TiNiE

sisäisesti pörröinen olo <3

Lontoo osa 1.Torstai 06.11.2008 19:57

Tultiin lontoon gatwickiin klo 22 tiistaina todetaksemme että se lentokenttä on aaaaivan liian pieni siihen että viettäisimme ekan yön siellä (koska näkisimme jennin vasta seuraavana päivänä). Pyörimme aikamme, kunnes päätettiin lähteä heathrow´n lentokentälle. Ostimme ylihinnoitellut liput bussiin ja saimme erittäin tylsän ja pomppuisen matkan. matka bussilla kesti hieman yli tunnin ja kappaskappas, olimme heathrow´ssa, mutta aivan väärällä terminaalilla. Terminaali 5 on ISO ja ne 1-4 olivat aika vaatimattomia. seilasimme ainakin 3h pitkin lentoasemaa liukuhihnoilla, kunnes päädyimme terminaali kolmoseen, jossa oli muitakin matkalaisia. Levitimme vaivihkaa tavaramme kolmen ruotsalaisen tytön viereen ja aloimme nukkumaan. . . .tässä vaiheessa kello oli 2.00 yöllä . . .
noin tunnin päästä tästä minä nukahdin.
heräsin klo 5.00 siihen että on aivan helvetin kylmä. ei voinut nukkua enää.
lähdimme metsästämään kahvia ja kuljin ensimmäisen lontoon metromatkani<3
saavuimme piccadilly circukselle. ja menimme syömään aamiaista ja juomaan paaaaaljon kahvia.
ostimme yhden päivän travelcardit kaikille alueille ja menimme muutamille tutun/hauskan kuuloisille alueille.
kello oli 12.
Lähdimme Camdeniin.
Punaisia kaksikerroksisia busseja,pubeja,uggabootseja (crocsien jälkeen maailman rumimmat kengät, ja minä ostin ne <3 mukavuutta), undeground-kylttejä, punaisia puhelinkoppeja...ah ihanaa<3
Näimme Jennin kahden jälkeen, ja se oli parhautta! Menimme world´s end-pubiin vaihtamaan kuulumisia, kera muutaman oluen<3
Siitä lähdimme Camden markettiin ja kiertelemään katua jonka nimeä en muista. paljon kojuja..paljon kaikkea ihanaa pientä<3 sydän menetetty.

Palasimme world´s end-pubiin ja aloimme aloittelemaan iltaa varten :D
Tämän jälkeen kävimme kaupassa ostamassa kaksi viinipulloa ja litran siiderin.
menimme paddingtonin asemalle ja sieltä matkustimme yli kaksi tuntia jennille. Junassa joimme, nauroimme ja poltimme salaa tupakkaa ikkunasta :D

Jennillä kävimme suihkussa, joimme hieman fosterssia ja menimme taksilla bushwackiin, joka oli aikalailla highligh-tyylinen yökerho.
Vessassa oli nainen jolta sai suihkauksen hajuvettä punnalla ja tämä nainen ojenteli myös käsipapereita naisille :D
Ilta oli etenkin lopussa aivan loistava. Tanssiminen oli mukavaa ja pojat olivat komeita ja söpöjä.
Pilkun jälkeen menimme taksilla jennille ja nukkumaan.

This is this so far.

heräsin juuri ja nyt menen katsomaan leffaa ja syömään hedelmiä (jotka täällä toimitetaan kotiin pahvilaatikossa ja sen voi tilata netissä<3)