kuusekännu<3Maanantai 06.07.2009 22:17

Eilen palattiin virosta, kuusekännulta :) Matka oli taas ihana ja poppoo paras ;D<3

Viroon lähdettiin torstaina, jolloin shoppailimme virukeskuksessa ja kävimme suurilla syömingeillä Olde Hansassa ;) Mukana olivat Viivi, mimmi, kia, sirpa, anu ja marjo :)<3 Yö vietettiin hotellissa.

Perjantaina vellu tuli aamulla hakemaan meidät hotellilta, haimme loput matkalaiset, essin ja Eevan satamasta lähdimme kuusekännulle. Meille jaetiin hevoset, sain kauniin 7 vee torinhevostamma cammingan<3 ekana päivänä ratsastettiin suurinpiirtein 6h. Syötiin ihana piknik ateria pellolla hevosten laiduntaessa vieressä indrekin tekemässä aitauksessa, kahlattiin meressä heppojen kanssa, yövyttiin ihanassa käsmussa, syötiin hyvää ruokaa ja käytiin vielä illalla tyttöjen kanssa merenrannalla hengailemassa :)<3

Lauantaina lähdettiin heti ihanan aamiaisen jälkeen heppojen luokse ja ratsastamaan, ratsastettiin Altian kalastajakylään jossa meille tarjottiin perinteinen virolainen ateria, njams <3 Keinuttiin jättikeinussa ;) hengailtiin merenrannalla ja hurjalla riippusillalla :)<3 Sitten ratsastaus jatkui. Laukattiin hurjia 3 kilometrin laukkapätkiä ja muuta mukavaa :) Illalla saavuimme sagadin kartanolle, jossa söimme illallisen nuotion ääressä ja hemmottelimme hevosia herkuilla ;D

Sunnuntaina otimme hottelliaamiaiselta ison kasan omenia mukaamme, aivan kuten viimevuonnakin :D ovathan hevosetkin periaatteessa hotellivieraita ;) ennen aamiaista olin jo käynyt lenkillä sagadin mailla, sain jopa napattua muutaman kuvan söpöstä ketusta :D Hoidimme hepat ja lähdimme vaeltamaan kohti palmsen kartanoa, jossa meillä oli lounas ja museo kierros, museosta löysimme taas legendaariset päivänvarjot, hatut ja keinun :D Ratsastimme vielä takaisin kuusekännulle, jossa hoidimme hepat, saunoimme ja juttelimme :)) Lopulta vellu tuli hakemaan meitä :(
Tallinnassa kävimme vielä shoppailemassa ja syömässä sushia :) Laivassa katselimme retkeltä otettuja kuvia ja muistelimme ihania hetkiä :D<3