[Ei aihetta]Maanantai 20.07.2009 04:45

K O T O N A !

nyt on kolmen päivän suomi-reissu takana eikä paremmalla fiiliksellä vois kotiin palata! kyllä sitä vaan yhteen viikonloppuun mahtuu vaikka mitä tapahtumaa, kun vaan viittii järjestää (8

PE 17.7. powerpark
lähdettiin aamulla yheksän aikaan ajeleen kohti alahärmää. kolmen tunnin ajomatka suju muuten lähes vaivattomasti lukuunottamatta tilanpuutetta. kuus ihmistä viis paikkasessa henkilöautossa ei oo kovin toimiva yhdistelmä :DD siinä sitten muutaman pysähdyksen kautta päästiin vihdoin perille. huvipuistoreissun ajankohta oli mitä parhain sillä sää oli lämmin ja aurinkoinen eikä jonottaakkaan tarvinnu paria minuuttia pidempään. JA voi sitä uusien kavereiden ja silmänruuan määrää ! <vink> illasta lähdettiin vielä kohti seinäjokee jarin luo missä sitten yövyttiin seuraava yö. SISKONPETI <sydän>
michael jackson - thriller

LA tropiclandia > serkkutyttöjen huonehulabalot
herätys n. klo 11. syötiin aamupala, jonka jälkeen lähdettiin ajeleen vaasan suuntaan. kirjauduttiin hotelliin, kerättiin kamppeet ja lähettiin nauttimaan tropiikista. päivä meni lähinnä ulkoaltailla loikoillen ja rusketusta hankkien. ei valittamista 8DD illalla kävästiin hotellin ravintolassa syömässä täyttävä illallinen eikä meidän läsnäolo jääny varmasti keneltäkään huomioimatta .. ollaan varsin hiljasta sukua .. <kolmi> myöhemmin vielä tehtiin pikku kävelylenkki ulkona ja kierreltiin ympäri hotellia. reissuelämää ei voita mikään - varsinkaan kun sen tekee hyvällä porukalla (((((((:

SU wasalandia
hotelliaamiainen, mmm :> muffinssien hotkimisen jälkeen pistettiin taas kamat kasaan ja hurautettiin parisataa metriä wasalandiaan. superrrrrspin ! vaikka paikka itessään on melko pieni ja ehkä ennemmin perheen pienimmille suunnattu niin ihmeen hyvin siellä ajan saa kuluun, kun vaan tietää miten sen käyttää. oli helmee nähdä mikkoo pitkästä aikaa ja saada uusia tuttuja :P FRUIT. kaikinpuolin loistava lopetus upeelle viikonlopulle ! näitä reissuja lisääääääää <sydän>

- hessun blondikommentit
- uusi isä !<3
- aika panna suuhun nanna
- pienoinen oon mä pilviiiii
- sönkkö
- hep !
- YLÖS YLÖS YLÖS
- mitäs täällä tänään on välissä .. juustoo hyi yök, en syö
- täällä on ihanan romanttista! ::DD:D - lauri 8vee maailmapyörässä

> luetelkaa näitä lisää, ei pysty muistaan oo: !