Kotimatka oikeestaan jo alkanut..Tiistai 26.06.2007 16:05

Eilen aloitin pakkaamisen. Melkeen kaikki kamat jo laukussa. Pitàis siis keretà kentàlle vàhàn paremmin ku làhtiissà :D Tànààn vielà nauttimaan Pratolle auringosta ja huomenna merenrantaan :) Sit torstai meneekin siivotessa ja pakkaamista viimeistellessà..

Kolme kuukautta on mennyt nopiaa! Hullua..

Padova-Rooma-Pisa-Firenze-PadovaLauantai 23.06.2007 23:48

Marjan pàiviksestà kopsittu.. ^BlueBerry^

Matkailu avartaa, eiks sità niin sanota? :D Tiistai aamuna làhdettiin Padovasta Roomaa kohti :) Roomassa oltiin sitten joskus ennen puolta pàivàà. Siellà eka raahauduttiin majoitukseemme camping-alueelle. Sitten menimme sieltà bussilla Vatikaaniin. Siellà nàimme itse Paavin! Hurja tuuri meillà kyllà! :D

Vatikaanin jàlkeen tulimme takaisin camping-alueelle ja làhdimme sitten opastetulle bussiajelulle ”Rome by night”. Bussi làhti noin klo. 20.30 ja oltiin takaisin 23.30 :) Ajettiin Colosseumin ohi ja kàytiin kàvelemàssà “Espanjalaisilla portailla” ja nakattiin kolikko Trevonin suihkulàhteeseen :) Hauska reissu oli kyl vaikka opas oliki vàhàn elàmààn kyllàstynyt :P

Keskiviikkona sit mentiin aamulla Colosseumille ihan sisàlle asti opastetulle kierrokselle :) Mahtava paikka seki kyl on :) Sit mentiinkin sieltà rautatieasemalle ja otettiin juna Pisaan :) Pisassa oltiin sit illalla ja mentiin camping-alueelle yòtà. Torstaina kàytiin sit katsomassa Pisan kaltevaa tornia ja kiivettiin huipulle asti, semmoset 300 porrasta :D Mahtavat nàkymàt kyl oli. Sit vaan hengailtiin Pisassa ja kàytiin hevoskàrryjelulla :D Illalla sit otettiin muutamat Breezerit ja pullo viinià miekkakuutosen parissa :P

Perjantai oliki sit harvinaisen ”mielenkiintoinen” pàivà. Mentiin aamulla Pisan rautatieasemalle ja meille selvisi ettà rautatiet on lakossa! Eli junista ei kulje ku tyyliin 1 kymmenestà. Noh, ei kait siinà. Otettiin sit juna Firenzeen kun ajateltiin ettà sieltà pààsee varmaan paremmin etenemààn Padovaa kohti kuin Pisasta.. Noh, siellà sit odotettiin ettà milloin tulee kuulutuksia Padovaan menevistà junista ja ainut info mikà tuli, oli ettà yksi sinne menevistà junista oli peruttu! No, mentiin jonottaan info-luukulle mihin oli ihan helvetin pitkàt jonot! Kun pààstiin luukulle, mies kertoi ettà seuraava Padovan kautta menevà juna làhtee tuossa kahden tunnin pààstà. Mentiinpà sit automaattiluukulle tilaamaan lippuja siihen junaan niin se oli tàynnà!!! Jonotettiin uudestaan luukulle, ettà saatais tietoon ettà mikà ois sit siità seuraava Padovaan menevà juna ja vastaus luukulta oli ettà ei ole muita junia Padovaan tànààn! Ei yhtààn ottanu pattiin siinà vaiheessa!!! Noh, onneksi sit lòydettiin nettikahvila, jossa kàytiin surffaan Firenzen camping-alueita ja heti ekalla soitolla saatiin teltta yòksi :) Ettà onni onnettomuudessa!

Nyt sit ollaan jo takaisin Padovassa, vàsyneinà, rahattomina mutta hengissà :D Venetsiaan ois kiva viel pààstà kàymààn alkuviikosta ja merelle kans :)

Matkailu avartaa...Lauantai 23.06.2007 00:25

Ollaampa sitten nyt Firenzessà yòtà, vastoin alkuperàisià suunnitelmia.. Italia on niin ihana maa, varsinkin kun rautatiet on lakossa eikà junia kulje ja sit jos yks sattuu meneen niin sekin on sit tàynnà.. No onhan tàmàkin erilainen juhannus.. *syvà syvà huokaus* vois sanoa ettà vàhàn vituttaa! No onneksi saatiin sentààn yòksi paikka, joltain camping alueelta, teltasta, joka jaetaan jonkun kolmannen henkilòn kanssa.. Parempi kai se kun ei mitààn..

Joo.. minuutit juoksee, oon jossain nettikahvilassa Firenzen rautatieaseman alla.. Tàytyy toivoa et huomenna pààstààn kotiin Padovaan.. Jàà vaan viimeiset markkinat sit vissiin vàlistà :(

Marjan pàiviksestàMaanantai 18.06.2007 01:00

[Ei aihetta]Lauantai 16.06.2007 22:17

Musta on tullut kenkàhullu :D :D Ostin tànààn markkinoilta taas kahdet uudet kengàt.. Nyt oon siis ostanut yhteensà viidet kengàt :D Yhdet nakkasin jo roskiinki, ku olivat vàhàn kiinalaista tekoa ja kàvelin niistà pohjat melkeen irti.. Pitàà siis vielà lòytàà jotkut kivat "tossut" :)

Enàà yhdet markkinat jàljellà..
Toisaalta kauheen surullista ja toisaalta ihanaa mennà kotiin. Vaikka elàmà tuleekin olemaan tàysin erilaista kuin làhtiessà..

Italiassa on ollut kivaa! Huomenna mennààn Marjan kans koko pàivàksi Gardaland-nimiseen hyvipuistoon :) Ja ens viikolla matkustetaan Roomaan ja joihinkin muihin Etelà-Italian kaupunkeihin :)

[Ei aihetta]Keskiviikko 13.06.2007 22:51

nyt vituttaa.. (lukematon mààrà kirosanoja) ..perkele.. vaikka eihàn se mulle kuulukaan, mut kun tietàà historian niin pistàà pikkusen vihaksi..

[Ei aihetta]Maanantai 28.05.2007 02:57

äähh.. Italiassa on kans ötököitä.. Viis hirveetä 2€ kolikon kokosta punaista/viininpunaista läikkää eri puolilla vartaloa.. taidan olla vähän herkistynyt sääskille..
Ensimmäiseksi täytyy hehkuttaa, ku sain oman koneen tänne Italiaan!! :D Pääsempähän nörtteileen aina ku haluan :D :D

Maanantaina harjoittelun jälkeen hypättiin Marjan kaa Milanon junaan ja parin tunnin päästä seikkailtiin jo perillä. Hotelli löyty helposti ja maisema oli suoraan Milanon hienolle rautatieasemalle. Metrolla löydettiin keikkapaikalle helposti ja liputkin saatiin ovelta :) Keikka oli hyvä, vaikka porukkaa ei nyt ihan hulluna ollukaan, mut meininki oli hyvä. Keikan jälkeen jäätiin hengaileen bussin luo ja saatiin nimmarit muilta paitsi Samulta, joka ei tullut bussista ulos.. Jukan kans oli hauska heittää läppää :D :D
Varsinainen seikkailu alkokin sit keikan jälkeen ku piti löytää takas hotellille klo 01.30 Milanon yössä laitakaupungilta. Sattumalta tultiin pysäkille, josta meni bussi rautsikalle.. Lippuja ei saatu tietty mistään siihen aikaan enää ja, ku Marja rohkeana tyttönä (OOT MUN IDOLI :D) kysyi joltain paikalliselta poitsulta, niin sano vaan et sillä linjalla voi hyvin mennä pummilla :) Hypättiin siis bussiin ja päästiin turvallisesti kotiin :) Sinänsä hyvä suoritus, ku ei uskalleta liikkua ees Padovassa suunnilleen klo 23 jälkeen.. Aamulla sit junalla takas Padovaan ja harjoitteluun.. jippiiii :(

Huomenissa kova yritys saada matkakuvia nettiin!

[Ei aihetta]Maanantai 21.05.2007 01:47

Mukava viikonloppu ollut!
Eilen oltiin Gardajàrven rantakaupungeissa kiertelemàssà. Maisemat oli aivan ihanat, aurinko paisto ja làmmintà varmaan 30 astetta. Tuli vàhàn kàrtsàttyà rintakehà, olkapààt ja kasvot.. Tàytyy toivoo et tàà tulipunaisuus muuttuu rusketukseksi.. :/
Pààtettiin myòs eilen et làhetààn Sunrise Avenuen keikalle maanantaina Milanoon! :) Ollaan hommattu nyt junaliput ja majoitus, mut keikkalippuja ei vielà oo.. Hyvinhàn tàssà vielà ehtii :D