IRC-Galleria

Tiedot

Luokittelu
Rakkaus
Perustettu
Ennen yhteisöajanlaskun alkua
Tilastot
Käyntejä: 7 949 (1.7.2008 alkaen)
Koko
238 jäsentä
Tyttöjä: 162 (69 %)
Poikia: 76 (31 %)
Keski-ikä
34,4 vuotta
Otos: 131 jäsentä
Tyttöjen keski-ikä: 33,8 vuotta
Poikien keski-ikä: 35,8 vuotta

Liian kaukana..

  • 32678093267809[#1] 9. elokuuta 2011 02:24:38

    Joni, kyl sä viel jonkuu löydät (: ! Äläkä sä mistään välimatkasta välitä! se on iha huuhaa juttuu ! jos todellla rakastaa, ni välimatka ei todellakaa haittaa ! ja ainaha sä pääset käymää sen sun rakastettus luona (: ! mutta jos rakkaus ei oo aitoo ni ainahan siin on se vaaara (en taho nyt 'pelotella') et sun tyttöystäväs saattaa pettää jos se ei rakasta sua aidosti.. Ja siinä on hyvin tyhmä ihminen sillon.. Mut oikeesti, ota ittees niskasta kiinni ni kyllä sä jonkuun löydät ja muista ! välimatkalla ei ole väliä, jos rakastat oikeesti ! ja vielä jälleennäkemine on kaikista mahtavinta <3 (=
  • rintsikkavarasrintsikkavaras[#2] 9. elokuuta 2011 02:39:16

    viime perjantain itkin huutoitkuu ku hukkasin mun mopon avaimet ja en päässy pussaileee mun tyttöystäväää ku se asuuuu 5km pääs :((((((((((((((((
    onneks ne sit löyty ja pääsin sunnuntaina pussailee <3<3
  • 32678093267809[#3] 9. elokuuta 2011 02:46:14

    ''viime perjantain itkin huutoitkuu ku hukkasin mun mopon avaimet ja en päässy pussaileee mun tyttöystäväää ku se asuuuu 5km pääs :((((((((((((((((
    onneks ne sit löyty ja pääsin sunnuntaina pussailee <3<3''

    ^ ei huhhu.... tuut leveilee viel ku toista vituttaa varmast aika lailla... :ss 5 km... ei oo ees paha.. Mut mieti jos toine asuu Ivalos ja sit vaik tyttö asuu Hesas ni mietippä omalle kohalles iha huvikses miltä tuntuis (: Et sinuna olisin hiljaa (: nimim. kokemusta on.
  • 34138293413829[#4] 9. marraskuuta 2011 14:23:30

    Niin.. kaukosuhteet.. kelle ne sopii ja kelle ei.. mutta
    jos oikeasti jota kuta rakastaa, väli matkan kestää.
    Suurin osa suhteistani on ollu kaukosuhteita, mutta
    suhteen olisi kuitenkin hyvä alkaa ns. lähisuhteesta ja
    sitten vasta muuttua kaukosuhteeksi.

    Ja niin, kävelen viisi kilometriä opiskelulaitokseen joka
    päivä ja takasi.. että viisi kilometriä ois voinu riepasta
    hyvinkin puoleen tuntiin kävellen :9
  • 34276083427608[#5] 19. joulukuuta 2011 20:07:28

    Elin puol vuotta kaukosuhtees, matkaa ei ollu ku se 30km joka on kyll 14v silti jotain. Jätkä ei lopulta kestäny välimatkaa ja muuttu kusipääks. Jätti sanoen "Sä olit mulle pelkkä hoito" Ei muka nähty tarpeeks, mut kerran viikos oli kyl mielestäni aika hyvä suoritus. Ei ne teinijätkät osaa ottaa vastuuta kaukosuhteesta. Virheestä oppimatta seurustelen taas jätkän kaa joka on samalta paikkakunnalta. Toivon että tällä kertaa ois ees vähän vastuullisempi olento kyseessä.