IRC-Galleria

Blogi

- Vanhemmat »

Kesä!!!Keskiviikko 23.07.2008 22:30

Jahas taas olis pyöräkelit mitä parhaimmat... :) täytyykin lähteä vähän nostatteleen venttiilejä :D

Oh hoh!!!...Maanantai 23.06.2008 17:25

Jahas juhannus takana ja hieman puistattaa :D

Töihin!!!Keskiviikko 21.05.2008 03:50

Juu aamulla klo. 7:00 pitäs taas raksahommia lähtee vääntää, harkkojumppaa.... jeps poks...

Pelkkää pörinää... Maanantai 05.05.2008 03:27

Noh viikonlopun saldo 1100km... ja ranteet paskana :D

Ajelua!Lauantai 03.05.2008 06:20

Tänään tuli sitten ajettua pikkasen... perskeleen mukavaa touhua :) 400km autolla ja pyörällä 500km joten eiköhän taas riitä tälle päivälle...

:)

Varmistu!Keskiviikko 30.04.2008 02:48

No niin nyt sitten ainoastaan odotellaan perjantaita niin mopo tulee kotio :)

mopokuume!!!Maanantai 28.04.2008 21:24

Onneks loppuviikosta tulee helpotusta asiaan... :) toivotaan että honda VF750f on viikonloppuna täällä päin :)

Metallia sen olla pitää.... :DMaanantai 28.04.2008 17:41

Tunnusmerkkejä

Oheinen teksti kuvailee painavaa metallia ja sen alalajeja, niin, että sinäkin ne ymmärrät: METALLIGENRET

LÄHTÖKOHTA: Kaunis prinsessa on vangittuna linnaan, jota vartioi lohikäärme. Tarina saa erilaisia lopetuksia, kun erilaiset ritarit saapuvat pelastamaan neitoa.

* POWER METAL

Päähenkilö saapuu ratsastaen valkealla yksisarvisellaan, taistelee lohikäärmettä vastaan, pelastaa prinsessan ja rakastelee häntä lumotussa metsässä.

* THRASH METAL

Päähenkilö saapuu likaisella roska-autolla, kuristaa lohikäärmeen, juo pullon viinaa, pelastaa prinsessan ja panee häntä.

* HEAVY METAL

Päähenkilö saapuu Harrikalla, joka kuuluu noin neljän kilometrin päähän. Ampuu revolverillaan lohikäärmeen, juo pari kaljaa, pitää tupakkatauon ja hoitelee prinsessan. Tyylikästä eikös?

* FOLK METAL

Päähenkilö saapuu ystävineen, jotka soittavat harppuja, viuluja, huiluja ynnä muita monia omituisia instrumentteja, ja lohikäärme nukahtaa (koska väsyy katselemaan heidän tanssimistaan). Sitten kaikki lähtevät.. ilman prinsessaa.

* VIKING METAL

Päähenkilö saapuu AIVAN VITUN ISOLLA laivalla, tappaa lohikäärmeen AIVAN VITUN ISOLLA kirveellä, nylkee lohikäärmeen ja syö sen, raiskaa prinsessan kuoliaaksi AIVAN VITUN ISOLLA kyrvällä, varastaa hänen tavaransa ja sytyttää linnan tuleen ennen kuin lähtee.

* DEATH METAL

Päähenkilö saapuu, tappaa lohikäärmeen, panee prinsessaa ja tappaa hänetkin, sitten lähtee.

* BLACK METAL

Päähenkilö saapuu keskiyöllä, tappaa lohikäärmeen ja keihästää sen linnan eteen. Sitten hän sekaantuu prinsessaan, juo hänen verensä rituaalissa ennen kuin tappaa hänet ja seivästää hänet lopuksi lohikäärmeen viereen, jonka jälkeen tappaa itsensä puukon kanssa.

* GORE METAL

Päähenkilö saapuu, raiskaa ja tappaa lohikäärmeen ja levittelee sen sisälmykset linnan edustalle, panee prinsessaa ja tappaa hänet. Sitten hän panee kuollutta ruumista, viiltää siltä mahan auki ja syö sisälmykset. Hän panee vielä raatoa, polttaa sen ja panee sitä vielä viimeisen kerran, ja siirtyy sen jälkeen taas nussimaan lohikäärmettä.

* DOOM METAL

Päähenkilö saapuu, näkee kuinka valtava lohikäärme on, menettää toivonsa ikinä voittaa se, masentuu ja tekee itsemurhan. Lohikäärme syö hänen ruumiinsa sekä prinsessan jälkiruuaksi. Niin päättyy surullinen tarina.

* PROGRESSIVE METAL

Päähenkilö saapuu kitaransa kanssa ja heittää 26 minuutin soolo-osuuden. Lohikäärme kuolee tylsyyteen. Päähenkilö saapuu prinsessan makuukamariin, vetää toisen soolon kaikkine tekniikoineen ja temppuineen, jotka oppi viimeisenä vuonna konservatoriossa. Prinsessa livistää ja lähtee etsimään HEAVY METAL -päähenkilöä.

* GLAM METAL

Päähenkilö saapuu, lohikäärme nauraa hänen ulkomuodolleen ja antaa hänen mennä sisään, ja hän varastaa prinsessan meikit ja yrittää vielä maalata linnan kauniin pinkinpunaiseksi.

* NU METAL

Päähenkilö saapuu rähjäisellä Honda Civicillä ja yrittää taistella lohikäärmettä vastaan, mutta palaa kuoliaaksi, kun hänen typerät ylisuuret vaatteensa syttyvät lohikäärmeen tulesta.

* LOVE METAL

Päähenkilö saapuu paikalle ja näkee lohikäärmeen. Hän alkaa laulamaan tälle limaisia rakkauslauluja, jotka jollain tapaa liittyvät kuolemaan ja menetettyyn rakkauteen. Lohikäärme menee luolaansa itkemään kohtaloaan. Päähenkilö näkee prinsessan ja alkaa laulamaan tälle limaisia rakkauslauluja jotka vanhan kunnon tavan mukaan liittyvät "jotenkin" kuolemaan. Prinsessa ihannoi päähenkilöä ja haluaa että hän rakastelee tämän kanssa, päähenkilö nusauttaa prinsessaa ja lähtee baariin vetämään siideriä ja tupakkaa (ja pari angst-biisiä).

* GOTHIC METAL

Päähenkilö saapuu lohikäärmeen luokse kuutamoyössä kasvot kalpeilla. Lohikäärme muuttuu kesyksi ja päähenkilö pelastaa prinsessan itsensä viiltelyltä. Sitten he jököttävät kuutamon valossa kasvot meikkisinä ja palvovat kuolleiden henkiä. Sadun loppu saattaa ottaa vaikutteita niin GORE METALISTA kuin POWER METALISTAKIN. Joka tapauksessa kaunista ja synkkää on, muttei yhtä iilimatomaista kuin LOVE METAL -tarinassa.

* INDUSTRIAL METAL

Päähenkilö saapuu paikalle lateksisessa astronauttipuvussa syntikkapelleilyn soidessa taustalla. Ensin hän muistuttaa lohikäärmettä siitä, että me kaikki elämme Ameerikassa, ja sitten alkaa toiminta: sankari ampuu kerran lohikäärmettä sädepyssyllä, ja se tietysti kuolla kupsahtaa. Sitten hän matkaa prinsessan kanssa utopistiseen tulevaisuuteen, jossa teknologia on ottanut vallan ihmisistä.

* HORROR METAL

Päähenkilö saapuu King Diamondin kanssa aavevaunuilla paikalle, jossa lohikäärme jo odottaakin ovensuulla. King Diamond kertoo lohikäärmeelle kauhutarinan hänen vanhasta isoäidistään, ja onnistuu pelottamaan lohikäärmeen pois. Mutta voi: prinsessa kuuli tarinan myös, eikä uskalla tulla ulos luolasta ennen kuin King Diamond on pessyt naamansa.

* J-ROCK

Päähenkilö tulee kirjavalla keikkabussillaan ärsyttävän musiikin säestyksellä, jonka jälkeen lohikäärme nauraa itsensä puolikuoliaaksi ja luikkii luolalleen hihittämään hänen ulkoasulleen. Mutta sankarin huonoksi onneksi prinsessa on tehnyt harakirin huoneessaan nähtyään urhoollisen pelastajansa, niinpä urho meneekin kirjavalle keikkabussilleen runkille.

* EPÄMETALLI

Sankarimme on tässä tarinassa Ari Koivunen, eli älä odota mitään menestynyttä pelastusta. Siis sankari saapuu paikalle hikisellä polkupyörällä ja kutsuu prinsessaa nimellään. Prinsessa tulee juosten ulos ja voivottaa päätään, ettei tuo ruikutus tuhoaisi hänen aivosolujaan. Sankari yrittää saada prinsessaa, mutta saa oharit ja ison potkun persauksille.(Lohikäärmettä ei tässä tarinassa ollut, koska se olisi muuten mennyt liian metallimaiseksi.)

* WHITE METAL

Sankari saapuu paikalle uljaan sodanhaluisesti, manaa ristiä apuna käyttäen lohikäärmeen tiehensä ja yrittää voimakkaasti kääntää prinsessan uskoon. Mutta selviääkin että prinsessa onkin ateisti, ja tarina loppuu onnettomasti, kun sankarin täytyy surmata prinsessa.

* GRINDCORE

Sankari saapuu linnan edustalle mätääntyneillä zombivaunuilla, kynii lohikäärmeen elävältä haarukalla ja menee linnan sisään. Siellä hän huomaa prinsessan kitisevän tämän raakuudesta ja suuttuu. Hän raastaa prinsessan sormet irti lusikalla ja harrastaa tämän kanssa villiä anaaliseksiä. Sitten hän häipyy, jättäen prinsessan linnaan kitumaan.

* NEOKLASSSINEN METALLI

Sankari saapuu rohkean sellonsa kanssa paikalle ja soitta pitkän puolituntisen konserttonsa niin kauan, kunnes lohikäärme on ampunut omat aivonsa pellolle. Sankari löytää prinsessan ammuttuna lattialla ja alkaa kimppakivaa sellon, ruumiin ja tietenkin itsensä kanssa.

jaa juoppo vai?Keskiviikko 29.11.2006 17:43

HAASTA KOLME JUOPPO KAVERIASI TEKEMÄÄN TÄMÄ. :)

1. Minkälainen olet kännissä?
-Rento ja iloinen

2. Milloin aloitit kännäämisen?
-Yläasteella

3. Oletko kännipäissäsi lähtenyt jonkun henkilön matkaan jonka naama ei aamulla miellytä?
- En ole

4. Kuvaile juomistasi neljällä sanalla.
-Kohtuudella, harvoin, rauhassa, hyvässä seurassa

5. Mitä yleensä juot?
- Smirnof Ice, Kaljaa, Kelkkaa

6. Mikä on pahinta juomaa mitä tiedät?
-viski ja salmiakki kossu

7. Oletko ollut alaikäisenä baarissa? Missä?
- Juu, jossain huits hevadassa (ei muista)

8. Ketkä ovat vakio-juoppokavereitasi?
-Kole, Kalle ja joitakin muita kavereita

9. Kerro ärsyttävä piirre, joka tulee esiin sinusta kännissä?
-Juu, näinhän se homma on :)

10. Osaatko mielestäsi juoda?
- Harvoin

11. Kerro pahimmista övereistäsi.
- Ekat kännit sekamelska: Kilju -> kalja -> viina -> siideri -> nukkumatti

12. Kerro noloin tekosi humalassa?
- Jahas, ei tuu mieleen :D

13. Parhaat kotibileet tms. joissa olet ollut?
- Kotipelto 2006 ON THE ROCK :D

14. Mikä on lempijuomasi?
- Maito, Battery ja mansikka juice

15. Tanssitko tai laulatko paljon humaltuessasi?
- Harvemmin

16. Tappeletko kännissä?
- Ei ole tarvinnut

17. Oletko usein poliisien kanssa tekemisissä humalassa?
- En ikinä

18. Miten valmistaudut iltaan?
- Autossa hyvää musaa kuunnellessa ja alkoholia juodessa

19. Mitä muut sanovat juomisestasi?
- Eivät mitään

20. Jos saisit valita, huomenna olisi vappu, juhannus vai uusivuosi?
- Juhannus

21. Kuvaile tanssimistasi humalassa.
- En tanssi

22. Mikä on lempi biisisi humalassa?
- monia. Tyylilaji HC

24. Oletko hyvä juomaan väkeviä shotteina?
- Noh kaikkihan yleensä kurkusta alas menee

25. Lopuksi kerro paras drinkkivinkkisi tai mikä on sinun mieluisin sekoitus?
- Drinkkivinkki plaah...... sekoitus plaah.....

Ja en haasta :D

jahas....Keskiviikko 29.11.2006 17:30

Googleta hakusanoilla: "(Nimesi) on" (esim. "Matti on") ja kopioi viestiin 10 ensimmäistä tulosta.
Näin saat tietää itsestäsi jotain mitä et ole vielä tiennyt.
Muistakaa laittaa hakusanaan lainausmerkit mukaan tai muuten ei tule mitään.




1. Ari on huipulla
2. Ari on koodiguru
3. Ari on oikeastaan liiankin kiltti (mutta toisaalta joku siitä eniten hyötyy)!
4. Ari on totta, Areja on, Aria on jokaisessa miehessä ainakin rahtunen
5. Ari on kiinnostunut yhden iltapäivän jutusta, ei muusta
6. Ari on johtava varaosakatalogejen valmistaja
7. Ari on tosi kurjassa kunnossa
8. Ari on seisonut seisomatelineessä puoli tuntia tällä viikolla!
9. Ari on toiminut yli 20 vuotta, josta 10 v niin sanotusti "täysillä"
10. Ari on ulkoisesti rauhallisuuden perikuva
- Vanhemmat »