[laurra

love's such an old-fashioned word.

SITÄ SAA MITÄ TILAAAAA :))))Keskiviikko 06.05.2009 02:46

Nyt on sitten SM-kisareissu ja Ahvenanmaan matka takana, ja neljä viime päivää on olleet kyllä ihanat. Oli hurjan hauska reissu, niin kuin yleensäkin, ja tuli heti ikävä takasi kun jäi bussista tököttämään Kuivaniemelle vesisateeseen. Ahh :D

Matkahan alko siis lauantaiaamuna aikaisin, bussi lähti kuudelta Torniosta ja me hypittiin Aurin, Roosan ja Iiriksen kans kyytiin Kuivikselta. Ensin suunnattiin Kuopioon kohti puhallinorkestereiden SM-kisoja, jotka meni hyvin! Oli kyllä aivan järkyttävän kuumaa ja kaikkea, mut biisit meni pääosin silleen kuin oli tarkoituskin, saa olla tyytyväinen kyllä :) Ja kasisijahan sieltä tuli, mikä oli kyllä aika iloinen yllätys kieltämättä.
Iltapäivällä matka jatkui Huittisiin musarille nukkumaan, missä saatiin nukkua musarin omilla patjoilla. Olipa hehkeää :D Mut uni löytyi kyllä mukavasti siinä yhden maissa, kun aamuherätyskin oli ollu aikainen. :)

Sunnuntaiaamunaki herätys oli ihan liian aikainen, puoli seiskalta oltiin taas jatkamassa matkaa Turkuun ja laivalle kohti Maarianhaminaa. Laivareissu oli kiva, mm. hajoiltiin vähän kaikelle ja vinkkailtiin erittäin ahkerasti silmää kaikille. :---) Oli hauskaa! Siellä tosiaan törmäiltiin muutamaan naamaan erittäin useaan otteeseen, ennalta tuntemattomia siis mutta alko pikkuhiljaa tulla tutuiksi kyllä. Maarianhaminassa oltiin perillä about kahen maissa ja suorilta majapaikkaan (nimeä en tosiaankaan muista), jonne - yllätys yllätys - ilmaantui sitten tämä sama laivaporukkakin. :D
Ilta oli ihana, oli tosi kesäinen ja lämmin ilma ja tehtiin kaikkea porukalla ulkona. Yks "keikkakin" soitettiin ulkona, siinä retkeilymajan pihalla ja eka rohkaiseva kommentti tuli muutamalta pojalta jo ennen soiton alkamista: "Millon te lopetatte, kun me yritettäis nukkua?" HAHAHAA siinäpä nukutte, me soitettiin silti :) Ihan illalla käytiin punkinmetsästyksessä, eli kävelemässä puistoissa yms ja sieltä löyty kaikenlaista jännää. :---)
Yöllä taisi soida myös puhelin muutamaan kertaan, kiitoksia vaan Jere tai Jaakko, kumpi nyt sitte oliki. :D Takasi tulee joku kerta!

Maanantaina nukuttiin vähän pidempään, syötiin aamupala ja lähettiin tsippailemaan Maarianhaminan keskustaan koko päiväksi. Alunperin suunniteltu ulkokeikkakin peruuntui kun oli vähän kylmempi ilma, ja näin sitten vaan pyörittiin kaupungilla koko päivä. Oli kyllä hurjan pieni kaupunki, jonku verran kauppoja löyty mut ei mitenkään mahottomasti. :> Syötiin mm. koiranlihakebabia (Anskun sanoin :D) ja semmoista. Ilta istuskeltiin satamassa, Ville ja Matias viihdytti bussipysäkillä ja käytiin kallioilla kattelemassa maisemia. Suomi-peliäkin kuunneltiin melko intensiivisesti ensin bussissa, sitten puhelimen kautta terminaalissa ja lopulta laivalla! 23:45 lähti yölaiva Helsingin suuntaan ja se yö kuluikin sitten siihen about kolmeen asti siellä hummailessa. :>

...ja tänään, koko päivän ajomatka takaisin pohjoisen suuntaan. Oli vähän väsähtänyt olo, mut kuten aina, loppumatkasta tunnelma tiivistyi ja oli aivan älyttömän ikävää lähteä. :( Kotona tosin odotteli maailman ihanin yllätys, 5000€:N MYÖNNETTY APURAHA. Sitä onkin odotettu ja ihan mahtavaa että se tuli ja sain sen, olin koko illan ihan sekasi ja juoksin vaan ympäri taloa ja itkin ja nauroin samaan aikaan. :D Reissun loppuminen plus se oli ehkä vähän liikaa :D

Mutmut, millon uudelle reissulle? :--) OLI KIVAA, KIITOS. ♥

[Ei aihetta]Perjantai 10.10.2008 23:54

Hiihtoloma ja Portugali! ♥
Nice. :)
Lätistiin vaan kaikkea pöhköä Roosan, Jeren ja Sampsan kanssa suurimman osan ajasta, tai oikeastaan loppujen lopuksi kaks ja puol tuntia. 8) No kyllä mää soitinki 20min kolmen tunnin harjotuksista.

Oli ihan kivaa <3 Huomenna joku enkun aineen kirjottaminen. Ja matikkaa :s Yhh.

// myös mun puolesta osanottoni Kauhajoella kuolleiden omaisille ja ystäville.

[Ei aihetta]Perjantai 29.08.2008 00:27

Kaikkienhan on nyt ihan PAKKO ostaa vessapaperia ku kaikki kuitenkin tarvii sitä ja haluaakin, eikös juu? :D Saisitte 30 rullan säkin Lambin wc-paperia, vain 15e! ;)
Kaupan päälle vaikka nimmarit vielä. Tarvitaan reissurahaa! :D
kiitti roosa ja amanda kun pesitte noi mun tiskit, niitä oli taas vähän kertynyt. :DD kyllä mää ne joskus olisin pessyt joo. ens kerralla vois yrittää tehdä sen mikroopuuronkin ILMAN että se on loppujen lopuksi ympäri mikroa :')
haha ja auri toi mulle maitoa! ja jätskin. söpöä :D

mutta heii arvatkaapas mitä. huomenna pidetään hauskaa urakalla! ;) huippua nähä taas kaikkia tyyppejä kuiviksen päästä. tää viikko on ollut kyllä loistava muutenki, eipä oo tullu tylsää missään välissä kyllä :D
huomenna nähään girlsss!

[Ei aihetta]Torstai 03.01.2008 20:41

ei ollut lonkissa mitään vikaa, ja nyt pitäis kaiken olla kunnossa. ♥ raukka vain nukutuksen jäljiltä vieläkin niin tokkurassa, että kävelee seiniin pahki sun muuta :D

Sä oot mun oma aarteni mä pidän susta huolta
Vielä monen vuoden päästäkin tuun miettiin tätä vuotta
Sä oot parasta mitä on mulle tapahtunut
Vasta nytten maailmani mulle on avartunut. <3

[Ei aihetta]Keskiviikko 02.01.2008 16:50

mikillä on joku hätänä nyt, kun se ei meinaa päästä enää makuulta ylös. :o
eihän se ole kuin vasta vajaat 7 vuotta, mutta pelottaa kyllä että mitä sille sitten käy... kun eilen vielä käytiin normaalisti lenkillä, eikä silloin ollut mitään hätää. :<
Viimesiä viedään vuodelta 2007, se on fakta. Joten olisi mukavaa jos sinä kertoisit parhaan muiston/hetken minun seurassani vuodelta 2007, tämän jälkeen lisää tämä omaan päiväkirjaasi ja ylläty miten paljon muistoja sinulla on vuodelta 2007.

jouluaatto. ♥Maanantai 24.12.2007 22:47

ihana päivä taas, jälleen kerran. oon syönyt niin liikaa että varmaan poksahdan, mutta ei anneta sen häiritä :D

mukavia lahjoja tuli kans, ykkösenä kumminkin uusi digikamera! :) sellanen panasonicin lumix, en vielä tiiä tarkemmin kun akku on latauksessa, mutta siinä on mm. omat asetukset omille muotokuville. aika herkku :D näyttää ainakin loistavalta, ihanaa! sitten oli mm. suklaata ihan ylipaljon, tällanen ihana pinkki pyjama, kirjoja, koruja, meikkejä, kynttilöitä, kaikkea. en oo kyllä näin kiltti oikeasti ollu :D

[Ei aihetta]Maanantai 24.12.2007 01:00

Tänä jouluna tahtoisin olla sinua lähellä,
tänä jouluna tahtoisin jakaa iloa yhteistä.

Tänä jouluna tahtoisin laulaa lämmöstä rakkauden
ja pyyhkiä silmistäsi jokaisen kyyneleen.

Tänä jouluna kanssasi tahdon kynttilän sytyttää
ja kuunnella sinua hiljaa, rakasta ystävää. ♥

Kaunista joulua kaikille, olette tärkeitä! :)
Muistakaa herkutella pipareilla ja suklaalla, rentoutua, nukkua pitkään ja ennen kaikkea NAUTTIA! <3 :)