Da_Pale

Pauli Kyllönen

Rahastushomma 2Sunnuntai 02.09.2007 15:20

Jep elikkä sitä touhuttii eilinen päivä (1.9.) taas rahastajana. Väkeä riitti joka ajolle ja ensimmäinen ajo Muhokselle oli se vilkkain ja takaisin. Isoin ryhmä mitä oon saanu rahastettua oli 15 hengen ryhmä joten siinä meni leimatessa paljon aikaa vaikka yhdeltä perittiin koko ryhmän maksu. Tosin ottivat vielä menopaluun joten aikaa vei. Tosin sain ennen määränpäätä rahastettua kaikki sentään.

Väkeä siis riitti joka ajolle tosin joskus oli puolillaan vaunu täysi joten sai vähän hengähdystaukoa. Tosin Oulu - Toppila / Hietasaari välillä sai hengähtää kun sillä välillä ei tarvinnut rahastaa. Että tämmöistä tällä erää.

Genesiksen konsertti CD:t tulivatLauantai 25.08.2007 14:34

Eli ne tulivat tuossa viime keskiviikkona 22.08. <tuuletus> Tässä on jo pariin otteeseen tullut kuunneltua <virne>

Eilettäin kävin viemässä pahveja ja sit joku riemuidiootti jolla oli kiire ni ajoi päin punaisia kun mulle paloi vihreet nii ois syntyny kolari muttei ihan kun sain sentää jarrutettua.

Että tämmöstä tällä kertaa

Jatkoa Genesiksen konsertti CD juttuunPerjantai 10.08.2007 18:40

Eli kun tarkemmin kahtelin niin Payment statuksessa luki Approved ja sit kävin kurkkaan selitykset niin ois varmaan pitänyt lukee Paid noh edelleen siellä lukee Approved mutta Shipping statukses lukee nyt Shipped 08/06/07 eli 06.08.2007 on pistetty toimitukseen. <tuuletus> Aikasemman viestin aikaan Shipping status oli Pending

Nyt ne siis on tulossa ja sitten ootteleen.

Genesiksen konsertti CD:tKeskiviikko 01.08.2007 10:15

Eli huomasin että tilille oli ilmaantunu katevaraus ja arvatenki summasta kyse on Genesiksen Helsingin konsertin CD:stä. <tuuletus> Kävin tarkistaan tilini themusic.com:ssa ja siellä luki paymentin kohdalla approved. <tuuletus> Nyt odotteleen vaan että posti kantaa ne perille saakka.

Nyt voin onnellisena lähteä hoiteleen päivän asioita.

Kivaa päivää kaikille.

Rahastushomma...Sunnuntai 29.07.2007 23:16

Alkoi hyvin. Porukkaa oli ihan kivasti. Sit paluumatkalla myöhästyimme aikataulusta joten sit päästii heti 3 ajon päätteeksi tauolle. Tauolta tultua alkoi paluumatka muutaman matkustajan kanssa.

Asemalla odotteli iso porukka jälleen. Sitten hiljeni. Välillä tuli isompiki porukka välillä hiljaista. Ruokatauon jälkeen hiljeni ihan että ei olllu matkustajan matkustajaa. Viimeisille ajoille tuli sit etummaiseen vaunuun 6 matkustajaa.

Aloitettii 13:30 ja lopeteltiin 1:24 et semmonen päivä. Kotia kun pääsin olin kyl melko väsy ja tuli sitten nukuttuu jonnekki iltapäivään puoli kolmeen.

Lomapassireissu 2007Keskiviikko 25.07.2007 12:29

Tuli tehtyä. Eka päivä sujui suunnitelmien mukaan toinen päivä ei. Piti pikaisesti päättää mitä tehdään ja menetettiin vaan suunnitelmissa ollut Suonenjoki käymättä. Sen sijaan kävimme Tervolassa kääntymässä. Tuli matkaan lisää kilometrejä. Kolmantena päivänä ei sitte Vaasasta palattuamme jaksettu hikisissä oloissa mennä 3 tuntia Haapamäelle joten oikaisimme päärataa pitkin Tampereelle Seinäjoelta.

Ekan päivän saldona Kajaani, Pieksämäki, Jyväskylä, Haapamäki ja Tampere. Toisen päivän saldona Kemi, Tervola, Kajaani ja Helsinki. Kolmantena päivänä Oulu, Seinäjoki, Vaasa ja Tampere.

Että semmonen reissu ja kilometrejä tuli noin 4100 km.

Kopsittua vaihteeksi...Perjantai 13.07.2007 03:37

Kirjoita silmät kiinni nämä sanat :

Tietokone - tietokone
Nörtti - Nöttyti
Hiiri - Hiiri
Näppäimistö - näppäimistö
Dataus: dataus

Kirjoita silmät kiinni lauseet:

Minä olen nörtti - minä olen näörtti
Minä dataan - minä dataan
Omistan tietokoneen - omistan tietokoneen
Näyttöni on litteä - näyttöni on litteä
Näyttöni on leveä - näyttöni on leveä

total 8/10

Total;
10=Nörtti, RAJOITA HIEMAN!
7-9=Olet riippuvainen.
5-7=Vähennä koneella istumista.
3-5=Vielä voisit rajoittaa.
1-3=Et ole nörtti.
0=Olet täysi TUNARI

jep jep en oo iha nörtti kuitenkaa :D

Hulinata...Tiistai 12.06.2007 18:47

Jeps. Elikkäs 8.6.2007 21:35 starttailtii yöpikajunalla Oulusta ja aamusella heti virkeenä rautatieharrastuksen pariin. Päästiin Mankkiin. Mankissa videota ja kuvia. Sen jälkee viihteelle leffaan, raflaan syömään leffan jälkeen, jonka jälkeen sit baarikierros.

Oletuskuvasta näkee et hauskaa oli vaikkakin vähän meinas olla "köyhä olo" jälkeenpäin. Sunnuntaina sitten Hyvinkäältä 13:37 (leet) aikaan Riihimäelle H-junalla josta sitten IC49:llä kotia.

Maanantaina IC50:llä (periaatteessa että käytännössä sama juna mikä sunnuntaina) takasi Helsinkiin. Lähettii 34 min. myöhäs mut Pasilaan päästiin aikataulussa :D Ei tosin ois haitannu yhtää vaikka oltais tultu myöhässä nimittäin Genesiksen konsertti alkoi 20:00. Noh Pasilasta kävelin Olympiastadionille ja etsimään oikea katsomon portti ja siitä edellee oma paikka.

Täyteenhä se melkein tuli koko Olympiastadion ennen kuin Genesis aloitti. Genesis veti keikan mahtavasti. Kyllä ne vanhatki vielä jaksaa ja osaa :D. Drum Duetto Phil Collinsin ja Chester Thompsonin soittamana oli kyl keikan paras.

Tosin oli ilo katella käsityöskentelyä Tony Banksilta kun soitti syntikoita.

Keikan jälkeen lähin etsimään serkun kämppää ja sit oottelin jonku aikaa vaa vastausta ei tullut niin tuumasin et ei taida serkku olla kotosalla joten meni yö sit ulkona käppäillessä.
Juna lähti 06:06 Helsingistä Ouluun, johon hyppäsin.

Hauskaa oli koko viikonlopun ja viikon alusta saakka.

Matkakertomus...Keskiviikko 16.05.2007 22:55

Elikkäs 7:05 Oulusta Helsinkiin ja Helsingissä 13:52 juna perillä. Siitä ratikalla terminaalii ja siellä lätkää laivan lähtöön saakka. Laivan lähdön jälkeen syömään A'la Carteen ja sieltä tax-freehen ostoksille. Ostokset vietyä laivan pubiin juomaan siideriä.

Euroviisut valtasi laivan diskoteekin joten siellä oli turha olla ku lämmin tuli aika heti. Tuloksia sit kuuntelin oven suulla. Sitten kun diskoteekki meni kii fun clubiin kuunteleen musiikkia.

Aamulla heräsin n.09:00 (suomen aikaa) ja kävin aamiaisella, jonka jälkeen sitten alkoi muukin hyttiporukka heräileen. Laiva tuli satamaan ja menimme kävellen Tukholman keskustaan.

Kävimme Burger Kingissä Sergelin Torilla, jonka jälkeen menimme kävelykadun lävitse ja jatkoimme gamla staniin ja kävelimme läpi senki.

Palasimme laivaan ja tunnin päästä siitä oli sauna. Saunan jälkeen hetken aikaa laivan lähtöä odotellessa olin hytissä. Laivan lähdettyä takasin Suomeen menimme syömään ja syönnin jälkeen jälleen tax-freehen tekemään ostoksia. Ostosten jälkeen jäin hyttiin koska jäkismatsi alkoi ja mihkään ei päässy kahtomaan istualteen joten kävin kurkkiin välillä tilannetta.

Ottelun päätyttyä menimme pubiin juomaan ja juttelee niitä näitä. Pubin suljettua menimme diskoteekkiin ja siellä kuunneltiin musiikkia. Diskoteekin suljettua lähdin nukkumaan mut pääsin vasta kello 05:00 (suomen aikaa) nukkumaan ja sain 3 tuntia nukuttua.

Kahvin kävin aamulla juomassa että herään sen verran että jaksan raahautua laivasta ulos.

Satamasta päästyäni Rautatieasemalle kävin heittää tuliaislaukun säilytykseen ja lähin heittää Hyvinkäälle rundin.

Hyvinkäältä tulin takaisin Helsinkiin ja kävin hakee evästä mäkkäristä ja hain laukun ja menin odotteleen junaa joka lähti 16:06. Junamatka sujui sitten oikein hyvin.

Laivalle ja silleen...Lauantai 12.05.2007 13:58

Heräsin tänään 4:30 kun 7:05 lähti juna kohti Helsinkiä, jossa juurikin istun ja naputan tätä blogia. Tunti meni dialyysistä selviämiseen mutta muita ongelmia ei aamulla tullut.

Helsingissä juna on tarkoitus olla 13:52 ja siitä sit kohti Katajannokkaa ja terminaalia terassin kautta. Laivana M/S Mariella jolla Tukholmaan ja takaisin Helsinkiin maanantaiksi.