[Ei aihetta]Sunnuntai 07.09.2008 15:34

paskanpuhujat on perseestä.

[Ei aihetta]Keskiviikko 27.08.2008 23:31

Marjo( alias koiruuden uusi harrastustoveri) kävi Alisen kaa tänää ekaa kertaa harjoituksissa ja meni hienosti:) Allu oli ollut reipas ja oppivainen,ei ollu rähjännyt eikä hötkyillyt vaan toiminut kuin pro )

Mommy`s proud <3

[Ei aihetta]Tiistai 19.08.2008 16:32

kävin hampilääkärissä tänään....tarkalleen ottaen just äsken. yksi sana koko reissusta : auts!
mä lähen nyt itkee vähän.

ps.arvaa tuntuuko hyvältä jos pora osuu poskeen? XO

kotonaPerjantai 01.08.2008 15:37

Eilen tultiin kotiin.Tuli kierrettyä aika paljon (2200km) ja perse muistuttaa jo mersun penkkiä.valokuvista näkee enempi missä kaikkialla pyörittiin,tosin aika huonosti tuli loppujen lopuksi kuvia otettua.Oli hauskaa ja nyt on ihan mukava olla jo kotonakin.Tosin kyllä mulla tässä vähän olis jo suunnitelmia taas uusiin reissuihin;)

[Ei aihetta]Keskiviikko 23.07.2008 15:48

eilen tultiin ateenasta pois.(tähän väliin yksi niiskaus). siellä oli lämmin (kuuma) ja aivan ihanaa.käveltiin paljon,istuskeltiin kahviloissa paljon ja syötiin paljon.tytöt joi kokista paljon (!!!).
Tytöt söivät jopa kalamarakia (vähän ku mustekalaa) joten jotakin kultturellia tuli mukaan tähänkin reissuun=)

kävimme jopa akropolikukkulalla joka oli mullekin ensimmäinen kerta.hienosti kiipesin uusissa korkokengissä *viheltää* kauneudesta saa kärsiä? ne kengät vaan on niin söpöt.

Hotelli oli tosi hyvä (vaikkakin jenkkien kommenteista päättelin jotakin ihan muuta ja varasin kaikenmaailman korvatulpat ja hyvä etten pippurisuihketta mukaan. for your notice:kumpaakaan ei tarvittu =)) Saatiin jopa äiti muilutettua hotellihuoneeseemme sen viikon ajaksi,eikä kukaan respassa sanonut yhtään mitään ;) Ja mitä muuta Mannekaan olisi voinut toivoa kuin saada nukkua anopin vieressä koko lomansa ,hehehe=)
Aamupala oli sanotaanko että ok.vihaisen bulgarialaisnaisen väsäämä leipä/juusto/kinkku/mehu/kahvi-aamupala.mutta kyllä sillä kupunsa täytti:)

Päivät vietettiin ulkona,kävellen lähinnä,shoppailtiinkin jonkin verran.käytiin jumbossa kallitheassa,se on siis sellai lastentavaratalo.tuli ihasteltua barbeja ja nukkeja taas ihan kybällä.tytöt tykkäs kans.

Allou fun park tuli kans testattua ,vaikkakin omaa typeryyttämme jouduttiin odottaa yli viis tuntia sen aukeamista (mentiin päivällä vaikka olishan järjen pitänyt sanoa että illallahan se vasta aukeaa...)Mut olipahan sen päivän ohjelma sit päätetty,kierrettiin villagea (sellai iso ostoskeskus/elokuvateatteri/yms. ) istuttiin sit nurtsilla piknikillä viimeiset tunnit ja seurattiin katukoirien elämää.(rassukat kun ei vettä ole tarjolla ja kuumakin perkele:( )

uimassa käytiin lutsassa.Niko vei meidät sinne Guntherillä (tosi kähee golfin romu) ja tuli siinä sitten sen jarrutkin testattua..on se liikenne välillä aika kaoottista..hengissä kuitenkin selvittiin perille ja merivesi oli lämmintä ja tuli itsekin lilluttua siellä pari tuntia.

Viimeisenä päivän päätimme mennä kansallispuistoon piknikille,ostettin eväät ja kaikki ja lähdettiin kävelemään aikomuksena kierrellä puistossa katsomassa eläimiä ja ottamassa valokuvia.
toteutus ei ihan ollut sama.eiköhän sinä päivänä iskenyt oikein kunnon helle,varjossa oli 46 C ja auringossa varmasti yli 50C. Kun oltiin saatu laahustettua itsemme perille,makasimme puolikuolleina varjossa eikä puhettakaan mistään valokuvista tai mistään mikä vaatii liikettä. Eikä kyllä siel tainnu olla eläimiäkään enää.päädyimme siihen lopputulokseen että ankkalammessakin killui korkeintaan enää muutama grillattu ankka.eikä ollut nälkäkään siinä vaiheessa että olis voinu hyödyntää tilannetta:)

kaikinpuolin reissu oli mahtava enkä kaikkea millään jaksaisi kirjoittaa.Oli mielenkiintoista olla tyttöjen kanssa reissussa ,tytöt jaksoi hienosti sen kävelemisen määrän siinä helteessä.liekkö kokiksen yliannostuksella ollut osansa asiassa? hihitettiin paljon=)

ja oli ihana nähdä taas äitiä.

Kohta lähdetään kiertää vähän suomea;) pakko pysyä liikkeessä,siitä saa kaikista suurimmat kiksit;)

[Ei aihetta]Lauantai 12.07.2008 17:33

LOMALOMALOMA! ;)

...ja kylmä bisse

[Ei aihetta]Tiistai 01.07.2008 15:13

kaksi viikkoa kesälomaan ja ateenan reissuun ja alkaa matkakuume nousta =) tuli hotellilta sähkö-postia huonevarauksesta ja toivottelivat tervetulleiksi,kaant veit!=)

nyt täytyy alkaa äitille ettii tuliaismusiikkia ,mitä toivoi että viedään ja mä koitan taas estellä itteäni etten ala jo pakkaamaan hahahahah=)

PS.hyvää syntymäpäivää äiti<3

[Ei aihetta]Torstai 12.06.2008 01:04

AUTS! kävin siel akupunktios ja rusautettavana tänään.neulat tuntu aika häijyltä kun se laitto ne,vaikkei oikeastaan sattuneet.sit se rusautusosio sattu sen verran et vähän perkelettä pääs suusta... =)kuulostin ihan oikeesti sellasselta kuplamuovilta kun se vääns X)
Nyt on lötkö olo,suosittelen kyllä ;)niinku oikeesti

[Ei aihetta]Tiistai 13.05.2008 22:11

oli hauska päivä.koulutuspäivä eli ei tarvinnu töihin mennä ja sehän on aina hauskaa :D nyt osaan (ainakin teoriassa) elvytystaidot ja sammutella tulipaloja ym mukavaa ;) Toivottavasti ei tarvi oikeassa elämässä sitä kuitenkaan tehdä.

jeeps,nyt jos jois lasin lonkeroa ja polttais savukkeen ihan rauhaksiin huomisen vapaapäivän kunniaksi.=)

[Ei aihetta]Sunnuntai 11.05.2008 23:41

poijaat soitti hyvin oli kiva kuunnella.teki selvästä illasta siedettävän :D