan itse taas 4t laitteella mönkkäriin siirtymisen vuoksi pyöräilystä mutta kelkkailussa tietty kisakiree viritteinen kelkka kunhan vain sen saa tuolta Lynxin tehtaalta loka-marraskuun vaihteessa kun julkaseevat sitten vasta uuden kisa kelkan joita tekeevät vain pienen erän kisa kuskeille... ainiin ja tähän lisäten niin sanon näin että mitään huonoo eikä hyvää moottorilaitteissa ei enää kohallani ole kun oon nähnyt niin paljon hyvää ja huonoo että ei harmita mikään enää :DDD tällee lyhyesti ja ytimekkäästi kerroin mitä mieleen tuli.
  • HulluKariHulluKari[#7] 28. marraskuuta 2012 16:03:12

    vastailkaahan :)
  • 34771663477166[#8] 28. marraskuuta 2012 18:02:25

    Saksalaiset autot= en tykänny(paskoja,mut käy pip.proteesista) Braunin partakone= käytännöllinen ja toimii;) LG:taulu tv= kiva mut sille ei voi opettaa uusia juttuja dyson pölyn imuri=tehokas muttei korvaa tiskaavaa emäntää;) ford= ei oo tarvinnu korjata+taivaspaikastakin jotku puhuu:)
  • HulluKariHulluKari[#9] 29. marraskuuta 2012 00:11:30

    illan naurut! :DD siinä oli kyl loistavasti kerrottu!! :)
  • 33443063344306[#10] 29. marraskuuta 2012 00:28:20

    Nyt on eka oma auto! Fiat Ducato tietty,kelpaa kuskailla crossia radalle. :)
  • HulluKariHulluKari[#11] 11. lokakuuta 2013 03:58:56

    Tulipahan palattua autoissa sitten nelivetoon eli Subarun laitatin! :)