IRC-Galleria

Naisen puhe selkokielellä..Maanantai 08.10.2007 23:43

Mitä naiset tarkoittavat kun sanovat
- Eikö voitaisi olla vain ystäviä?
= Et helvetti vie kosketa minua millään ruumiinosallasi enää koskaan!
- Tarvitsen tilaa
= ..ilman sinua siinä
- Voitko auttaa kotitöissä?
= Jos jatkan nalkutusta, tollo tekee ne puolestani.
- Näytänkö läskiltä tässä leningissä?
= Eipä olla riideltykään aikoihin.
- Joo, no, pizza käy ihan hyvin.
= Perkeleen kitupiikki
- En halua poikaystävää tällä hetkellä
= En todellakaan halua SINUA poikaystäväkseni nyt enkä ikinä
- Paikka!
= Koirani tottelee tuota
- Pidän sinusta.. mutta..
= Inhoan sinua
- Et ikinä kuuntele!
= Et ikinä kuuntele!
- Etenemme liian nopeasti
= En jyystä kanssasi, ennen kuin olen saanut selville, onko
naapurin jääkiekkoilijalla tyttö- vai poikakaveri
- Olen valmis tuossa tuokiossa!
= OLEN valmis, mutta pistän sinut odottamaan, koska olet niin uuno, että odotat.
- Ei, kyllä minä maksan itsestäni
= Leikin kilttiä, mutta en varmasti maksa penniäkään.
- Olet ainoa
= Jyystän veljesi kanssa.
- Koolla ei ole väliä...
= paitsi jos haluan orgasmin.

Etkö vielä ole jäsen?

Liity ilmaiseksi

Rekisteröityneenä käyttäjänä voisit

Lukea ja kirjoittaa kommentteja, kirjoittaa blogia ja keskustella muiden käyttäjien kanssa lukuisissa yhteisöissä.