IRC-Galleria

Tiedot

Luokittelu
Harrastukset
Perustettu
28.4.2013
Tilastot
Käyntejä: 4 253
Koko
19 jäsentä
Tyttöjä: 12 (64 %)
Poikia: 7 (36 %)
Keski-ikä
28,9 vuotta
Otos: 12 jäsentä
Tyttöjen keski-ikä: 27,3 vuotta
Poikien keski-ikä: 32,1 vuotta
Ylläpitäjä
Katokichika
Valvojat
VälisuonPrinses

Muistoja lapsuudesta

  • VälisuonPrinsesVälisuonPrinses[#1] 9. syyskuuta 2013 20:41:28

    Kertokaa mikä/mitkä on teidän kaikkein parhaat tai hauskimmat lapsuus muistot ja miksi. Vastaavasti voitte kertoa myös mikä on pelottavin/jännin muistonne.
  • _-Sanna-__-Sanna-_[#2] 9. syyskuuta 2013 20:54:50

    Hauskin on ainakin se että minä, siskoni ja kaverini pyöräiltiin Oulussa Heinäpäässä skeittirampilla ja pojat lähit perään, niin kaveri istu tarakalla ja huusi juokse juokse :)

    Huono on se että yks jätkä vetäs mua vahingossa turpaan. Pyys anteeksi myöhemmin.
  • VälisuonPrinsesVälisuonPrinses[#3] 9. syyskuuta 2013 21:26:38

    seropisakemanni kirjoitti 9.9.2013 17:54: Hauskin on ainakin se että minä, siskoni ja kaverini pyöräiltiin Oulussa Heinäpäässä skeittirampilla ja pojat lähit perään, niin kaveri istu tarakalla ja huusi juokse juokse :)


    Hehehe vähän hyvä toi "juokse juokse" :D
  • 34120273412027[#4] 13. syyskuuta 2013 01:23:14

    Tälle voi jo nauraa, mutta n. 8-10v:nä kiipesin meidän entisen kotipihan (rivitaloja rivitalojen perään) kiipeilytelineeseen, jossa oli sellainen "verkko" ylhäällä. Sitten fiksuna likkana päätin yrittää pudottautua verkosta olevan aukon läpi ja sehän ei mennyt ihan niinkuin Strömssössä vaan jäin kaulastani roikkumaan siihen, eli periaatteessa kuristauduin siinä. Onneksi naapurissa asunut setä sattui tulemaan pihalle ja nostamaan minut pois siitä, koska en nyt välttämättä kirjoittaisi siitä tässä :)


    Ehdottomasti surullisin muisto on mummin hautajaiset v.-99, olen ollut silloin 5v, mutta muistan aika paljon yksityiskohtia siitä päivästä. Edelleenkin tuottaa suurta tuskaa laulaa Suvi virsi itkemättä :/