Blogi

- Vanhemmat »

[Ei aihetta]Tiistai 17.06.2008 20:56

Seuraava tarina on viimeisen neljän päivän ajalta, jolloin tapahtui erittäin paljon asioita, hienoja asioita. Seuranani koko tämän pitkän neljän päivän ajan, oli ystäväni Laatta-lokinkakka-Tuubas, uudesta lempinimestä lisätietoja myöhemmin. Mukana heilui myös paljon muitakin, mutta Tuubas nyt oli mukana jatkuvasti. Ja aloitetaan;

Torstai 5.6.08:
Aloitan tarinan torstailta, kun kello lyö 19.30. Meillä oli sählymatsi, joka päättyi 4-4. Repusta löyty kaljaa, siideriä ja rommia. Pelin jälkeen ampaisemme Mankkaalle, josta tie kaljoineen päivineen vie Suomenojan liikenneympyrään, josta siirrymme samantien Westendin rantaan. Janne, Tuubas, Martin, Junnu ja Tobu seuranani n. 50 muun kanssa, nautimme alkoholipitoisia juomia kunnes päätämme siirtyä Jedan rantaan, koska villin huhun mukaan myös siellä on porukkaa. Alkuperäisin 15 minuutin sijaan, kävelemme sinne yli tunnin ja paikalle tultuamme, huomaamme olevamme kuudestaan. Minä ja Tuubas yritettiin vongata hieman humalassa kyytiä purjeveneiltä, mutta vastaukset olivat tylyn kieltäviä. Lähdemme siis tilataksilla takaisin, ja reissuhan maksoi sen 16€. Noh, porukat vaan olivat vähentyneet, ja kun kello alkaa lyömään n. 01.00, lähdemme pois. Rommit meni, kaikki meni. Siitä 156 sitten Finnoontieltä, josta minä ja Tuubas kävelemme aina yhtä kotoisaan Latokaskeen nukkumaan. Matkalla saimme uusia ystäviä. :) N. kolmen aikaan katsomme meillä tuubaksen kanssa p..ampumahiihtoa, syömme patonkia ja viiliä, kunnes menemme nukkumaan.

Perjantai 6.6.08:
Sängystä päästyämme, illan suunnitelmat olivat jo selvillä; Kivenlahtirock on taas täällä. Tuubas lähtee käymään kotonaan Kontulassa, ja ei kauaakaan, kunnes sama jätkä on taas samoilla mestoilla. Aloittelimme Latokaskessa, paikalla oli mm. Sami, Kike, Tuubas, Janne, minä, Aapo sekä Aapon tyttöystävä. Siitä minä, Janne sekä Tuubas saamme Aapolta kyydin Kivenlahteen, jossa itse viinan vetäminen alkoi. Hauskaa oli, brenkkua meni, tuttuja tuli ja tuttuja meni. Joskus 3-4 aikaan löydämme itsemme Nanan grilliltä, ostamme ruokaa ja tuli siinä katollakin kiivettyä. Alunperin piti mennä Jannelle yöksi, mutta suunnitelmat muuttuivat ja Anturille yöksi.. Eikun? Kun Anturille saavuimme, kokoonpano näytti seuraavalta: Tuubas, minä, Anturi, Teemu, Kaisa ja Tinja. Noh, röökivarat olivat lopuillaan ja päätimme siirtyä Kivenlahden Teboilille ostamaan tupakkaa, kello lyö 5 ja Tinja sekä Kaisa jäätävät joukosta pois. Kun tämä hurja nelikko sitten saapuu Teboilille, huomaamme että se aukeaa seitsemätä. Noh, ei siinä voinut muuta tehdä kuin ottaa Anturin vene alle ja eikun merille. :D:D Siinähän huristeltiin, kuunneltiin musiikkia aamuviidestä aamuseitsemään, bludasinkin kahdesti kunnon mutaan. Noh kun ollaan jo aika kaukana rannasta, päätämme mennä takaisin: Bensa loppuu eikä kone käynnisty. NO TUUBAS SOUTAA! Tuli naurettua ihan vitusti. Viimein pääsemme hengissä Teboilille ja ostamme tupakkia muutamat askit, päätämme siirtyä hetkeksi lepäämään viereisille nurmikoille. Noh minä nukahdan siihen, ja Teemu, Anturi sekä Tuubas koittavat herättää ja kun en herää, niin mitä he tekevät? LÄHTEVÄT ANTURILLE NUKKUMAAN JA JÄTETÄÄN MUT SIIHEN SAATANA! :D Herään 10.00 kun joku vaari luulee kuolleeksi ja ravistelee mut melkein hengiltä. Lähdin Anturille sitten nukkumaan ja joskus kahdelta herään...

Lauantai 7.6.08:
Tuubas ja minä selviämme meille, vaatteet vaihtoon ja suihkun kautta baanalle. Jälleen. Siwasta kaljaa ja röökiä, siitä Jannelle, jonka kautta Kivenlahteen, myös Tony ja Janina liittyi seuraan. Kalja maistui jälleen, hauskaa oli jälleen ja edelleen tuli uusia tuttuja, sekä vanhoja tuttuja näkyi aivan liikaa. Noh, kun olemme sitten lähdössä viimeisellä bussilla pois, tarttuu mukaani joskus yhden aikaan teltta, aivan, teltta. Teltta kainalossa bussiin sisään ja siitä sitten Suomenojan Shellille. :D Noh, jotain jumitettiin siinä Suomenojan Gigantin edessä, kunnes koko viimepäivien legendaarisin letkautus tulee sille. Kello on kaksi, minä olen kääriytynyt telttaan ja puhelin soi. Noh, kun kysytään missä vitussa sä olet niin vastaushan on:
GIGANTIN EDESSÄ, TELTTA JALASSA!
Sille naurettiin aivan helvetisti. Lopuksi päädyttiin Tuubaksen kera Tonzalle yöksi.

Sunnuntai 8.6.08:
Minä ja Tuubas sitten aamulla mennään taas vaihteeksi meille Latokaskeen, ja kun avaimia ei ole ja ketään ei ole kotona, kiipeän sitten ikkunasta sisään. Kotona lämmitimme Tuubaksen kera meille kunnon patongit, ja taas oli aika liikua, tällä kertaa suuntana Kaivopuisto. Kun saavumme Kaivariin (n. klo 17.00) tajuamme, että konsertti on jo ohi. Jossain vaiheessa repeän röhönauruun, nimittäin Tuubaksen kanssa tajuttiin että hänen takin toisessa olkapäässä on jonkun oksennusta, eikä aikaakaan kun joku tarkka lokki täräyttää paskat toiselle olkapäälle. :D:D:D Vittu. Noh, rahaakaan ei ollut eikä juomia, joten hengasimme siellä Kiken, Krissen ja Hannan kanssa tovin, josta lähdimme sitten Hietsuun Nooran ja kumppaneiden seuraksi. Siellä oltiin muutama tunti, juotiin muutamat pohjat ja jauhettiin paskaa. Hietsusta kotiin, ja tässä ollaan. Takana on helvetin raskas, mutta yksi elämäni hienoimmista putkista. Vitun hauskaa oli, kiitos kaikille ja erityisesti Tuubakselle, ja kaikille majoittajille! Ja kiitos teltalle.