Teretereteretere.Perjantai 03.02.2006 18:15

Moi!

Kirjotin viimeks öö. Keskiviikkona. Sillon mentiin rolloon :) Matka oli aika kiva, katottiin kolme leffaa. Sit yritettiin omin avuin löytää hotellille; ei mitään toivoa. Onneks siel oli sellai rumapipoinen mukava mies joka vei meiät sinne <3 Propsit hei daa.

Sitte iloinen yllätys: hotellin alakerras oli aikasta kiva yökerho :) 1.2, Keskiivikko, eli se oli vielä aivan täys : D Käytiin sit Mintun kans muutamilla ja tanssittiin kun kerran ilmasiks pääs sisäkautta. Ah, Doris <3

Sitte oliki aikanen herätys, ja sitten helvetinmoista säätöä kunnes päästiin paikkaan x jossa sitten puhuttiin amiksille. Pieni vitutus alkoi kun eka matkustetaan 10h, ollaan perillä 23-13 ja sitten taas 10h kotiin. Ja vertaa palkkaan. Kohta lähtee itkusähköposti :D

Sitte kotiin. Kotona odotti kiva sähköposti, Kharmassa vippibileet <3 Jarno lupautu lähtee messiin, ehkä eniten parasta. Ilmanen viuna maittaa aina. Aina. Aina. Aina. Aina.

Olin Kemis! About 10min. Jee : D

13 yötä.

Apuaa!Keskiviikko 01.02.2006 11:10

Kauhee härdelli!

Muutin toissapäivänä sillee lähes yömyöhään, ja nyt on kaikki tavarat ihan sekasin. Ja tänää viel lähden Rovaniemelle, huomen takas. Nää 24 tuntii ei riitä mulle, voisko saada lisää ^^

Oa, nyt alkaa tunnit. Osaan jo kulkee Lammelta bussilla \o/ Oon ylpee ittestäni.

Nii! Ei oo nettiä kotona. Aika rankahkoa ;/ Mut palaillaan. Ehk hotellist, jos siel on intter netti.

Voi Sauli! Voi elämä.Maanantai 30.01.2006 02:15

Tere.

Aina ei voi voittaa :) Pirun tiukille meni, mut turpiin tuli. Semmosta se on välillä :)

Life goes on.

Olin siis Gurulauran kanssa vaalivalvojaisissa kharmassa, ja sen jälkeen menin Grand Stariin pelailemaan baarimikkosen kanssa paskahousua. Oli kohtuullisen leppoista touhua.

Toivon kokoajan enemmän että aika menisi kovempaa. Voisi hypätä viikon, vaikka kahdenkin yli. Toisaalta, mitä kauemmin odottaa, sitä kivemmalta se sitten tuntuu. Ihankun puol vuotta ei olis tarpeeksi.

Ensi viikko koulussa on intensiiviviikko. Eli samaa ainetta joka päivä yhdeksästä neljään. Toivon että brittiläinen (kai) opettajamme on yhtä loistava kuin viimeksi. Hyvä opettaja saa paskankin aineen erittäin mielenkiintoiseksi. Ja toisinpäin. Joudun vielä Mintun kanssa skippaamaan torstain tunnit, kun lähdemme Rovaniemelle edustamaan ammattikorkeakoulua. Keskiviikkona kaukana kotoa, hotellihuoneessa. Tuntuu siltä että vois lähteä muutamalle rollon yöelämään :)

Juopottelun muuten voisi vähentää minimiin. Paitsi omia voi juoda. Voisi hieman säästää rahaa, tai edes käyttää se johonkin pysyvämpään. Tai johonkin joka oikeasti merkitsee.

Tarvitsen edelleen töitä. En silti jaksa hakea niitä. Kurkkailen aina mol.fi:stä mitä löytyisi, mutta en sitten muuta. Yli vuodeksi pitäisi saada, ja voisi aloittaa vaikka heti. Kai sitä jotain löytyy, siis jotain muutakin kuin siivoomista tai mainostenjakamista. Kaikki kelpaa, mut melkeen mikään ei kelpaa. Mmmn, oon ihana.

17 yötä Kemiin? Näh, en mä voi itteeni kusettaa. Aamulla vasta.

Kiitti ja moi. Checkmate :)

Tere!Sunnuntai 29.01.2006 18:53

Hähä!

Olin eilen baaris. Ja sit olin jo about yhelt kotona. Eli iha jees.
Parempi noin itseasias ^^

Tänään sitte tiedossa suihku ja meno kahville ja kokoomuksen vaalivalvojaisiin.

SAULI \o/

Ei täs sit ketää.

18 yötä :O

HuhuLauantai 28.01.2006 17:16

Tere.

Eilen oltii sit enemmä ostoksilla mut ei puhuta hinnoista :D Mut kauheasti lisää gsusta ja vähän jotain blendiä. Jeje :)

Sitte laivalla kotio viinalastin kera ja ja. Yks lonkerolaatikko jo katos. Siis ei juotu, se vaan unohtu kai johki :D Vähän on hämärää viel. Mutjoo, ei oo kuolemanvakava asia. Vodkat on talles :) Hundalajan vesi eli piski, aivan älytön riski.

Eilen pojjjaat ajeli mun kotiintulobussin edessä ja sitte lähettiinki suoraan baariin ^^ Eihä siinä sit. Tänään taas kuulemma ehkä. Hmm. Hmm. Ehk ei pitäis.

Emmäätiiä.

19 yötä Kemiin.

Oon tallinnas Lol!?Perjantai 27.01.2006 00:21

Moi,

Oon Tallinnas.

Viimeyön vietin hotelli City Westissä. Päivällinen kahdelle ilman alkupaloja maksoi 75e. Minulle? 0e.
Tänään pääsimme aamusta kaupunkiin laivalla, ja majoituimme hotelli Tallinkkiin. Aivan uusi, aivan keskellä kaupunkia. Sitten ryntäsin kaupoille, ostin sieltä Gsuksen takin. Sitten menin hotellille, söin, menin kaupungille, ostin Lacosten kengät. Tallinna on iha muksa paikka :)

Huomenna sitten viinaostoksille. Anamnam. Paljon. Sitten laivalla kotimaahan ja bussilla Jkl:ään.

Ohoi, powerbookista loppuu akku. Kuittaan. Ootte parhait :)

Mä Lähden NytKeskiviikko 25.01.2006 18:08

Tallinnnaan.

Heihei <3

Horosooo!Sunnuntai 22.01.2006 16:52

Mmmmui.

Mitä mä oon tehny? Oonks mä tehny. Oon mä lintsaillu koulusta aikapaljon. Se on aika siistii : D Sit ens viikollaki lintsaan vissii kolme päivää. Eiku nii. Mullahan onki nykyään vaan neljän päivän kouluviikko, kesään asti.

Pakkanen on aika mukavaa. Paitsi -30 pakkanen. Turhauttaa ku ei voi oikeen mennä lenkille tai pyöräillä tai äääää hajottaa. Mut kai tää tästä. -22 enää <3

Eilen olin katsomas JYP - Ilves. Se oli jotain niiiiin kivaa <3 Ekan 9min aikana JYP menee 3-0 johtoon ja sit ilves kuitenkin nousee ja vie pelin. Ahahaha <3 Parast.

Ei oikee tekstisuoni pulppua. Ei oo vähään aikaan pulpunnu. Hmmmm.

Jos jollain on mulle töitä nii pistäkää viestiä. Kelpais.

!Lauantai 21.01.2006 23:01

KIITOS ILVES!

\o/
Moi.

Töissssä. Oltiin mintun kans kattoon Perttua ja sen paria kaveria. Oli aika laama "show", mutta kuvia tuli ja niin myös drinkkilippuja ^^ Sitten menin mintulle yöks (kiitsit) että aamulla jaksan mennä kouluun. Jotenki kuitenki unohtu sit se kouluun menemine :D Noooh, olin valmiiks keskustassa ku oli hiushakkeroijan aika ja sitte kipasin kotio.

Kahteen päivään en oo ollu koulus, huomen pakko varmaa käydä siel. Onneks loput perjantait onki sit vapaita kesään asti : ) Rentoilu 2 the max.