Foxxy

Tilipitäppi tilipitäppi

LondonLauantai 23.02.2013 03:05

Eli oon vihdoin kotona, vaikka reissu oli tosi jees (': eli eli, kävin Lontoossa, Englannissa ja se oli kivaaaaaa ! Kolmas kerta Lontoossa, nyt hallitsin jo sen metroverkoston !

Keskiviikko aamuna heräsin siinä 04.15 ja taksi tuli 05.30 jonka kyydissä lähdettiin kohti lentokenttää. Lentokoneessa luin Nälkäpelin viimestä osaa ja nukuin hartiani kipeiksi... Tsihi. Käytiin lounaalla Lontoossa ja vietiin kamat hotellille. Sit kierreltiin kaupoissa, kunnes illalla mentiin katsomaan 'Wicked musikaali' joka on tosi tunnettu ympäri maailmaa. Ja todella oli upee musikaali !~<3 rakastan. Oon nähnyt sen Suomessa jo kerran, mut tässä oli paremmat valot, lavasteet ja ääni. Ja haluisin tehdä sen Galindan mekon... Wurrrrrr~

En jaksa kertoo mitä tein seuraavana päivänä paitsi et käytiin china townissa syömässä ja mums ja maiskis !

Tänään piti herää aikasin et ehti kiertelee loput kaupoista ja käytiin vielä 'belive it or not' museossa joka oli kiva :DD kävelin mustan aukon läpi ja meinasin kaatuu alas sieltä koska jäin tuijottamaan niitä pyörivin tähtii :') ja käytiin ihanas kahvilassa jossa oli söpöt tarjoilijat semmosissa kunnon tarjoilijan mekoissa. Lentokoneessa mun takana istu joku 6v tyttö joka potki mun selkää koko matkan... Mut ei se haitannu, sul oli kivaa :'3

Lontoo on edelleen yks mun suosikki kaupungeista !