[rebeccca]

live in a lie

thank you, perkele!Sunnuntai 18.01.2009 16:20

Oli kyllä hieno reissu!

Keskiviikko aamuna n kello 04.00 lentokentälle, siellä odotettiin sit muutama tunti ja 6.15 lähti kone Amsterdamiin, meinasin oksentaa ku jännitti niin perkeleesti.
Damissa oltiin 7.55 sit pyörittiin keskustassa muutama tunti, sit takas junalle ja sit seuras pari tuntia junassa istumista et päästäis hotellille, no päätettiin olla fiksuja ja jäädä pois jo Haarenissa, koska siitä ois lyhyempi matka hotellille, no se olikin sit semmoin pikku kylä, missä ei kulkenutkaan yhtän takseja, kukaan ei tiennyt taksin numeroa tai ylipäätään mistä ja miten semmoisen voisi saada.. siinä sitten väsyneinä ja nälkäisinä pohdittiin mitä tehdä, vihdoin joku osas sitten neuvoa että sinne menee bussi suoraan. no se olikin sitten oikein hyvä vaihtoehto bussi suoraan hotellin eteen.

Illalla kierrettiin hotellin lähettyvillä..ja syötiin maailman parasta kiinalaista ruokaa..NAM!
seuraavana aamuna sit ajoissa ylös ja Groningenin keskustaan. ensin etsittiin keikka paikka ja sit pyörittiin kaikissa krääsä kaupoissa yms.. ainiin ja harrastettin vähän katu mainontaa..
Ja pelättiin Pyöriä..siis niitä oli ihan helvetisti sielä..kokoajan sai väistellä.

Seuraavana päivänä sitten takas keskustaan ja kaupoissa ravaamista ihanaa kun joka paikassa oli alennus myynnit.
eksyttiin huora kadulle, siin ne istu oikeesti jossain pienissä rintsikoissa sielä ikkunassa ja sänky oli siinä vieressä..et siitä sitten vaan valitsemaan mieleisintään..
käytiin syömäs subissa, vitsi että oli halpaa 2,95 vaan makso puolikas subi ja sekään ei ollut halvin vaihtoehto.
sit odoteltiin et voitais mennä keikka paikalle..sielä soitti kyl hyvii bändei.. you me at six oli kyllä ihan paras, mut sen jälkeen odotti jotain vielä parempaa..
Automatic eye veti helvetin hienon keikan, tuli riehuttuu pitkäst aikaa oikeen kunnolla, rakastan tota bändiä vaan entistä enemmän ja tais sielä muutkin tykätä, porukka kävi kiittelemässä että oli illan paras keikka ja niin pois päin,
sit käytiin viel jossain baarissa ja painuttiin hotellille nukkumaan.

aamulla sit kamat kasaan ja kohti amsterdamia, sielä muutama tunti vielä pyörimistä ja lentokentälle.
vittu miks lentokentän pitää olla niin iso paikka, ensin kauhee pyöriminen et lötää oikeeseen lähtäselvitys paikkaan, sit sieltä oli joku vartin kävelymatka sinne oikeelle portille, meinas melkeen tulla kiire.
Äiti oli onneks kentällä vastassa niin päästiin äkkiä autolla kotiin.

Tää oli tämmöin lyhyt selostus reissusta, yksityiskohdat poistettu XD

mut en kyllä kadu mitään, kiitos Vilma helvetisti seurasta ja reissusta, ilman sua ois varmaan jääny koko reissu väliin.

Iso kiitos pojille, oli hieno keikka =)
ja suurin kiitos menee vielä Petelle!