Blogi

« Uudemmat -

[Ei aihetta]Perjantai 26.10.2007 09:31

nyt tais tulla lähtö... toivottavasti ei väärä hälytys. :) sattuu... mut sillä on tarkoitus.

Hei kaikki kamut!Lauantai 11.08.2007 23:25

Nyt testaamaan Janita- tietämystä!!! Tsekatkaa mun ihquboxii :D

bye bye thailandMaanantai 19.02.2007 08:43

nyt kotiin pain. seuraavia uutisia suomesta.
Ei siis paasty sinne Phi Phille kun se saatanan paatti meni uppoomaan. Mut saatiinpahan kolmen ja puolen tunnin "meriseikkailu". Testailtiin et mita noin pitka aika suolavedessa tekee esin iholle. heh. Eilen ei kyl kauheesti naurattanu. :(
Lukekaa -HannaL- :lta lisaa, ei oo nyt aikaa sepustaa pitemmalti. Tosi pitka stoori. Ja ollaan just lahdossa katteleen tosi hyvin puettuja ja meikattuja miehia. Joilla on tissit. Eli siis Simon Cabareeseen.

hei vaan pitkasta aikaa :DTorstai 15.02.2007 15:20

Nyt on riittanyt kiireita ja vasymysta. Ettei muitakaan kaikkee... Maanantaina ei tapahtunu oikein mitaan josta olis jaksanu kirjottaa. Niinsanottu valipaiva. Oltiin rannalla, mentiin suihkun kautta syomaan ja shoppaileen.
Tiistaina sitten tapahtui senkin edesta. Niin paljon etta illalla oli ihan liian kuitti kirjoittaakseen mitaan. Aamulla kasilta lahdettiin tonne sisamaahan, viidakkoon. Matka sinne jo kesti parisen tuntia minibussilla. Siel me sit laskettiin vahan koskee, joka oli alkuun pienoinen pettymys. Se naytti paljon pienemmalta mita olin kuvitellu. Siella oli liian vahan vetta (kuiva kausiko?) ja ihan liikaa veneita samaan aikaan. Jouduimme kesken matkan seisoskeleen kivikossa jumissa iaisyys, (Tai silta se ainakin tuntu) kun loppu vesi kesken. Sit ne taytti sen padon uudestaan ja paasti sen vapaaks, nii sit taas mentiin. Loppumatkassa riittikin sit jannitysta. Vauhti oli kovempaa, isompia putouksia ja isompia kivia. kaks tai kolme venetta kippas ympari siel tungoksessa, joki ei siis ollu kauheen levee. Meidankin vene oli hyvin lahella kipata. Joitain ihmisia siis joutu veden varaan joka ei sinansa ollu syvaa. Mutta yks aussityttokin oli joutunu oleen veden alla kun pari venetta oli menny sen yli. Ei siis olis ollu kivaa tippua. ois voinu tulla paniikki. Mut loppujen lopuks hauska kokemus. Eika ketaan hukkunu, eika loukkaantunu pahasti.
Tan actionin jalkeen mentiin sellasella "ihan just palasiks leviavalla jeepilla" jyrkkaa vuorenrinnetta keskelle viidakkoo. Sit jouduttiin viel hetki patikoimaan ennen kuin paasimme perille tosi upealle vesiputoukselle. Siella oli tosi ihanan kylmaa vetta ja kauniit maisemat. Mut siella ei viivytty kauheen kauaa. Kerkes vaan pulahtaa ja sit taas jatkettiin matkaa. Jeepilla takas rinne alas.
Sit jatkettiin minibussilla norsupaikkaan jossa oli ensin norsushow. Sellanen pikku elefanti (noin 1000kg) esitti meille temppuja ja sen jalkeen antoi esimakua halukkaille norsuhieronnasta. :) Siihen vaan mahalleen ja sit se paineli selkaa ja pakaroita etujalallan ja moiskautti loppuun mojovan pusun olkapaalle tai joillekin pahan. Hanna sai kokea taman, mut ma vahan myohastyin jonosta :(
Sit paastiin itse sen ison norsun kyytin. Sita olin jannittanyt eniten mut ei siina sit ollukaan mitaan ihan niin kauheeta.puolentunnin lenkki me silla vedettiin. Kuvamateriaaliakin loytyy.
Sit bussilla takas hotellille. Suihku, vahan ruokaa ja sit olikin jo melkein valmis nukkuu.
Keskiviikkona, eli eilen oltiin tos meidan patong beachilla. Illalla laittauduttiin vahan enemman noin ystavanpaivan kunniaks. Sit mentiin Joe'silla kaymaan coctaililla. Oli kyl hieno paikka. Varattiin sielta sunnuntaiks poyta, et mennaan sit oikein hienolle viimeiselle aterialle.
Sit mentiin vahan banglaroadille nauttii siideria ja kattelee taas miehia joilla on tissit. Ja itseasiassa kaikkee tosi kivoja vaatteita... Sit mentiin Seductioniin tsekkaa sedun jarjestamat beachpartyt. Dresscode olis ollu beach mut mehan ei oltu, mut parjattiin kuitenkin hienosti. Naukkailtiin muutama juoma (joku saatto kaatua haarovaliinkin...) tanssittiin hiekalla ja pidettiin lystia. Oltiin kiltteja tyttoja ja lahettiin jo yhelta hotellille nukkuun, et jakso sit tanaan taas paahtaa.
Eli tanaa siis otimme tos rannalla arskaa ja nyt ollaan menossa syoman ja ehke vahan shoppaa ;)

taas on tapahtunut...Sunnuntai 11.02.2007 21:43

Eilen kaytiin sit illalla siel Fantaseassa. Ja ylitti kylla kaikki suuret odotukset. Se oli aivan mahtava ja upea. Taisin tirauttaa pari kyyneltakin niin hieno se oli. Parhaita kohtia oli varmaan sellaset trapetsi taiteilijat jotka tuli sielta katosta ja hohti uv-valossa. Ne oli ihan teletappien nakosia, hih :D. Ja sit ne kanat jotka juos nayttamon poikki: aivan hulvattomia. Hannan kaa revettiin ihan taysin. Ja sit siel oli sellanen tosi upee taistelukohtaus jota katoin vaan suu auki. Erikoistehosteita, rajahdyksia ja se hidastettu kohta... aivan mahtavaa. en osaa tarpeeks kuvailla nain sanallisesti. Kaikin puolin hieno. Ja se buffet ennen sita. Voi vitsi. Todella todella iso ja hieno. Mut kaiken sen ruuan kruunas ne kaikki pienet jalkiruoat, joita kaikkia piti tietenkin maistaa ja kayda viela vahan santsaamassakin. :D:D:D Suklaata ja sellasii vohvelijuttui ja kaikkee muita...
Tanaan oltiin tos rantsussa taas. Nyt alkaa olla jo oikeanlaista varitysta, eika kauheesti punota. Oottakaa vaan taalta palaa sit neekeri. :D:D:D
Sit illalla kaytiin syonnin jalkeen kattoo Thai Boxingii, ja sekin oli ihan huippuu. Todella jannittavaa. Adrenaliinia ilmassa. Otettiin vahan mallii hannan kaa niin osataan sit potkia ja lyoda paremmin ens kerralla body combatissa. Tai sit ruvetaan oikein harrastaa itse laijia jos oikein purasee. :)
Nyt taas nukkuu et jaksaa aamulla taas paahtaa.

viela monta paivaa!Perjantai 09.02.2007 19:57

Kiitos aiti :D tultiin just syomasta ja (kas kas) shoppailemasta (tuliaisia) :D:D:D
sit kaytiin vahan kattomassa gogo dancereita ja yhdilla siidereilla. Aika erikoista meininkia siis ne miehet jotka nayttaa enemman naisilta kun ma, heh.
Tanaan aamulla lahdettiin Koralli Islandille ja oltiin siella kolmeen asti. Aivan ihanaa. Ajateltiin menna uudestaankin. Valkoista hiekkaa, snorklausta, ihania kaloja, ihanaa ruokaa, aurinkoo. Ja jo se itse spiidboatilla meno sinne saarelle oli huippua siina aallokossa. Mehan mentiin sinne ihan keulaan tietenkin (jonne paisto aurinko)
Eilen ei tehty paljoo muuta kun maattiin nelja tuntia rannalla ja shoppailtiin ja kaytiin syomas ja ajoissa nukkuun.
Mut huomenna olis taas ohjelmaa. Illalla mennaan Fantasea-show:hun. Jonka pitaisi olla aika upea ja taiteellinen.
Paivalla varmaan taas tohon ihan patong beachille ottaa arskaa. Ei viitti lahtee kauemmas, kun tarvii olla jo kuudelta valmiina iltamenoihin.
Sunnuntaina olis ehke ohjelmassa Thai boxing showta ja lisaa gogo-"tyttoja" (Lari: se alkaa puol ysilta enka tieda kuin kauan kestaa. et jos laitan vaik viestii jos en ihan siihen yhteentoista tanne koneelle ehi, nii vahan myohemmin sitte?)
Naa on tosi lyhyita ja varmaan sekavia naa lauseet kun tahan aikaan alkaa olla jo aika vasy, keskittymisongelmia...)
Lisaa nimimerkin -HannaL- paivakirjassa ja tulee sit kun taas jaksan kirjottaa.

aiti kato sahkopostisTorstai 08.02.2007 20:23

toinen paiva takana...Keskiviikko 07.02.2007 19:51

nyt alkaa nakymaan jo jonkinlaista varitysta ihossa. :D
Oltiin vaan reippaina tyttoina tanaan rannalla vaikka eilen menikin vahan juhlinnan puolelle. Eiliset rock-bileet olivat ihan positiivinen yllatys. Coverbandit kun aloittivat Ozzylla. Ja soittivat kaikenlaisia fiilistely ja muistelu biiseja. Alkoholia kului, mutta kohtuudella ja hauskaa oli.
Tanaan siis oltiin taas paiva tossa patong beachilla, jo tutussa paikkaa. Juotiin vetta, syotiin kaikkia ihania hedelmia, mita meille kannettiin ja kaytiin vahan valia meressa pulahtamassa. Ihanaa elamaa. Vaikka valilla vahan tuskaa meinaskin olaa taalla n35 asteen heltaissa (siella on kuulema vahan kylmempaa :S heh)
Illalla kaytiin vahan syomassa pasta ja kierreltiin kojuilla. Kaytiin jatskilla ja varattiin retkia. Nelja eri retkea. yhteensa 4150bathia eli kaikki 80 euroo. perjantaina mennaan koral islandille paivareissulle vahan snorklaileen. Lauantai-iltana sitten Fantasea esitykseen, jonka pitaisi olla jotain ennennakematonta. Siihen reissuun kuuluu valtavan suuri buffetkin, eli ihanaa ruokaa ja paljon. jam Ensiviikolle jaa sitten viela elefanttisafari ja koskenlasku; ja sitten kokopaiva retki eri rannoille phi phi saarella. Paljon nahtavaa ja rentoutumista uiskentelun ja snorklailun parissa. Niista sitten tarkemmin jalkeenpain. :D
Ai niin ja kaytiin asken ekakertaa jalkahieronnassa ja oli aika miellyttava kokemus. Olisi tarkoitus menna jos ei nyt viela huomenna niin tassa joskus kokovartalohierontaan.
(Aiti lue taa: taalla siis menee rahaa kuitenkin, eli jos haluu, niin sita voisi laittaa lisaa vaikka tonne hannan tilille, josta sen saisin nostettua. :D:D:D:D)
jotain olen varmaan unohtanut nyt kirjoittaa, mutta lisaa myohemmin. Nyt alkaa taas vasyttaa kamalasti, joten sankya pain. Ja huomenna pirteena taan auringon ottoon. luultavasti johonkin tahan lahelle pienemmalle rannalle. Katsellaan.
Ja aiti ala huolestu jos ei ihan joka paiva tuu juttua. Taalla on niin paljon tekemista ettei ihan joka paiva jaksa istua tassa koneella.

taalla ollaan!Maanantai 05.02.2007 21:05

...onnellisena mutta vasyneena. Kumpikaan ei oikein saanut nukuttua matkalla lentokoneessa, jostain syysta. Eli valvottu on noin, en osaakaan laskee, kuinka monta tuntia. Hanna huutelee et 36 tuntia. :D Matka meni kokonaisuudessaan kuitenkin yllattavan nopeasti.
Taalla on siis kello nyt 00.06 Kohta nukkumaan ja sit huomenna virkeena auringon ottoon. Taalla on yli kolkyt paivisin lamminta, ja oisinkaan ei laske alle kahden viiden. Joten jannityksella huomista iltaa odottaen, et kuinka punaista tyttoo sita onkaan.
Niin ja sit illalla yhtiin bileisiin, johon kaksi puoliarsyttavaa aussia sai kaupattua meille liput. Mutta nahdaampahan livena nelja bandii: ''u2'', ''bon jovi'', ''oasis'' ja ''metallica''. Kokoonpanot ruotsista ja ausseista.
Kaytiin jo vahan shoppailee huomiseks jotain paalle laitetavaa... mut ihan vahan vaan. (huomenna sit lisaa)
Huomenna sit lisaa juttuja ja tapahtumia, jos vaan kerkee.