Blogi

« Uudemmat -
Juu, kyl meikäläinen si osaa :D Aloitin eilen yhen maalaus homman ja si tänään jatkoin sitä :D Eilen ei muuta ku pikkasen maalia käsissä, mut si olin unohtanu pestä sen pensselin :D No aloitin maalaus homman kivikovalla pensselillä ja lopputulos oli sen näköinenki :D Laatikosta jonka maalasin tuli hyvä, mut mun kädet ja jalat oli aikas hyvin maalissa :D

Lähin pesee si kätösiä ja pensseliä, mut kukaan ei ollut kertonu mulle et jos se maali ei oo vesiohenteista nii sitä ei saa vedellä pestyy.... No tuloksena: vessan lavuaari täynnä maalia, pensseli roskiin ja mun kädet ihan valkoisena maalista :D Isiii!!!

No iskältä onneks löyty lakkabensiiniä :D ny on kädet ( ja myös jalat) puhtaana :D

Ja arvaatkaapa vaan unohsiko sen laatikon si pihalle siinä häslingissä ja muistin sen si ku alko sataa.... No ny se on katoksen alla mut vettä siel oli kyl kivasti ku kävin sen siirtämässä :D

Että tälläistä :D Eilenhän sen perjantai 13. päivä piti olla :D

Ainii, huvittaisko ketään lähtee kanto avuks huomenna... Pitäis roinaa viedä Kokkolaan ja muuttaa sinne. Siinä on vaan se et äipällä on ainakin yks kylkiluu murtunu ja mullakin on nostokielto et mitäköhän siitäkin tulee :D

........Sunnuntai 08.08.2010 23:20

soittanut hätänumeroon
syönyt banaanin

Jossain päin VirginiaaMaanantai 26.07.2010 16:32

Suunnitelmat muuttu... Meidän olisi eilen pitäny mennä koskenlaskua harrastamaan, mutta siellä on joku patosysteemi ny eikä päästäkkään :( Jos mentäis---> kuoltais :S

No lähdettiin ajamaan jonnekki tänne Virginian osavaltioon :D Ajomatka kesti 6 tuntia ja käytin taas ajan hyödyksi--> nukkumalla :D

Saavuttiin perille ja pystytettiin teltat. Oli tullu jälleen kerran kommunikaatio virhe, ja luulimme että meidän ryhmä olisi pakkausryhmä. No pakkasimme ja purimme tavarat. Kun piti ruokaa alkaa väsään nii ilmoitettiin että olemmekin ruokaryhmä.... Inhottavinta siinä oli et se jonka olis kuulunu olla pakkausryhmä niin tiesi siitä eikä auttanu meitä yhtään!! No sovittiin, että seuraavan kerran ku me ollaan pakkausryhmä, ne hoitaa pakkaamisen :D

No ku olin hoitanut oman osan kokkaamisesta, lähdin uimaan muitten seuraksi :D Vesi oli ihanan viileetä. No mentiin myös vesisotaa vesipyssyillä, jotka olimme osatneet Walmartista :D Ja Jooseppi heitti kaljaa mun ja Joonan päälle (ei sen kyl kuulemma pitäny osua) kun sillä ei ollu pyssyä ku me ammuttiin sitä :D

No syömään ja mielenkiintoiset puheenaiheet ruokapöydäs :D Ja sitten pelatiin futista yms.

Tehtiin nuotio ja paistettiin illalla jotain amerikkalaista herkkua= lämmitettyä vaahtokarkkia ja suklaata keksin väliin :D Mä en syöny tosin ku keksiä, mut tein monelle sellasen :D Jooseppi soitteli kitaraa ja sellasta :D Alko väsyttää iha hirveesti, joten telttaan kirjottaan päiväkirjaa ja nukkumaan :D ZZZ

NashvilleSunnuntai 25.07.2010 17:52

Joo, eli Nahsvillessä ollaan :D

Eilen käytiin kattomassa sitä Elviksen kartanoa, ja olihan se aika hieno. Mut huoneet olivat aikas erikoisia= yks huone kokonaan kankaalla päällystetty, yks semmonen sinikeltanen huone ja joku viidakko huone myös. Si niitä palkinto yms. huoneita oli aikas monta :D

Ostettiin Sonjan kanssa sellaset pinkit '' termarit'', joissa on timanteilla koristellut peilit :D Turhamaisuuden huippu oikein :D:D

Tultiin takaisin autolle ja jouduttiin siivouspuuhiin, kun yhden pojan cocikset olivat räjähtäneet kuumuuden takia autoon :S No siivottiin siinä pikaisesti ( tai siis jotkut siivos ja jotkut katto vierestä, eivätkä viittineet ees omia kamojansa pois autosta ottaa, vaan meidän piti sekin tehdä heidän puolesta :S )

Tultiin reilu 3 tunnin ajomatkan jälkeen ( jonka taas onnistuin nukkumaan melkein kokonaan :D ) Nashvilleen. Pystytettiin nopeasti teltat jakäytiiin uimassa. Luultiin että ,eillä olisi tunti aikaa, mut oli tullu kommunikaatio virhe---> juuri kun kaikki tytöt olivat kastelleet päänsä, tuli ilmoitus et 20 minaa aikaa et auto lähtee... O ou :S Nopeasti vaatteet päälle ja laittaa itseensä kuntoon :D

Kerettiin ja lähdettiin Nashvillen keskustaan. Syötiin ravintolassa, jossa oli ilmasta rivitanssin opetusta :D Kun oltiin syömässä, eräs mies meni lavan keskelle ja kosi yhtä tyttöä :D Aaaw, toosi romanttista :D

Ruuan jälkeen mentiin tanssii vähäks aikaa omaa tanssia, si aloin pelaan bilistä :D Voitin Johnin ja Pertun. Laurenin kanssa ollut peli jäi kesken, koska lähdimme rivitanssi tunnille :D Oli ihan älyhauskaa :D

Kierreltiin vielä vähän Nashvillen kaupunkia ja sitten autoilla takaisin teltoille. Käväisin koneella, mutten tiennyt salasanaa nettiin, joten onnistuin hakkeroimaan ( en kyllä tiedä miten, ja Laurenkin sitä ihmetteli :D ) itseni sillain et sain nettiyhteyden :D Tekniikan ihmelapsi kun oon :D

Nukkumaan ZZZ ja aikanen herätys koneelle :D

MemphisLauantai 24.07.2010 17:46

Lähettiin aamulla kaheksan jälkeen ajamaan Memphisiä kohti. Matka kesti 6 tuntia ja mä nukuin Annin kanssa koko matkan :D Saavuttiin Memphisiin ja meillä oli 15 minuuuttii aikaa pystyttää teltat (meiltä jäi naulat naulaamatta ) ja si lähettiinki jo Sunstudiolle ( Elvis ja Johnny Cash levytti siel).

Meidät poimittiin sieltä kyytiin ja suunnattiin johonki kuuluisalle kadulle :D Valitettavasti siel oli sähkökatkos ja useimmat paikat olivat kiinni :S Myös Victoria Secretin kauppa, jossa minä Sonja oltais haluttu käydä :S No mentiin si johonki baariin ( tilasimme ihan vesilasilliset ) vaikka kaljaa tarjottiinki :D Si se tarjoilija halus ottaa meistä kuvan ja me opetettiin sille suomea ja kuvattiin se nauhalle :D

No lähettiin takaisin teltoille ( ja laitoin naulat ) ja si uimaan, syömään, tiskaan, uimaan, suihkuun, telttaan ja nukkumaan :D

Ja tänään suuntana Elviksen kartano ja Nashville :D

2X New OrleansLauantai 24.07.2010 17:35

1st day
Eli saavuttiin New Orleansiin ja upean hotelliin :D Majoittauduin Sonjan ja Annin kanssa samaan huoneeseen, jossa oli olohuone/eteinen, mun ja Sonjan huone, Annin huone, keittiö, kylppäri ja oma takapiha :D Luksusta verrattuna muitten kämppiin :D

Lähdettiin vanhaan keskustaan ja saatiin 20 minaa kiertely/shoppaus aikaa ennen ku mentiin syömään. Ruokapaikkana oli House of Blues :D He olivat vaan valitettavasti unohtaneet pöytävarauksemme, joten hyvitykseksi pääsimme tanssisalin puolelle ottamaan valokuvia ja nauttimaan kunnon ilmastoinnista. Ruoka oli aivan loistavaa!! Otin spaghettia juustoisella kastikkeella ja ostereita siinä messissä :D

Ruokailun jälkeen lähdimme Bourbon streetille :D Oli mahtavaa nähdä kuinka koko kaupungin bileet olivat yhdellä samalla kadulla :D Siel oli kyl kaikenlaista porukkaa, mut kyl siinä vaiheessa toivo et olis ollu vanhempi ja ois vaan voinu mennä tanssimaan sisälle diskoihin :D Niin hyvältä meno vaikutti :D

No takas hotellille ja mentiin si iltaa viettään poikien huoneeseen. Nää rupes pelaa totuutta ja tehtävää, mut vaan ilman totuutta. Mua ei se oikein kiinnostanu, mä keksin lähinnä muille vaan tehtävii ja olin kuulemma tylsää seuraa kun en suostunu tekee mitään ( ja seurustelu oli osan mielestä huono selitys, mikä on musta outoa :S) mut kuiteski :D 11 hotelli huoneeseen ja nukkumaan :D

2nd day

Herättiin tyttöjen kaa aamulla aikasin ja lähettiin sitten vanhaan keskustaan aamupalalle. Kuumaa kaakaota ja ranskalaisia munkkeja :D Nams :D Ooteltiin siinä si vähä aikaa että kaupat aukeais ja si shoppaamaan :D Mulla meni kaikenkaikkiiaan kauppoihin noin 300 dollarii et ny ollaan si säästö kuurilla :D No sain neljä ihanaa mekkoa ja koruja :D Ja Lotalle kolmannen ja viimeisen tuliaisen :D

Palattiin takaisin hotellille ja lähettiin sitten rämeretkelle :D Nähtiin alligaattoreita ja muita erillaisia eläimiä :D Iha sika siisti paikka :D Eikä ollu ees hyttysiä ( koska sudenkorennot pitää ne poissa, ja siel oli hirveesti niitä :D)

Palaattiin hotellille ja rentouduttiin vähä aikaa :D Meillä oli vapaa-aikaa loppu ilta :D Otettiin Joonan, Sonjan, Aapon ja Pertun kanssa taksi uuteen keskustaan ja ruvettiin ettiin ruokapaikkaa :D Käveltiin ja hortoiltiin siellä pitkään kunnes löydettiin aivan upea kalaravintola :D Ootettiin eka about 20 min et päästiin pöytään, mut kyl se oli sen arvosta:D Aivan mahtavaa ruokaa ja suht halpaaki :D Ja tosi hyvä palvelu :D Neljä tarjoilijaa tuli utelee yhtäaikaa että mistä päin me ollaan :D Ensin tuli Kaliforniaa, ja Floridaa, mut si paljastettiin et oltii suomalaisii nii ne oli tosi yllättuneitä :D Ne olivat luulleet meitä surffareiksi, koska meillä oli aika vaaleet hiukset ja sillee :D:D

No lähettiin käveleen Bourbon Streettiä pitkin hotellille ja nähtiin miesstrippari :D Pojat vaan eivät halunneet jäädä kattoon joten matka jatkui :D Saavuttiin hotellille 3 minuuttii ennen pakollista aikaa :D Leaderit tuli tarkistaa ja antaan seuraavan päivän ohjeet puol 12 :D Mä jäin nukkumaan, mut Anni ja Sonja lähtivät poikien huoneeseen yöks :D

Houston---> We have a problemKeskiviikko 21.07.2010 18:05

Eli paikka on Houston ja ilma on sateinen. Ja koska täällä maa ei ime vettä hyvin niin päästiin sisätiloihin mukkumaan :D

Mut arvaatkaapas kuka löi jalkansa naulaan eilen aamulla?? Ny on jalkapöytä auki ja äly kipee... Not nice :S

Mut Houstonissa mentiin johonki Nasa juttuun ( kaikki oli luullu sitä museon tyyliseksi mut se osottautuki lastenpaikaksi :S ) No siel si mentiin johonki kierrokselle ja meinattiin myöhästyy :D Mut onneks meidän opas löyty sieltä kierrokselta ja oltiin muutamaa minuuttii ennen tapaamisajankohtaa siellä tapaamispaikalla :D

Joo, illalla syömään burrittoja ja si kaikki datas mun koneella ja kattelin vieressä :D Sitte nukkumaan ja ny kohta suuntana New Orleans ja hotellissa kaks yötä :D

San AntonioTiistai 20.07.2010 17:39

Eilen oli hauska päivä! Ennen kuin lähettiin ( kun oltiin saatu kaikki viimeinen valmiiks, vaikka vaikeeta oli natsin takii) nii saatiin mennä keinumaan :D Siel oli TOOSII isoja keinuja ja valitsin tietenki sen isoimman :D Mulla oli váan vaikeuksia pääsät siihen kun olin niin lyhyt ja se oli niin korkealla :D Ja toinen problema tuli kun piti alkaa ottaa vauhtii nii se ei oikein onnistunu nii muut joutu antaa mulle vauhtii :D Lopulta sain sitten iha äly kovat vauhdit ja Joona ottikin muutaman tosi hyvän kuvan ( jotka näätte sitte ku pääsen kotiin ;D) Ja sitten piti saada vauhti pysähtyy :D Onneks Perttu avitti tai olisin keinunu siinä vielä viikon :D

Lähettiin ajamaan ( kahdeksan tuntia ) johti San Antoniota. Tauoilla ( ku muut meni syömään tai kauppaan ) mä menin vessoihin lataan puhelinta :D taktista, säästin aikaa ja rahaa :D

Saavuttiin viimeinen perille ja pystytettiin teltat :D Sitten sai valita lähteekö kaupungile vaiko jää altaalle :D Minä, Camilla ja Maria jäätiin altaalle :D Mentiin johonki porealtaaseen ja si joku nainen tuli kysyy meidän ikää ja sano että siinä ei saa olla ku yli 18 vuotiaita, muuten tulee steriiliksi eik' saa vauvoja :D Reps :D No mentiin tavalliseen altaaseen, mutta si päätettiin hakee pyykit :D Laitettiin pyykit koneeseen ja mentiin uimaan ja puhuun paskaa natsista :D ( meidän liideri, jolle keksittiin uus osuvampi nimi :D) 28 minuutin päästä mentiin laittaa pyykit kuivuriin ja suihkuun siksi aikaa :D

Muut ku tuli väsyneinä ( ja astetta köyhempinä) kaupungista niin me oltiin iha valmiita ja rentoutuneita <:D Hyvä vaan ku jäätiin rentoutuu altaalle ku muille tuli ihan hirveet jonot suihkuihin :D

Ja tänään matka jatkuu Houstoniin :D Ja NASA:n johonki keskukseen missä on jokin opastettu kierros kai? :D

Miss ya!!

Carlsberg CavernsMaanantai 19.07.2010 18:16

Eli täällä jossain luolissa ollaan :D ei vaa, teltassa kirjottelen eilisen päivän tapahtumii :D Eli käytin siellä luolissa ja sain lempinimen personal trainer :D selitän myöhemmin :D

Sitten piknikille ja hodareita poskeen :D Hienot maisemat piknik paikalla :D

Ruuan jälkeen katottiin lepakko show. ( siis ihan oikeita lepakoita) ;D Niitä oli satoja tuhansia siellä :D

Sitten pimeeseen syömään kakkua ja laulamaan sonjalle :D ja pystytettiin me teltatki pimeässä :D ja ajoissa nukkumaan et jaksoin tänään herätä aikasin :D

Että tällästä :D

Santa FeSunnuntai 18.07.2010 18:28

Eli eilen saavuttiin Santa Fe'he :D Meillä oli vapaa-aikaa ja mentiin shoppailemaan :D Sain ostettua tuliaisia :D Enää kolmelta puuttuu :D:D Vaikee keksii :D

Meidän amerikkalaisella oppaalla oli eilen synttärit ja mentiin ravintolaan syömään ja laulettiin onnittelu laulu suomeks :D Me ostettiin Joosepille ( meidän antama lempinimi sille ) lahja :D