[Ei aihetta]Sunnuntai 07.01.2007 23:11

[ ]Tanssinut napatanssia
[x]Varastanut
[ ]Kokeillut isäsi pitkiä kalsareita
[x]Valvonut koko yötä ja seuraavan päivän
[ ]Rikkonut ikkunaa
[ ]Ollut Ankkarockissa
[x]Rikkonut lupaustasi
[ ]Ollut moottoripyörän kyydissä
[x]Nukkunut samassa sängyssä samaa sukupuolta olevan henkilön kanssa
[ ]Soittanut seksilinjalle
[ ]Rakastunut
[x]Pitänyt stringejä
[x]Nolannut itsesi ihastuksesi edessä
[x]Laulanut kun olet ollut kävelyllä ja kuvitellut ettei kukaan kuule...
[ ]Liftannut
[x]Kerännyt mansikoita
[x]Käynyt navetassa
[ ]Esittänyt Güntheria
[ ]Juonut pepsiä ja maitoa sekaisin
[ ]Ollut yksin lentokoneessa
[ ]Eksynyt kaupungille
[x]Laulanut mikrofoniin
[ ]Laittanut metalliesinettä mikroon tai muuta mitä sinne ei saisi laittaa
[x]Astunut lehmän paskaan
[x]neulonut lapasia
[x]tykännyt Stand by me-leffasta
[x]eksynyt
[x]keksinyt aprillipäivänä pilaa jonka joku uskoi
[ ]järjestänyt yllätysjuhlia jollekin
[ ]soittanut/laulanut bändissä
[x]ajanut autoa
[ ]ajanut mopoa
[ ]nukahtanut koulussa tunnille ...zZz...
[ ]lukenut salaa toisen päiväkirjaa
[x]ollut tietokoneella yli 5 tuntia putkeen
[ ]ollut yli kuukautta pois kotoa
[x]ollut kesätöissä
[x]luntannut kokeessa
[x]antanut rahaa katusoittajalle
[x]ensin inhonnut jotain leffaa/tv-sarjaa ja sitten alkanutkin tykkäämään siitä
[x]käynyt ruotsissa
[ ]palauttanut kokeen tyhjänä
[ ]ollut nälkäpäivä-kerääjänä
[ ]pessyt hampaani joka ilta
[x]käynyt lääkärissä viimeisen vuoden aikana
[x]käynyt kampaajalla/parturissa viimeisen vuoden aikana
[x]ihastunut/rakastunut viimeisen vuoden aikana <3

[Ei aihetta]Perjantai 15.12.2006 01:56

http://www.adressit.com/linjaautomaksut nimi adressiin kiitos!! :D

[Ei aihetta]Keskiviikko 06.12.2006 02:07

Sinä joka luet tämän tekstin, kuvaile minua vain yhdellä sanalla. (HUOM!. vain yhdellä) Sitten laita se omaan päiväkirjaasi, sitten saat tietää mitä ihmiset sinusta ajattelevat.

MN 2006!!! <33Maanantai 20.11.2006 01:04

ah! oli niin siistii taaass!! <33 en tiiä et mitä sanoisin ku sanat ei riitä! oli aivan mahtavii bändei ja hyviä keskusteluja, puheita ja MAHTAVA MEININKI!! oli ihanaa taas tutstua uusiin bändeihin ja mahtavaa fiilistellä biisien tahtiin!! sit oli ihanaa nähä paljon tuttuja<33 ootte ihanii!! ja oli kivaa nähä miten paljo nuorii siel oli lauantain vissii yli 14 000 :D sit mulla ja jennil oli paljo hyvii keskustelui "ruotsiks" Jepari#blogcomments xD ja oli ihanaa ostaa kaikkee pientä kivaa :D ens vuonna uudestaa!!! <3

Maata Näkyvissä!!!!!!!!!!!! <333Perjantai 17.11.2006 00:10

ahh.. huomen turkuun!! :D niin ihanaa<3 oon oottanu viime festareist asti.. ku viimeks oli niin kivaa toivottavasti nyt tulee viel kivempaa!!! x) sit siel on taas kaikkii hyvii bändei ja näkee paljo ihanii kavereit<33 :D en malta oottaa et pääsis sinne :) www.maatanakyvissa.fi

[Ei aihetta]Sunnuntai 05.11.2006 20:56

Jos luet tätä, jos silmäsi liikkuvat juuri tällä hetkellä näiden sanojen yli, ole kiltti ja kirjota kommentti, jossa on muisto susta ja musta. Se voi olla ihan mitä tahansa haluat - hyvää tai huonoa. Kun olet tehnyt tämän, laita tämä omaan päiväkirjaasi ja ylläty siitä, mitä ihmiset muistavatkaan susta.

Vaellus Repovedellä <3Sunnuntai 15.10.2006 22:37

Perjantai 13.

Kun pääsin koulusta tulin suoraan kotiin pakkaamaan viel viimiset tavarat rinkkaani. Klo 17. 00 piti olla harjikses kaikkien kamojen kans ja jakamassa yhteisiä eväitä rinkkoihin. Tuntui mukavalta päästä lähtemää ihanalle vaellukselle :D Kun sitten viimein päästiin lähtemään 3:lla autolla ennen kuutta tuntui vielä mahtavammalta! Matkalla Repovedelle poikkesimme yhdessä huoltoasemalle ostamaan viimeisiä ruokatarvikkeita.. Sitten vihdoin pääsimme perille oli hirveen pimeetä, mutta pääsimme vaeltamaan kahdeksalta :D Vaellus alkoi ihan hyvin! Oli sopiva sää ja porukka aivan mahtava!! Pidimme juomataukoja aina sopivin välein ja ihailimme kaunista tähtitaivasta <3 Vaellus polku ei ollut aina niin mukava kun tuli isoja juuria ja kiviä tielle ja jotkut alamäetkin ja nousut olivat hiukan jännittäviä :D Kyllä niistä selvittiin aika hyvin, mutta sitten tuli tielle se juuri tai kivi kun nyrjäytin nilkkani.. :S Onneksi sain heti apua!! Saara toi kylmägeeliä ja Mikko laittoi siteen. :) Heti kun minut oli saatu kuntoon edestäpäin kuului huuto: "Johanna pyörty!" Muut siellä olijat luulivat vissiin että Johanna nukkuu.. Sitten me menimme paikalle ja Saara rupesi ravistelemaan Johannaa.. Ekaks Johanna vaa hymyili ja jotkut luulivat et se oli pilaillu.. :S No toipu se onneks siitä! Sit piti vaa keksii et millä keinol mun rinkka saatais leiriin..? No makuualusta ja makuupussi meni joittenki rinkkoihin ja sit sitä rinkkaa muut kanto ain vuorotellen. Minä linkutin jalkaani ja Suvi S. oli aluks tukena ja sitten Rapsu :) Kiitti teille ja Mikolle ku kävi hommaamassa mulle kepin jonka avulla pääsin sit leiriin! Leirissä söimme hyvät sapuskat ja oli paljon mukavia asioita joista puhuimme. Pystytimme teltat vastakkain ja kävimme sit myöhään nukkumaan.. Oli kyl vähän ahasta ku meijän teltas nukku 7 ja toises 6.. Mut hyvin nukutti!

Lauantai 14.

Heräsin aamulla joskus 9 jälkeen luultavasti.. Hyvin oli nukuttanut vaikka olikin hiukan kylmä. Aloimme keittämään puuroa ja porukka söi sitä sen mukaan ku heräski.. Ulkona satoi, mikä ei tuntunut hirveen kivalta tai ainakaan lähteä sateessa vaeltamaan.. Joten teimme viisaasti ja menimme levolle aamupalan jälkeen :D Lepäsimme niin kauan et sade lakkas ja sitten teimme taas ruokaa :) Kun olimme syöneet hyvin aloimme pakkaamaan tavaroita.. Tosin siinä meni aikaa ku Empun teltan narutkin oli kadoksissa.. Niitä sitten etsittiin jopa teltan sisältäki ;) mutta lopulta ne löytyivät Ellin rinkan alta.. Pääsimme jatkamaan vaellusta seuraavalle yöpymispaikalle Kuutinkanavalle joskus 4 - 5 välillä..(kait?) No matka sujui minun osalta kohtalaisesti jalka oli hiukan arka aina.. Ja vaikeaksi sen teki se että voin astua vain päkijällä.. Vasen jalka oli kans aika koetuksella ku jouduin varaamaan painoni ain sille jalalle ja pohkeissaki tuntu vähän kipeeltä mutta turha oli valittaa!! Muilla varmaan tuntui myös raskaalta matka.. ainakin sillä joka sai kantaa kahta rinkkaa.. :S Selvisimme kaikki perille ja oli taas mukava päästä uuten leiriin :D Kokosimme teltat ja teimme ruokaa.. Sää oli ihanan aurinkoinen :) Joillain oli ideana lähteä illalla vaeltamaan :D mäki oisin lähteny jos ois jalka ollu terve.. Muut lähtivät vaeltamaan kait 8 - 9 aikoihin ja me muut mä, Jossu, Elli, Kalle, Rapsu ja Riku jäimme leiriin nuotion äärelle.. :D Ja meil oli hirmu hasukaa.. tuli taas pissa-kakka huumorii sil välil ku muut oli vaeltamassa.. :D Vaeltajat pals kait 1 aikoihin ja sit syötii ja jueltii kaikkee ja mentiin lopulta nukkumaan :D Mikon teltas nukku 4 ja Saaran 3 loput nukku kodassa.. :)

Sunnuntai 15.

Ahh.. oli niin ihana nousta vaik kasvot oliki vähän kylmät.. Nousin kait 9 aikoihin ja menin kotaan. Muitaki oli jo heränny ja sainki sit koht jo aamupalaa :D Oli taas tosi hyvä fiilis huolimatta jalast.. Tuli taas paljo juteltuu ja kuunneltuu muitten juttui :D Harmi vaa et tänää oli vika päivä ja vaellus loppuis tänää.. :S Miten nää viikonloput menee ain liian nopee..? Kun kaikki oli heränny ja syöny aamupalan alettii kasaamaan taas kamat yhteen ja vaeltamaan pääsimme lähtemään 11 aikoihin.. Vaellusta oli tänään n. 3.2km muistaakseni :D Minä räpiköin kepin kanssa ja muut ihanan ihmiset jakso taas kantaa mun rinkkaa! <3 Oon tosi kiitollinen niille kaikille!!! Jalkaan koski taas vaeltaessa mutta pakko oli vaan jaksaa matkaa eteenpäin! Sai taas ihailla kauniita maisemia ja sää oli taas aurinkoinen :) Oli oikein mukavaa vaeltaa. Kun saavuimme riippusillalle se on niin ihanan ja sitä pitkin oli hauska kävellä.. Lopulta meidän loppu viisikko saapu perille. Muut oli tulleet jo vähän aikasemmin ja olivat tekemässä ruokaa parkkipaikoilla.. Joimme ja söimme eväitä ja ruokaa... Sitten pakkasimme autot lähtökuntoon ja lähdimme paluumatkalle ennen 1. Poikkesimme kuitenkin Vuohijärven siwaan koska oli pakko saada jotain hyvää ja ostin jätskin :) Paluumatka meni hyvin ja olimme harjiksessa puol 3.. :D Pääsin jopa kotii söin ja kävin suihkussa ja sit lähettii äiskän kaa käymään päivystävällä näyttämäs tot jalkaa.. onneks ei tarttenu oottaa kauaa et pääs sisää.. No sit ku pääs sinne lääkärin huonee seen ni se lääräri oli joku vikolainen ja puhu vähän huonoo suomee.. Sit se vaa höpötti jotain ni ei voinnu oikee puhuu mitää.. Sit sain kepit ja kuvauksii yläkertaa otettii 3 kuvaa.. Onneks se hoitaja oli mukava ni pystyin sille ees kertoo mitä oli tapahtunu.. Sit sain kuvat ja vietii ne takas alas ja ootin hetken et pääsisin taas sen miehen vastaanotolle.. Se ei oikee ollu varma onks siin jossain kohtaa joku murtuma.. huomen saan onneks tietää :D Sit yks hoitaja laitto teippisiteen ja sain ne kepit lainaan :D Kepeist on kyl ollu hyötyy liikkuessa ku pohkeet ja nilkka on niin kipeit.. :) Kyl tää täst!! Mut oli kyl hauska ja ihana vaellus! Pakko päästä taas uudestaan mut en ehkä lähe enää 13pv. vaeltamaan!! xD

[Ei aihetta]Sunnuntai 17.09.2006 21:34

aah ihanaa.. 6km reippaan sauvakävelylenkin jälkeen olo on mahtava :>

hahhh..Tiistai 15.08.2006 23:23

Kirjoita gallerian tunnuksesi ja älä korjaa virheitä, jos niitä tulee.