IRC-Galleria

MIYARU

MIYARU

b-n--w.blogspot.com
今日ライブで
3/19 13:46
オレのなまえは
3/19 13:46
何てコールするおつもり?
3/19 13:48
じゅいが一人もいない件について
3/19 13:49
じゃあ今日はじゅじゅまるコールきたいしてる
3/19 13:51
なんか違うなまえで呼ばれるのきんちょうする
3/19 13:53
じゅじゅまるデビューライブだね

今日だれもじゅじゅまるって言ってなかったじゃん
3/19 22:47
耳をすまして聴いてたよ
3/19 22:49
じゅいしかきこえなかった
3/19 22:49
じゅじゅまるはじゅいにかてないのか

まあきょうはデビュー戦だしね
3/19 22:52
おちこむなよじゅじゅまる
3/19 22:53
じゅじゅまる>じゅい これはこれでツライ
3/19 22:57
ジュイ↓↑ジュジュマル なんか昔のやつでこんな曲あったよね
3/19 23:00
マユラ↓↑ピサロト
3/19 23:03
本当はステージの上のオレに愛を叫んでくれるなら呼び名なんて何だっていい
3/19 23:06
いや やっぱじゅいか じゅじゅまるのどっちかにして
3/19 23:14
じゅじゅまるたん





kertokaa mulle onks se seonnu......?

Etkö vielä ole jäsen?

Liity ilmaiseksi

Rekisteröityneenä käyttäjänä voisit

Lukea ja kirjoittaa kommentteja, kirjoittaa blogia ja keskustella muiden käyttäjien kanssa lukuisissa yhteisöissä.