Uusimmat blogimerkinnät

ratsastusretki<3:)Perjantai 01.08.2008 01:58

tehtii poka flikkojen kaas huippu retki tänään hepoolla:Tinukka,Vaappuri ja Värkki MeD sssann%60&image_id=86762588 ja ALANENN
Mentiin Järven kautta kylille. käytiin piipahtamassa Peurosen majapaikassa vähä tankkaamassa:) heppulit sai porkkanoita ja me vettä :D
sit Pikkujurvantietä pitkin pururadalle ja sieltä Säläishallille ja sällin taakse UIMAAN!:) poka oli siisti vetää siä pururadalla laukkaa ylämäkee.! Uiminen oli kyl tarpeeseen hiukkade oli kuuma. siä oli joku mies.:D siin vahtas ku flikat pulikoottoo alusvaattesillaan veteen hevosten kaas:D sil oli varmaan hauskaa!:D
Uintien jälkee Sällin tuvalle SYÖMÄÄN! ostettiin hampparit ja jädet:p sit kanavanpakkaa pitkin kotio. Hevoset niin kui ittekki oli hiukka väsyksis lenkistä! oli tua ny ainakin yli 20km! ja semmonen 5h siin kesti. tosin ei koko aikaa liikuttu,mut kaiken kaikkiaa meni sen verran aikaa. :)
Mut aiva huippu reissu!!<3 kiitti flikaT ja poJka!:)

vauhtiajot-08<3 Maanantai 28.07.2008 02:18

oli siis aiva huipup vk:n loppu!:) <3

perjantaina elisa kyyrillä sjokee. oltiin kattoos pmmp:tä ja Lord est:ia jannan ja meritan kaas.
sit meikäläänen eksy erijoukkoohin ja olin sit niiren kaas loppu illan. ;) vitsi oli ihanaa..:)<3
oltii kattoos klamydiaa ja tähkää! huippu ilta kaikenkaikkiiA1:)

lauantaina sit ylihärmähän ja pojkia kuskiin ajoohi:) jäinpä sinne sit yäksi tuas jokunen aika sit tulin vasta kotio..:) oij,oij;) aiva mukavaa porukkaa nua härmän häjyyset!;)
pojjat maisteli "vähä" Chiliä ajoos;) että oli hauskaa kattua niit, mut uskon et oli tuskaa!! pisti pojkia iha itkettää se aines:D

"imekää pähkinää!" by:toni

Aluuksi teki niin mieli lähtiä Jyväskylään kunkkareihin,mut nyt enää ei kyl kaduta yhtää;)

UUhhh<3 Keskiviikko 23.07.2008 20:38

[Ei aihetta]Perjantai 18.07.2008 03:17

Saatanan ku ihmisen pitää olla tyhymä!! vittuuu..!! :(
Kaiken ku vois muuttaa..

HelsiNki<3Torstai 17.07.2008 17:23

Helsingin reissu meni hyyvin,JOS ei oteta huomioo sitä yht juttua. PRKL! :/ mut ei se enää loppuvaihees haitannu! :) Varmaan loistavin kesäreissu perheen kaas<3 :)

Su siis lähettiin kohti helsinkiä. Matkalla pysähdyttiin Lempääläs Ideaparkis. Aika isoo mesta! pitää joskus tehä sinne kunnon shoppailu reissu! ;) Helsinkiin päästessä menimme Pasilaan ja hetken siä seikkailtuamme löysimme vihdoin Sokos Hotel PAsilan. :) Oli aika nice hotelli ;) yövyimme siis sielä.

Aamulla sit oli paapan hautajaiset. matkan tarkoitus siis. Hautajaiset meni hyvin!:)
Ei varmaan sais sanoo,mut parhaimmat hautajaiset mis oo ollu! Se tunnelma oli niin ihana, pienet hautjaiset kun oli.kaikki kertoilu paapasta kaikkea mukavaa, mitä ei tienny. ku ei kauheesti olla oltu tekemisissä.. ja "sukulaiset" joita sielä oli oli todella mukavia!:) paljastui et mul on serkkupuolia( ei siis mitää suksua,mut kumminkin. :D ) niin ja pari uutta pikkuserkkuakin! :D ei kyl olla oltu koskaan yhteyksissä,mut kummiskii. Ne ei kyl ollu tuol,mut kummiskii. (jänniä nää hautajaiset ku "löytyy" aina uusia sukulaisia.. ) Sit käytiin sivian työnä, eli "mummun" työnä. oli sitäkin mukava nähdä. :)

Hautajaisten jälkee käytiin Serenassa pulikoimassa. vähä siä oli hauskoja ne piha jutut! :D
Ajettiin sit Tampereelle Sokos Hotelli Ilvekseen yöksi! saatiin 12 kerroksen kämppä. hiukka oli hienot maisemat! :) Tiistai päivällä ajettiin sit kotio. :) joskus 3-4 aikaa taidettiin olla kotona.
Nyt jo oli alkanu tuo meidän tieremppa! kiva seikkaalla kotio ku ei tienny et mistä pääsee :DD

Siin se reissu. :)

TangoT<3Sunnuntai 13.07.2008 16:52

Tuli sit vk:n loppu tankooltua oikeen olan takaa ;)

perjantaina oltii flikkojen kaas sjoel:) mentiin vaan suoraa baariin,ku oli niin häjy keli. koko matkan sinne mennes tuli vettä ja salamootti. ajoon sjoelle. Janna tuli sieltä messiin sit ja lupas ajaa kotio. :)
rupesin siis ottaan kaas meritan ja katjan kaas.:) Duunis oltii koko ilta. näkyi tuttujaki illan aikana ja löyty uusia tuttuja<3 :) hihii;) Ilta oli loistava! kunnes sattui pieni kömmähdys >:( mut ei se sitä iltaa siltikää kokonaan pilannu! :))
Aamulla puol 7 aikaa oon ollu kotona. :D siin söin "aamupalaa" (mistähän tuo nimi tulee, aika ovela ku rupee miettiin.. Hmm.. "pala" ) ku porukat heräs navettaa xD

Koko päivän sit nukuun ja illalla lähin taas sjoelle. tosin menin elokuvihin. :) otin pari "kuokkijaa" joukoon. :) tuli sit nyt käppäältyä siä alueellaki jotaa. porukkaa oli aiva kiitettävästi! ja tuttujakin näky. :) ^^ WANTED oltiin kattomas. oli ihan hyvä. siin mentii kyl korkeelta ja kovaa, kuten Antti sanoo,mut aiva ok. Son semmonen et pitääs uuresta kattua, vois tajuta viä paremmin. voisin kyl kattuakki! :)

Nyt sit pitääs lähtiä Helsinkiin. meikää ei näy tääl sit pariin päiwään. tiistaina vissiin vasta tullahan. en ees tiijä :D Jot jos on asiaa nii telefuuni on keksitty! :)

KLAPURII!!Perjantai 11.07.2008 03:31

^^ Meikäläästen ruoka & juoma puolta :DD

Jees, bileet oli ja meni! :) Hauskaa oli!! :D meikäläänen taas vaihteeksi vetäs perseet ja aamulla oli olo sen mukainen!! ;D hiukan oli häjy olo. kiva siinä sitte yrittää siivota. varsinkin ku porukka oli niin innokkaasti mesisssä! :D noh onneksi edes jokku siivos<3 :) -kiitti-

Ha-haa sain olla luvan kans TEINI flikkojen kaas<3 ;D
minä ja laura oltiin vaan rankimmat! ;) oltii ainuat jokka meni uimahan.Oli kyl pirun kylymää vettä. :S

Tuli sit illan aikana avauduttua kunnolla parinkin henkilön kanssa. Sen toisen jutun olis voinu jättää välistä! vittu ku en osaa pitää turpaani kiinni :| en vaan osaa tehä näit meikän tunnusteluja oikeaa ajankohtaa. :// vituttaa.. noh saas ny nähä miten täs sit käypi.

KLAPURII!!Keskiviikko 09.07.2008 16:12

tänään siis sinne. ;D gogo! oltii jo eileen vähä ottaas tunnelmaa. saunottiin flikkojen kaas. :)
Ja pojjat teki pienin jekun, prkl! :D
Mut iltaa<33 kännipäällee! onneksi vasta illalla töihin! :P

Kotiuduttu. :)Tiistai 08.07.2008 04:44

Niih, Ripari oli ja meni... HHmmm. Miäthä siitä ny kommentoos.. Ei oikeen viitti kaikkia tääl suorattaa! :DD EI ainakaan kuulu meikän TOP 4 toi leiri! Alku oli täyttä paskaa,mut loppuviikosta se jo tuntu riparilta! :) ihan jees se oli,mut JEES oli tulla kotiokki!! :P Odotin et tol porukalla olis voinu tulla huippu leiri,mut toisin kävi..

Keskiviikkona tuli sit taskuun C-kortti! 0 kipaletta virheitä oli! <tuuletus>
Ny sit vaan kilipaa ajamaan. Oli todella jees lähtiä ke pois leiriltä! :D

Tänään tai eilee herättiin sit vko:n univelkojen jälkee "virkeänä" jälleen. Käytiin keuruulla. matkalla ostin uuren puhelimen tuurista <3 :)