Terveisiä Tallinnasta!Maanantai 20.02.2006 00:42

Voi että mikä reissu.

Lähdettiin 13 hengen porukalla lauantaina viikkarilla tallinnaan. Matka kesti kolme tuntii ja koko matka menikin baarissa istuskellen. Osalla oli jo hyvä humala kun päästiin laivasta ja siitä suunnattiin hotellille. Sitten käytiin syömässä ja kun tultiin takas niin yks onnistu jo sammumaan. :D Se nukkuikin sitten piiiiiitkään. Kaks kaveria tuli perässä lentokoneella ja majottui samaan hotelliin.

No, hotellilla aloteltiin, paitsi mä, ei tehny mieli viinaa, ja joskus kahdentoista aikaan suurin osa porukasta lähti baariin. Se yks jäin tosin nukkumaan ja minä, lotta ja karta jäätiin myös hotellille. Me käytiin vähän seikkailemassa hotellin lähistöllä ja vietettiin rauhallista, mutta erittäin hauskaa, iltaa mun ja lotan "hytissä"... ;)

Ensin baarista saapu janno ja anna... Niillä ei menny ihan putkeen. Anna meni nukkumaan ja janno sammu meidän "hyttiin". Mäkin nukuin n. 20 minsaa ja kun herään niin kuulin et yks kaveri oli saanu turpaan.
No, selvis sitten että jonkun baarin poke oli heittänyt, kirjaimellisesti, kaverin ulos baarista, portaita alas ja naama edellä katuun. :( Onneks selvittiin vain iiiiisolla naarmulla nenän päällä, eikä mitään murtunut.

Pojat tuli sitten hotellille ja lähti jannon kanssa poliisiasemalle tekee ilmotusta, ja sairaalassakin ne kävi....

Ennenku ne tuli takas, kaikki muut oli jo turvallisesti hotellilla ja nukkumassa. Ite menin vähän ennen kuutta nukkumaan...

Aamulla aamupalalle ja sit vähän lepoa. Sitten meidän PITI nähdä klo 12 hotellin aulas, mut eipä ketään näkyny. Sitten, siivooja oli putsanuu yhden kaverin ja heittänyt kundin rahat ja luottokortit yms "roskiin". Kortit saatiin takas, mut rahoja ei. No, pojil oli sit tullu riitaa siivoojan kanssa, niin ne päätti lähteä kovaa vauhtia taksilla kauas hotellista.

Myöhemmin kokoonnuttiin vanhas kaupungis, syötiin, sit hajaannuttiin ja kierreiltiin vähän aikaa kaupoissa ja sit takas laivaan.

Ja nyt onnellisesti kotona.... nukkumaan!

Oli suurimmaks osaks ihana reissu, mut ei kyl vähään aikaan ainakaan tarvii minnekään lähtee ;)

Että sellanen matka.... :)

Niin, se vielä että oli ihana reissu ja sitäkin ihanempi porukka! Kiitos kaikille ihanasta matkaseurasta :) <3