[Ei aihetta]Keskiviikko 05.11.2008 23:30

- en saa mun kännykkää päälle =(
- täälä on sotkusta
- en tiiä kuoliks iskä leikkauksee D:D:
- en haluu mennä huomena kouluu ja mun tehtävät on yliviikonmyöhässä enkä oo ees alottanu tekee niitä =)
- haluun mun oman kännykän takasin mutku se on jollai enkä pysty soittaa mistä voin hakeee sen ja millooooooooooooooooooooon =(((((((((((((((((((((((((888
- haluuun keikalle <3 :<
- ja takasi laivalle :DDDDDDDDDD
- nauran poliiseille ja haluun nähä ne taaaaaaaas :_DD:D:D:DD
"RUOTSIREISSSU

RANKKA JA RAJU REISSU, EI PERKELE :D tässä kaikki noin suurin piirtein,

perjantai,
tulinn jo lähtöä varten lahteee veerulin luo ja käytii ostaa vähän sidukkaa ja sipsuu manaajaa varten ja aamuksi jonagold :D. manaaja oli perseestä eikä yhtää pelottava. sitte siinä jossai vaiheessa veera huomas et siltä oli hukunu 200 ja mä olin vahingossa lukinnu matkalaukkuni niin etten saanu sitä auki :D. mut sit veeran rahat löyty kassista, ja saatii mun laukku haarukalla ja veitsellä auki ja sit jakoavaimella muutama rautaosa pois ;). hyvä alku siis meiän reissullla. jotenki sitte ilmeisesti ei keretty tai haluttu nukkua ni nukuttii aika vähän, eihyvä, pohdittii koko yö mennääkö aamulla taksilla vai ei.

lauantai,
eka vähän käveltii mut sit soitettii taksi ja se vei meiät onnellisesti juna-asemalle. sit junassa päästii erittäin seksikkään vanhan-pervon-papan vieree, se nauro meiän laadukkaille ja hieman ehkä sairaillekki jutuille, mut sit taisin myös vahingossa loukata sen tunteita ku oli keskustelua vanhoista ihmisistä ja kuolemasta :D joskus ois hyvä osata pitää suu kii. no mutta junamatka sujui ihan jees ja sitten pääsimme helsinkiiin ja suuntasimme heti mäkkiii koska yllätysyllätys MULLA oli nälkä :) mäkin jälkee sitten matkustimme ratikalla terminaaliin, haiemme liput, ja selvisimme jopa laivaan asti. hytti oli kiva ja hieno, luultii kämäseksi mutta ei se sitten ollukkaaa :Dd eka vähän hilluttiii ja pyörittii ympäsi laivaaa ja ostettii karkkii ja silleee. sitte illasta oli tarkotus mennä juomaan ihan vaan muutamat drinksut sinne jonnekkin ;) no sitten joimme tosiaan ne muutamat drinksut ja vähän enemmänkin siinä :) sitten tutustuttiiin ruotsalaiseen porukkaan, ja juttelimme niiden kanssa ruotsia ja enkkua :D oli erittäin jees, sitten VEEEERA keksi loisto idean että lauletaanpa karaokea ei perkele :D ensin vastustelin mutte kylläpä me sitten lauloimme, tavotteena oli nolata itsemme ruotsin laivalla ja taiettii onnistuakki :D:D:D ja lauessamme taustallamme tanssi kolme poliisi-ystäväämme ;):D meillä oli oikeee kunnon showww. ruotsalaiset ainaki tykkäs ja ois kovasti halunnu kuulla lisää. sittten tutustuttiiin yhteen junttiin, joka oli outo ja kamala ja kaikkea siltä väliltä, sitten onneks karkotettiin se :D sitten törmättiiiiin taas muutamiin ihmisiin, poliiseja nekin, ja siinä sitte hengailtii koko loppu yöki poliisisetien kanssa ;D ououo. matkaseuranamme siis jengi ruotsalaisia, juntti ;s, sekä 15-42 poliisia !

sunnuntai,
aamulla jouduttii liian aikasi heräämää, ku oltii ehkä se joku 2 tuntia nukuttu, ja sitte laiva saapui ruotsiin JEE :D pääsimme sujuvasti tukholman keskutaan ja heti suuntasimme mäkkiiin ;o :D mäkissä muutaman tunnin hengattuamme veimme tavarat hotelliin, joka oli toooosi hieno, liian hieno MEILLE :D no mutta ei se mitää, joka huonessaa kristallilamppu ja sillej. sitten me suunnattii kohti djurgårdenia gröna lundia ja eli siis keikkapaikka tyrolia ja sinne menimme oville jonottelemaan. jonotus oli TUSKAAA oli kylmä ja näytin kuulema spukelta. sonata oli kuitenkin mahtavaihanahuippuääää, oltii eturivissä ofkoors <3 meiät tunnistettiin monta kertaa, ja ellu nareskeli meille melkee kokoajan :Dd ainii oli siinä ennen sonataa joku muutama ihan ok lämppäriki jee. keikka oli siis ihana, ja settilista mahtava ja aiaiiaia. haluun keikalle :( veeran vieressä keikalla oli joku iso ruotsalainen poika jonka hiukset hais ja mun vieressä ruotsalainen tyttö joka sylki ja puhu ruotsia :D oli hauskaa olla suomalaisena siellä svenskapellejen joukossa =D sitten kun keikka oli ohi :( mentiiii taksilla hotelllii, ja oli erittäin noloa ku eka puhuttiii taksikuskille oikee "mahtavasti" englantia ja sitten kuski ilmottaa meille että puhuu suomea ja alkaa jutella sinä muutaki :D ohoh. hotellliin saavuttuamme tyhjennettiin huoneen minibaarin sisältö ja nukahettii aika pian :D:D!

maanantai,
ensin aamupalella hotellin vieree se sellanen joku kiinalaishenkinen ravinola ja siellä oli piimää ja kirpeitä kiiiivejä, okei oli muutaki :) mut sitten hotellillta suuntesimme vähän pyöriskelemään ruotsiin ja sitten jo terminaaliiin ja taas laivaan. tässä vaiheessa on hyvä mainita et osattii tosi hyvin seikkaillla siellä tukholmassa :) eikä eksyttty kertaakaa. laivassa ensin vaa lusmuttiii koska väsyttti aika paljon :D mut sit ryhditäydyttii ja lähettii vähän kiertelemään, ja ihan vaa yhelle siiderille :D:D:D ei se ollukkaa ihan yks no mut kumminki. tavattii taaas poliisi-ystävämme ja oli rajua :D! lisäksi juttelimme jonkun pilvenpolttaja hippiäisen sekä muutaman vanhan miehen kanssa :D:D, yöllä sitten kerettiin nukkumaan niin että oli noin kaks tuntii aikaa nukkua ennen ku laiva oli taas jo suomessa :D

tiistai,
tänään sitten saavuttii helsinkiin ja heti mentii syömää koska MULLA oli kauhee nälkä :)

ps nyt vähän väsyttää
pps reissun aikana söin vaa suklaata join alkoholia ja paljon kahvia
ppps mulla oli kokoajan kusihätä, jano ja nälkä
pppps ääni käheenä ja kädet mustelmilla, keikallaoli niin rajua :D
ppppps miehet on sikoja"

RAJUIN REISSU IKINÄ :DDDDDDDDDDTiistai 04.11.2008 18:48

Haluttiii nolata ittemme jotenki pahasti ruotsin laivalla ja sitte PÄÄÄTETTII ETTÄ MENNÄÄ LAULAMAA KARAOKEA !!!!!!!!!!!!!!:DDDD

Olimme tietenkin nauttineet muutamia alkoholipitoisia juomia menomatkan aikana.
Istuttiin sellasessa kivassa paikassa ja ootettii koska on meiän vuoro MENNÄ LAULAMAAA :DDDDD

Sitte siihe meiän luokse tuli muutama hyvännäköinen nuoriMIES, jotka rupes siinä meiän kanssa puhumaa kaikkea häröä ja ilmeisesti ilmassa oli jotain iskuyrityksiä ;==;
Sitte ne kysy meiän ikää ja ne tais hieman järkyttyä ku kuuli et me ollaa 18, ne ite oli melkeen 30 8D

Kerrottii että ollaa kohta menossa nolaamaa ittemme ja laulamaan, pakotettii ne sohvin kanssa meiän taustatanssijoiks :DD::D:D:D:D::D
Meillä oli hieno shouuuuuuu <3 laulettii sohvin kans kauniisti ja ne äijät tanssi taustalla ja laulomukana :DDDDDDDDDDDDDDdd sitte jossain vaiheessa niitä rupes hävettämää ja ne meni tolpan taakse piiiloo

sitte ku biiisi loppu saatii kauheesti taputuksia ja huutoja meiän uusilta ruotsalais kavereilta jotka oltii saatu aikasemmin =D
ne osas kiroilla suomeks ja ne oli innoissaa ku me tiiettii sohvin kanssa nii monta ruotsalaista laulua,,
en osannu ruotsia nii piti puhua englantia =) ne sano mua viaraks ja sohvia sofiisomething tai jotenki silleee : DDDDD

sitte myöhemmin yöllä ku vaihettiii juomapaikkaa nähtii taas ne meiän taustatanssijat ja niitten muita kavereita, juteltii niitten kaikkien kanssa ja ne huijjas et ne on pesäpalloilijoita mut oikeesti ne oli jalkapalloilijoita, sitte sohvin kanssa kokeiltii niitten lihaksia =))))) =D ja sittte niitten valmentaja oli ällö ja vanha ja se ois halunnu kokeilla mun reisilihaksia hameen alta =(

sittteen vielä myöhemmin eksyin akin kanssa käymää niitten hytissä,,,, , ja sohvi jäi TURON kanssa jonneki : DDDDDDDDDDD

TURO PALJASTI SOHVILLE ETTÄ NE ON POLIISEJA KAIKKI NE !! JA NE OLI JOTAIN yli 25 ja melkeen kolmekymppisiä äijiä! :D
OLI RAJUA KU MEIL OLI SOHVIN KANSSA POLIISISETIÄ TAUSTATANSSIJOINA

JA RAJUA KU NE ISKI MEITÄ JA MELKEEN KAIKKI OLI KIHLOISSA TAI NAIMISISSA!
poliiisit iski melkeee alaikäisiä tyttöjä =)
mut ne oli kyllä tosikivoja ::):):)

sitte tulomatkalla ne taas löys meiät ja hengailtii aina joittenki niitten kanssa ja kiusas meitä sillee ja piti ihan kauheina teineinä:=:=:==:=:=:=:=:

SITTE NE EI ESITTI MEILLE KOKOAJAN SELLASIA KYSYMYKSIÄ JA KAIKKIA ET NE YRITTI SELVITÄÄ JOTAI
ne ei tienny et me tiietää et ne on poliiiseja hoohohohohohho : D
JA KOKOMATKALLA OLI KAIKKEA MUUTAKI IHAN MAHTAVAA JA NE SALAISETPOLIISIT OLI OIKEESTI TOSI KIVOJA :D mut aika outoa,,,,,,,,,,,,,,

voivoiv,
ps miehet on aika kauheita ku tulee laivalle pettämää vaimojaa monien erityyppien kanssa,,,, vielä poliisit aijjai,, kerron niiitten vaimoille

PS KEIKKA OLI MAHTAAva PARAS SETTILISTA IKINÄ ETURIVI ELLUN EESSÄ, KAIKKI MUISTIMEIÄT JA KATTO JA HYMYILIOIVOIVOI <5 ÄÄNI ON LÄHTENY JA KÄDET MUSTELMILLA MUTTA OLI PARASTA <3

PPSS.. INHOON RUOTSIN KIELTÄ JA RUOTSALAISIA
PSPPSPSPS. TUKHOLMA ON HIENO JA HALUUN MUUTTAA SINNE
PPPPPPPPPPPPPPSSS. HOTELLI OLI LIIAN HIENO MEILLE ja laivojen hytitki kyl :D

oltiii rumia ja noloja ja turvonneita ja tehtii tyhmyyksiä, uudestaa en ehkä lähtis mut haluun kuitenki
kiittti sohvi <3 : DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

ps. tyrolista soitettii et sohvin banaani jäi sinne

ppssss. oivoivoivoivoivoi

MULLA SOI PÄÄSSÄ KU NE RUOTSALAISET SANO MEILLE TÄLLEE svenska norska english finsska :ddddddddddddddddddddddddddddddd:dd:d:d: NAURATTAAAA

ruotsin matkamme EI ALA HYVIN.Lauantai 01.11.2008 00:20

Multa hukku 200 euroa ja etin niitä puol tuntia ympäri isoa yksiötäni
samaan aikaan sohvi lukitti matkalaukkunsa lukot ja sekoitti numeroyhdistelmän

rahoja ei löytyny mistää paniikki alkoi
sohvi ei saanu enää matkalaukkuaan auki :D

rahat löyty just ku olin menossa ettimää niitä ulkoota, ne oliki mun kassissa :)
ei saatu sohvin laukkua vieläkää auki, yritettii eri yhdistelmiä ja kaikkea.
Sitte haettii 2 veitseä ja haarukka ja venytettii se paska auki :D
sitte sahattii sellasia lukkojuttuja puukoilla ja saksilla, että saatii ne katki ettei se enää lukittuis, onnistuimme.

EI ENÄÄ ONGELMIA

SITTEN
muistin, et mun sonata huppari on vielä ulkona, eikä kassin sisällä.
Yritin tunkea sitä hupparia siihe täytee kassii ja SIITÄ MENI VETOKETJURIKKI!
no sitte sohvi otti sen mun hupparin sen matkalaukkuu ja mä sain sen kassin kiinnni =)))))))9
jejejeje

ps. sukunimi selvitetty =)
Hissi 1.
Ensiksi kun saavuimme kotiini tulikallionkadulle ja menimme homeisen kerrostalon sisälle, otimme hissin ja astuimme sisään, painoimme viidennenkerroksen nappulaa.
Hissi nousi ylöspäin ja saapui perille, meillä kesti hieman aikaa ulostautua hissistä ja niimpä joku apina kerkesi alhaalla painamaan hissin jo takaisin alas.
Olimme paniikissa ja nauroimme koska jouduimme takaisin alas, kun hissi oli alhaalla painoimme äkkiä hissin takaisin viidenteen kerrokseen. Avasimme oveni ja astuimme sisään turvallisesti.

Kauppa.
Menimme lähikauppaani ostamaan hieman jotakin syötävää sohville.
Alkoholi osastolla keksimme, että voisimme ostaa leffajuomiksi siideriä, päädyimme joulusiideriin! :o
Sitten menimme kassalle ja tapamme mukaan nauroimme kamalasti.
Kassan horo katsoi meitä epäilevästi ja kysyi papereita ! ( tämä ko. horo ei koskaan ennen ole kysynyt meiltä papereita, mutta tälläkertaa taisimme käyttäytyä niin lapsellisesti, että hänen oli kysyttävä.)
Paperit olivat tietenkin mukana ja saimme juomamme.

Hissi2.
Saavuimme kaupasta takaisin kerrostalolle ja menimme aulaan odottamaan hissiä, joka oli varattu.
Painoimme hissin nappulaa ja odotimme.
Yhtäkkiä hissinovi aukesi ja sielä seiso PELOTTAVA ISO MIES KYLPYTAKKI PÄÄLLÄÄN! säikähdimme aivan helvetisti ja sohvi nauroi ja minä huusin kuin huutaisin viimeisen huutoni!
mies nauroi ja kysyi oliko hän niin pelottava. Vastasin jooei, ja ryntäsimme hissiin nauramaan.

Ps. Katsomme tänään manaajan ja meitä pelottaa, samalla juomme joulusiideriä ja syömme sipsua.
Pps. Huomena aamulla lähdemme junalla helsinkiin ja menemme laivaan, laiva vie meidät tukholmaan jossa on sunnuntaina sonata arctican keikka, ja me olemme eturivissä tottakai.
Pps. Sohvi syö patonki ja maiskuttaa sitä SE ON SYÖNYT YKSIN JO KOKOPATONGIN MELKEEN! hui, sanon minä.

Aamen.
sohvi sanoo :
mut voijaaahan me tehä noi hampoot hammatahnat ja tommoset oikeestikki et vaa toine ottaa lakat ym
veera sanoo :
no mulle ei kelpaa mitkätahansa tuotteeet D
veera sanoo:
no mitä tälläsiä jaettavia ois?
stringit
: toki
veera sanoo :
otaksä vao mä? mä haluun ainaki käyttää mun hoitoainetta
lakkaki ois nise omanhajunen
otan myös 2 omaa hoitoainetta
haluun niitä
voi vit D

hammatahna käy lainattuna
kumpi ottaa tahnan ;
sohvi sanoo :
mä , mut se ei valkase sun hampaita kyrsiikö
ARVCAA MNITÖÄ
no
veera sanoo :
otan toisen jokatapukses mukaa ku pesen aina kahelk
valkaseva on eriksee
hoho
no mut saat multa sitä toista
mut mä otan kyl kaks myös
MIKS
sohvi sanoo :
koska en pese peräkkäisinä iltoina samalla
ET OO TOSISSAS
sohvi sanoo :
no ovin ottaa sun valkkua
OOn
voi perse
en haluu samanmakusta perkkäisinä
veera sanoo :
mut se valkku ei niinku raikasta tai sillee
sohvi sanoo :
hotellissaki saatta olla jotai sverige tahnaa

otathan myös 67 kiharrinta
otaksä sit wc:n istuimen
joo
ota sä suihku penkki
entä kahvinkeittimen
mullon mikro jo kassissa
tee vedn keitin tilattu

otathan sä mulle myös sukkia mukaa?
moneT SUKAT otaT
8 aattelin
sinä?
veera sanoo :
mulla on pakattuna seittemät onks liian vähä vitun smukkakesaei
sukkakeisari -...-
mä otan 8 plus muutamat
sohvi sanoo :
ja sit parit special sukat

veera sanoo :
otatko yhen vaatekassi, sitte käsveskan , mut otatko sen lisaks viel jotai kasia?
KÄSVESKA
sohvi sanoo:
siiis , vaate säk, sit reppu
ja käsveska
oikeesti
oikeesti ei reppua
veera sanoo:
mihi sä sen repun tarviit D:
sohvi sanoo :
kuulosti vaa nii reissu mieheltä
ottaa reppu mukaa ruotsii <3
repun sisällä piimää ja ruisleipää

mut otakto niiku semmmosta pikku ihku jeeejee käsveskaa?
veera sanoo:
no tarviiks semmosta jos me käöytdää laivan ihkuis paikois vois sellane olla kivempi ku normiryksäkki mut entiiä
sohvi sanoo:
mut en kyl jaksais välttämättä ottaa a
veera sanoo:
emmäkää ois eri jos mentäis iha bilettäöä sinne mut ei olla ilmeisesti menossa
ei olla ei
haliim juodas sdiel laivalla jonku HIENON IHKUN drinkin
veera sanoo (19:59):
mis on ellasii kaikkii juttuuja
sohvi sanoo (19:59):
MÄKI

otatko huulipunaa mubnaa
joo pornonpunasen
mäki
otatko meikkivoiteen
OTATko mp3
sohvi sanoo :
kyniksen ja paperii , peniksen ja ateriin
en ota mp3, kuuntelen kapulalla jos tulee tylsää
veera sanoo:
jooo et puhu mulle mut kuuntelee vaa yksin musaa koko laivamatkan

otatko ruokaa mukaa?
joo eväät <3
leipää ja sinappia
uskallatko juoda ruotsalaista hana vettä
VOIKS SITÄÖ MUUTE JUODA
sohvi sanoo :
mieti ku siel on lillunu jonku birgerin tai jörgenin kakka

ihan sika hauskaaaa ottaa apljon kuvia sitten siellä laivurilla ja haoterlissä ja ruotsissa ja jouuu
ottaaks me tukholmassa sellasia turistikuvia ; :
tottakai
veera sanoo :
sellaset kesäsandaalit ja shortsit jaals
karlaplanilla mm
poseerataa birgel jaarlin eessä
sohvi sanoo :
toinen posee ja toinen ottaa kuvan tai sit joku pyydetää random turiti nappaa kuva

päätä sä mun yövaattet, ku on niin paljon kivoi
veera sanoo :
DDDDDDDDD mul on iha kauhgeetr yövaatteet toisis housis on maalia :
sohvi sanoo :
okei sit voin kai ottaa mitä vaa
veera sanoo :
saanko oottaan sellasen seksikkänb mustan satiinisen mekon <33 yöhameen siis <3333
ET
ne teiän antamat kalsarit D :

:;(

:DDDDDDDDDDDDDDDDDFYHKLOKJHGFDSA

ps. ei osata kirjottaa ja ps naurattaa iha vitusti ps lauantaina <3 :):):)

[Ei aihetta]Keskiviikko 29.10.2008 20:55

oon fame
yea oot meleke fame ;
oo sä kullut mies

ahahahashdftgyhujkilölkjhgfdsdfghjkjhgfdsdfgthyujkijhgfdsfrgthyujkiojnhbgvf
KUOLEN NAURUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

PS. ja jos joku apina ei tajuu noi on cheer stunttien nimiä :DF huuhuhuhahhsadfghjkl

ps , sohvin sukulainen on julkkis se on hausmyllys ja se näyttää angstiselta gorillalta :DDDDdd anteeksanteeks kauheesti mut naurattaaa :XXSXC:X:

ps, niil on joku piiisi jonka nimi oli joku ikävä lokakuu ja se sohvin sukulainen tekiton biisin koska sen lokakuusta tuli ikävä sillon ku persmo synty sukuun
ahhahaahsdfgtyhujkiljnhbgvfdghjk
mäki oon melkee julkku ku oon sohvin kaaaaaaaaaaaaaaaaaaa <333333

PS 29.10.2008 18:58 <persmo> ps mainitse vielä sedu koskinen, onneloiden isä, ni sit musta ainki tulee fame :))):)

sohvi sano et pääsen sen sedukkelin vipbileisii javoin rypee siel alasti et pääsen seiskaaa!

=))Tiistai 28.10.2008 19:33

HYI VITTU
TAAS SUSTA ILMENI YKS VANHAN PERVON MIEHENNAISEN PIIRRE

::))Lauantai 25.10.2008 02:25

sohvi ajelutti mua ympäri hartolaa ja hävetti aina ku joku tuli vastaa ja sohvi osas ajaa paremmin ku ennen
ja sitte käytiii tai sohvi kävi kahella eri huoltoasemalla kahvilla ei uskallettu mennä jarii ku se on täynnä pissiksiä :)))
yhel huoltsikalla pelattii sellasta lasten peliä mis pitää painaa sitä näyttöä ja järkytyttii ku ennen siihen penkkii mahtu istuu vaik neljä samaa aikaa ja nyt me ei mahuttu sohvin kanssa siihen kahestaa kunnolla ees :<<<<<
ollaan saatu naisellisia muotoja ;=))))

sitte kuunneltii vaa täysiiii sonataa autossa ja oltii melkeee amiksiiiiiiiiiiiiiiiii

jee

ps. ens viikolla ruotsi ja sontikka huuu <3

pps. maanantaina kouluu enkä haluuu

ppps. en muista enäää

pppps. sohvi muuten sano et näytin nätiltä <3

kumman vaihtoehdon valitsis ;dKeskiviikko 22.10.2008 20:50

sohvi sanoo:
mut jos ei mennä baarii mennää lenkille?