Hyviä uniaTiistai 27.01.2009 09:27

Juu eli viimeksi olen nukkunut sunnuntai-maanantai välisenä yönä nejlä tuntia ja heränny siinä 11 aikaan maanantaiaamuna kunnon darrassa onnelareissun jäljiltä ja lähdin tossa maanantai iltana salkkareiden jälkeen kaasuttelemaan ihanalla "Bellalla" (Audi S6)... Lähettiin kaverin kanssa Tikkurilaan pyörimään ku Bellan piti saada kunnon yölenkki <3 ;'D Sitten lähdettiin joskus 2 aikaan yöllä vielä snoukkaamaan sellaseen kivaan luonnonrinteeseen, joskin tosin mun "Snoukkaaminen" oli hieman hupaisan oloista, kun viimekerrasta on jo jokunen vuosi.. ;'D ;'D Sen jälkeen käytiin vielä Nihtisillan abc.llä vetämässä pizzaa, jonka jälkeen sitten mentiin kaverille kattomaan leffaa (Villi tusina 2).. Ja nyt kun leffa loppui niin tulin takaisin kotiin ja Bella pääsi lämpimään autotalliin nukkumaan ja näkemään unia seuraavasta reissusta ;'D <3 Minäkin alan vaipua tässä tuonne lampaiden mailmantasolle karjaa laskemaan, eli hyvää yötä vaan kaikille <3 :)

huohMaanantai 26.01.2009 14:51

eilen onnelassa, nyt pahasti darrassa.... :(

jeahSunnuntai 11.01.2009 13:53

tänää himaa

huoh...Lauantai 10.01.2009 13:43

nyt siis oli kiva herätä kello 9.30 ku lapset tuli huutaa vieree...

jeejee lapsenvahtina on kivaa!!Lauantai 10.01.2009 02:55

jepps.. oon vihdissä lastenvahtina :) mese ei toimi ja kännyä en löydä.. :( muksut jo nukkumassa ja mäkin kohta.. :D

filippiineillä 4Sunnuntai 28.12.2008 08:12

jep eli nyt ollaan täällä boholilla..:) äitillä ja isillä on täällä oma vuokratalo ihan siistikin vielä.. :) eilen tavattiin vesku ja sen tyttöystävä tuolla alonabeachilla, missä yleensä hengataan täällä kun ollaan.. :)nut kelloo täällä on 12 keskipäivää ja jani ja vesku tuli tänne meidän mestalle ja aivan umpihumalassa... :D

filippiineillä 3Perjantai 26.12.2008 11:00

jeejee!! käytiin eilen vähän sukeltamassa. ekaa kertaa rikastetulla hapella eli nitroxilla. se siis meinaa että tankissa on 32% puhdasta happea, eli syvemmällä voi olla pitempään.. käytiin 30 metrissä.. :D aiemmin sukellellut vaan max 20m. joo eli nyt ollaan täällä mindanaon saarella ja lähdemme huomenna boholille.. :D ikävä kotiin kyllä painaa jo mieltä jonkin verran mutta kyllä tuo alle kaksi viikkoa luulisi nopeasti menevän.. :)

filippiineillä 2Sunnuntai 21.12.2008 18:50

huhhuh. jo on aika mennyt nopeasti täällä borakaylla. nyt on viimeinen iltamme tällä taianomaisella saarella, jota voin kuvailla vain ja ainoastaan yhdellä sanalla, paratiisi. torstaina saavuimme ja voin kyllä sanoa että täällä lomailuun tarvitaan enemmän kuin se neljä ja puoli päivää.. ja mielummin kaveriporukalla kuin perheen kanssa. huomenna siis matkaamme sebuun, jossa vietämme yhden yön, minkä jälkeen menemme mindanaolle, joka on täynnä terroristeja ja armeian joukkoja.

filippiineillaTorstai 18.12.2008 16:20

maanantai aamuna kello kahdeksalta lahti lento seutulasta frankfurtiin, josta lensimme siskoni ja veljeni kanssa honkongin kautta manilaan, jossa tapasimme isan ja aidin ensimmaisen kerran kolmeen kuukauteen. kun laskeuduimme kello oli 12.00 manilan aikaa, eli 06.00 suomessa. lahdimme taksilla hotellille ja heti meita kustiin linssiin taksin hinnassa, mutta annettiin olla. hotellimme oli aivan shoppingmall robinsonin vieressa, joten oli kiva lahtea shoppailemaan kaikkea kivaa.. :) asuttiin cherry blossomissa se kaksi yota ja lahdimme taas lentamaan maaranpaana borakay island. taalla sita nyt ollaan turistirysassa, mutta kylla kannatti tulla.

<3Sunnuntai 30.11.2008 05:58

Koskaan ei saa olla liian rakastunut, jos rakas katoaa elämästä häntä ei voi unohtaa. Jos et kopio tätä päiväkirjaasi minuutin sisällä, se jota ajattelit lukiessasi tätä unohtaa sinut