[Ei aihetta]Sunnuntai 28.01.2007 05:10

Bröselissä oli ihan liikaa lössiä, ku narikatki oli täynnä jnpp. Muuten ihan jees. Tänää oli pokeri-ilta ja tulin tokaksi ja sain oman pääsymaksun takaisin. vähä väsyttää. öitä

[Ei aihetta]Perjantai 26.01.2007 21:12

nii ja meil oli eilen liikunnan kirjallinen koe.... jännää

[Ei aihetta]Perjantai 26.01.2007 21:10

Onnistuin sillo aikojen alussa hienosti lentämään takasin ja Düsseldorfis oli vähä eripuraa Gabin kanssa, ku mä sanoin olevani taksien luona ja se sano ennenku ehin muuta sanoa, et:"pysy siinä tuut tuut tuut". sit 10 min päästä se soittaa et mis oon ku ei näy missään. Se oli menny kerrosta ylemmäs ja mä näin siellä tasan yhen taksin ja 150 muuta autoa, ku alhaalla oli suhteet toisin päin. Sit se moitti, ku oli kuulemma sanonu viikko sitte et tuu sit siihen... huh huh
Ollu ny vähä kouluu ja tänää on perjantai ja meen vähä Bröseliin ja huomenna pidän pokeri-illan... sitä varten kävin äsken vähä ostoksilla. Huomen alkaa taas BUNDESLIGA!

lentoo junaa ja kananmunaaLauantai 20.01.2007 13:47

Eilen lähin aamul kävellen tankkiasemalle ja siit ostin yhen lehden jos oli kannes tän vuoden Saksan popstarsvoittajat. Sit sain kyydin yhelt lentoemännältä kentälle ja siin oliki sit aikaa, ni siin ku kone oli viel vähä myöhäs, ni etin pistorasian ja leikin läppärillä.
Siin vieres oli invavessa ja sinne meni joku nainen, koska kaikki normit oli sielläkohtaa suljettuina. Si siihen tuli joku toinen ja yritti seki sisälle, mut se ei saanu sitä ovee auki ku siin piti painaa nappulasta, eikä vaan vetää ovea. Huomautin siit nappulast sille ja ovihan aukes sepposen selälleen automaattisesti... ainoo vaan et se edellinen oli viel siin kusella :). Ovihan oli automaattinen, ni ei sitä työntämällä kiinni saanu. Seistiin siin sit vähä edessä, kunnes ovet meni kiinni, ettei ihan koko täpötäysi terminaali näkis.
Sit loppujen lopuks ku pääsin lennolle, ni se meni nopeesti ja Münchenis menin hakee junalippuja. Siin luin jonos sitä mun lehtee ja katoin, et näyttä aika tutulta toi nainen tos vieres... siinähän ne voittajalaulajat oli kaikki köörissä odottamas mun vieres... letkeetä.
Pääsin kumminki junaan ja toiseenki junaan ja taksiin ja tännekki ja passia näyttämäl pääs läpiki sun muuta. Tää mesta on kyl outo... tääl voi asuu 5v kuulematta sanaakaan saksaa. Kaikki henkilökunta ja snackit ja ruuat ja kamat on kaikki jenkkiä ja nää sängytki on ihan jees-kokosia. Ainoo mikä tääl on saksalaista on oluet.
Eile juteltiin paaaaljon isin kanssa ja tänään lähetään vähä kävelee vuorille. Aamupala oli vähä liian tuhti... MO!

[Ei aihetta]Torstai 18.01.2007 22:51

televisiossa sanottiin et kovin tuuli vuosisataan... pitäis kuulemma pysyy sisällä.
Tänään alkoi päivä mukavasti, kun ajattelin etten mee autokyydillä, ku kumminki meen salille koulusta suoraan. Sit menin pyörällä ja huomasin et tuulen lisäks siel ulkona satoki aika rivakasti. Siinä sen päälle 100m pääsin eteenpäin, kunnes ketjut pomppas. Oli kiva siin satees rupee niit laittaa takas... Koulussa ei ollu vessois saippuaa, ni sain maikalta luvan käydä sihteeriössä (vai mikä nyt suomeks onkaan) pesee kädet. SIt oli ne normi 2h physiikkaa ja leikittiin magneeteilla. Kello löi vajaa 10. Se tarkoitti tänään 2h hypäriä kuten joka torstai. Siina ajantapoksi pyöräilin salille ja treenailinpreenailin, kunnes Julia tuli kans sinne ja sano et niitten mun hypärituntien jälkeiset tunnit on peruttu, koska muuten ei oppilaat pääsis enään kotiin, ku sen jälkeen ei bussit enää suostu ajaa metsän läpi (tuulta on nyt 18m/s ja ää mesta on yhtä lähellä merta ku tampere... ei huvittais nyt olla hollannin rannoilla).
Tulin sit kotiin ja piti vähän siirtää noita roskatynnyreitä ja pyöriä yhteen nurkkaukseen, ettei rupee lentelee. Pyörän lamppuki piti vaihtaa, mut se vähän jäi :).
Aateltiin viel et lähen Manuelille kattoo leffaa, mut Gabi sano äsken et ei päästä mua ulos. Äsken meni joku isohko pleksinpala naapurin auton ikkunasta läpi... ei kuulemma vakuutus korvaa.

Mikäs tässä, ku huomenna lennän jo pois... viikonlopuksi. (jää väliin Stephien synttärit :( mut Papa on vähä tärkeempi).

[Ei aihetta]Torstai 11.01.2007 02:19

no huhhuh...
Tänää käytii Mamma Melone:ssa englannin lukijoiden kanssa... ainoo vaan et muut lähti siin vaihees, ku tilasin sen seittemännen annoksen. Tää viikko ollu taas kouluu ja kokeita saatu takas muutamat (mitä mä nyt oon mukana tehny). Tänää sato ku esterin perseestä. Huomenna vois vetää taas vähä joogaa aamutuimaan.

[Ei aihetta]Perjantai 05.01.2007 15:55

No eipä sitä nyt hirveesti tullu voitettuu :(. Noh... oli kumminki kivaa.

Tänää on Joannan synttärit. Voi varmaan jotain odottaakki, ku on se sentään koulun rikkain ja täyttää 18.

[Ei aihetta]Torstai 04.01.2007 03:50

Tänään huomasin, et se fillarin generaattorin viimekertanen potkiminen sai lampun sillon päälle, mut nyt on se pyörivä osa tippunu... :( Joten tänään ku kävin Manuelil kattoo leffaa (tai eilen siis), ni oli aika pimeetä tulla kotiin. Muuten ei mitään uutta. Huomenna (tänään) vibra-gym ja illal Benille jätkäilta. Pokerit pystyyn ja mähän meen voittamaan.

[Ei aihetta]Maanantai 01.01.2007 20:52

Vuosi vaihtui!
Toissapäivänä kokoonnuttiin Manuelille ja siellä pohdittiin,että mitä tehdään, kun ei oikeen ollu uudeks vuodeks suunnitelmia. Päätettiin sit mennä Maltelle Amerniin.
Eilen fillarilla polkasin vähän ennen kaheksaa Fabianille ja siitä mentiin kaikki yhessä eteenpäin. Oli matkaa muutama kilsa ja Siel sit istuttiin ja tilattiin pitsat ku oli nälkä (oli siis tietty kaikkee naposteltavaa paikanpäällä, mut ei ne nälkää vie). Siinä sit vähä juteltiin roskaa, kunnes yllättäen mun kännykkä soi ja suomalainen numero soittaa... No vanhemmathan ne siellä mukavien ystäviensä kanssa soittelivat. Oli mukavaa viihdykettä :D Ainakin se kun kaiutin oli päällä ja Erkki laulo ihanan merimieslaulun :D. Eri suuntiin eri ihmiset haluais että mä lähtisin inttiin, mut vois rupee koht miettii sitäki.
Siellä istuskeltiin ja keksittiin viihdykettä ja kello olikin yhtäkkiä 11 ja pienimuotoisesti juhlistettiin sitä, että Suomessa vaihtui vuosi. Sen jälkeen melkein heti kaikki telkkarin ääreen kattomaan perinteisesti "illallinen yhdelle"-ohjelma ja sen jälkeen valmistauduttiin vuodenvaihtumiseen. Aika alkoi olla käsillä ja kiirehdimme ulos ja mukavat laskennat ja sen jälkeen Muutama rakettia ja korkkia lensi ilmaan ja halauksia ja tuhkaa satoi taivaalta. Mukava hetki, joka ei toivottavasti pyyhkiydy mielestä. Sitten ku naapurit oli isoimmat paukkuna näyttäny, ni haettiin tuolit ulos ja ruvettiin laulaa. Muutama tovi vierähti nopeasti ja mikäs siinä ku ulkona lämpöä oli päälle 10 astetta.
Lopulta mentiin vielä sisälle ja siinä 2 aikoihin Kai ja Christian tuli vielä paikalle. Ne oli Die Ärzte:n uudenvuodenkonsertissa Kölnissä. Mikä mukava yllätys. Hetken päästä Malten vanhemmat tuli ja liitty meidän seuraan. Siinä neljältä aateltiin, et vois rupee tekee lähtöä. Lopulta pääsin kotiin ja puol kuus nukkumaan.
Tosi mukava ilta/yö ja oikeen mukavan siitä teki se, ettei kenenkään odotukset ollu kauheen korkeella, koska edellisenä iltana vasta suunniteltiin kaikki.
Huomenna aukee taas reha-fit jee