IRC-Galleria

Selaa blogimerkintöjä

Kiitti hertaks, onks kikkii?Keskiviikko 01.10.2014 19:48

On melkee sama ku kiitti treffeist, mennääks panee?
Kik/whatsapp täytyy ansaita. Ainaki toivon, ettei teiän kik ja whatsapp oo kaikille yhtä avoin ku rippikoppi.
Ehkä oon vaa vanhanaikane, mut srsly mitä te kelaatte ku pyydätte tost noin vaa jotain henkilökohtasempaa lähestymistapaa? Ei seksichäteissäkää ne bimbot mee jokasen kaa privachättii, eka täytyy näyttää mikä on miehiään.
Mitä sit? Alat vaatii heti nudei tai muuten vaa keskustelu ei johdakaa mihinkää, sit se jää vaa sun yhteystietoihin ja poistat sen? Eiks sen ois paljo vaivattomammin pystyny hoitaa tääl galleriaski.
Vai ootteks jo niin epätoivosii, ettette edes välitä vastauksest, vaa spämmäätte samaa viestii mahollisimman monelle?
Sil taval niit naisii saaki

Mun periaatteel kik/wappii siirrytää vast ku on luonu edes jonkinasteisen yhteyden, et on edes jotain mist puhuuki, muusta ku säästä tai viikonlopunvietost

For the dudesKeskiviikko 01.10.2014 17:49

mietin pitkää lähenks kirjottaa täst, koska nykygaltsustandardeil tuntuu et räppään tääl vaa itekseni, mut koska suht tärkee aihe ni why not

Jäbät, tää on teille.
Varsinki teille, jotka yhteiskunta ja media on kastroinu luulee et naiset juoksee vaa komeiden ja rikkaiden peräs ja haluu tulla kohdelluks ku prinsessaa ja et ootte pakan pohjimmaisina vaan koska teilt puuttuu noi ominaisuudet...well that's bullshit.
Juttelin just pitkän keskustelun erään collegan kanssa naisista ja päädyttii tietynlaisii johtopäätelmii. Saat ite päättää kuulostaaks uskottavilt

Ensinnäkää naiset ei haluu tehää MITÄÄN päätöksii. Ne haluu seuraa sun esimerkkii ja et sä hoidat päätökset niiden puolest, se koskee mihin ravintolaa meette syömää, missä tapaatte, mihin lähette matkalle yms. kaikki "no mitä sä haluisit tehä" on instant kastrointi.
Toiseks et saa sietää niiden valitust hetkeekää.
Jos muija alkaa valittaa sun tavoist ja tottumuksista tai et sun pitää tehä sitä tai tota, ni kävelet ulos ovest. Trust me, ne soittaa sulle perää ja rukoilee sua tulee takas.

Sit toiseks sun täytyy olla hyvä sängys. Se nainen joka sanoo ettei seksi oo tärkeet sille tai "ei se mitää" ku et saakkaa nousee tai "sellast sattuu", ku tuut kolmest työnnöst, valehtelee. Voit kuvitella milt sust tuntuis, jos muijas alkais nukkuu kesken aktin.
Pelkästää klitorikses on enemmän hermoja ku koko penikses, tarkottaen sen olevan alttiimpi nautinnolle. Ja g-piste on viel 10x voimakkaampi.
Naiset tykkää yrittää dominoida miehii seksin avul, mut todellisuudes se menee niin et miesten kuuluis dominoida naisii seksil. Seksi tuntuu paremmalt naiselle ku sulle, joten enemmän se vituttaa sitä ku et annakaa sille kyrpää.
Sen takii kaukosuhde naisen kaa, joka on suosittu miesten keskuudes on huonoo bisnest. Ku ootte eros kuukauden ja se saa kokoaja huomioo miehilt, sill tulee koko ajan vaikeemmaks kieltäytyy...coz she needs that dick

Ja ekal kohdal tarkotan sitä et miehenä, sä oot dominoiva osapuoli suhteessa. Se ei tarkota et sun pitää olla kontrollifriikki ja määrää mitä pukee ja ketä tapaa, vaan et päätät miten vietätte aikaa yhdessä.
Tää on asia joka sun täytyy sisäistää, koska tää on jotain mitä naiset mieheltä kaipaa, vaikkei ne osaiskaa sanoo sitä ääneen. Naiset ei haluu olla vastuus päätöksist teiän suhteen, ne haluu vaa olla vastuus itsensä ehostamisest ja hauskan pitämisest tyttökavereidensa kaa.

Kolmanneks, naiset testaa sua JATKUVASTI nähdäksee ooks beta vai alfa. Nää testit tulee monissa muodoissa, kuten raahaamal sua paskoihi leffoihin tai ehdottamal sulle uusii pukeutumistyylei, mut pahin on se et ne viettää aikaa toisen jätkäm kaa ja sanoo "se on vaan kaveri, tsih. Tällä tavoin ne yrittää kertoo sulle, et sun pitää näyttää et oon sun, etkä luovu must.
Päätavote näis kaikis on se, et ne haluu nähä pystyyks ne muuttaa sua miehenä.
Näin on käyny mulleki. Olin amatööri ja yritin muuttuu naisen takii, koska luulin et se tykkäis must enemmän jos oisin samanlainen ku ne jätkät mist se lisäilee kuvii facee ja twitterii. Huonostiha siin kävi, mut opin läksyni. Never again.
Tää on yks yleisimpii kuolinsyit suhteille.
Se nainen ihastu siihen jäbää joka olit ku tapasitte, ei siihen persoonattomaa pellee mikskä yrität muuttuu.
Sen jälkee seuraa "ei se sust johdu, vaan must"-klisee ja boom se häipyy ettii uutta projektiaan.

ÄLÄ MUUTU, paitsi itses takia. Jos sun käsitys hauskanpidost on juoda keskiolutta kalsareis ja pelaa SKyrimii, eikä sun muijas tykkää siit, ni käsket sitä kontrolloivaa ja itsekäst huoraa painuu vittuu.
Naiset kiinnostuu miehist, joil on PERSOONAA ja tietää mitä haluu. Tän takii yleinen harhaluulo on se, et "naiset tykkää rentuist", vaik ne "rentut" vaa tietää mitä haluu, eikä pyöri sen naisen pillin tahtiin ja on oivaltanu, ettei niiden täydy olla mitää ovimattoi saadaksee sitä naista pysymään...mut se ei tarkota et ne kohtelee niit huonosti.
Jos joku nainen ei pysty sietää et teet sitä mist tykkäät, etkä rakenna koko elämääs sen ympärille, ni se ei oo sun aikas arvonen bruh

Älä pyytele anteeks sitä kuka oot ja sun elämä kääntyy ympäri, mut jos oot vaa itsesäälis vellova kasa paskaa, joka toivoo et olispa mul enemmän sitä ja lisää tota, ni se heijastuu sun käytöksee. Eka sun täytyy rakastaa ittees, ennen ku kukaa toinen pystyy rakastaa sua.

Mut KAIKISTA läpist ja kikoist ja jekuist huolimatta ykkösenä tulee seksuaalinen tarve.
Dominanssi - sun täytyy oppii olee demoni sängys ja saada naises vaa nauttii kyydist. Voisin kertoo tähä jotai vinkkei yms mut eri naisil on eri persoonallisuudet ja tykkää eri asioist, mut yks mist kaikki naiset tykkää, populaarikulttuurin vastustelust huolimatta, on tuhmuudest.
Naiset ei oo mitää disney-prinsessoi jotka menettää neitsyytensä yli 18 vuotiaana prinssilleen, eikä sen jälkee pane ketää muut, fuck no. Naiset ajattelee kyrpää 24/7 ja se on fakta

Omistus - naiset haluu olla "sun", se kuuluu siihen samaan alkeelliseen vaistoon, joka tekee ihmisest väkivaltasii, ja 100 feministiikää ei tätä pysty kiistämään. Joten tee se sille selväks samal ku kynnät sen pilluu ku ois 6.pv kesäkuut, et sen pillu kuuluu sulle.
Mut oo varovainen, yhteiskunnal on nollatoleranssi tätä kohtaan, joten rajota tää käytös pelkästää makuuhuoneesee. Et haluu et sen ystävättäret alkaa puhuu sua vastaan sille.

Tunnetta peliin - vaik se tykkääki ku vedät sitä tukast ja läpsit sitä ympäri persettä, sun naises haluu tietää et välität siit. Täytä suojelian ja turvan rooli, jota naiset miehes haluu.
Tää EI tarkota et sun pitää olla tunnetamponi sille tai ostella tavaroit jne. vaan yksinkertasii asioit kuten luskoiminen seksin jälkeen, joka naiselle on melkee yhtä tärkeet ku seksi itsessään aka "aftersex", useimmat miehet tekee sen virheen et ne penetroituu ilman minkäälaisii lämpöi, tökkii pari minaa, heittää lastit naamalle ja alkaa nukkuu. Älä sä oo tällanen "mies". Naisen kuuluu olla liukas ku hylkeenpentu, ennen ku sun kyrpäs menee lähellekää.

Sit vikaks, muista et naiset tykkää syömisest, mut inhoo olla läskei, joten hemmottele niit ajoittain jollai herkul ja älä anna murehtii kaloreist, vaa kehota nauttimaan elämäst.

Haistata vitut feministeille ja vahvoille itsenäisille naisille ja ylimielisille lutkille, koska muista: kukaa ei voi sua emaskuloida paitsi sä ite

Salamachättäily...Keskiviikko 01.10.2014 03:51

...ei oo virallinen termi, mut sen pitäis olla.
Sil tarkotan tätä millaseks kaikki chättäily on nykypäivänä menny. Syytän osaks tinderii.
Hyvä ensivaikutelma pitää antaa ekas tai viimeistää tokas kommentis ja jos failaat, siirrytää eteenpäin seuraavaan, koska miks ei; ottajii riittää jonoks asti.
Joskus se voi johtuu pelkästää siitä et sä sanoit "hei" mut se toinen sano "moi" tai no nääh ketä yritän täs kusettaa

Tiedätte et oon oikees, sama kaava toistuu joka kerta, kysymys on vaa koska myönnätte asian itellenne?
Ruma sanoo "moro" ja ootte sillai "älä koske muhun vitun ällöttävä hyypiö, en haluu tulla raiskatuks!"
Hyvännäkönen sanoo: "oon tuijottanu sua tuolt baarin pimeimmäst nurkast 4,5h ja sun alushousujen väri sattuu olee myös mun lempiväri, joten lähetääks mun kämpille; sun menkat loppu tiistaina ni sul ei oo mitää tekosyitä" ja ootte sillai "OMG PLOW MY PUSSY!"
Tää on myös muuttanu koko seurustelu gamen hook-up gameks. Ihmisil ei enää kärsivällisyys riitä tutustuu toisiinsa kunnol, vaa ideana on laittaa muutama nokkela ja yliaggressiivinen iskuyritys, jotka on pyöriny netis tuhantee kertaa, ilman mitää oikeet persoonallisuut, niin et joku lutka jonka viimesimmän kyrvän väri joka sil oli persees oli musta, voi kommentoida ":'''''D"
Tää sama asenne heijastuu myös suhteisii, ku ideana on pitää vaa hetki hauskaa toisen ihmisen kaa, sen kummemmin sitoutumatta mihinkää, koska a ) se on hyvännäkönen b) se sano jotain hauskaa joskus joka sai sun pillun vähä kosteeks (huom tää ei päde miehii, koska naiset ei oo hauskoi paitsi sillon ku meit panettaa=aina)
Eli siis toisinsanoen ei haluta et se panee nyt vähää aikaa kenenkää muun kanssa

Eli siis salamachättäilyn mukana tulee myös salamadeittailu; yli puolet nykysuhteist päättyy rottamaisimpaa ratkasuu ikinä: pettämiseen, koska täs nykyses narsistikulttuuris ei katota olevansa velvollisii ottaa vastuut teoistaa ja laittaa suhde poikki ennen ku kiinnittää huomionsa siihen uutee kiiltävää kyrpää/pilluu, c'mon who're you kidding tiiät iteki nykysen suhtees päättyvän siihen ku se sun ihana kumppanis löytää uuden lelun jol se ei oo viel päässy leikkimää ;)
Mut srsly tho jos pystyt edes miettii pettämist, siin vaihees sul ei oo enää mitää tunteit kumppaniis kohtaa ja silloin pitäis olla maailman helpoin asia sanoo et haluut eroo...you know, ENNEN ku todistat myös itelles et sust löytyy ihan uus alhanen puoli. Paitsi tietenki jos oot perus itsekeskeinen autisti.
Pettämises on myös se hieno puoli, et ellei teil oo yhteisii lapsii tai ette oo naimisis, se on täysin riskitönt hommaa. Ei sua loppujenlopuks edes kiinnosta jäätkö kiinni, koska et muutenkaa tykkää enää siit sun "kumppanistas". Ellet oo lähettäny sille tonneittain nudei, pahint mitä se voi tehä, on vähä solvaa sua, mut koska oot jo muutenki luokaton pettäjäpelle, ni tuskin sua kiinnostaa tulla haukutuks huoraks.

emt ehkä se oon vaa minä joka on ympäröity toinen toisensa jälkee eri pettämistarinoil ja tosirakkautta on oikeesti olemas....tai sit oon oikees kuten yleensä ja parisuhteet nykypäivänä on pelkkii statussymboleit, joihin ryhdytää pelkän tottumuksen vuoks ja koska luullaa et vaa jos tykätää viettää aikaa toisen ihmisen kaa, ni sillon kuuluu seurustella. Mäki tykkään viettää aikaaa veljeni kaa, mut en mä sen kaa haluis seurustella, sheesh... pls miettikää ennen ku ryhdytte suhteesee ja kenen kaa.
In my opinion parisuhteesee ryhtyminen on yhtä iso päätös ku naimisiinmeno tai lapsen hankkiminen, there is no difference ja eiks se nyt oo aika epäkunnioittavaa ja loukkaavaa sitä toist kohtaa ku annat sen ymmärtää sun tunteet väärin, ku ainut mitä sä haluut on vaa joku kenen kaa lusikoida iltasin, senki syöpänen urpo...eiku mitä mä selitän? Eihä sil oo välii mitä se toinen haluu :D Ainoastaa sil onks sul hauskaa!
Ja jos mihinkää noist kolmest ryhdyt kevytmielisesti, lopputulos on vaa se et sua jää vituttaa, se jättää sulle arvet ja maksat elatusmaksuu joka kuukaus ja sit ripusteletki jo kravaattii kattotuulettimee

Ohessa kuva sust ku kelaat miks et pettäis kumppaniis

terveisin katkeroitunut misogynisti, joka menee nyt suihkun alle itkemään ja syömään keksiä

It's complicatedLauantai 13.09.2014 02:19

kaht asiaa en oo ikinä tajunnu: sitä miks katot BB:t ja ihmisii, jotka ei mainosta somes seurustelevansa.
Ja mainonnal tarkotan sitä, ettei laiteta edes tietoihinsa "seurustelee" yms like, häpeetsä sitä kumppaniis?
Etkö sä oo tyytyväinen siihen suhteesee?
Vai haluutsä vaa edellee pitää markkinas avoinna uusille kandidaateille, koska pelkäät et ne lopettaa lähentelynsä, jos saa tietoonsa et oot varattu.

Tunnen esim yhen muijan, joka seurustelee ja on ihan hävytön cock tease miehille, mut tunnen sen kuitenki sen verran hyvin, ettei se ikinä lähtis niiden leikkii mukaa, koska on onnellinen suhteeseensa...mut silti, jos ne miehet sais tietää sen seurustevan, ne lopettais heti yrittelynsä ja se muija menettäis sekunnis kiinnostavuutensa.
Eli voisko johtuu siit, et halutaa edellee sitä huomioo?
Luulis et suhtees sen yhen ihmisen huomio ois ainut mil on välii. wtf

Jos mä seurustelisisin sen sijaan et silittelen mun misaki-tyynyy iltasin ja saisin tietää ettei mun tyttöystäväl lukis missää et se on suhtees, pitäisin sitä helvetin loukkaavana and would lose my shit ja seuraavaks oiski päätä patterii ja tunti turpaan

Think about it cuz

Stay frostyKeskiviikko 10.09.2014 19:41

Ois helppoo olla pidetty.
Ei täytyis ku huutaa johonki päi somee vammasii itsestäänselvyyksii, jotka jokanen yli seittemän ja puol vuotias tietää KUTEN:

"Tää maailma on muuttunu niin paljon ei ole enää rakkautta en oo nähny pitkästä aikaan mitään aitoo rakkautta paitsi tosi harva ketkä on tosi tosi onnekkaita ! Nykyään on vaa Party partyyy! Ei ajatella muutaku vaa shottejen vetämist naamaan voi olla et mä ajattelen vaan näin mut kyl uskon et on monia ketkä on samaa mieltä! Ihmiset ei auta enää toisiaan ollenkaan ajattelee vain itseään... Kunnioitus on hävinnyt ja kaverit muuttunu kaikki nää drugs drinking shit on tullu esiin ei muuta... Pummitki auttaa toisiaan enemmän ku nää ihmiset ketkä käy töissä yms ajattelee vaa itseään... Tuolla ulkona jossain on tälläkin hetkellä niitä kenellä ei oo kotia vaan asuu jossain sillan alla joojo tiän et osa niistä ei halu apua mut jos mul ois PALJON rahaa kysyisin niiltä tarviiko ne apua nii tekisin sen. Ja sit jos ulkona jotkut tappelee kaikki kattoo vaan vierestä eikä mee väliin huhhuh tai jos joku kaatuu tai pyörtyy kattoo vaa eikä uskalla tehdä mitään harva puuttuu asiaan.. Miettikää jos kaikki kunnioittais toisiaan kui ihanaa se olis mut eeei nykyään jos pukeutumistyylisi on hiukankin paljastava niin olet huora tai jos joku on erilainen on outo ! Outoja ihmisiä kaivataan tähän maailmaan nekin on ihmisiä on mahtavaa et on erilaisia ihmisiä ! Kui tylsää se ois jos kaikki ois samanlaisia miettikää oikeest ! Tai jos on muijal on blondit hiukset on tyhmä? Haha itel on mustat hiukset ja oon välil tyhmä mist tommost on ees keksitty? Ottakaapa chillisti ja kunnioittakaa !! Peace and loove"

ilman mitää vitun kappalejakoi tai retoriikkaa ja sais läjäpäin kommenttei

Théodore Costa Ricá Fakta juttu... Mut juhliminen on ihan kivaa, eiköhän siihenki sitte ajallaan kyllästy.
Eilen 0:54 · Tykkää

Azin Ahmadi Tottakai se on kivaa mut meinaan lähinnä sitä miten joku jaksaa juhlii ja juoda joka ikinen vklp ei ajattele muutaku vaan juhlimista kalja on tärkeempi kun oma terveys
Eilen 0:56 · Tykkää · 16

Bobby Miitos azin ahmedi on ihan sama mieltä sunka ja noi sun tekstit oli tosi kaunisti sanottuu peace
Eilen 1:02 · Tykkää · 1

Azin Ahmadi Bobby Miitos kiitos
Eilen 1:02 · Tykkää · 1

Selim Özdag Puhut totta oon samaa mieltä
Eilen 1:22 · Tykkää · 1

Azin Ahmadi Selim Özdag 😋Näytä käännös
Eilen 1:23 · Tykkää

Janita Piispanen True!!
Eilen 7:03 · Tykkää · 1

Timi Kauppinen Puhut asiaa
Eilen 7:33 · Tykkää · 1

Arina Azarmi
Eilen 7:40 · Tykkää · 1

Zina Sherzad Nii ku jotkut tappele ulkon nii kaikki vaa katto kaikenlisäks ottaa video ja yllyttää -.- huoh
Eilen 9:21 · Tykkää · 4

Juha-Miguel Peltomaa Asiatekstiä !
Eilen 9:37 · Tykkää · 1

Jonu Owizyc Viihdoinki joku kuvaili jotai mitä mul oli mieles jo varmaa vuoden
Eilen 9:41 · Tykkää · 11

Tandu Liinih Nyt puhut asiaa !
Eilen 11:55 · Tykkää · 1

Anna Suhonen täyttä asiaa!!
Eilen 14:16 · Tykkää · 1

Maco Beti Nice one!
18 t · Tykkää · 1

Varmaa jos iteki kirjottaisin et ku näät naisen pientareel ja sil on auto paskana ja päätät pysähtyy auttaa ni muista olla raiskaamat sitä ni jengi menis ihan ape shit "NIIN SAMAA MIELTÄ"
Jos et huomaa mitää väärää tos lausees ni oot läski ja autistinen, mut ei se mitää, me ollaa kaikki oltu läskei ja autistisii kerran.

Mun eräs puolituttu tuli faces pyytää mua käymää tykkää sen jostai blogist jotai blogikilpailuu varten. Koska en kenenkää järkevän ihmisen tavoin haluu leimaa itteeni full mulkuks tuntemieni ihmisten edes, vastasin "ya sure" (vitut mitää kävin tykkäämäs), mut oikeesti teki mieli kertoo sille vähä miten oikee elämä toimii...
tää mun puolituttu on kuten varmaa suurin osa teistäki; ympäröiny ittensä ihmisil joilt kuulee pelkkii ylistyspuheit ja kaikki jotka ei oo sama mieltä teiän paremmuudest on kateellisii neekereit, joten jos oisinki sanonu et luuleks et käyn antaa mun kannatuksen sun voittamiselle ilman et edes pyydät mua vilkasee mitä oon äänestämäs, ihan ku meiän "kaverisuhde" olis joku itsestäänselvyys sille et aion tukee kaikkee sun tekemist, ni kyseinen henkilö ois vetäny sellaset menkkaraget et verta ois roiskunu ruudun toiselleki puolelle ja suoraa mun sieraimiin.
Jos se on hyvä, ni äänestän, mut noin surkeen myyntipuheen jälkee ei tee edes mieli tarkistaa.
Luuletteks te et sisäänheittäjät ranskalaises leipomossakaa mainostaa ohikävelijöille: "tulkaa syömää vähä patonkii, koska, no, mä tein sen" ilman et mainostetaa sen tuoreutta yms. asioita jotka herättää mielenkiinnon.
Vaik se oiski niin helppoo ku yks klikkaus ni ei silti pidä osottaa tukeaan millekää mist ei oikeesti välitä.Jos mä keksisin jotai joka sais suuren suosion, en mä haluis et sitä mun ideaa tukis joku vaa sen takii et se "tuntee" mut koska on ollu samas koulus, muttei olla koskaa varsinaisesti edes puhuttukaa. Just tällasen syövän vuoks Kardashianitki on kuuluisii. Kuuluisuus pitää ansaite, eikä saada minkää sympatiapisteiden avulla

Ja sit yks asia on copypaste. Ehkä epäkunnioittavin tapa lähestyy ketää kenelle yrittää myydä paskaansa. Se kertoo siit, etten välitä sun yksilöllisyydestäs ihmisenä, enkä oo edes varma kenelle tätä lähetän, mut ei mua kiinnostakaan.
Jos haluut mainostaa, ni tee se esim. omil sivuillas, mis kaikki lukee sen saman tekstin, mut jos päätät lähtee lähestyy ihmisii henkilökohtasel tasol suoraa niiden inboxii tai whatever ni nää edes se vaiva et kirjotat jokasen viestin just sille vastaanottajalle muotoiltuna, ni ehkä niistki tuntuu et oot elävä ihminen, etkä robotti.
Ja mikä tärkeint, kaikki haluu saada huomioo ja tulla huomatuks, joten mikä imartelevampi keino ku käyttää se 2 min sun omaa aikaas kirjottamal sitä viestii ku se, et copypasteet saman roskan 100 tyypille 15 sekunnis

#kutsumuaSunnuntai 31.08.2014 20:56

Vieläks #kutsumua on juttu ja on coolii kirjottaa siit vai oliks se samanlainen ohimenevä ilmiö ku #arkihaaste tai sun suhde-elämä?

Ajattelin nimittäin taas kirjottaa mun tyypillisen epäsuositun mielipiteen, jonka kaa 1% on samaa mieltä, 2% on tullu vaa viihdearvojen vuoks ja 97% haluu tappaa mut ja harrastaa seksii mun ruumiin kaa, but I don't care koska kuten aina: mä olen oikeessa ja te ootte fags.

Niille jotka ei oo kuullu tai tiedä mikä #kutsumua on, se on basically internetis viimeaikoin levinny ilmiö, jonka tarkotuksena on puuttuu kiusaamisee.
Siin tuhlataa hyvää paperii mil vois esim pyyhkii persettä, kirjottamal eka sanoi joil on tullu haukutuks, yliviivaamal ne ja kirjottamal alle uusi itseään ylistäviä lauseita.

Eli siis vähä sama ku istuis bileis pimees nurkas syömäs keksii koska kukaa ei haluu olla sun kaa ja hokemal itellee kuinka hauska ja paras on

Vaik tän kampanjan tarkotusperät onki jalot, mut sen tekopyhyys kumoo sen jalouden.
Kenenköhä oloo nää ihmiset yrittää helpottaa? Toisten kiusattujen vai omaansa?
Yleisin puolustuskeino mitä oon kuullu on se, et halutaa kertoo muille kiusatuille ettei ne oo yksin.
Samal periaatteel jos mult lähtis kämppä ja elämä alta ja ajautuisin kaduille tanssii kolikkojen eteen, mua pitäis lohduttaa ajatus siit et Afrikaski on paljo kodittomii...hurrrr

Toinen pointti on siinä mistä tää koko idea on lähteny:
ei kellää oo munaa puuttuu oikeesee kiusaamistilanteesee, ni oli pakko kehittää jotain muuta, joten keksittii et aletaa huutelee himast kiusaajii lopettaa ja kertoo kiusatuille et "I know dat feel bro" mieluummin ku alkais oikeesti kaveriks jolleki kiusaamisen uhrille in real life.
Tän suuri suosio on lähtösin siit, koska tää on turvallinen keino ottaa kantaa ja näyttää maailmalle oma sympatiansa, ilman nöyryytyksen tai turpaan saamisen pelkoo, jos vaik menis kiusatun ja kiusaajien välii netin ulkopuolella, joten ette te oikeesti niist kiusatuist välitä siinä määrin missä välitätte oman imagonne koristelust. Hävetkää.

Oikeet sankarialfat puolustaa kiusattua irl, ei netin välityksel, ja sillon ku ne kiusaajat on sun omaa ikäluokkaa yhtä leveil hartioil, eikä kuten näis "sankaripoika puuttui kiusaamiseen"-jutut, mis joku varhaisaikuinen "uskaltaa" sanoo joilleki 15v kakaroille et lopettaa sen nälvimisen.

Ootte sokeit lampait, jotka hurahtaa mihin tahansa tempauksee joka puolustaa jotain tabua, kuten kiusaamista, oli sanoma mikä hyvänsä, ettekä osaa kattoo tekopyhää pintaa syvemmälle.
Jos tehtäis seuraavaks kampanja mis sanotaa et kiusaaminen loppuu jos tapetaa kaikki alle vuoden ikäset lapset, ni oisitte iha messis.
Nytki varmaa luulette et vastustan kiusaamisen ehkäsyy, enkä vaan sitä tapaa jolla sitä yritetää toteuttaa
Oon vaa niin kyllästyny tähän et nähdään jotain ikävää, ollaan ku ei huomattaiskaa, sit mennää nettii kertoo miten "JOS MINÄ OISIN PAIKALLA NIIN KYLLÄ MINÄ..."

ps. kiusaajat on isänsä raiskaamii sisäsiittosii lukutaidottomii örkkei, jotka elää toiminnan maailmas ja arvostaa above all rohkeutta, ei minkää paperilappujen takan piileskelyy, joten tää ei valitettavasti tuu muuttaa kiusaamises mitää, kuten sekää ei saa Israelii lopettaa kansamurhaa et vaihtaa FB:n profiilikuvaks Palestiinan lipun :3
Jos haluutte päästää paljo ääntä saamatta mitää aikaseks, menkää liittyy mielenosotuksee

bitches be like...Tiistai 29.07.2014 07:19

Juuh elikkäs naiset: miltä tuntuu, ku ette ikinä joudu kärsii yksinäisyydest tai olla huomionpuuttees, pelkästää sen takii et synnyitte vaginan kanssa?
Ja tarkotan sellast yksinäisyyttä, mis haluisitte et joku lähettäis teille kerran päiväs tekstaril edes jonku sieluttoman ketjuviestin vaa tunteaksenne jonku tiedostavan olemassolonne, enkä selast yksinäisyyttä et “yhyy se haluu vaa mult pilluu, muttei oikeesti rakasta mua ja haluu mennä naimisii ja perustaa perhettä yhyy” kaltast yksinäisyyttä

Teil ei kirjaimellisesti oo mitää ongelmii yhteiskunnas hyväksynnän ja sosiaalisen verkostoitumisen kaa, vaa kaikki “ongelmat” mitä teil on, luotte oman päänne sisäl.
Feminismiki on olemas vaan, koska naiset on halunnu luoda itellee ongelmii, koska muuten niil ei niitä olis ja ne ei vois valittaa epätasa-arvost.
Ja sillonki ku teille ilmaantuu spagettiangstihetkiä “yhyy ei poikaystävää, yhyy mua sanottii demis rumaks” ni saatte kaikkien myötätunnon ja sympatian. Miehille vastaavasti sanotaa et ottaa peukun pois perseest ja man the fuck up.

Ohjenuoria naisille menestykseen: älä syö ku virtahepo. Siin oikeestaa se. Ja sekään ei oo kiveen kirjotettu.
Luin netist tällasen: "i want a tall, gorgeous, well endowed guy with his own house and car. this is a long term thing. DON'T expect sex the first few times we meet. i am a lady and i expect to be courted like one. don't bother messaging me if you don't meet my standards. oh btw im a bbw (Big Beautiful Woman) so if you can't handle that then don't talk to me"
ja ei välii kuinka huonoo kuntoo oot ittes päästäny, aina löytyy hermannei, jotka haluu taval tai toisel saada kullinsa märäks, kuten tohonki oli tullu vastauksii miehilt, jotka vastaa noiden mieleltää sairaiden lehmien kriteerei.
Vaik oliski vaa kyse seksist, ne silti hauskuuttaa näit todellisuudest irtaantuneit laardiplaneettoi, jolloin edes ne ei joudu tuntee itteensä epähalutuiks.

Tarkastellaa vähä faktoi: jos oot ruma, epäsosiaalinen, huumorintajuton mies, vietät suurimman osan elämästäs koneel runkaten, lukuunottamat niit harvoi lottoi joit elämä heittää sulle (mut munaat neki sen takii ku oot tollane burgeri)
Jos oot ruma, epäsosiaalinen, huumorintajuton nainen, voit aina peittää naamas keinotekosil myrkyil kunnes näytät suht ok ja sun epäsosiaalisuudel ja huumorintajuttomuudel ei oo välii koska suurin osa miehist kuitenki esittää et oot hauska ja mielenkiintonen kunnes levität sakses niille ja ne jatkaa sitä esityst niin kauan kunnes vihdoin heräät Laalaa-maastas ja tajuut miten annat muiden käyttää sua hyväkseen koska sun itsetunto on tasasn yhtä laadukas ku Leijonakuningas 2

Ja tiedätteks miks ne esittää et oot hauska ja mielenkiintonen? Koska ne on näit samoi rumii ja epäsosiaalisii pellei, jotka ei saa mistää muaalt pilluu, paitsi teilt, jotka lumoudutte värikkäist kommenteist, koska etitte niin epätoivosesti sitä omaa Prinssi Uljastanne, et ootte valmis nielee kaiken sen paskan, jos siin on pieninki mahdollisuus et se ois se oikee.

Mitä oon saanu ite todistaa, teiän naisten #1 huolenaihe on se, et ulottuuks sen jätkän kiinnostus teit kohtaa
pintaa syvemmälle. Tiedättekste kui paljo jätkii tuol on, jotka rukoilee et jonkun muijan kiinnostus niit kohtaa ulottuis edes pintaan asti? Nää jätkät ehkä pesee kassina kerran päiväs ja se on ainut action mitä niiden ykkösrappu näkee ikinä ja sit ne menee takas 4chanii ja on siel loppupäivän, eikä ne tee sitä omast tahdostaan, vaan koska niil ei oo mitään muuta vaihtoehtoa.
Ja sit te naiset teiän pitkine vaaleine hiuksinenne ja rakennekynsinenne ja ainaki yli viiden eri jätkän kaa seksii harrastaneina kehtaatte tulla väittää miten yksinäist teil on ja elämä on vaikeet, samal ku teiän profiilikuva on täynnä yhteydenottoi kymmenilt eri miehilt?

Ku mies sanoo olevansa yksinäinen, se tarkottaa ettei sille puhu ikinä kukaa ja sil on käyny itsemurha mieles vähintää kerran
Ku nainen sanoo olevansa yksinäinen, se tarkottaa et sille puhuu kaikki muut maailman ihmiset, paitsi se sen oma pitkä ja komee fantasiaprinssi, joka on olemas vaa photoshopatuis kuvissa

Joo, sanot varmaa et säännöllinen saanti ei tarkota, etteikö vois olla yksinäinen, mut jos panet säännöllisesti ja väität silti olevas yksinäinen, oot joko tunnetasol erittäin häiriintyny tai sit ihan eeppinen huora
Se et sanot olevas yksinäinen, koska sul on vitusti säätöi, muttet oo löytäny sitä oikeet, on ku miljonääri sanois olevansa köyhä, koska sen omaisuus ei ylitä miljardii. Joten älä sano sitä. Kuulostat vaa vitun tyhmält.
Sanokaa mieluummi et halvat hinnat houkuttelee eniten asiakkait.

This sickens meMaanantai 30.06.2014 21:01

ootteks ikinä miettiny miten teiän vanhemmat on onnistunu pysyy niin kauan yhes? Tai miten teiän isovanhemmat on pystyny olee monta vuosikymment samas suhtees?

No ehkä se voi johtuu siit et niiden seurusteluaikoina ei ollu twitterii tai tinderii tai facebookii tai WhatsAppii tai Kikkii tai instagramii mis on toinen toistaa paremman näkösii ihmisii jatkuvasti esillä tykkäämäs sun statuksest ja jutuist ja osa niist jopa seuraa sua tai on sun "kavereina" joiden kaa saatat puhuu useit kertoi päiväs ja vaik se saattaa tuntuu vaa harmittomalt jutustelult mut heti ku sun suhde käy vaikeeks ni noiden "harmittomien" keskustelujen luonne saattaa muuttuu dramaattisesti: "lol miks jaksaisin enää kattoo tota joka unohti mun nimipäivän ku tääl twitteris on tää henkilö X joka aina favee mun selfieit ja kommentoi nokkelii juttui mun twiitteihin ja tän kaa meiän convot on ihanan kasuaalei"
No tottakai sen kaa pystytte juttelee ilman turhaa draamaa koska teil ei oo mitää henkilökohtast tunnesidettä toisiinne, teiän tekemisenne ei liikuta toisianne, koska ette välitä toisistanne!
Ihmiset ketkä ei riitele ei välitä, simple as that.

Ja ehkä viel pahempaa on se, miten asioist ei nykyää edes vaivauduta puhumaa niiden korjaamiseks, koska some on tehny ihmisten tapaamisen liian helpoks: "miks haluisin yrittää puhuu ton kaa ku oon atm sille vihanen, puhun mieluummin tän kaa tääl whatsappis koska sen kaa me ei ikinä riidellä", no toistan taas: ette tietenkää riitele, koska ette välitä toisistanne tunnetasol, jolloin reagoitte kaikkeen sen toisen sanomaan hälläväliä-asenteel.
Mut miettikää vastaava tilanne ennen some-aikakautta: "miks haluisin puhuu ton kaa ku oon atm sille vihanen, lähetän mieluummin tän kirjekyyhkyn täält Turust tonne Espoosee mil kestää pari päivää päästä perille"
Täs tilantees oli pakko selvittää asiat sen kumppaninsa kanssa, eikä vaa paeta ongelmaa somen jännään maailmaan ja hakee lohtuu sieluttomist imartelukommenteist.

Mun henkilökohtanen mielipide on se, et joku voi olla paremman näkönen, hauskempi, sosiaalisempi ja älykkäämpi ku sun kumppanis, mut jos se ei välitä tietää just millasena haluut kahvis aamulla, mikä on sun lempiväris, mikä sun paras lapsuudenmuisto on, tykkääks enemmän hedelmä- vai salmiakkikarkeist, ni kaikki sen se muu yolo ja swag on ihan yhtä turhan kanssa.

Nykypäivänä ku suhde ajautuu karille me voidaa vaa kirjautuu sisää ja vetää päät täytee valheellist välittämisen ja arvostuksen tunnetta.
Me luodaa oma arvomme värikkäiden kommenttien ja privaviestien varaan, joil ei todellisuudes oo mitää syvyyttä samal ku se ainut henkilö joka rakastaa sua sillonki ku sun kuvas ei oo filtterii tai käytetty blurrii ja tykkää sust sillonki ku oot hankalimmillas, eikä vaa sillon oot mukava takas ni se jää vaihtoehdoks ja koko muu maailma joka näkee vaa mitä fyysisii ominaisuuksii sul on tarjota tulee prioriteetiks.

Joten älkää pls kadottako näköpiiristänne sitä mil on oikeesti merkityst koska jahtaatte sitä jokä vaa näyttää hetken mielijohteest olevan kivaa tai koska sen seura on sitä mitä saatatte kaivata just sillä hetkellä, mut ette myöhemmin.
En sano et ihmisen kuuluis ryhtyy vaa kerran suhteesee elämänsä aikana eikä koskaa erota, mut jos erootte, sen pitäis johtuu siit et sust tuntuu ettei tää suhde oikeesti etene mihinkää ja sua ei kohdella siin suhtees tasavertasesti, eikä sen takii et jollain toisel on parempi huumorintaju tai paremman näkönen.
Ihmiset ei oo iPhonei joit vaihellaa uudempaa kiiltävämpään malliin joka kuukauden välein.

Kirjotin tän koska tuli taas vähä aikaa sit muistutus miten sosiaalinen media on sokassu ihmisten todelliset tunteet ja tehny suurimmist oisist ihmisii pinnallisii ku paska ja saanu ihmiset ihastuu vaa siihen ihastumisen tunteesee, ei siihen ihmisee itseensä, ku tinderis joku 6v kihlois ollu muija alko juttelee mulle vaan koska sen yks juhannus oli menny vähä penkin alle



"Mun piti olla tääl vaan yks päivä, mut sit tosiaan tuli juhannus = Mun piti olla tääl vaan yks päivä, mut sit tosiaan tuli yks ryppy rakkauteen ja aloin samantien rakentelee uusii siltoi sen varalt et vanha sortuu, mieluummin ku näkisin vaivaa pitääkseni nykyisen kasas"

Ja TÄMÄ, on #1 syy nykypäivänä 100% eroille

HIStory part 2Keskiviikko 07.05.2014 13:29

TROIJA

-Troijan sota käytiin Hellespontoksen herruudesta, Helena on fiktiivisen mielikuvituksen tuote

-Troijan sota käytiin n. 1200 eKr

-Sota kesti 10-vuotta

-Troijan rauniot sijaitevat Hissarlikissä, Turkissa, ja ne löysi saksalainen harrastelija-arkkitehti Heinrich Schliemann joskus 1800-luvun puolivälissä yhdessä arkkitehti Dörpfeldin kanssa

SATUNNAISTA

-Vuonna 300 jKr Kreikan Nikean kokouksessa "päätettiin" Jeesuksen olleen Jumalan poika

-Viimeinen "pakanakeisari" oli Julianus Luopio n. 350 jKr ennen Konstantinuksen tehtyä Kristinuskosta valtionuskonnon

-Kolme jokea, jotka on hyvä tietää: Niili (Egyptissä), Eufrat ja Tigris (alkaa Turkista ja virtaa Syyrian ja Irakin läpi Persianlahteen)

-Erään väittämän mukaan Edenin Puutarha sijaitsee Persianlahden suulla, mihin Eufrat ja Tigris päättyvät

-Raamattu on suurelta osalta lainattuja kansantarinoita menneiltä ajoilta. Nimet on vain muutettu.
Esim Vedenpaisumuskertomus on esiintynyt useita kertoja historiassa ennen kristinuskon syntymistä

-Joulunviettoperinteillä ei ole mitään tekemistä Jeesuksen syntymän kanssa; joulukuusi, joulupukki, joulutortut, joululahjat, joululaulut yms ovat olleet vuotuisana perinteenä maailmalla jo ainakin 2000 eKr lähtien.
Silloin juhlaa nimitettiin Saturnaliaksi.

-Vuonna 480 eKr käydyssä persialaisten ja kreikkalaisten välisessä sodassa päätettiin lähteekö ihmiskunnan kehitys länteen vai itään päin; kehittyykö sivistys vapautta ja oikeuksia rakastavien helleenien mukaan vai yksinvaltiaiden ja epätasa-arvoa harrastavien persialaisten mukaan.
Kreikkalaiset voittivat.
Kiitä kreikkalaisia vapaudestasi ilmaista itseäsi miten haluat, nigga