Mikä tää kaveri juttu on...Keskiviikko 21.11.2007 14:20

...Ketkä nyt näkee ja mitäkin mun kuvia<jännä>
ei tajuuu...

Ihanaa sataa lunta <3Lauantai 17.11.2007 22:10

Mut huomenna pitäis olla jo taas plussa keli<suru>

[Ei aihetta]Torstai 08.11.2007 23:02

7.11.2007 Tuusulassa, Jokelan koulussa tapahtui traaginen ampumavälikohtaus. Kohtaus vaati ainakin 8 ihmisen hengen. Ota osaa ja laita nimesi tai nimimerkkisi tämän viestin perään, ja laita eteenpäin. : )

<3 JANSKU, Sandra, Sanni, Jenna, Miitta, Tuuli, Aki, miKO, Jönssi, ||JaFFa||, ssuz-, Tuhlaajatyttö, Heiskanen_, patkis, |Juustonen|, _bbyrr, Nicolette, Samperi84, _Jenni__ , ttuuliii, oqpo, ^feever^ henkka zimPer, Emm4- , emmihomo, hhattu, Bammssee], Dar--, [_ESKO_], [NaNNi], EvillivE, [maait], riana,Empumppu,MIIMUS,Sunny||, noita-akka,^_ansu_^,naskal,elinää,_Lost, MiiZku, miiatsu, nallepuh80, MarSa84
Vitsit aika menee nopeasti vastahan pidin pientä kääröä sylissä ja nyt on jo niin iso poika<sydän>

Tänään saadaan tietää tasan 3vee mitat,kello 13!!

[Ei aihetta]Keskiviikko 07.11.2007 21:40

Illalla palaa parvekkeella kynttilä.

Kun luet tämän viestin, vietä muutaman minuutin hiljaisuus heille, ketkä menehtyivät Jokelan ampumakohtauksessa. Kun olet viettänyt hiljaisuutta, kopioi tämä viesti ja lisää se omaan päiväkirjaasi. Menehtyneet ansaitsevat hiljaisuuden.

Kai mäkin kun kaikki muutkin, eli..Maanantai 10.09.2007 18:16

.. siivoilen kaveri ryhmää...
Kaikki ketkä haluaa nähdä edelleen mun kuvat niin ilmottautuu<hymy>
..mesessä siis en enää oo...
Joka kerta kun netti menee poikki niin mä oon ollut mesessä ja keskustellut jonkun kanssa, välttämättä muita juttuja ei oo auki...
Veikataan et mesessä on syy tähän et netti pätkii...

Koitan pitää galleriaa päällä jos jollain on asiaa...

kaveri ryhmät uusiks..Keskiviikko 18.07.2007 02:43

laitoin kuvia lukkojen taakse, et jos et näe niitä ja haluat nähä ilmota mulle!!

terveisiä kiinasta!!!Keskiviikko 18.07.2007 00:43

tosiaan pojat sai päähänsä alkuvuodesta että lähetään kesällä pariks viikkoo kiinaan.
Ostetiin liput hulluilta päiviltä 490e kappale ja alettiin valmistautuu lähtöön...
Oli mun ja rapen eka ulkomaan matka ja eka lento matka...
Kaikkien sähläysten ja ongelmien jälkeen päästiin hyvin matkaan.
Ja vielä kolmestaan &lt;hymy&gt;

Lähettiin turusta pienellä koneella helsiinkin ens. Lento matka oli kauhea. Mua pelotti ihan sairaasti

ja ahdisti että itku meinas tulla. Meiansin jo että jään 10päiväks helsiinkiin lomailee. Niin kauheeta

se oli.
Mut hyvin uskalsin sitten mennä helsingissä uuteen koneeseen. Lento hesasta kantonii kesti

9,5h..Huoh,järkky matka...
Oltiin kaikki vähän väsyneitä kun saavuttiin kantonii. Suomessa aika oli kello 2 yöllä ja kiinassa 7

aamulla.. Jäi yö vähän lyhyeksi.

Aamu siellä alkoi kuten monta muutakin aamua. Hotellin etsimisellä. Parhaimpina aamuina tähän kului

aikaa 3-5tuntia.. Mulla ja rapella oli se tavoite et hotellissa olis oma suihku ja kunnon vessa eikä

tarvis nukkuu minkään kavereiden kanssa kuten torakoiden...
Hotellien hinnat olivat 16-30e per yö...

Ekat pari päivää meni ihan tutustuessa paikkaan. Oli tosi mahtavan oloinen paikka,ihmiset olivat

ystävällisistä ja rehhellistä väkeä. Aina auttamassa ja kysymässä tarvitaanko apua. Uteliaita katseita

saatii kyl paljon. Osa ei ollut koskaan elämässään nähnyt oikeeta "valkonaamaa"&lt;virne&gt;
Siellä oli kauheasti poliiseja, melkein joka nurkassa. Et oli sitäkin varten tosi turvallista liikkua.
Kauheasti kerjäläisiä. Pieniä lapsia<suru> piti vaan olla kylmä ja antaa heidän olla. Jos annoit

yhdelle tuli kaikki muutkin perässä.. Kokemusta tuli tästäkin asiasta...<totinen>
Jos satuit pysähtymään niin he tarrasivat nilkkoihin eikä päästänyt eteen päin...<totinen>
Kulkukoiria ja kissoja oli kans kauheesti..&lt;suru&gt;

Joo meidän piti tokana iltana mennä tutustumaan kantonin yö elämää. Ostettiin kaljaa ja viinaa ja

mentiin helmijoen rantaa maistelee. Vastaamme tuli tollasia "katupiirtäjiä" ja rape halus tietenkin

kuvan itestään.. Kun kuva oli valmis, nii menivät baarit kiinni.. eli se siitä..&lt;virne&gt;

Lähettiin sitten muutamaks päiväks bussilla hong kongiin. Hong kong oli aivan erillainen paikka, paljon

ihmisiä ja suuria taloja... Täällä ihmiset jo puhuivat englantia vähäsen..&lt;virne&gt;
Käytiin kattelee nähtävyyksiä, eläin puistossa ja kierreltiin vaan ympäri kaupunkia. Hong kong loisti

parhaimmillaan yöllä. kaikki ne valot olivat tosi mahtavia...
Yhtenä päivänä reijon piti lähteä pariks tunniks omille teilleen, mut sattuskin tulemaan vasta illalla

takas... Sai jätkä kuulla kyllä siitä, ei muuten mut kun i saatu sitä millään kiinni.. noh saatiin olla

kahdestaan ja kiertää omaa vauhtia paikkoja... Oltiin kyl aika tasasen tarkkaa kolmestaan koko 10

päivää.. &lt;hymy&gt;

Tää meidän eka hotelli on kans kyl kertomisen arvonen..siis hong kongissa.. Katottiin ens et siellä voi

varata 2h tai koko yö kerralla... Mentiin sinne koska oli suht halpa.. Noh tää hotelli virkailija

kuvitteli mua jokskin ilotytöks.. Koitti puhua mulle koko ajan kiinaa ja kattos meitä kolmea vähän

kummasti.. Huonekin oli tosi pieni. Siellä oli tosi pieni pari sänky. Sinne kyl sit jäätiin ja reijo

sai oman "sängyn" ahdata siihen huoneen "käytävälle"...
Saatiin kyl hyvät naurut ja ajatelkoon se muija meistä mitä tykkää &lt;virne&gt;&lt;puna&gt;

Käytiin me sitten kattomassa hong kongin yö elämää... Oli kans reissu, pakko vähän vittuilla..
Kun eräs nimeltä mainitsematon (reijo &lt;virne&gt;) selitti koko alku illan että muistakaa että ollaan

vieraassa maassa ja uudessa kaupungissa,ei saa vetää perseitä eli malttia alkoholin käyttöön..
Päästiin "baari kadulle", tilattiin eka paukku ja jollain seisoi silmät jo päässä. Vaihdettiin baaria

ja tilattiin sellanen jäätävän kokonen drinkki missä oli ihan helveisti viinaa ja oli helvetin pahaa,

niin reijo vetäs oman ja puolet rapenkin paukusta. raukka parka ei pysynyt enää pystyssä kun piti mennä

kolmanteen baariin.. Noh sieltä lähettiin ja lopulta saatiin kantaa reijo eteen päin.. Ei se olis enää

omilla jaloilla kävellyt &lt;virne&gt;
Ja halus välttämättä macciin syömään vaikka koko ajan oli niitä paikkoja vastaan &lt;virne&gt;.. Okei ei

nolata enempää ja mainitaan se asia et KUKAAN meistä ei ollut syönyt pahemmin mitään koko päivän

aikana... &lt;virne&gt;
Ja kuinka yllättävää, mulla se pahin krapula aamulla oli &lt;puna&gt;

Ei me mihinkään hainanile päästy.. Sinne olis vaan sillä hetkellä ollut lentoja ja ne olis maksanut per

suunta ja henkilö n.100e, et oli vähän kallista.. Toisaalta ei harmita koska en mä oo mikään rannalla

makaaja ihminen...

Noh mentiin sitten vähän aikasemmin takas kantonii.. Kierreltiin siellä vähän nähtävyyksiä. Shopailtiin

Yks päivä kiivettiin bauyun vuorelle.. Siis ihan sinne meni portaat ja tietä pitkin tultiin alas...
Komeet oli maisemat ja jalat sai kunnon treeniä&lt;virne&gt; reilu 7h meil meni kun sinne ja takas

kiivettiin...

Päästiin me sitten kantoniinkin baariin... Tosi mahtava fiilis. Paljon ihmisiä ja musiikki soi varmaan

10 kertaa lujempaa kun suomessa. Mutta saman hintaista kun suomessa...
Kahdessa paikassa käytiin ja sit mentiin takas hotelliin unille...

kuuma on ollut koko ajan.. Kotona kun tarkkailin hong kongin säätä niin aina luvattiin vettä ja ukkosta
Kummassakaan paikkaa ei pahemmin satanut. Lämmintä parhaimmillaan 36 astetta ja kun sattui tippumaan

noin 26 asteeseen niin kosteus prosentti nousi niin et olis silti tukalan kuuma.. Äkkiä siihen tottui

kyl...

Tosiaan, erittäin mahtava paikka oli ja muutenkin mahtava reissu! Hyvin tultiin toimeen kolmestaan

vaikka totta kai pientä kinaa loppu vaiheessa alkoi olla.. Ymmärrettävää kun oltiin koko ajan

yhdessä...&lt;hymy&gt;
Reijo sinne jäi vielä toiseks 2 viikkoa kiertää vähän keski kiinaa<hymy>

Oli tosi ihanaa palata kotiin,ikävä lapsia oli tosi kauhee.. En kovin helposti enää ole erossa heistä

eds viikkoa... Jos olisin kotona ollut 10pvää ilman noita kahta rasavilliä olisin seonnut. Tuolla kun

oli liikkeessä koko ajan niin ei niin paljoo ikävä ehtinyt yllättää...
Mut kyl nyt taas osaa arvostaa kotona oloa ja suomea!!&lt;sydän&gt;

Hmm, tulikohan nyt kaikki.. Olishan sitä paljon kerrottavaa..Kerron aina kun mieleen jotain tulee...
On kyl mahtava maa. Suosittelen menemään.. Ja ainakin halpaa oli.. Harmitti kun ei rahaa jäänyt niin

paljon shopattavaks.. Molemmat lapset sai pari vaatetta ja isi myös.. Mä sain laukun ja lompakon

ainakin...
Voin sen verran paljastaa et esim. jessen shortsi puku maksoi 3,5e ja jonnan minni hiiri farkku mekko

5,5e... eli halpaa.. Kallein hotelli oli 100e per yö..mut suurin osa jotain alle 30e:tä...&lt;hymy&gt;

Mut joo kai tässä jo lukemista teille oli<virne> eli lukekaan ken jaksaa.. Ja olis kiva jos pistätte

kommenttia niin tiiän kuka on jaksanut lukea<virne>

jospa sitten huomenna kirjottelen muita terveisiä,kuten lasten &lt;hymy&gt;.. ettei tuu sitten liikaa