GaryCraft

.....ja mihis mä jäinkään!

Blogi

« Uudemmat -
Matkan tapahtumia.

11.09.2008 Kello 04:45 herätyskello soi ja silmät kiiltää jännityksestä. Unta ei juurikaan yöllä näkynyt ja olo oli sen mukainen. Mietin vain miten mahtaa päivä luonnistua. Kuitenkin nousin reippaasti ja pistin aamupalan suuhuni, mieli suhteellisen levollisena. Katsoin kelloa ja se näytti 05:15. Oli siis aika nostaa reppu selkään ja nokka kohti Helsinki-Vantaan lentoasemaa.

Matka sujui mukavasti Metallican soidessa taustalla, Kill em' all ja Master of puppets tuli kuunneltua kokonaan. Saavuin Lentoasemalle noin kello 07:30, pistin auton parkkiin ja kävelin kohti tapaamispaikkaa. Aikaa oli kyllä runsaasti, joten kävinkin sitten hieman katselemassa lentoaseman paikkoja ja taisin yhden vesipullonkin ostaa. Kello ilmoitti ajan olevan 08:25 jolloin Ari pöllähti ihmismassan välistä ja ilmoitti missä muut ovat. Paikalla oli Radio Rockin ja Universalin edustajia, sekä 3 muuta kilpailun voittajaa. Ensimmäinen etappi siis suoritettu.

Tämän jälkeen tulikin sitten matkan kuumottavin tilanne. Lähtöselvitys ei onnistunutkaan minun ja muutaman muun matkaan lähtijän osalta. HUH. Liput oli kyllä tilattu, mutta niitä ei oltu varattu. En sitten tiedä mitä se tarkoittaa, mutta sen ymmärsin että matkaan lähtö oli epävarmaa. Puolen tunnin kuluttua lentoaseman täti ilmoitti kaiken olevan ok. Tilanne laukesi, tosin paikkoja ei lentokoneesta edelleen ollut, mutta eikun kohti turvatarkastusta ja katsomaan miten käy. Kaikki ok ja koko porukka lentokoneessa. Itse lento Köpenhaminaan lähti hieman myöhässä, mutta pää asia oli, että matkalle päästiin.

Lento oli omalla kohdalla ensimmäinen laatuaan ja hieman tuo jännittikin, mutta kun mittari näytti 3000m korkeutta, alkoi olo helpottaa ja oikeastaan olinkin todella fiiliksissä koko tilanteesta. Ei siis jännittänyt. Laskeutuminen Köpikseen tapahtui noin 11:30 ja sen jälkeen vauhti hieman kiihtyi. Porukka suuntasi Köpiksen terminaalista metrojunaan, jota Radio Rockin Harri kuvaili "kuumottavaksi kokemukseksi". Hän oli todennut, ettei junassa ollut minkäänlaista kuskia, vaan juna oli täysin automatisoitu.

Noin 15 minuutin junamatkan jälkeen saavuimme Köpenhaminan keskustaan jossa vietimme aikaa ja tutustuimme toinen toisiimme. Aika lensi kuin siivillä ja totesimme kellon olevan jo 14:00. Kaikki tietäväiset olivat luvanneet, että ovet avataan jo 14:30 ja siksi olimmekin melko ajoissa paikan päällä. Jouduimme kuitenkin toteamaan, että ovet pysyivät visusti kiinni kello 15:00 asti. Se ei kuitenkaan menoa haitannu, varsinkin Ari sai fiilistellä nähtyään Valbeatin kaverin ja pääsi yhteiskuvaan.

Kello oli 15:00 ja ryysis The Rock nimisen baarin edustalla oli melko levollinen, kunnes ovet avautui. Tuskallinen odotus oli enää muutaman metrin päässä ja siinä se V.I.P. passi kaulaan ja ovesta sisään. Tumman hohtoinen kapea käytävä nousi ensin muutamat rappuset ylös ja käännös oikealle ja tämän jälkeen pitkähköt rappuset edelleen kapenevassa käytävässä alas. Valon määrä edelleen himmenevä. Yht'äkkiä eteen ilmestyi pienehkö huone, jossa alkoi kuulua jo melkoista hälinää ja ihmisten melua. Asteltiin kohti tätä huonetta ja eteen avautui baaritiski, ihmismassa, sekä siellä täällä tarjoilioita ja tietenkin me neljä todella ihmeissään olevaa kaveria. Katsoimme toisiamme todella pitkään, ihmetellen että mitäs nyt. Nämä ikuisuuden pitkiltä tuntuvat sekunnit katkesivat siihen, kun Kristian tajusi että nyt tarvitaan bisset. Näin tehtiin ja hivuttauduimme kohti tiskiä. "four beers, thank you!" ja baarimikko pajautti tuopit naaman eteen ja poistui tarjoilemaan seuraavaa asiakasta. "Mitäs helvettiä" kysyi Kristian, vastaten heti perään "TÄÄL ON KAIKKI ILMAISTA". Mitään ei enää puuttunut, tilanne räjähti kosmisiin mittasuhteisiin ja fiilis oli mieletön.

Sitten kiersimme paikan ympäri. Totesimme tilan olevan melko pieni, mutta todella viihtyisä. Hoksasimme Radio Rockin poppoonkin olevan jo sisällä ja Harri opasti meille, että kaulassa oleva passi oikeuttaa istumaan aivan eteen koottuihin istumapaikkoihin ja muiden paikat ovat takana ja ylhäällä olevalla parvilla. Hetkeä myöhemmin löysimme hyvät paikat ja istuuduimme odottamaan. Aika mateli. Hiki valui. Odotus nousi. Mieleen palautui oma tehtävä, jota olin jo pitkään suunnitellut. Repussa oli valmiina musta kansio, joka sisälsi todella harvinaislaatuisen kuvan Cliff Burtonista. Kuva on otettu Cliffin viimeisen keikan jälkeen takahuoneesta vain tunteja ennen tragediaa.

Mielikuvat hyppivät, erilaisia variaatioita siitä, mitä tapahtuu sauraavaksi kävi mielessä sekunnin välein, kunnes ajatus katkesi. VALTAVA ÄÄNIVYÖRY PYYHKI HUONEEN YLI. METALLICA ASTUI RAPPUSIA ALAS KOHTI EDESSÄ OLEVIA TUOLEJA JA TYNNYREITÄ, SALAMAVALOT VILKKUIVAT JA IHMISET HUUSIVAT... METALLLICAAAA !!!! ODOTUS OLI MUUTTUNUT KOKEMUKSEKSI, JOTA EI ENÄÄ TULE KOKEMAAN VÄHÄÄN AIKAAN.

Oma tilaisuuteni tuli muutaman kysymyksen jälkeen, ja nostin käteni ylös. Jännitys halvaannutti koko olemuksen ja kysyin vain suoraan " HELLO JAMES! Do you have, any pictures from the night that Cliff past away?" James kuittasi "DO YOU?". Vastasin "YES!". James ojensi kätensä ja kävelin kohti suurta ja mahtavaa ilman mitään ajatuksia. James sanoi "Let me shake your hand. THANK YOU VERY MUCH". Astelin takaisin paikalleni ja tehtävä suoritettu. Tämän jälkeen tilaisuus jatkui, intensiivisenä kysymysten tulvana, jotka aiheuttivat suuria spektaakkelin omaisia aplodi- ja naurukohtauksia. Tilaisuus oli päättymässä. Vielä yhteisvalokuva jonoon, jonka jälkeen Metallica poistui. Kello oli noin 17:00.

Yleisö otti Metallican poistumisen melko rauhallisesti, päätin vielä mennä kysymään kuulumisia Jamesilta ja huomasinkin miehen seisovan rappusten edessä. Vinkkasin pokelle, että olisi asiaa Jamesille, joka yllätyksekseni koputti herran olalle ja sanoi että "This fan has something to say.." James kääntyi ja tervehti. Heti alkuun pyysin häntä pitämään huolta kansiosta, johon hän vastasi, että näin hän tekee. Herra tuntui olevan todella otettu ja kiitteli todella paljon tuota pientä lahjaa, jonka hänelle tarjosin. Seuraavaksi kyselin muita kuulumisia levystä ja muusta, jonka jälkeen James kiitti vielä kerran ja kätteli ja poistui rappuset ylös. HUH !!!

Päivä alkoi muuttua illaksi ja vietimme vielä tunnin verran The Rock clubilla ja matka jatkui kohti Köpiksen keskustaa. Mielen valtasi aivan mahdoton ajan- ja paikantajun katoaminen. Tuntui kuin kello olisi keskiyö valomerkin jälkeen, mutta ei. Aurinko paistoi ja ihmiset tekivät arkiaskareita torilla ja kaduilla. Suunnistimme kohti metroa, jolla takaisin Köpiksen Lentoasemalle. Turvatarkastukset ja eikun odottelemaan lentoa. Tax-free:stä jäi käteen GIN-pullo. Astuimme lentokoneeseen kello 19:30 aikoihin ja lento Helsinkiin alkoi.

Pääsimme turvallisesti Helsinki-Vantaan lentoaseman kamaralle, jonka jälkeen kävimme keskustelun, mitä seuraavaksi tapahtuu. Kristian joutui poistumaan melko kiireisesti kohti junaa, Santtu lähti myös kohti kotia. Jäljellä oli minä ja Ari. Harri heitti ilmaan kysymyksen. "Mites, haluaisitteko tulla vielä Radio Rockin toimitukseen heittämään kommenttia. Ei siis mikään pakko ole." Katsoimme Arin kanssa toisiamme ja ei helvetti. "TOTTAKAI". Taxi alle ja kohti Helsinkiä kello oli noin 22:00.

Saavuimme Radio Rockin studiolle melko kalliin ja pitkän matkan jälkeen. Ovesta sisään, käytävältä hissiin, ylös kerrokseen X, hissin toisesta ovesta ulos, rappuset alas ja ovesta sisään ja edessä oli melkoinen toimisto-kompleksi. Harri esitteli paikat ja eikä aikaakaan kun olimme jo kuulokkeet päässä haastaateltavana. Haastattelu sujui moitteetta ja kello näytti 23:00. Harri tuli kysymään kiinnostaisiko lähteä levy-kauppa X:ään hakemaan uutta levyä. Tottakai!

Taxi matkan jälkeen Levykauppa X:n edessä jaoimme Radio Rockin paidat paikallisille faneille, jotka jonottelivat uutta levyä. Siirryimme kaupan takaoven tuntumaan, josta muutama myyjä ohjasi meidät takaoven kautta sisään. Melkoinen yllätys jonon ensimmäisille henkilöille, kun 5 minuuttia aikaisemmin olivat kommentoineet, että tuskin meille jää levyä sen "jonon" jälkeen. Katsoin kaveria hetken lasin takaan. Naurahdin ja menin takaisin kaupan puolelle. Kello alkoi lähestyä 00:00 ja oli aika avata kaupan ovet. Innokkaat fanit syöksyivät sisään. Liian myöhäistä. Radio Rockin Sika-Harri ehti apajille ensimmäisinä, tässä tilanteessa kaveri todella käytti nimikettä Sika. Ensin Radio Rockin paidat jonon ensimmäisille, ja itse takaovesta sisään jonon ohi. Melkoinen mies!

Levy siis oli plakkarissa, ja astuimme ulos. Kas kummaa. Kaupan edessä olikin ainakin viisi taxia. Kaikki olivat virrat päällä, tyhjiä! Mitäs kummaa tuumasi Harri, mutta tilanne selvisi. KUSKIT OLIVAT OSTAMASSA UUTTA LEVYÄ! Noh, taxi alle ja takaisin studiolle. Olimme perillä 00:15, ja levy sai ensi soiton Radio Rockissa. Tämän jälkeen kuuntelimme levyn, keskustelimme päivän tapahtumista ja kello olikin yht'äkkiä 02:00 paikkeilla. Oli aika jättää jäähyväiset Radio Rockille. Astelimme ovista ulos edelleen sykkeen käyden 200 molemmilla puolilla.

Matka jatkui kävellen ja tuumaillen. Päätimme Arin kanssa ottaa taxin ja matkata kohti Rocktown:ia missä piti olla kattava Metallican levyn julkaisu bile meininki. Paskat valomerkki oli lyönyt jo 01:00 ja yritys oli huti. Jatkoimme kävellen juna-asemalle, jossa söimme burgerit. Matkalaiset eivät haluneet vielä luovuttaa, joten On the rocks:iin. Lasi vettä. Kyllä kiitos. kello oli noin 03:30 ja tilanne alkoi käydä kuumottavaksi. Joku hyypiö tuli koputtamaan nokkaansa. Vinkkasin Arille, että eiköhän mennä. Arin harmiksi, sillä olin aistivinani Arin suunnitelman pyyhkäistä hyypiötä turpaan. Mutta parempi näin.

On the rocks:in edessä tuumasimme, että mitäs nyt. Olin kuitenkin Turkulainen, Helsingissä. Vaihtoehdot. Omena hotelli 100€/ yö, taxilla Helsinki-Vantaan lentoasemalle 50€, tai Arin luokse Riihimäelle, taxi 50€/ naama.. Hmm.. Mistä valitisi. kun itse olin tyhjentänyt tilin Köpiksessä ja tasku täynnä tanskan valuuttaa. Ari ehdotti diiliä, hän ajaa taxilla Riihimäelle, mennään Lentoaseman kautta ja minä maksaisin jäännöksen. Laskimme 20€. Sovittu.

Mielessä painoi jo melkoinen väsymys kohta olisi 24 tuntia valvottu ja pitkä päivä takana. Olisinko ajokunnossa? ..taas kas kummaa. Matkan pysäytti tikkari mies sinisissä vaatteissaan. Taxi kuski puhalsi nollat, avoin takaikkunan ja tokaisin Polizeille, että pilli tänne. Arvaatkaas.. .. .. .. 0,0 promillea! Totesin vain omaavani rautaisen maksan. Homma siis ei kaadu alkoholin määrään vaan väsymykseen. Pääsin Lentoasemalle ja astelin parkkihalliin.

Parkkihallissa totesin, että se pitäisi maksaa 10€/ vrk. ja minähän en löytänyt parkkilappua mistään. Noh soitto keskukseen ja 10 minuutin kuluttua oli uusi kuitti taskussa, vielä automaatin kautta, maksu suoritettu ja matka kohti jotain alkoi. Mietin hurjana mihin sitä menisi, kuinka pitkälle jaksaisin. Ajoin noin 20 minuuttia kohti Turkua, jolloin totesin rajan tulleen vastaan. Auto oli mukavasti lämmennyt ja päätin parkkeerata Nesteen pihalle. Ovet lukkoon. Takapenkiltä suojus peitoksi, vaatekassi tyynyksi, penkki makuu asentoon ja unta palloon. Kello oli 04:30. Herätyskello oli asetettu 05:30. Kello soi, ja torkuksi sovin itseni kanssa 30 minuuttia.

05:59 minuutti ennen herätystä, kuorma-auton meteli havahdutti. Mikä maa, mikä planeetta? Nesteen piha?? Ahaa. nyt muistan. Nostin istuimen ylös, nappasin lompakon ja astelin Nesteelle, joka oli jo auki. Näin peilikuvan ikkunasta ja mies oli todella kuumottavan näköinen. Kahvi ja 2 Batteryä kiitos! Kahvi naamaan, 20 eurolla bensaa ja kohti kotia. Matka oli sekava, tosin arvioin ajokunnon olevan olsouhteisiin nähden, jopa loistava. kello alkoi hiipua jo 07:30 ja totesin olevani Loimaalla tyttöystävän parkkipaikalla. Matka oli ohi. Istuin hetken paikallani. Ei ajatuksia. Mikäs siinä, tuliaiseksi ostettu nalle käteen, kaikki muut sai nyt jäädä. Vain avaimet, kännykkä ja lompakko taskuun. Siinä se ja eikun menoksi.

Kiitos !!!
Nyt on vielä sen verran takki tyhjä tuon reissun jälkeen etten nyt tällä haavaa pistä sen isompaa raporttia matkasta. Sen verran voin sanoa, että tuskin tulen pitkään aikaan kokemaan samaa uudestaan. Huomenna voisin pistää kattavan raportin päivän tapahtumista, ja koitan saada editoitua video koosteen tuosta päivästä.

Maanantaina sitten puoli 10 aikaan aamulla Radio Rockin Korporaation haastattelu.
Päätinpä sitten vihdoinkin kirjoittaa tänne jonkinlaisen blogin tästä matkasta.. Onhan tää nyt sentään semmonen pommi omalla uralla, ettei paremmasta väliä. Sanotaanko näin että "viulut on ilmaisa, mutta kielet pitää maksaa itse"- on tämän seikkailun hinta. Joten mietipä hieman mitä haluaisin sinne matkalle ottaa mukaan. Joillekin varmasti olisi helppo nakki, mutta omalla kohdalla on ensimmäinen irtautuminen maan kamaralta, koko luokassa matkustajalentokone. Eli jännitystä riittää.

Tämän päivän suunnitelmiin kuului päättää lähdenkö Turusta autolla, bussilla vai junalla. Päätöstä ei vielä syntynyt. Toinen päätettävistä asioista oli myös yöpaikan suunnittelu Helsinki vai Turku. Tätäkään päätöstä ei syntynyt, joten matkasta tulee varmasti taas jotain sellaista mitä ei jälkikasvulle kannata kertoa. Tämän jälkeen suuntasin matkani kohti suurta ja mahtavaa Leather Heaven:iä, jossa yllätyksekseni oli aivan saatanan loistava kattaus uusia vaatteita laidasta laitaan, kannattaa siis käydä tutustumassa. Tuolta jäi kassin pohjalle uudet housut ja huppari.

Viimeisenä listassa oli käynti valokuvaliikkeessä ottamassa muutama kopio originaalista kuvamateriaalista, joka mahdollisesti on viimeinen otettu kuva Cliff Burtonista ennen kohtalokasta lipeämistä. Turha uhota, kuva ei ole vuotanut julkisuuteen 22 vuoteen ja kuvan omistajan pyynnöstä pidän huolen ettei kyseinen kuva tulevaisuudessakaan sitä tee. Joten mielenkiintoa riittää. Suunnitelmiin kuuluu, että pläjäytän nuo kuvat Herra Hetfieldin kouraan ja tokaisen, että olkaapa hyvä. Reaktiota en tiedä, mutta sen näkee sitten.

Nyt lusin iltavuoroa ja hommista ei tuu sitten yhtään mitään. Radio Rockissa hehkutin että lähden ovet paukkuen menemään jos en lupaa vapaa-päivään saa. Täytynee hieman oikaisa, tai toisin sanoen lisätä siihen, että vapaapäivä oli jo tiedossa, joten tämän vuoksi uhosin että jos on niin mulkku pomo ettei tämän matkan vuoksi anna vapaata niin antaa sitten olla. Vapaa päivä tuli niinkuin arvelin, ja pomo siis on edelleen rehti ja rehellinen, Eipä tästä asiasta muuta.

Luinpa tuossa juuri, että Radio Rockilla pyörii torstain ja perjantain välisenä yönä kello 00:00 tuo uusi metallica levy, ja sitä ennen kello 22-24 on Warm up show, jonne ilmeisesti päästään hehkuttamaan kuulumisia ja kertomaan tunnelmia. Lupaan hillitä itseni, enkä aio ryhtyä samaan fiilistelyyn kuin keskiviikkona 03.09 tein.. Joten tiedoksi vain eräille tutuille. hehe.

Eipä kait tässä muuta. Huomisen kuviot menee niin että siirsin iltavuoron, aamuvuoroksi ja aamu kuudesta, päivä kahteen hommia ja sitten alkaa fiilisten ja tunnelmien kasaaminen ja henkinen latautuminen Torstain koitokseen. Tästä se homma lähtee TJ 2 !!! KI TOOOS !!!

Tänään keskiviikkona, 03.09.2008 Kello 16:00 Voitin Radio rockin, Metallica kilpailun.
Olo on melko sumea ja uskomaton. Ei sitä mies oikein osaa sanoa miltä tuntuu.
Matka Köpenhaminaan 11.09.2008, Metallican uuden Death Magnetic levyn kuuntelua James Hetfieldin ja Lars Uhlrickin kanssa.. HUH HUH !! Sanoisinko UNELMIEN TÄYTTYMYTS!!

=) ...Uskomatonta!!!

8. Kari on aivan kuin minä luciavaatteissaan
9. Kari on esiintynyt runotapahtumissa yksin ja ryhmissä 10 vuoden ajan
10. Kari on nimitetty Pöyry CM Oy:n toimitusjohtajaksi 1.10.2006 alkaen

Nooh.. tempastaan samalla toi kutsumanimikin sitten, ja älkää perkeleessä kysykö mistä toi kutsuma nimi tulee...

1. Ekku on vastannut
8. Ekku on kaikkien lintu ts. sitä saa rapsutella
9. Ekku on kadonnut
10. Ekku on hyväluonteinen ori, joka ei halua pahoittaa kenenkään mieltä

Oon siis ilmeisesti aika kaksi jakoinen persoona... tai jotain... hehehe

Perhana..Torstai 10.04.2008 22:48

Tehtävänanto: Paljastan itseni ja itsestäni asioita. Valitsen 5 ihmistä, jotka haastan tekemään saman perässä. Heidän tulee myös kirjoittaa nämä säännöt merkintäänsä. Käyn ilmoittamassa heidän kommenttilaatikoihinsa haasteesta ja tästä merkinnästä.

PERUSJUTUT
Nimi > Ekku
Lävistyksiä > Ei tällähetkellä, 1 on ollut..
Pituus > 175 CM
Kengännumero > 43
Hiustenväri > Ei ole
Sisarukset> Nina ja Aleksi

VIIMEISIN...
...Elokuva, jonka ostit? > Tenacious D ja metallican live dvd
...Kappale, jonka kuuntelit > Metallica Seek & destroy
...Kappale, joka oli juuttunut päähäsi?> Yks oma biisi, heh,, ja sit kait battery ku piti reenata se..
...CD, jonka ostit? > En muista... Apulanta eikä vielä ole edes ilta levyn kauan sitten
...Henkilö, jolle soitit? > Miialle
...Henkilö, joka soitti sinulle? > Niina
...TV-show, jonka katsoit? > Amercan hot rod.. Punttisalilla katsoin
...Henkilö, jota ajattelit? > Lassi serkkua joka on vielä hetken muualla...

VASTAAN VAI PUOLESTA?
Kaukosuhteet > Vastaan
Itsemurha > !!! VASTAAN !!!
Ihmisten tappaminen > Vastaan
Teinitupakointi > VASTAAN
Rattijuopumus > VASTAAN
Homo- ja lesbosuhteet > ..hmm.. ihan sama mut jos pitää valita niin vastaan..
Saippuasarjat > Puolesta... Onhan niitä mukava välillä naureskella

MITÄ..
...Shampoota käytät? > En mitn.. Mulla on kalju et saippua käy ihan hyvin..
...Kenkiä käytät? > Airwalkkeja
...Pelkäät? > Korkeita paikkoja jos pitää kiivetä, mut benji hyppy on tehty 2 kertaa...

KUINKA MONTA...
...Kertaa olet ollut rakastunut? > Muutamia kertoja kai..
...Kertaa sydämesi on särkynyt? > Kerran... Ja toisen kun lemmikki kuoli..
...Sydäntä olet särkenyt? > Ainakin yhden.. SORRY !!
...Ihmistä luokittelisit sellaisiksi tosiystäviksi, joiden käsiin voisit uskoa elämäsi?> Muutaman...
...Kertaa nimesi on ollut sanomalehdessä? > Ainakin kaksi kertaa..
...Arpea on kehossasi? > Vähintään kymmenen..

AJATTELETKO OLEVASI...
...Soma? > Tottakai... Kateus on katsojan silmissä.. KJEH KJEH...
...Hauska? > Todellakin... Viimeks ku yritin olla meinasin saada turpaani... heh heh...
...Kiihkeä? > YEP ;-)
...Ystävällinen? > Yritän olla... Ja mielästäni olenkin.-.
...Rakastettava> Toivottavasti, mielestäni kyllä, mut vähän oikukas ja hankala...
...Huolehtiva? > KYLLÄ
...Suloinen? > Joo taas tällanen kysymys, mut kuka nyt ei kaljuista tykkää.. aha.. selvä..

SUOSIKKI...
...Alkoholijuoma? > Lonkero..
...Karkki > Film town:in koko valikoima
...Sarjakuva / piirroselokuva> Aku ankka
...Purukumi > Jenkki käy ihan hyvin...
...Väri > Musta ja punainen
...Kynsilakan väri > Tikkurilan väri ja puulakka kaikkiin olosuhteisiin kelpaa mainiosti...
...Viikonpäivasi> Lauantai tai sunnuntai
...Inhokkipäiväsi > Tiistai.. Kun ei oo enää maanatai ekä kyl oo edes vielä keskiviikko...
...Kukka > Ruusut ja orkideat
...Koru > EI OLEEE!!!
... Kesä / talvi? > KESÄ KE#SÄ KESÄ KESÄ KESÄ KESÄ KESÄ :..... ja talvi..... möh..
... Norja / Ruotsi? > SVÄRJEE
... Trampoliini vai uima-allas? > EHDOTOMASTI MOLEMMAT, Mut jos toinen niin uima-allas

HENKILÖ, JOKA VIIMEKSI...
...Nukkui sängyssäsi? > Miuna :)
...Sai sinut itkemään..? Maailma
...Oli kanssasi elokuvissa? > Miuna.
...Lähetti sinulle sähköpostia? > Thomann.de

OLETKO KOSKAAN...
...Sanonut "rakastan sinua" ja tarkottanut sitä? > KYLLÄ
...Ollut julkisella paikalla yöpuvussa? > En muistaakseni.
...Pitänyt jonkun salaisuuden? > Jep.
...Itkenyt elokuvan aikana? > En ole tainnut...
...Suunnitellut viikkosi TV-ohjelman perusteella? > hehe... joskus... Kun tuli Madventures
...Ollut esiintymislavalla? > Juu.
...Toivonut olevasi vastakkaista sukupuolta? > Olen. joskus kait... miks en ... heh.. no en mä tiedä.

Paljonko kello on? > 19:41 OH SHIT... TAUKO LOPPU JO AJAT SITTEN !!!!
Omenat vai banaanit? > Banaani ja omena
Sininen vai punainen? > Punainen
Kevät vai syksy? > Kevät
Mitä aiot tehdä tämän jälkeen? > Korjata s-c:n auton 69 tuulilasinpyyhkijän.,..
Minkä aterian söit viimeksi? > Oman tekemän makaroni kana pakastevihannes muhennoksen nam.
Oletko tylsistynyt? > Ehkä vähän.
Minkä äänen kuulit viimeksi? > Näppäimistön kolinan
Mitä tuoksua nuuhkit viimeksi? > Lacoste

YSTÄVYYS/RAKKAUS
Uskotko rakkauteen ensisilmäyksellä? > Ehkä joo.
Haluatko jonain päivänä lapsia ja jos haluat, kuinka monta? > Pari kipaletta ois kiva..
Mikä on sinulle tärkeintä ystävyydessä? > Luottamus ja hauskan pito

MUUTA TIETOA
Rikosrekisteri? > EI OLEE...
Mitä kieliä osaat? > Suomea, ENGLISH..
Nimeä lempiasioita makuuhuoneestasi > Sänky ja aamu aurinko
Ketä rakastat? > Miia, sisaruksia ja muutamaa muuta sukulaista
Ketä kaipaat?> Serkkua ja pikku veljeä

Lempinimet? > Ekku
Nimesi alkukirjaimet? > KKK
Kuinka vanhalta näytät? > Kuulemma 21 vuotiaalta..
Kuinka vanhan ihmisen tavoin käyttäydyt? > Riippuu aivan tilanteesta ja seurasta
Silmälasit / piilolinssit? > Noup..
Onko sinulla lemmikkejä? > Ei enää.. Jakke R.I.P... Always on my mind and heart..
Mikä saa sinut onnelliseksi? > Tyttö ystävä ja asioiden saavuttaminen, JA MUSIIKKI ! KITARAT YM!!
Mikä huolestuttaa sinua? > Tulevaisuus...

OLETKO KOSKAAN...
...Ajatellut, että kuolet? > Kyllä.
...Halunnut karata? > Khyyl
...Kokeillut huumeita? > Joskus kauan kauan sitten jotain pientä, mutta en todellakaan käytä..
...Pinnannut koulusta? > Olen kyllä

pakastemaissi

KITOOS

Kitara vehje robleema..Sunnuntai 30.12.2007 01:38

En ookkaan aikoihin kirjootellu... Viime kirjoituksiin nähden asiat on taas pitkälti nousu suhdanteessa... Joulu takana ja sen mukana 3 viikon tipaton kausi, nyt 2 bisseä nielusta alas ja humalan mukava ja lämmin nousu tuntuu yyber hyvältä..

Ostin tuossa ton Line6 Spider III 150W kitara vahvistimen syyskuussa saksan maalta ja olin yksi ylpeä kitaristi.. Tosin sen 5 minuuttia joka kului siihen kun revin paketin ja muovit auki ja kytkin kitaran vehkeeseen ja totesin että vekottimen Delay oli epäkunnossa ja vaati huoltoa, vehje lähti takaisin saksaan ja 4 viikon kuluttua olin taas yksi onnellinn kitaristi,, tällä kertaa sen 2 kuukautta kun soittelin kotona todella Todella hiljaisella teholla vehkeeseen nähden.. Nyt sitten perjantaina päästiin reenikselle ja kytkin vehkeen verkkoon ja volumet hiuksen verran yli puolen välin ja biisi käyntiin.. biisin jälkeen tosin totesin melkein polvillani miten sähköt ja elo vehkeestä haihtui savuna ilmaan kun virtalähde kyti vielä 5 minuuttia oikkarin jälkeen... Vehje oli kylmästi entinen..... Sääd but truu...

Noh nyt sitten vehje takaisin saksaan ja taidan ottaa rahat pois.. en suosittele kenellekään..

Muuten menee hyvin.. Primo @ Vimma (turku) 16.1.08 Kaikki siis kahtomaan meikän ensi debyyttiä kitaran varressa... Toivottavasti parempi puoliskoni <3 "Miuna":n hermot kestää.. Nyt on ankara reeni sessio kotona kun pändi reeni hommat on aika jäissä... mut toivotaan et oma osuus menee hyvin.. soolo kitaraa kun pitääs vehtää... =) Eepä tässä muuta... 4 vuotta tätä on odotettu ja intohimolla harjooteltu.. mut nyt siis todetaan että pitääkö sanonta " vain lahjattomat harjoittelee" paikkaansa... HEhe... ei kiinnosta... kunhan itellä on kivaa... =)

Ketä julkkista muistutat ???Tiistai 11.12.2007 13:56

Heh testasin täällä sivulla ja kone sanoi musta seuraavaa !!! =)

Jukolan Jussi !!!

Perinteinen suomalainen sankarihahmo Jukolan Jussi oli yksi Seitsemästä Veljeksestä. Perinteikäs, maanläheinen imago taitaakin olla sinun juttusi: et perusta juorulehtien hömpötyksistä tai suuresta maineesta. Hermosikin taitavat olla hyvät; Jussikin sieti kuutta veljeä, joten sinunkaan hermosäikeesi ei pienestä värähdä! Annat asioiden tulla sellaisina kuin ne ovat, etkä käy hötkyilemään. Olet aidosti oma itsesi. Se on ihailtavaa.

...Kai tää tästä..Maanantai 22.10.2007 17:53

..Nyt alkaa olee sellanen olo et pakko saada asiat järjestykseen.. oli sitte ssyksy tai ei.. HEH