antimateria

Siistiä.

PalolemPerjantai 31.10.2008 20:13

Krapula paivana rantajuhlinen jalkeen mentiin sitten Anjuna rannalle keskiviikon vapaille markkinoille, jossa on paljo torihassakakka meininkia ja sen sellaasta. Eika sielta oikeen loytyny mitaa. Ostin riippu maton tulevaa varten. Eipa paljo muuta.

Torstaina sitte lahdettiin Calangutesta kohti Palolemia ja siinahan se paiva oikeestaan vierahtikin. Perille paastiin ehjana ja vasyneina mutta taala sitte odottikin aika unelmallinen puumaja ihan rannassa. Rantakin sen verran hieno etta ei mitaa rajaa. Tammonen 1km pitka poukama vai miten se sanotaan? Turisteja ny on sinansa vaha liikaa. Ite haluaasin vaha syrjempaa mutta kelpaa tamakin. Tanaan sitte kaveltiin/uiskenneltiin niemenkarkeen jossa ei niin paljo oo vakea ja siina on pienehko saari vieres. Saareen paasi uimaan ja siella nahtiin ekat villi apinat. Aiva villisti ne meita mulukooli sielta puista:) Ja tulipahan taala kayttoa heti uudelle riippumatollekki. Se sopi hyvin puumajan terassille ja siita o hyvat ranta nakymat.

Kylla taala viihtyy, varsinki kun sai kuulla etta Suomes on tullu lunta. Hahaa.

No lohdutukseksi meinasin laittaa pari kuvaa mutta ei nailla neteilla onnistu :(

Noniin.Keskiviikko 29.10.2008 13:24

Tama kyseinen Divali mista jo ennemmin mainitsin jatkuukin koko viikon.

Eilen nyt sitte loydettiin hyvat biitsi juhlat ja meno oli ihan hupaisaa. Talon viinia tuli juotua aika reippaasti. Muutenki palvelusvaki tuntui tykkaavan meista ja chillaili meidan kanssa kun ei ollu mitaa tekemista. Tuli vaha tanssittua villisti. Hauskin oli kylla kun kaveltiin tieta pitkin rannalle. Divaliin kuuluu siis paukku pommit ja raketit. Yksi koira kadulla pelkasi pamauksia aivan taristen tien reunassa. No hieman sita silitin ja rauhoittelin. No sitten kun lahdimme jatkamaan matkaa tama koira lahti seuraamaan meita. Seuras varmaan semmosen 500-1000m rannalle asti ja istui viela mun viereenki siela rannalla. Koko illan se siina makoili ja piti muut koirat loitolla. Huvittavaa oli myos se ette kun menin kuselle tama koira seuras ja istu viereen ja odotti kun tein tarpeeni. Jossain vaiheessa se kavi jossakin mutta tuli takaisin kun olin tanssimassa ja tuli siihen viereen istumaan. Palasi sitten meidan mukana takas pyodan viereen makoileen. Kun lahdimme se sitten juoksi toisen koiran luokse.
Oli kylla mukava koira. Jos olisi seurannut hotellille asti olisin voinu harkita jopa sen ottoa mukaan. Sen verran janna koira oli. :)

Krapulaa ei onneksi ollu.

[Ei aihetta]Maanantai 27.10.2008 18:32

Samanlaista settia Goalta. Eilen tein loistavan havainnon. 0,7l smirnofi pullo maksaa 6e :]

Rannalla tullu hengailtua ja kylalla vaha kierreltya.

Eilen oli aika floppi ilta. Taala on juhla nimeltaan Divali. No paatettiin lahtea juhlistamaan kyseista juhlaa alkoholin voimin LoungeFly:n johon saimme flyerin ja monen kehut.
Sinne paastyamme huomasimme etta vakea oli vain kourallinen. No ei se meita haitannu ja tahtasimme tiskille. Vittu kalja makso 3x enemman ku normaalisti. Joo melko reilua ja meilta alko juhlimisen into loppua. Siita sitte lahdettiin kavellen Hypermarketin kautta. Ostettiin vaha massya pettymykseen. Tuon reissun takia jouduin maksaan yhdesta kaljasta 200rupiaa ku normisti noin 35rupiaa. Nice.

Tanaan loysin vihdoinki itelleni _mustat_ alibaba housut. Nyt sopii ottaa lungisti ku ilimaki kiertaa housuus. Harmitti vaan ku ehka maksoin niista hiukan liikaa.... Melkein 5 euroa. Mutta ei voi mitaa.

Keskiviikkona siirrymme Calangute rannannalta Anjuna Beachille.

Terkkuja teille kaikille ja alkaa hirveasti hajotko kylmaan.

Lisaa settiaLauantai 25.10.2008 20:06

Villin torstai paivan jalkeen paastiin 15 tunnin bussi matkan jalkeen Goalle ja nyt jos koskaa tuntuu etta taa on mun paikka.

Villi paiva tosiaan Mumbaissa torstaina. Lahdimme Colabalta johonki Pajalin tyo joka oli hankkinut meille linkkaliput A/C bussiin makuupaikkoineen. No se minne menimme oli melko koyhaa aluetta. Siela rupes katulapset slappiin pitkin kasia ja otti/varasti vesi pullot kasista. Se pisti kylla melko vihaseksi. Liikennekki oli siela mita oli. Ristiin rastiin vielaki pahimmin kuin Colaballa. Kaiken kruunas etta meinattiin myohastya linja-autosta ruuhkan takia. No onneksi linja-autoki oli sitte myohas.

Sitte 15h linja-autos elpaten tosin kovin huonosti sai unta ku ilmastointi o aika kylma ja enhan ma ees mahtunu koko pituudelta makaan sinne.

Kaikki hyvin loppu hyvin. Paastiin Goalle ja rantauduttiin Calguta rannalle. Loydettiin tosi hyva hotelli joka maksaa noin 3e yo. Se on viela puoliksi vaiheessa kylla mutta muuten tosi hyvas kunnos ja sijaintiki ihan hyva. Sattui naapuri huoneessaki asumaan Suomalainen Kaisa Keravalta.

Aika enimmakseen kuluu taala rannalla chillaillessa ja aalloilla leikkien. Ikina en oo ollu itteni kokoosis aallos. Taytyy myontaa etta melko villia :) Eikait siina. Taala sen kummemmin vissiin mitaa tapahdu? Tuskimpa sielakaan.

3. paiva villi paiva.Keskiviikko 22.10.2008 18:49

Jotain poliittista mellakointia on menossa ja ei oikeen oo suositeltavaa liikkua ulkona. Eilen se vissiin alko ja ihmeteltiinki miksi yhtakkia poliisit tuli ja vei Mudin (indian dude) mukanaan. Ilmeisesti ulkonaliikkumis kielto? Tanaan sitten kuulimme enemman etta joku MNS ryhma jotain kivitelly ja riehunu. Juniin ei saa lippua mutta mayby bussi onnistaa. Oltiin muutenki taalta lahdossa pois jo, koska ei talla oo meille mitaa annettavaa. Meinattiin kayda tanaan elukka puistos mutta se oli kiinni. Nyt illemmalla selvisi tuo syyki eli moni paikka on nyt kiinni taman tilanteen takia.

Soin ekaa kertaa kasvisruokaa. Aika jannaa. Enemman olis vaan saanu olla tulisempaa :( Mutta mayby next time.

Bollywood juttukin kusi ilmeisesti taman tilanteen takia.

So... Ei viela avaudu LUXin VIP tilat ku tuun himaan.....

Lammin on ollu... Jotain 34c oisin ja paivisin on varmaan lamposempikin. MUtta vittuakos siita valittaan. Siela teilla on kuitenki kylyma.

Mutta pakko lahtee ny kakkosella, ku kerranki paskattaa. SON MORO.

2 paivaa takana.Tiistai 21.10.2008 23:23

ilman 'a'a'kk'o'si'a' sitte.

Eli saavuttiin mumbaihin ja sielta taksilla sitte Colaballe. Etela-Mumbaita. Ei oikeestaan mitaa sanottavaa tasta muutaku iso kaupunki. Liikenne aika hullua mutta saan jotenki kikseja tien ylittamisesta. Koskaa ei tieda mika niista on viimenen:) Ekana paivana heti tultiin kyseleen tausta nayttelijoiksi Bollywood leffaan ja saa naha. Ehka en palaa koskaa.

No anyway talla citylla ei oo oikeen mitaa annettavaa. Huomenna kaydaan kattoos jotain hienoja mestoja viela taala ja sitte ylihuomenna junalla kohti Goaa.

Ruoka o ollu kyl hyvaa. Ekana paivana syotiin aluksi vaha snopis mestaa ja makso jotani 5e :( No tanaan kaytiin jossain muslimi mestas ja oli 2e ateria. Kana oli kyl vaha epailyttavaa ku se oli vaha huoneen lamposta. No se ei pelaa joka pelkaa.

Aluksi oli vaha hammentavaa kun jokanen tuli jutteleen ja kauppaan jotain. Mutta sen verran kylma oon etta nopeasti opin valinpitamattomaksi ja pituuteni takia voin katsella vain niiden yli joten jattavat nopeasti rauhaan:)

Hotelli on Bentleys Hotel ja yo maksaa noin 7e.

Syoda tarvii kerran paivas, mutta nestetta menee joku 4l paivas. Onse jannaa.

Viela ei oo vatsatauteja etc. tullu. Yhdella on hiukan alilampoa. So.....

Eikai siina. En viela toivota lopussa rauhaa, ehka sitte myohemmin kun enemman hippeydyn:)

Lähtö Intiaan klo. 20:00Sunnuntai 19.10.2008 16:50

Se olis nyt täs.

Toisaalta olisin odottanu että olis jännittäny edes viimosena päivänä.
Ehkä se sitte kaikki purkaantuu vasta konees ja paskon housuuni.

Saa nähdä mitä tästäki reissusta tulee mutta surullisin mielin lähden.
Sen verran tunteellinen oon että käy teitä sääliksi ku joudutte tänne jäämään. :)

Eli nyt aluksi on suuntana Mumbai ja sielä muutamat päivät ennen Goalle siirtymistä. Tuun informoimaan tänne aina ku vaan pystyn niin saadaan teidänki elämäänne jotain väriä. :)

No joo aurevuaar, kuudpai, näkemiin.

AttentionKeskiviikko 01.10.2008 03:22

Haha
Vitun hienoa.
Otin varaslähdön (tai sitte pehmeän laskun).
Meitsi asuu ulkomailla! Screw you suckers!
:]

[Ei aihetta]Keskiviikko 03.09.2008 13:35

HAA! Mullapa ei oo nettiä! Voittaja.
HAA! Mullapa ei oo kotia! Voittaja.
HAA! Mullapa on liput pois oravanpyörästä! Voittaja!!!!!!

Ps. mua voi pyytää säälistä dataileen teille.
Pps. käyn töissäki netin takia.

[Ei aihetta]Torstai 21.08.2008 21:22

Ei huh huh....

Pelastakaaa muuuut...

Oon niin syvällä että ei huh huh.....

Paska homma, kova vitutus häh?