Matkakertomus.Keskiviikko 25.10.2006 22:15

Koska mussukkaiseni maaria sitä kovin toivoi.

Tiistai:

Heräsin joskus aikaisin ja lähdin lentokentälle missä puhuin kaksi puhelua. Toisesta tuli paha mieli ja toisesta vähän parempi.

Lenneltiin Münichiin ja sieltä eteenpäin Ateenaan jossa meillä oli kuljetus hotellille. Ateena oli niin iso ja pelottava !

Tsekattiin hotellilla että oli kaikki tavarat mukana ja illalla käytiin syömässä megahyvää kreikkalaista ruokaa.

Kreikka on mun maa<3

Keskiviikko:

Herättiin ajoissa ja lähdettiin kipittämään Akropoliskukkulalle mikä oli SUPERMAGEA. Kivet ja kalliot oli tosin kauheen liukkaita koska jengi kävelee siellä niin paljon.

Takaisintulomatkalla tutkailtiin kaikkia kauppoja ja mä sijoitin rahojani sinne sun tänne. Törmäsin myös guccin feikkilaukkuun joka maksoi 80e. Nauroin ääneen.

Illalla mentiin takaisin Akropolikselle ja ihan mielettömään ravintolaan jonka seinä oli kokonaana lasia ja sieltä avautui näkymä sinne valaistulle kukkulalle. Oli upeinta ja seura vielä parempaa<3.

Torstai:

Meidän piti pitää kevyt shoppailupäivä ja viimeistään klo 13 takaisin hotellilla. Noh, me sitten seikkailtiin guccilla ja diorilla (minne jäi mun unelmalaukku) sekä DKNY:llä mistä mun mukaan lähti yksi ehana laukku <3

Loppupeleissä oltiin takaisin hotellilla siinä 16 maissa, tehtiin tukka ja alettiin maalaamaan : D

Opet kävi hakemassa kiinalaisesta safkaa ja mä söin sitä hotellin lasista muovihaarukalla.

Huomattiin myös että meidän hotellia vastapäätä on bordelli. Tutkailtiin sitä koko loppuviikko.

Perjantai:

Lähdettiin aamulla Pireukseen metrolla tsekkaamaan Cidescon messut joiden yhteydessä mun kisatkin oli. Löysin ihania uusia meikkihässäköitä ja aineita<3

Maria muisti että pireuksessa oli jotain ihania rantaravintoloita ihan siinä keskustan lähellä ja me päätettiin sitten reippaina tyttöinä kävellä sinne.

Loppupeleissä me käveltiin varmaan lähemmäs 10km kun ope muisti vähän väärin :D "Oo, menna tama mutka viela, ihan kohta tule huva ravintola."

Yöllä heräsin aika pelottavaan puheluun, mutta onneksi kaikki on ok<3

Lauantai:

Herättiin myöhään ja lähettiin taas vähän shoppailemaan. Meinasin ostaa supermageat kreikkalaiset naamiot mun seinälle, mutta totesin että en kyl todellakaan jaksa raahata niitä suomeen.

Tyydyinkin sit ostamaan vaan ihanan lompakon.

Illalla tehtiin layouttia valmiiksi ja 22 nukkumaanmeno venyikin sinne 02..

Sunnuntai:

Heräsin 5:30 ja aloin pistämään mallin tukkaa klo 6. 8:15 lähdettiin taksilla hotellin pihasta kohti messukeskusta.

Kisat oli kreikkameiningillä järjestetty, eli ne alkoivat n. 40min myöhässä : ).

Tehtiin työ rauhassa, aikaa oli runsaasti kun olin treenannut niin paljon eikä siinä ehtinyt stressata muiden töitä tai vertailla kauheasti.

Oli tosi hyvä fiilis kun työ oli valmis ja sitä kuvattiin kamalasti.

Sain joltain Donatella Versace:n näköiseltä naiselta märät pusut poskiin ja paljon onnitteluja : D Aika spookyä. Siinä tuli sellainen olo että ihan vitun sama vaikka tultais vikaksi kun olin ite vaan niin tyytyväinen :).

Mallille vaan huimat suosionosoitukset kun jaksoi seisoa koko ajan n. klo 15-21.30.

Hmm.. Mitäköhän muuta.

No loppuseremoniassa kaikki mallit esitteli työtä yleisölle ja sen jälkeen saatiin pokaaleita.

Niin ja paljon kiitoksia Kreikan Cidescolle kun pistitte meidät kävelemään metrolle ettekä voineet auttaa taksin tilaamisessa.............

Oli tosi kivaa................

Päästiin hotellille joskus 01 maissa kun käytiin ensin syömässä :)

Juotiin voittoshampanjat pokaalista (joka vuosi, piti hörpätä nopiasti :D) ja mä simahdin heti.

Maanantai:

Tuhlasin vielä rahaa maailman ihanimpiin kenkiin (joilla opettelen kokoajan kävelemään.) ja nukuin suurimman osan matkasta kotosuomeen : )