IRC-Galleria

Tiedot

Luokittelu
Pelit
Perustettu
24.5.2005
Tilastot
Käyntejä: 32 912 (1.7.2008 alkaen)
Kommentteja: 70
Koko
863 jäsentä
Tyttöjä: 151 (18 %)
Poikia: 712 (82 %)
Sijoitus koon mukaan: 644
Keski-ikä
34,0 vuotta
Otos: 536 jäsentä
Tyttöjen keski-ikä: 33,2 vuotta
Poikien keski-ikä: 34,2 vuotta
Valvojat
Northerntiger, Aurisgale, miskil, RepoFox, Kornholic, Emponator

Keskustelua pelikaupoista

  • 29247032924703[#1] 26. lokakuuta 2011 00:10:31

    Päätin aloittaa nyt sitten tällaisenkin keskustelun. Kertokaas mistä kaupasta tilaatte pelejä, miksi juuri sieltä, plussat ja miinukset. Ja että mistä ei kannata tilata. Tai hyviä vihjeitä. Tänne voi linkittää myös pelitarjouksia.

    Itse tilaan yleensä Thehutista www.thehut.com. Viimeisin tilaus oli eka kertaa Zavvista www.zavvi.com. Kummatkin on saman omistajan kauppoja. Pelejä saa halvalla, mutta on hitaampi kuin suomalaiset kaupat. Voi kestää 1-2 viikkoa pelin saaminen. Uudetkin pelit monesti edullisesti ja pari vuotta vanhat pelit ovat vain 10-20e. Negatiivisia kokemuksia ei oo itellä ollut, paitsi että joskus tilaus kestänyt yli 2 viikkoa.
  • 16438641643864[#2] 26. lokakuuta 2011 00:17:17

    Ite tilannut verkkokaupasta, vpd:stä sekä coolshopista. Kaikista tullut ajallaan ja luotettavasti.
  • 28233832823383[#3] 26. lokakuuta 2011 00:22:12

    Coolshopista tuli tänne lappiinki 23h tilauksen jälkeen mikki :)
  • sneakypro_zsneakypro_z[#4] 26. lokakuuta 2011 01:06:09

    Coolshop, koska halvin yleensä vertaa.fi:sä ja voi maksaa verkkopankilla

    tuttu ja turvallinen...vaikka ei oo vielä tosta BF3 tilauksesta mitää ilmotust tullut "mitä nyt jos tänään luin et kaikki saanut viestin, et lähetämme kirjepostissa...yms."


    ja nyt oon katellut jotain sivustoa "suomalainen..kai" mut en muist nyt nimeä ...nii siel oli -5 (-10% jäsenille) tai jotai sellasta
  • NeitiKofeiiniNeitiKofeiini[#5] 26. lokakuuta 2011 15:01:17

    Coolshop on luotettava ja halpa, tuotteet tullu nopeasti. Myös gameon.fi on yks suosikeista, joskus tekee tosi halvalla löytöjä ja tuotteet perillä nopeasti.
  • 28555632855563[#6] 27. lokakuuta 2011 01:26:19

    Mä tilaan sieltä, mista on halvinta. Katon www.hintaseuranta.fi stä missä on halvinta, ja ostan sieltä. VPD-pelikauppa on ehkä se mistä eniten oon tilannu.
  • 745776745776[#7] 29. lokakuuta 2011 21:41:08

    play.com, thehut, vpd, verkkokauppa, coolshop, zavvi ja myös tullut ebay ja amazonia käytettyy joskus.
  • 34941393494139[#8] 6. helmikuuta 2013 19:42:59

    Ainakin yks on CDON. En muista melkein yhtikäs muita. Oon varmaa keskittyny muuhun liikaa :)
  • DNSTUFFDNSTUFF[#9] 7. helmikuuta 2013 11:53:22

    Mä oon tilannu jo vähän aikaa tuolta coolshop.fi paikasta. Siellä on ihan kilpailu kykyinen hinta ja toimitus aika. Yleensä sellaista 3pvä sikäli tuotetta varastossa. Siellä on myös bonsupiste järjestelmä käytössä ja ilmaiset kuljetukset kaikista tilauksista.

    Sitten oon tilannu myös aika paljon tuolta cdon.com noista tarjouksista ku niissä sattuu olee välil jotain sellaista mikä kiinnostaa.

    Sitten on myös Puolenkuunpeleissä tunnukset ja sekin hyvä mesta bonus järjestelmnsä ansiosta. Palvelu ja toimivuus pelaa sekä siellä on myös käytetyt pelit hyvin esillä ja varastosaldo on melkein aina kohdillaan.
  • ^javitut^^javitut^[#10] 23. syyskuuta 2020 21:27:35

    huuto
  • Bufu\oBufu\o[#11] 2. marraskuuta 2020 03:15:24

    Se että mistä sivustolta löydän, ostan ja tilaan, pelin fyysisenä, vaihtelee jonkin verran. Mutta yleensä, niitä sivustoja ovat: Puolenkuun Pelit, Ebay, tai muiden Suomalaisten pelikauppojen verkkosivut.

    Yleensä, katon aina ensin, löytyykö etsimäni peli, Puolenkuun Pelit sivustolta, sekä sen hintaa, sillä tuolla sivulla, saa tähden aina tilauksesta, kun sen hinta toimituskulineen, ylittää 35e (ja kun kerää 10 tähteä, saa seuraavasta ostoksesta, 35e alennuksen, jos niin haluaa). Mutta, jos saman pelin löydän muiden Suomalaisten pelikauppojen sivulta, kuin Puolenkuun Pelit sivulta, ja saan sen tilattua toimituskuluineen, alle/tasan 35e, niin sitten hankin sen muualta.
    Joskus kyllä teen niinkin, että tilaan Puolenkuun Pelit (tuttavammin "Puolari") sivulta, jonkun alle 30e maksavan pelin, jos sen saa halvemmalla sieltä, kuin muista Suomen pelikaupoista.

    Ebay taas sitten, on enemmän tällänen varasuunnitelma, että jos peliä ei löydy Suomesta ollenkaan/enää, niin sitten tilaan sen Ebay:stä, täysin uutena/kuin uutena, ja EU:n alueelta. Ja syyt, miksi Ebay on varasuunnitelmana, on se että, haluan ensisijassa tukea Suomalaisia pelikauppoja, mikäli mahdollista, ja se on mukavampaa joskus saada peli nopeastikkin.

    Näistä pelien osto-sivustoista, ei mulla ole ollu huonoja kokemuksia, mutta yksi outo kokemus, oli se, että kerran, kun Ebay:n kautta tilasin joltain myyjältä pelin, niin sain kyllä pelin jonka tilasinkin, ja se toimi moitteitta. Mutta sitten, aloin ihmettelemään että, mistä olkkariini tulee miesten deodorantin hajua, ja hajun lähde, oli se peli, jonka olin tilannu Ebay:n kautta. Eli joku oli tahalteen/vahingossa, suihkauttanu jotai Rexonaa pelin kotelolle.
  • WarmasterWarmaster[#12] 19. marraskuuta 2020 00:12:56

    VPD tai Retro magia koska voi tehdä löytöjä