"I got the right temperature"Lauantai 08.07.2006 22:24

Tänään tultiin takaisin kotosuomeen Ellun kanssa Turkin Alanyasta. Oli huisin hauskaa, mutta oli myös kova ikävä tänne jääneitä rakkaita kohtaan. Mutta onneksi kännykät ja varsinkin tekstiviestit on keksitty :)

Turkkiin mennessä lentoasemalla saimme tietää koneen olevan kolmisen tuntia myöhässä, joten oltiin Alanyassa vasta 9 aikaan illalla, matkaa teimme 12h 9h sijasta. Lauantaina (tulopäivänä) mentiin vaan syömään ja sitten hotelliin nukkumaan.

Sunnuntai meni chillaillessa ja kaupunkierroksen merkeissä. Shoppailtuakin tuli tehtyä ja mentiin yöllä nelikerroksiseen yökerhoon, Robin Hoodiin. Ylimmässä kerroksessa oli Latin Club, jossa meno oli hurjaa ja heti kun mentiin tanssimaan, oli turkkilaisten tassut kyljissä ja perseessä kiinni.

Muut päivät meni samaan tahtiin, shoppailua, rannalla oloa ja uimista, syömistä, bailaamista. Ja tietenkin ikävöimistä :)

Ekana iltana mentiin syömään ravintolaan nimeltä Via Esta. Siellä sitten vietettiin loputkin illat, kun niin mukava henkilökunta oli ja varsinkin baarimikko, joka lähti meidän kanssa aina bilettämään ja oli meidän henkivartijana luihuja turkkilaisia vastaan. :p

Jäähyväiset oli haikeat ja pitkäkestoiset, koska Via Estan väestä tuli meidän ystäviä. Baarimikko nimeltä Polat tuli vielä heittämään meille hyvästit bussin eteen, oikeen juoksi ku näki bussin jo tulleen ja meidät ulkopuolella.

Bussin ulkopuolella ollessamme saimme tietää, että lentokoneemme on kaksi tuntia myöhässä, joten ei muuta kun takasin hotellihuoneeseen vähän nukkumaan. Koneessa silmät ei pysyny auki, nukuin melkeen koko matkan.

Nyt oon sitten rakkaan Samuelin luona <3

Matka onnistui loistavasti, mutta voisin kirota erään Jimmyn ja kojujen edessä olevat "sisäänheittäjät", jotka häiritsivät rauhallista ostoskierrosta.

Kaiken kaikkiaan suosittelen Turkin Alanyaa kaikille, ja varsinkin ravintola-baaria nimeltä Via Esta, parhaat ruuat, ihmiset, kulttuuria oima annos joka aterialla ja tanssimista henkilökunnan ja asiakkaiden kesken <3

Jussia ja punaviiniä.Perjantai 23.06.2006 15:39

Eilen juotiin Pilvin kanssa noin 3litraa punaviiniä :p Juteltiin 100- tekstiviestipalstan kirjotuksista, Espoon snobeista, yhteiskunnallisista asioista, menneisyydestä, tulevaisuudesta, ikävistä ihmisistä ja tapahtumista, ja niin... miehistä :D

Nyt vähä heikottaa, nukkumaan menin 4 aikaan aamulla, kohta lähetään viettämään juhannusta vähä kauemmas :)

Hyvää ja nautinnollista jussia kaikille !!! Älkää juoko liikaa, hukkuko tai tippuko laidan yli :D

Turkki, Alanya 01.07.2006Lauantai 17.06.2006 14:34

Nyt se on sitten päätetty, varattu ja maksettu! Lähetään Ellun kanssa Turkkiin Alanyaan <3 Miehet jää kaipaamaan meitä viikoks. Tai sitten ei :D Saavatpahan ainakin omaa aikaa. Baila baila!! :p

Back home.Sunnuntai 11.06.2006 23:56

Nyt oon sitten muuttanu takasin kotia. Vajaa vuoden verran viihdyin omissa oloissa serkun kanssa, mutta piti sitten laittaa raha-asiat säästöliekille. Ja Bellakaan ei enää kauaa elä :) Nyt on kultakin 3min kävelymatkan päässä :p

Ehkä otin ehkä en.Lauantai 03.06.2006 23:48

Tänään oli tarkotus mennä Kaivariin teineilemään, mutta koko päivän on ollu kurja ilma, eikä oo mukava istua lätäkössä pussilonkerolla :P Saatiin kuitenkin mesta, missä pilettää ;) Hannan kaa vedetään tänään naamat! Yksi kääntöpuoli tässä kuitenkin on: mun mies ei tullu mukaan :'( Täytyy siis kattoo muiden söpöilyä. Muttta se lohduttaa, että Samuel ikävöi mua kotona. Ehkä nään sen yöllä :P

Mutta nyt ottamaan Talvisotaa olan takaa!

Elämä on ihanaa.Torstai 01.06.2006 14:45

Oli tuossa viikonloppuna mukava parien ilta, tuli grillattua ja biletettyä yhessä. :) Pieniä ristiriitoja myös syntyi, mutta ne vain syvensivät suhteita. We are the winners!! :P Elämä hymyilee enemmän kuin koskaan. :) Vaikka ulkona näyttäisi kohta satavan vettä, sisällä kuitenkin paistaa aurinko. :) Pari ikävää asiaa on tullut kylkiäisinä, mutta sitkeinä ja vahvoina selviämme kaikesta. :) Vihdoinkin kesä saapuu ja kaikilla on joku, jonka kanssa se jakaa. <3

In the jungle the mighty jungle..Tiistai 16.05.2006 22:22

Nyt mullakin on sitten mies :P Se suunnittelee jo meidän häitä, millonkohan kosasee :)

VAPPU !!Sunnuntai 30.04.2006 18:15

HYVÄÄ JA ELÄMYKSENTÄYTEISTÄ VAPPUA KAIKILLE YHDESSÄ JA ERIKSEEN !! :)

Klara Vappen!Perjantai 28.04.2006 20:34

Jee vappu on täällä taas!! :P Juhliminen alkaa jo tänään perjantaina pussikaljan ja seksimessujen merkeissä ;) Just valmistaudutaan Hannan kanssa ja treffataan muut Kiasman edessä. Eipä sen kummempia tänään, huomenna ja SUNNUNTAINA alkaa vasta oikea meno :)

Ääni jossain.Sunnuntai 16.04.2006 16:43

Ja taas meni ääni baarireissun jäljiltä! Ei se taudinpesä tainnu ollakaan yks jätkä (aina ku olin sen kanssa tekemisissä, olin kipee, ääni meni tms) vaan varmaan puhdas viina :D

Olo on kuin jyrän alle olis jääny, ja se ei oo eilisen arvonen fiilis, nimittäin eilen oli oikeestaan aika tylsää, mentii laulaa karaokee ja lopulta vanhaan Fenniaan, jossa oli ekaks kaks ihmistä, portsari, baarimikko, dj ja me :D:D:D Lopulta sinne tuli enemmän ihmisiä, mutta sitten ne lähti ja yhes vaihees oltiin ainoot asiakkaat (siis minä, Enni ja Ari), sitte sinne tuli keski-ikästen miesten joukko ja Ari halus mennä tappelee niiden kanssa. Lähettiin taksitolpalle kahen jälkeen ja nähtiin iha oikeekin tappelu uuden Fennian edessä. Siinä kyllä veri lens! Taksitolpalla seiso kaks taksia, ekaan meni joku pariskunta ja mentiin sitten tokan luokse, se kuski veti jotai piikkii huuleen, joten ei sit menty siihen taksiin. Mutta hetken päästä tulikin takseja ja päästiin kotiin. Juu, tää päivä menee vaan ollessa ja telkkua katellessa :) Ens lauantaina TEKEE mieli mennä baariin!! :P