USAPerjantai 16.07.2010 09:07

Moron!

Eli nyt ollaan Monument Valleyssa. En oo päässy aikasemmin koneelle ja kännyki on ollu pimeenä...

Eli lähdettiin Losista ja mentiin katsoon Beverly Hills ja Hollywood. Hollywoodissa oli by the way NCIS LA:n kuvaukset ja sellasta :D Sen jälkeen lähettiin ajamaan Las Vegasia kohti. Ku astui ulos autosta tuntui kun olisi saunaan mennyt -> oli niin lämmintä ja tuulikin oli kuumaa. Majouttauduttiin hotelliin ja lähettiin syömään Luxoriin. Me oltiin VIP vieraita ja meillä oli oma tarjoilija, joka piti huolen ettei ollut tyhjää lasia. Siellä oli seisova pöytä jossa oli mm. sushia alkuruuaksi, joten tason näette jo siinä :D:D Ja oli tosi hyvää :D Palattiin hotellille, jossa meitä odotti limusiini. Siellä oli hienot valot ja strippitankokin :D Se vei meidät Las Vegas kyltille ja katsomaan valoshowta, joka oli upea. Takasin tulo matkalla tanssittiin ja katottiin vesishow :D Sitten nukkumaan :D

Aamulla lähettiin ajaan Grand Canionia kohti. Ensin kuitenkin mentiin helikopteri ajelulle Grand Canionin ylle. SE OLI UPEAA!! Aivan mahtavat maisemat!! Lennon jälkeen mentiin leirintäalueelle ja pystytettiin omat teltat ja syötiin pizzaa iltapalaks. :D

Aamulla herättiin korppien rääkymiseen. Siitä syömään ja si lähettiin patikoimaan. Mun lisäks lähti 5 muuta plus leaderit. 2,5 km alas ja 2,5 km takas ylös 50 asteen helteessä. Meinasin kuolla!! Ihan tuskaa, mutta kyl sen jälkeen oli hyvä fiilis :D:D Takaisin leirintäalueelle ja huomasin saaneeni auringonpistoksen :S Mentiin illalla kattoon vielä auringonlaskua ja si nukkuun ja poteen päänsärkyy :S

Aamulla herätys aamiaista laittaan ja purkaan telttoja. Lähettiin ajaan kohti Monument Valleyta. Ajettiin intiaani reseevaatin läpi ja saatiin jeeppi ajelu Monument Valleyssa :D Nyt ollaan täällä leirintä alueella ja latailen täällä vessassa kameraa ja puhelinta :D