wilbertti

YÖ-Sua muistoistani pois en saa

Blogi

« Uudemmat - Vanhemmat »
Kaukonen Ville 21v
Autonkuljettaja

Paljasjalkainen Vaasalainen ainoa hairahdukseni oli kun opiskelin ilmajoella 3 vuotta nuoriso-ja vapaa-ajan ohjaajaksi.
Olen melkein untuvikko näissä vaali ja luottamustehtävissä. Ainut luottamustehtäväni on ollut ylä-asteen oppilaskunnan puheenjohtajan työ ajoin siis koulun oppilaiden asioita koulun johtokunnassa ja toin oppilaiden mielipiteitä näihin "aikuisten" kokouksiin. Tärkeinä asioina on Koulutuksen myötä tietenkin Nuorison virikkeet ja hyvinvointi. Myös kaiken ikäisten vapaa-ajan toiminta. Jalkapallo on Myöskin lähellä sydäntä oman harrastuksen kautta. Olen ihan vain opiskelemassa asioita ja toivottavasti myös pääsisi päättämään vaasalaisten asioista. Ainoa lupaukseni on että parhaani yritän. Turha se on liikoja luvata jos ei lupauksiaan voi pitää. Jos mielestäsi kunnanvaltuustossa on "vähän" liian vanhaa porukkaa äänestämässä nuortenkin asioista niin äänestämällä voit vaikuttaa ja antaa äänesi nuorelle ehdokkaalle. Esim. Vuoden 2004 Miesten keski-ikä oli 49,7 vuotta.

Motto: Kun parhaansa tekee niin sen pitää riittää

Onko kavereilla muuta sanottavaa tähän? saa sanoa rohkeesti niin saan matkaan ton esittelyn. Ne jotka on kauan tuntenu ja vaikka ei olisi niin kertokaa mielipide ja jos pitäis jotain vielä liittää siis asiallisia. ÄLKÄÄKÄ ANTANU PUOLUE KANNAN HÄMÄTÄ LIIKAA JOS MUT TUNNET EN OO VIHREÄ MUTTA MUUT VIHREIDEN ARVOT ON TÄRKEITÄ.

[Ei aihetta]Perjantai 01.08.2008 01:26

Yyteri beach futis :) Porin yyterissä järjestetyt beach futiksen eli rantajalkapallon sm kisat olivat fc hiki joukkueen ensimmäinen kosketus hiekkaan :) Aurinko ei paljon paistanut vasta lauantai iltapäivällä nähtiin tuo outo valo ilmiö ja viimeiset pelit saatiin pelata hienossa säässä :) Saavuttiin paikalle perjantaina illalla noin klo.21.00 jonka jälkeen kauhee häslinki kuinka päästään leirintä alueelle koska joka paikka oli tukossa. No juha-matti ja juice otti homman haltuun ja kävi tsekkaas tilanteen portilla ja täyteltiin lappuja että päästiin sisälle. Sisälle teltat pystyyn palvinki myös ja musat päälle :) Viereemme saatiin tyttöjen harraste sarjan joukkue FC Tsirpulat joidenka kanssa sitten vietettiin viikonloppua :) Perjantai meni todella rauhassa mitä nyt aamulla huomattiin yksi kadonnut pelaaja (hakala) ja toinen mies heitti pitkää sylkee (laine) (TÄSTÄ NÄIN JA TÄSTÄ NÄIN!) Myöskin juice ei ollu nukkunu kuin tunnin mutta saatiin se peliin vaikka välillä tuntu että olis saanu nukkua :D Peli meni miten meni voitettiin ja onneksi! Pelin välissä istuimme otimme soppaa ja söimme grillin antimia :) Viimeinen alku sarjan peli päästiin pelaamaan hienossa säässä auringon paisteessa :) pelissä näkyi lievästi humalaisuus virheiden johdosta. Mutta kuitenkin pelattiin tasan ja sitten kauhee härdelli kumpi menee jatkoon koska oli tasa pisteet aavikon kettujen kanssa. Loppujen lopuksi odottelimme vaan kuulutuksia koska verkot oli kaatunu eikä nettiin saatu tuloksia. Ja alkoi jännitys: lohkot 1-24 ja meidän lohko numero 16. Ja sitten lohko numero 16 voittaja: Kaikki hiljeni kuuntelemaan ja kuinkas ollakkaan FC HIKI! ja kauhee huutaminen ja halailu se ei jäänyt varmaan sillä rannalla epäselväks että päästiin jatkoon :) Ja eikun metsästään kenttää onneksi allekirjottanut tiesi jo minne pitää mennä ja löysimme kentän :) Peli meni ihan hyvin hyvä tsemppi maalit tuli melkeimpä kaikki omista virheistä. oltiin häviöllä jo 2-0 mutta tasotettiin ja peli oli loppujen lopuks 3-4 meidän hyväksi peli aikaa oli kellossa noin 30s kun vastustaja tasoitti meidän maalivahdin virhe sijainnin takia ( ehkä alkoholi vaikutti asiaan?) ja jatkoajalle: Ensimmäinen hyökkäys meitä kohtaan ja verkko heilui! se turnaus oli pelin osalta siinä ja Melkein koko joukkue juoksi mereen vaatteet päällä viilentelemään pettymystä. Mutta sitten alkoi ilta bailut :) soppaa naamaan ja naisia mukaan :D SE JOKA VALKKAA SE RUNKKAA OLI ILLAN TEEMA JA SE NÄKYI! Mutta ei siitä enempää koska jonkun äidit voi lukea tätä :D Rannalle oli pystytetty iso teltta jossa oli bailut aina 2 asti yöllä osa lähti melkein suoraan sinne osa jäi ottaan soppaa teltoille ja lähti toiseen aaltoon myöskin pari naamaa ja yksi Tsirpula eksyi karaokea laulaan. (VOLGAAAAAAA) varsinaiset bileet ohi ja teltoilla meno jatkui niin pitkään kun jokainen muistaa :D Takasin lähdettiin noin 12.00 maissa. ruoka paikkojen kautta kukin autokunta omaansa. Ja se oli sit sellanen reissu se :) Mukavaa oli vaikea kirjottaa tähän kaikkea mitä tapahtu ja kuinka kivaa oli mutta jokainen voi lähteä ensi vuonna mukaan.

Kiitoksia: Fc hiki
Fc tsirpulat
Isät ja äidit
Kaikki alkoholi
ruuat
Yyterin leirintäalue
Ja tietenki ne jotka unohtui :D

WWW.YYTERIBEACHFUTIS.FI

ProvinssiRock2008Maanantai 16.06.2008 17:47

Rakas päiväkirja! <3

Päätettiin sit käydä telttaileen provinssissa :) Matkaan lähti tepi,hakala,juike ja sylanderi plus tietenki kaikki uudet ja vanhat tutut. Esim. moramasan pojat jne transiitti jengi :D en kirjota tällä ekrtaa niin pitkästi.

Perjantai: meni siinä maistellessa välillä muisti pätkii joku kertoi että oltais käytä jopa festari alueelle mutta varmuutta tähän ei ole saastu koska lippuja sinne ei meillä ollut (asiasta tietävät voi kertoa oltiinko siellä)

Lauantai: heräsin ju varpaisiin oli niin vitun kymä mutta ei ihmekkään koska jalat oli teltasta ulkona onneks hakalan vili piti lämpimänä muun kropan :D Siinä sitten pari olutta otettiin ehti aamu tuimaan ja aamupalaks tietenki perus kebab riisillä paikallisesta kojusta :D lähettiin siitä sitten spanishin kaa suihkua ettimää tämä reissu kestikin todella kauan. Ja välillä meinattiin päästä saunomaanki mutta nihkeä poikayhstävä ei antanut mennä. joten vaan kahestaan mentiin koululle saunoon. Vedettiin siinä sit keikkaki tai siis mä vedin ku maaria puhui mulle keikan sellasen pikkubussin luona jossa oli kunnon vehkeet mikit jne. :) noh siitä sitten matka jatkui kohti suihkua joka oli yhden koulun jumppa salin suihku. ja eikun takasi leirintään kaikkea nähtiin matkalle esim. Alaston mies, sivamuovipussi paitainen mies, boratkin tuli vastaan :D Lauantai iltana meno oli taas kova kun pienessä pöhnässä sanoin että voin käydä pookulin norsustringit jalassa uimassa jos saan 20€ ja niinpä laine ja härö maksoi sen lystin. myöskin muita villejä ideoita oli rahan tekemiseksi mutta onneksi villeimmät jäi toteuttamatta :) Noh sitten itse pyörin yksin alueen ulkopuolella ja humalassa kun olin päätin mennä sisään alueelle noh ei lippua jotan ei auta kun kävellä pääportista sisään ja näin tein pääsin sisään ilman lippua :D bändejä ei enään ollut vai herra ylppö. päätin mennä kaljalle mutta kun ei ajokorttia ollut ja piirturikortti ei kelvannu menin yksin kebabille ja kävelin takaisin leiriin. matkalle sitte kävin poikia moikkaas transiitilla ja saatiin siellä myöskin pientä suukopua aikaan. mukana olleet tietää en muuta sano :D mutta ei siis nyrkein tapeltu. laine muistaa ainakin kun naista huudatettiin :D ja loppu iltana onkin taas muisti pätkässyt.

Sunnuntai: aamulla taas heräsin kun jalat oli jäässä tällä kertaa ne oli taas ulkona eikä sukkia jalassa :D otin pari aamu kaljaa kun odotin et tony herää ja pääsen kotia. niinpä sitten senicin takapenkille köllöttään ja matka kotia alkoi käytiin sit neekerikebabillaki s-joella. kotona heti nukkumaan huonoa oloa pois. ja sitten yöllä en saanutkaan unta vaan töihin 6 ilman yöunta kun oli paska olo ja on vieläkin.

Kiitokset kaikille matkalla olleille joita en kaikkia musita mutta tässä lista tärkeimmistä:

Spanish kiitos suihkureissusta ja kyltti hommasta kaikille eio ole soveliasta kertoa kyltin sisältöä :D
Koko meijän leiri: En ala nimiä sanoon kaikki kyl tietää.
Transiitti porukka jne.
Kebab yrittäjät kiitos energiasta :D
selmu ry
karjala
ja kaikki jotka unohtui...

P.S juhanuksena 3 päivää himoksella. sieltä olis tarkoitus saada video materiaalia :D

8 tikkiä....Maanantai 10.03.2008 16:21

Rakas päiväkirja taas tuli vähän kohellettua alkoholin vaikutuksessa :)

Otettiin poikien kaa pari olutta lauantai iltana ja päätin sit että meen kattomaan extremeduudosneita :) Eikun amarilloon ja pari olutta lisää. Keikka alko ja keikan loppu puolella oli sitten kisa johon oli jengi oli ilmottautunu. Noh Ruutiainen jr:llä ei ollu paria joten vanha showmies hyppäsi lavalle :) Aluksi laitoin villen naamaan 15 pyykkipoikaa päästiin jatkoon. Sitten ville joi jotain pahaa oranssia litkua jonka jälkeen ite söin pässin mulkkua :) päästiin tästäkin jatkoon. Noh viimesenä piti niitata kaverin perseeseen jarpin kuva 15 niitillä. noh mä ammuin ne niitit ruutiaisen perseeseen jonka jälkeen alkoiki tapahtumaan. Piti rikkoa 2 kukka ruukkua päällä. ja mä olin uhri. Ville löi ekan kerran ei menny rikki löi toisen meni rikki ja vielä kerran löi niin saatiin kukkaruukut rikki. Noh tässähän ei mitään.... sitten pitelin vähä päätä että nyt vähä sattu niin otin käden pois ja katoin sitä niin ihan veressä. Noh järkkärit otti takahuoneeseen ku vähä eka vuodatin verta niinku kraanasta siihen lavalle. takahuoneeseen siis ja paperia päähän ja ambulanssin tilaus. Noh pitihän mun vielä lavalle mennä hyvästeleen jukka ja jarppi ja yleisö. Hienolta vanhasta showmiehestä tuntu ku yleisö huusi ville ville ville....! Pakkohan sit oli yleisölle näyttää veristä kättä ja pyyhkiä
sillä vielä show mielessä naama punaseks :D Jukka myöskin nimes mut Vaasan kovimmaks jätkäks :) ja eiku alakertaan odottaan ambulanssia piti sit kaljaki ostaa vielä siitä baarista ja juoda sitä pikkusen ennenku ambulanssi tuli. eiku ambulanssilla sairaalaan ja matkalla toinen hoitaja otti musta kuvia mun puhelimella (liitteenä). sairaalassa sitten meni tovi kun saatiin tikit päähän ja kovaa olin aluks lähdössä baariin mut laskuhumala siinä sängyssä tuli. Tikkejä laitettiin ainakin 8 mutta löyty toinenki haava niin varmaan siihen meni pari :) lääkäri myös tutki ettei kallo oo halki :S
Puhalsin 2.55 ja ison neuvvottelun ja esan ansiosta mut päästettiin kotia tai siis muka esan luo :D noh sain palkinnoks t-paidan ja oltiin kisassa kakkosia :) drinkkilippujaki tuli mutta ruutiainen on varmaan mun omat vetäny :)

Rakaspäiväkirja ei nää varmaan tähän lopu kesä ja kärpäset tulee. eli ensiksi on pääsiäinen :)

Rakkaudella: Wilbertti

JOULU 21-29 RUKA (OULU) 2007Sunnuntai 30.12.2007 16:08

Ekaa kertaa ajattelin kirjotella päiväkirjaa koska sen verran oli rukalla tapahtumia tässä siis teille vähän lyhennetyssä versiossa olkaapa hyvä kaukosen joulutarina (kaikki on totta)

Rakas päiväkirjani joulu oli todella rankka ainakin maksalleni ja lompakolle.
21.päivä: Menin intin jälkeen ouluun koska ei millään jaksanu lähteä vaasaan koska lauantaina piti jo rukalle. Hotelliksi loppujen lopuksi paikallisten avulla sain hotelli cumuluksen jota voin suositella kaikille. Halpa ja hyvä mesta. Hotelli huoneeseen kun pääsin niin heti kalja auki joka tais jo junassa aueta matkalla kajaanista ouluun :) Sitten puhelua haapalaiselle että täällä olis sauna ja uima-allas että jos huvittaa niin tänne vaan. Ja niinpä seuraavaksi sauna osastolle kaljaa ja uimaan. Sen jälkeen piti ottaa yhteyttä kiimingin vahtistukseen eli PANO-Piltoseen. Joka myöskin saapui saunomaan. Ja kun piltonen oli mennyt jo pukuhuoneen puolelle niin tuli lapsi perhe jotka kysyin että onko täällä yksityis tilaisuus niin piltonen päätti vastata että onhan täällä kokoillan :) haapalainen joutu juokseen perheen perään ja pyyteleen anteeksi ettei tuu paskaa niskaan. Hotelli huoneessa otettiin sitten parit oluet ja siirryttiin poikien kaa Garageen. laulettiin pari karaoke laulua ja vaihto Oulun onnelaan joka on mielestäni yksi suomen hienoimpia baareja ja todella avointa porukkaa. Pysty kenenkä vaan kaa heittään läppää ainaki naisten. (eli vaasalaiset ottakaa oppia) Noh baarissa sitten ei suurempia sattunu. Oulun vahvistus vänrikki torvinen lensi ulos ku nukku saman teki vielä haapalainen perässä :) Ite sitte jäin vähä niinku yksin mutta ei se koskaan menoa haittaa koska aina voi tutustua ihmiseen. Baarista sitten menin hotellille jossa Pano-piltonen jo olikin :) otettiin olutta ja pari tyttöä soitti että tulee sinne kumpikaan ei tunnettu niitä eikö tiedetty mistä ne on numeron saanu mutta jos luette tätä niin kertokaa mulle :) noh ne oli vähän aikaa ja lähti kotia kohti. Seuraava muistikuva on kun herään käytävästä boksereilla ja ne oli vähä märät en tiedä mitä oli tapahtunu. Piltosta en saanu hereille huutamalla vaan eikun nolona respaan ja avain sieltä. aamulla heräsin pakkasin tavarat ja uusia tuulia kohti.

22.päivä Siirtyminen rukalle. Otin vielä pari olutta hotellin ravintolassa kun porukoita odottelin.
Resissu rukalle meni hyvin kokoajan uutta nousua ottaessa. Mökille saavuttiin iltapäivän aikana. ja siisti mökki oliki mukana oli tuttava perhe ja helsingin vahvistus pipe. Siinä sitten pari olutta ja me nuoret siirryttiin pisteeseen jonne päästyämme ja oluet tilattuamme. Seuraamme tuli pari Ruotsalaista veljestä Tukholman etelä puolelta. ja näin kysyen: saadaanko olla teijän kavereita? me että mitäs vittua istukaa alas vaan. eiku mitä te haluatte juoda ja siitä se sit lähtiki. jätkät tarjos kokoajan pöydän täyteen. Ei kait siinä muu auttanukku huudella kokoajan että ny ska vi börja :D mukana Hurreilla oli pari suomalaista sanna ja peter. Pisteestä siiryttiin telluun mutta ennen sitä peter pienessä jurrissa pyörähti rappuset alas ja naama auki ja eiku se mies mökille nukkuun. ite siirryin telluun toisen veljeksistä kaa joka maksoi sisään ja narikan. sen jälkeen tiskille. ja hurri tokas että et oo tarpeeks humalassa että puhun liikaa :D niinpä sitte shotteja ja virtasta naamaan. sitten oli vuoro vetästä ekat karaoket sillä reissulla. Hurri halus kans laulaa niinpä valittiin biisiksi sommar tiiden. mutta kaveri oli sen verran heikoissa että ei nähny sanoja joten jouduin vetään sen yksin :) Siellä sitten parit tiukat jne. ja siirtyminen Zoneen johon rakastuin ihan kympillä ja sielläki hurrit kantoi pöytään ja mä tottelin eli join. :) pari karaokea ja eiku taksilla mökille ja aamulla sit oliki heikko olo.

23.päivä Sunnuntaina taas Pisteeseen illalla istuskeleen ja sieltä zoneen karaokee laulaan. Siellä sitten vedettiin vaikka mitä biisejä ja juomia. Tutustuttiin sitten lahden vahvistuksiin nyt en nimiä muista ku Elina <3 ja sen broidi lassi ja pari muuta hyypiöö :) siinä sitten niitten kaa biletettiin kokoilta ja siirryttiin taksiin ja mentiin samalla taksilla kun oli mökit lähekkäin. Tuli sitten vaihdettua numeroa Ellun kaa ja siitä se kaikki sit lähtiki........

24. Jouluaatto kauhee olo. jouluruokaa napaan ja kaljaa. mutta sitten tuliki Porukoilta kieto ettei baariin ja noh olihan siellä nyt pari päivää tullu oltua. siispä mökillä olutta ja aikasin nukkuun 02.00 lahjoja tuli jne

25.päivä Vihdoin päästiin rinteeseen käymään tuuli ihan sika lujaa. mutta pakko oli sinnitellä. . Siinä sitten parit otettiin mökillä ja eiku taas päikkärit mutta sitten tuliki jo mieleen että pitäis lopettaa mutta sitte ajattelin että ei saatana jos lahtelaiset on pubissa niin en voi missata ainakaan yhtä naista (onnex lähettii) siispä suorilta zonee illalla. Karaokea ku alettiin jukan kaa laulaan niin sieltähän ne kaikki lahden vahvitukset tuliki Jostain ihme nurkasta vaikka olin kauan ettiny että mitäs vittu missä ne on. siitä se sit taas lähtiki laulua ja tanssia pöydillä. Noh jos jotenki voi naiseen jotain vaikutusta tehdä niin kokeillaan vetästä todella kaunis biisi eli zen cafe- todella kaunis. Ja ei kyllä turhaan sitäkään tehty olihan se sit pakko omistaa Ellulle. siinä sitten tilailtiin juomia ja biisejä mutta ei päästy enään laulaan. Mutta Ellu ja sen kaveri (joku blondi) veti sitten tiktakin lopeta ja taas oli fanijoukko siinä lavan edessä. noh meno alkoi hiipumaan ja meinattiin siirtyä Pisteeseen mutta ei enää päästetty sisään (kello liian paljo) niinpä sitten hyvä idea saatiinki että eiku laskemaan pulkilla yks löyty mutta pojat vielä haki kaks lisää hotellin aulasta varmaanki :D eiku mäkeen sitten yritin ehdottaa että otetaan jyrkin mitä on mutta ei sitte kaikki suostunu joten ei muu auttanu ku ottaa loiva mäki. eiku akan kukkulan päälle ja junaa kolmella pulkalla mutta sitähän sitten päästiin ehkä 2 metriä ku kaaduttiin ja kaikki tuli omin päin alas. ite hyppäsin toisen lahden pojan kyytiin ku yritti yksin mennä alas. siitä sitten taksiin ja mökkejä kohti. Jäätiin Jukan kaa pois Taksista siinä rukamarketin kohdalla. Ja sitten oliki jo hyvästien paikka :( noh ne meni niinku meni kaikki tietää kenen pitääki ;) <3 ainaki se yks... Lähettiin sitten mökille päin käveleen ja pää ja ajatukset niin vitun sekasi. muu vaasalais lössi tuli takaa taksilla ja hypättiin kyytiin. siinä sitte sebun kaa vähä mietittiin että mitäs vittua. Mutta todella isot kiitokset anulle ja sebulle ei sanota suoraan mistä mutta tiedätte kyllä mitä tarkotan ;) nukkumaan noin klo. 06.00 tai sammuinkohan :)

26. pitkään nukuttiin. Pakko reissulla on pitää yks selvä päivä ettein maksa sano poks poks. mutta juicen sanoja lainaten kyllä se kestää koko elämän :D illalla sebun mökille saunoo. en oo kyllä koskaan hikoillu noin paljoa kun silloin kaikki paskat jne kuonat pois ja eikun takas omalle mökille. Nukkumaan aikasin että jaksaa sitten seuraavana päivänä taas pumpata.

27.päivä. oltiin rinteessä ja alotettiin sitten jo siellä ottaan olutta. päätettiin sitten että mennään lumisähly skabaan. ja sinne siis. Vähä kyl pelotti ku oli vaan jotain alle 10 vuotiaita vastassa. Joukkueen nimeks tuli PILVILAMMEN LUISTELIJAT ELI PILLU. Ekassa matsissa sitten vastassa oli 10 vuotiaita poikia ja takkiin meinas tulla ku oltiin 30 sekunttia ennen loppua häviöllä mutta sitten sebu nosti toisesta päästä toiseen 2 maalia melkein 10 sekunttiin. ja Jukka pisti vielä lopussa yhen ja näin me oltiin jatkossa :D Sori pikkupojat kyl teki vielä kasvatte. Seuraavaks vaan sama tuuri jatkuu ja vastaan tulee 10-vuotiaita laskettelutyttöjä. se oliki jo helpompi peli johdettiin 3-0 niin tuomari laittoi sebun jäähylle koska pallo nousi liian korkealle ja mä heti perään koska seisoin keskellä kenttää :D sai sitten tytöt yhen maalin ja peli päättyi 3-1. seuraavaksi vastassa olikin jo vähä isompia eli aikuisia tai ainaki melkein. peli oli tiukka ja voitettiin vaan 1-0. ja näin me päästiin finaaliin jossa vastaan tuli 2 pikku poikaa ja niiden isä. Me tehtiin maali heti alkuun mutta tuomari flirttaili joittenki jätkien kaa joten se hylättiin. ja sitten me otettiinki takkiin ja maaleja tuli meijän päätyyn 3 eli hävittiin 3-muna. palkinoks saatiin jotkut tazza huivit. Illalla sitten taas mökille ja tunnin päikkärit. Päätettiin että lähetään taas kerran zoneen. Ja sinne ku mentiin niin lauri tähkähän se siellä istui. sebu teki tuttavuutta sen kaa heti. ja minä ja jukka varailtiin karaokea. Otettiin sitten olutta taas. mentiin laulaan olen suomalainen ja otin vähä silmä peliä tähkään heti alkuun ja koko baari oli fiiliksissä kun laulettiin mutta sitten se repes ku spiikkasin laurin lavalla näillä sanoilla: Mut on palkittu Suomen huonoimmaks laulajaks mutta täällä istuu suomen yks tän hetken parhaimmista laulajista lauri tähkä. ja ei muuta tarvinu ku näyttää sormella että lavalle niin sieltä se tuli pöytien yli :) ja niinpä koko baari repes täysin lauluun. siinä sitten iltaa jatkettiin samoissa merkeissä ja päätettiin siirtyä laurin pöytään ku sebu siellä jo sen kaa tanssiki. Siinä sitte tanssittiin ja sebu roikku kaiteissa ja heilutti jalkoja noh mitäs siitä seuraa???? potkas lauri tähkää vahingossa päähän jonka jälkeen lauri tippu ja seuraavaks potkas mun kaljan ja seuraavaks mua päähän. ei siis lauri vaan sebu potkas. Ilta jatkui ja loppui sitten taas taksi jonoon eihän sitä satana saatu. ku muka ei tullu. niinpä eiku ettimään ja tapasin mikkeliläiset jotka oli menossa samaan suuntaan ja sama ongelma ettei taksia tullu. niinpä päätettiin ottaa seuraava iso väkisin ja kaikki sinne :D näin tehtiin ja koko kööri samaan taksiin tiukkaa varmaan oli. sovittiin että puoliks maksetaan 20€ näin sitten tehtiin. ja eiku mökille taas nukkuun.

28.päivä viimenen tilaisuus juhlia. Ja ku oltiin päivällä pisteessä istumassa näin mainoksen että timo pienihuijaus ja uniikki on keikalla pisteessä niin se oli sit siinä se selvä päivä taas :D
käytiin siinä sitten vielä päivällä bistrossa kaljalla ja jatkettiin mökille. kaljaa naamaan saunaan jne. ja siirtyminen pisteeseen istuma paikan ettiminen kesti ja lopuks se löyty. keikka alkoi ja jenggi ihan fiiliksissä puolessa välissä tuli tasis vielä vetään settiä. keikka sitten loppu ja ajateltiin siirtyä zonee mentiin sinne niin narikassa jo sanoi että ei vittu taas te kaks (minä ja jukka) noh luvattiin että se on sen viikon viimenen kerta ja heitettiin poken kaa läppää. siellä oli vielä joku livebändi ja käytiin sillä välin tellussa pelaas black jackiä ja rulettia. musta jaakko antoi mulle jonku 40€ pari olutta otettiin. ja mentiin pelaan rulettin 1€:lla ja voitettiin melkein 20 ja eiku rahat ja pakoon zoneen. siellä pari karaokea taas ja meno alkoi hiipua eli eiku pisteeseen ei päästy sisään siinä sitten ulkona odotettiin että kuski tulee. sitten kuski tuli ja eiku autoon sitten jotain pari jäbää niitten kaa oli en kyl tunnistanu mutta toinen oli kemopetrolin kitaristi jolle jukka auko päätä ja haukku meikkaavaks tamperelaiseks :D ja toinen oli sit suomen parhaimpia lautailijoita Miikka Hast ja anu oli todella ylpee veljestää. Suurrimmat anteeksi pyynnöt pojille vähä sellasta yli mennyttä känni läppää tais olla :D Yöllä vielä mökillä oli sota siitä miten jukka käyttäytiä niitä kohtaan. Anu aika kuumana :D melkein Vois sanoa että ilman keikkaa paskin ilta mutta ihan ookoo seki koska jokanen ilta oli olli aivan mahtava ennen sitä. Viimeset kinkun palat raavittiin yön aikana ja nukkumaan,.

29.päivä Lähdön aika heräsin pakkasin ja menin autoon istumaan ja poteen huonoa oloa. autossa tuli sit istuttua vaasaan asti. että sellanen päivä se.

Kooste:
reissulla kuultua
Anu: MULLA REPEE PERSE!
Ville ja jukka: Mitäs tänään tehtäisiin otetaanko nyt vai 5 minsan päästä.
Ville: mikä toi zone on allaanko me jukka käyty siellä=
Asko: vittu sä oot ville luuseri ku en lähteny sen kaa ottaan keskellä yötä.
Jukka: ooks sä joku meikkaava tamperelais poika?
Piltonen: täällä on yksityis tilaisuus :D

Parhaat tapahtumat:
7.Lumisähly
8.Joulu perheen ja tuttujen kaa
9.Tommi (inside reissussa olleet tietää) :D

Että sellanen joulu jos joku väittää ettei perheen jne kaa voi lähtee juhliin niin kysykään multa ja Jukalta se on paska puhettu. Vanhemmat nukkuun ja ite pubiin :D VAI MITÄ ASKO? :D

Kiitokset hienosta joulusta:
LAURI TÄHKÄ
RUOTSIN VAHVISTUKSET FEAT SANNA JA PETER
JOEL
RAVINTOLA ZONE (RUKAN PARAS MENO MESTA!) Paras baarimikko (kaljupäinen)
PISTE.
TELLU
LAHDEN VAHVISTUKSET
ELLU...

JA KAIKKI KETÄ UNOHDIN. EI VÄHÄÄN AIKAA KIITOS TÄLLÄSTÄ JOULUA TAI REPEE PERSE.