nukka`

- Vanhemmat »

. Keskiviikko 25.01.2006 14:55

äh, taas ei kiinnosta.

hyppytunti menossa . nöräillään täällä yhden pöydän ääressä .. haluaisin kesän, pääsisin taas vähän pois tutuista ympyröistä ja saisin vaan olla. . toki kaveritkin haluan välillä nähdä mutta just tossa eilen puhuttiin että välillä on hyvä olla yksinkin, se tekee ihmeitä..

mutta joo, mä tästä lopettelen ja manailen tuota seinäjoen paikallisbussiaikataulua (kamala sana) ja mietin miten tässä nyt sitten kulkee sinne niin ihanalle sairaalanmäelle..

moij.

niin ja vielä tähän loppuun..
ENNI EI SAA OLLA TUOLLAINEN :D HYI SINUA! MUTTA PAKKO MYÖNTÄÄ.. OLEN SAMAA MIELTÄ KANSSASI. :D

maanantai..Maanantai 23.01.2006 10:21

äh, mä jotenkin inhoan näitä maanantai - aamuja.. aina istun vaan koneella. tunteja ei ole , ja minä tyhmä idiootti raahaudun kouluun. noh, ehkä johtuu siitä että kotona ei vain jaksa hillua. :s ja nukkumaan en pysty..

alkais jo sossukoulu. sinne on ikävä. <3
tai saisipa sen rennon fiiliksen jotenkin siirrettyä tänne. :s
ärsyttää kun ei oo nähny santtua ja nelliä sen jälkeen kun koulut loppui joulukuussa :/

noh, ei tätä enää kauan kestä. pian nähdään ¤pus pus¤

..Lauantai 21.01.2006 22:32

hmm. sanoisinko että jälleen hieman sekava olo..
muut tuolla toisessa huoneessa vetää viinaa niinkuin sienet ja minä vain haaveilen seinäjoelle menosta. se on vaan jotenkin niin ihana paikka kun siellä on ne ihmiset. <3

tänään tosin pitäisi olla menossa mukana kun on nuo tiinan synttärit, jos ne ei olisi olisin varmaan kotona peiton alla jo nyt.

kuulosta kamalalta mutta noh, menen nyt.

Caybeatch Meloneras -- MaspalomasMaanantai 09.01.2006 10:36

ah, tää päiväkirja on niin perseestä. pitää kirjottaa tähän päivään, miksi en voi kirjoittaa niihin päivään mihin pitäisi saada.. turhauttavaa. mutta enivei..

23.12.2005

Kanarialle. Lähdettiin lentokoneella suomesta siinä 20 yli 5 aamulla ja saavuimme kanarialle 6 ja puoli tuntia myöhemmin(kello siellä päässä kaksi tuntia vähemmän kun täällä pakkasessa) Lämmintä oli heti aamusta jo sellaiset parikymmentä astetta. HUOM. LUKEMAT OTETTU MITTARISTA JOKA OLI JATKUVASTI VARJOSSA. Hotellista sen verran, ei olisi ehkä parempaa löydetty -- altaita oli 4. kaksi isoa ja sitten kaksi poreallasta. Käytiin VARADERO nimisessä ostoskeskuksessa. oli siinä ihan lähellä nimittäin. mutta päivän huipennus, me eksyttiin mun serkun kanssa nudistirannalle. :o tarkoitus ei todellakaan ollut . . haluttiin nähdä aallot vähän lähempää ja siitä sitten ruvettiin kävelemään kiviä pitkin hiekka rantaa päin ja eiköhän kivikossa maannut sitten aivan jotain sellaista mitä emme osanneet odottaa. .

24.12.2005

Jouluaatto. . Paikka vain parani. Lämmintä oli siinä 25-30 astetta, sekin varjossa. c: käytiin sellasella tosi isolla torilla. siellä oli mahtavaa. en kyllä ostanut sieltä oikein mitään kun siellä ei hirveästi noita vaatteita huvittanut kokeilla. elina ja vili otti hennatatuoinnit. ihan hienot . c: käytiin illalla apilaniityssä syömässä jouluateria, miettikää kanarialla suomalainen ravintola HUOM MENESTYVÄ SUOMALAINEN RAVINTOLA. c: tarjoilia oli ehkä maailman suloisin. c; taksimatkakin oli mitä parhain. se kuski oli ihan hullu..

25.12.2005

Käytiin tänään YOMBO nimisessä kauppakeskuksessa. Kokeiltiin sellasta rodeo-härkää.. sähköllä toimivaa.. mulla oli vähän ongelmia senkanssa mutta mitäs pienistä c:
Käytiin kiinalaisessaravintolassa syömässä. ah, oli hyvää vaikka kiinalaisesta en ole koskaan tykännyt. c:
Käytiin myös elinan ja empun kanssa illalla rannalla. kello oli jotain 10-11 suomessa siis 12-1 niin lämmintä oli vielä rannan mittarissa 20 astetta. Että semmosta.

26.12.2005

Käytiin kahdessa ostoskeskuksessa, en muista nimiä enkä muistanut kirjoittaa niitä ylös. Aikuiset oli hieman heikossa hapessa niin shoppailemaan eivät sitten kaikki lähteneet c; Käveltiin empun kanssa yhdelle ihanalle hiekkarannallle, kauas nudisteista. Rannalle oli sellanen 2km matkaa. Pysähdyttiin sitten sellasen vanhan majakan eteen ja katseltiin vähän surffaajia. . Aamulla sato jonkun tunnin verran mutta tulvista ei ollu tietoakaan. c:

27.12.2005

Käyriin uudella torilla tänään. ah, mä rakastan espanjalaisia miehiä. ♡ siis ne on jotain niin seksikästä niiden rusketustensa kanssa. . ostin itelleni hameen ja koruja ja sitten muiden tuliaiset. c: Käytiin myös porukalla merellä uimassa. aallot oli ihan hervottomat kokosia. c: ja se vesi pahaa :s paloin . :s

28.12.2005

Oltiin vaan hotellilla ja nautittiin auringosta. käytiin siinä hotellin altailla uimassa. sitten kun me mihinkään tyytyväiset lapset haluttiin rannalle niin kyllä me sitten mami ja päivi saatiin rehattua mukaan. c: siellä oli siis 2 niin ihanaa poikaa. juttelin niiden kans muutaman sanan ja sit niiden piti lähteä hotellillensa takaisin. :s ne oli kyl ruotsista mutta silti mukavia. c:

29.12.2005

AQUALAND.. eli siis vesipuisto. se oli ihana. ♡ ne liukumäet oli niin mahtavia. paitsi sillon ku jäätiin vilin kans tornadoon . :s pitkä juttu. meinattiin jäädä elinan ja empun alle ku ne valvojat ei huolehdi että se putki kans imaisee. c: se päivä oli ihanin ♡ siellä sai nauttia. uitiin sitten vielä omalla hotellilla ja käytiiin siitä VARADERO kauppakeskuksessa hoitamassa loput tuliaiset.. ikävä sinne tulee.. siis koko paikkaan. ♡

30.12.2005

Aamulla 6 herätys ja 10 yli 7 linja-autoon ja eikun menoksi kohti lentokenttää.
ah, tylsää suomeen pakkaseen.

SEN PITUINEN SE. c:

hmm.Tiistai 20.12.2005 11:48

hmm. en kyllä osaa nyt yhtään sanoa mikä fiilis. äsken oli ihan hemmetin vaikea psykologian koe.. ja mustako pitäis tulla isona psykologi. :s
musta tuli eilen jälleen kerran punapää joten mun muutaman viikon blondeus on sitten virallisesti ohi. seuraavaksi taidan kuitenkin ottaa takaisin tutun ja turvallisen mustan c: vaikka, ei näissäkään hirveästi vikaa oo. sopii mun uuteen tyyliin juu nou.

päivän mietekysymys : MIKÄ KAIKKIA VAIVAA? :o
jouluun on muutama päivä ja kaikki vaan murjottaa. :s no en kyllä voi sanoa että itse olisin yhtään positiivisempi, matkaan lähtö jännittää ja seura, no seura on ihan jees ainakin osa siis. äh, en enää itsekkään tiedä mitä selitän.

voisin lopetella tästä kun pitäisi tunnillekkin ehtiä ja olisi muutama asia hoidettavana. <kiinnostus seuraavaan tuntiin on huikea 0 >

no niin mutta joo. mo <3

möh.Maanantai 19.12.2005 13:57

kai sitä nyt pitää sitten kokeilla kun kaikki muutkin pienet ystäväpalleroiseni on tänne kirjoitellut. maikki, mä luin sun päiväkirjaasi, en ymmärrä sinua c: tai siis tätä kohtaa : "Ihq qiqulii! plaah annukka väsyttää mua koko ajan! x) " miten se muhun liittyy jos sua väsyttää c: äh, pitäisi siskolle ostaa synttärilahja mutta mitäs ostat 12-vuotiaalle :o enää 3½ yötä niin tämä tyttö lentää kohti inglesiä tai siis tarkemmin ja helpommin sanottuna kanariaa.. c: