^BlueBerry^

Life should be like a game of cards.

JEE!!!Keskiviikko 23.01.2008 11:22

Nyt on hommattu lippu BSB:n Suomen keikalle :)
Seisomaan mennään, toivottavasti pääsis lähelle lavaa :)

UV!Tiistai 01.01.2008 07:14

Wihii!Tiistai 23.10.2007 14:20

Jee, huomenna Tallinnaan! :D Mahtavaa! <tuuletus>

[Ei aihetta]Maanantai 10.09.2007 16:29

Olipa erittäin hilpeä ja hauska viikonloppu... :/

Kotona!Perjantai 29.06.2007 13:28

Nyt siis olen kotona :D Sairasta... Eilinen päivä oli ehkä paskin vähään aikaan mutta päästiin perillä silti hengissä ja laukut mukana :D Vähän meinas olla niissä ylipainoa :P Eipä siinä, jatketaan harjoituksia... :)

Kotimatka alkaa...Keskiviikko 27.06.2007 20:23

Huomenna meillà làhtee bussi kohti Venetsian lentokenttàà klo. 13.55... Hullua, hullua, HULLUA! Ei voi uskoo et kolme kuukautta on menny nàin àkkià :) Tosi mahtava kyl pààstà vàlillà kotiinki katteleen kavereita ja Aatua ja Jullea <3 Tyòt alkaakin sit heti maanantaina ettà ei tàssà kauheen pitkà palautumisaika oo :/ Mut saapahan rahaa :D Laukut on melkein pakattu, mità nyt muutamia vaatteita ja jotain tavaroita on viel levàllààn. Huomenna pitàs viel jaksaa pakata loppuun ja siivota kans, ettà viittii asuntolan pomon ottaa kylààn katsomaan et oonko hajottanu kàmppàà :P Perjantaiaamuna mie sit oonki jo Oulun lentokentàllà :D Sairasta...

Kohta nàhdààn! ;)

Padova-Rooma-Pisa-Firenze-PadovaLauantai 23.06.2007 23:42

Matkailu avartaa, eiks sità niin sanota? :D Tiistai aamuna làhdettiin Padovasta Roomaa kohti :) Roomassa oltiin sitten joskus ennen puolta pàivàà. Siellà eka raahauduttiin majoitukseemme camping-alueelle. Sitten menimme sieltà bussilla Vatikaaniin. Siellà nàimme itse Paavin! Hurja tuuri meillà kyllà! :D

Vatikaanin jàlkeen tulimme takaisin camping-alueelle ja làhdimme sitten opastetulle bussiajelulle ”Rome by night”. Bussi làhti noin klo. 20.30 ja oltiin takaisin 23.30 :) Ajettiin Colosseumin ohi ja kàytiin kàvelemàssà “Espanjalaisilla portailla” ja nakattiin kolikko Trevonin suihkulàhteeseen :) Hauska reissu oli kyl vaikka opas oliki vàhàn elàmààn kyllàstynyt :P

Keskiviikkona sit mentiin aamulla Colosseumille ihan sisàlle asti opastetulle kierrokselle :) Mahtava paikka seki kyl on :) Sit mentiinkin sieltà rautatieasemalle ja otettiin juna Pisaan :) Pisassa oltiin sit illalla ja mentiin camping-alueelle yòtà. Torstaina kàytiin sit katsomassa Pisan kaltevaa tornia ja kiivettiin huipulle asti, semmoset 300 porrasta :D Mahtavat nàkymàt kyl oli. Sit vaan hengailtiin Pisassa ja kàytiin hevoskàrryjelulla :D Illalla sit otettiin muutamat Breezerit ja pullo viinià miekkakuutosen parissa :P

Perjantai oliki sit harvinaisen ”mielenkiintoinen” pàivà. Mentiin aamulla Pisan rautatieasemalle ja meille selvisi ettà rautatiet on lakossa! Eli junista ei kulje ku tyyliin 1 kymmenestà. Noh, ei kait siinà. Otettiin sit juna Firenzeen kun ajateltiin ettà sieltà pààsee varmaan paremmin etenemààn Padovaa kohti kuin Pisasta.. Noh, siellà sit odotettiin ettà milloin tulee kuulutuksia Padovaan menevistà junista ja ainut info mikà tuli, oli ettà yksi sinne menevistà junista oli peruttu! No, mentiin jonottaan info-luukulle mihin oli ihan helvetin pitkàt jonot! Kun pààstiin luukulle, mies kertoi ettà seuraava Padovan kautta menevà juna làhtee tuossa kahden tunnin pààstà. Mentiinpà sit automaattiluukulle tilaamaan lippuja siihen junaan niin se oli tàynnà!!! Jonotettiin uudestaan luukulle, ettà saatais tietoon ettà mikà ois sit siità seuraava Padovaan menevà juna ja vastaus luukulta oli ettà ei ole muita junia Padovaan tànààn! Ei yhtààn ottanu pattiin siinà vaiheessa!!! Noh, onneksi sit lòydettiin nettikahvila, jossa kàytiin surffaan Firenzen camping-alueita ja heti ekalla soitolla saatiin teltta yòksi :) Ettà onni onnettomuudessa!

Nyt sit ollaan jo takaisin Padovassa, vàsyneinà, rahattomina mutta hengissà :D Venetsiaan ois kiva viel pààstà kàymààn alkuviikosta ja merelle kans :)

Viimeistà viedààn :DPerjantai 08.06.2007 09:19

Elikkàs tànààn on tosiaan viimeinen pàivà harjoittelua tààllà Italiassa :) Tai no oikeastaan viimeinen yò kun olen siis tàllà hetkellà yòvuorossa ja pààsen tuossa 1h ja 45min pààstà :) Illalla onkin nukuttu vaan semmonen 2,5h ja pitàs viel jaksaa suoraan tòistà làhtà Gardalandin vesipuistoon :D Saa nàhà miten siità selviàà :D

Mut joo, aivot ei enàà luista, jatketaan harjoituksia :)