Perjantai 8.8. :
Herättiin seittemän aikoihin ja syötiin aamupala. Kaheksalta istuttiin jo autossa matkalla vuorille. Siis Puolan eteläosaan, Slovakian rajalle. Matka kesti tuskaiset 4 tuntia, mistä ensimmäiset pari meni nukkuessa. Tän kaupungin nimi oli joku Zikopanje tms mihin mentiin. Turisteja vilisi ku muurhaisia. Jätettiin auto parkkipaikalle ja siitä oli vielä neljä kilometriä sinne vuorien juurelle. Noh, Maten iskä kustansi meille kyydin hevoskärryillä ettei tarvinnut kävellä niin pitkää matkaa. :D Sit paikanpäällä Maten iskä anto jollekkin naiselle pari zlotyä ja se nainen vei meidät keskelle semmosta kauheeta jonoo. Etuiltiin siis varmaan noin viittäkymmentä ihmistä kylmän rauhallisesti. Ihmisiä oli ihan mielettömästi ja tuntui, ettei se jono liikkunut mihinkään. Kaks tuntia vierähti pelkästään semmosissa portaissa jonottaessa. Hermot meinas mennä useeseen kertaan, mutta onneksi ei ainakaan ollut kuuma eikä satanut (paljoo..). Noh, sitten kun oltiin jo loppusuoralla niin semmonen kauhee turisti joukko protestoi meitä ja ohitti meidät. Meinas järki mennä, mutta toisaalta mekin oltiin etuiltu niita siinä alkuvaiheessa... jotkut turistit rupes sit valittaan siitä että se iso joukko etuili ja sit se iso joukko valitti, että me oltiin etuiltu niitä. Vartija tuli sit selittään mulle ja Annille jotain puolaks. Katottiin sitä tyhminä ja pyydettiin kertoon englanniksi.
"These people are telling me that you have came here recently"
"What you mean recently ! We've been here like 2 hours !"
"Mm. Well, these other people have been here about 4,5 hours. So, how is it possible that you've been here 2 hours?"
"Voi vittu mitä me nyt sanotaan? ... esitetään ettei ymmärretä!"
"We don't understand?"

.. Vartija lähtee käymään toisen vartijan luona ..
"Mateusz what we should do!!"
"Just disagree everything! Stay calm and disagree."

:D Noh, ei meitä sit loppujenlopuks heitetty pois jonosta vaikka vähän uhkailtiinkin. Esitettiin vaan tyhmiä turisteja jotka ei ymmärrä mitään. Ja Mate esitti, että sekin on suomalainen eikä ymmärrä. :D
Käskettiin sen vaan toistella kaikkia suomalaisia lauseita mitä se on oppinut ja ne oli : "Mitä vittua! Minä rakastan sinua. Sinä olet vittu!" :D
Päästiin sit loppujenlopuks lippuluukulle ja hissiin joka kiikutti meidät sinne vuoren huipulle kahden kilometrin korkeuteen. Siellä syötiin pitsaa ja lähettiin sit takaisin alas. Sit alkoikin taas muutaman tunnin automatka kotiin. Kun päästiin takaisin Biechiin niin rupes ukkostaan ja sataan kaatamalla. Sit Mate kerto, et meille on järkätty yllätys kekkerit. Vaihdettiin vaatteet ja sit Maten iskä heitti meidät Mirekille missä kaikki pojat oli meitä vastassa. Ne juotti meille puolalaista vodkaa ja kaikkee muuta. Mm. valkoviiniä, punaviiniä, lisää vodkaa.. :D Siellä hengailtiin, juteltiin ja katottiin olympialaisten avajaisia uusintana, kunnes kolmen aikoihin yöllä lähettiin Matelle nukkuun.

La 9.8. :
Herätys, aamupala, hyvästit ja bussipysäkille. Satoi vettä ja Mateusz, sen iskä ja Mateusz nr. 2 oli saattamassa meitä pysäkillä. Maten iskä lohkas, että taivaskin itkee kun me lähdetään pois. :'>
Bussi tuli, vaikkakin vähän myöhässä, ja sit halattiin Matee ja luvattiin vielä nähdä joskus uudestaan. Sit hypättiin bussiin ja matka Varsovaan alkoi. Kello oli siis n. 11. Nukuttiin ensimmäiset pari tuntia ja olo oli muutekin melko mukava, kun rinkat oli omilla penkeillään meidän takana. Sit yhden aikaan oli vessatauko ja sen jälkeen bussi alkoikin oleen jo niin täynnä, että meidän piti ottaa rinkat jalkojen alle. Oli hieman ahdasta ja jalat rupes puutuun. Sit puoli viideltä hihkuttiin jo, että kohta ollaan perillä koska Maten mukaan matkan piti kestää 6 tuntia. Bussikuski kaartoi kuitenkin johonkin huoltoasemalle ja saatiin kuulla, että nyt on puolen tunnin tauko. Ihmeteltiin, että miks ihmeessä jos kerran kohta ollaan Varsovassa. Sit kun tultiin bussiin takaisin niin kuultiin, että matkaa oli jäljellä vielä 2 tuntia... ja Varsovaan oli kuitenkin vain 100km. Huhhuh. Eli yhteensä 8 tuntia bussissa. Rupes jo vähän hermoja kiristään ja jalkoja puuduttaan.
Perille kuitenkin päästiin. Bussi jätti jonnekkin syrjäseudulle ja pienen pohdinnan jälkeen päädyttiin ottaan taksi hotellille. Hotellihuoneen varaus oli onneksi vielä voimassa vaikka kuudelta olisikin pitänyt kirjautua hotelliin ja me oltiin siellä noin puoli kahdeksalta. Käytiin hotellihuoneessa jättämässä kamat ja vaihtamassa vaatteet ja sit lähettiinkin Varsovan keskustaan ostoskeskukseen. Käytiin ensin KFC:ssä syömässä (taas, twister meal<3) ja sit lähettiin hirveellä kiirellä kiertään kauppoja läpi. Luultiin, että ne menis yhdeksältä kiinni eli meillä oli tunti aikaa. Mutta. Sitten. Huomattiinkin, että kaupathan menevätkin kymmeneltä vasta kiinni ! Ja vietettiin rattoisasti esim. kenkäkaupassa 40minuuttia. :D Sit shoppailun jälkeen mentiin Hard Rock cafeeseen drinkeille. Anni joi jonkun mega margaritan ja mä join Strawberry dreamin. Ja alkoholi maistui melko voimakkaasti. Sit Hard Rockin jälkeen kierreltiin vielä "asematunnellissa" ja sit suunnattiin hotellille. Hotellilla oli tietenkin pakko ottaa vaahtokylpy. :> Ja sit pehmeisiin sänkyihin nukkumaan.

Su 10.8. :
Herättiin puoli 9 ja yhdeksän jälkeen lähettiin vielä kierteleen ulos vähäksi aikaa. Käytiin ruokakaupassa ostamassa vähän vodkaa ja m&m:ejä ja sit haettiin mäkkäristä vähän aamupalaa. Mentiin syömään mäkkiruuat hotellihuoneeseen ja sit pitikin suunnata jo bussipysäkille päin ja kohti lentokenttää. Lentokentällä oltiin ensin hieman hukassa, kun ei löydetty Finnairin check-iniä mistään, mutta parin kyselytuokion jälkeen löydettiin sekin. Sit mentiin turvatarkastuksesta läpi ja tuhlasin loput 30 zlotya kilon m&m pussiin. :D Sit päästiinkin jo lentokoneeseen sisään ja lento kesti vaan 1h 25min. Annin äiti oli Helsinki-Vantaalla vastassa ja kyyditsi meidät Tampereelle. Annin äiti huijas mua, että se heittää mut kotiin mutta kun päästiin Annin parkkipaikoille niin äiti kurvas minun omalla ferrarin punaisella Golffillani siihen ja sain ajaa itse sen kotiin. :> Illalla sit suunnistin vielä Kangasalle Juiten viereen nukkuun. <3

Vou, siinä taas romaania kerrakseen. Tänään käväisin koulussa, mutta eihän siellä nyt koko päivää jaksanut olla. Menin 2 tuntia myöhässä ja lähdin aikaisemmin. Ryhmänohjaajakin soitteli jo perään ekana päivänä. :D No, mutta huomenna alkaa kunnon ressi taas. Koulua + töitä ..

Nara, dupek !

[Ei aihetta]Torstai 07.08.2008 20:00

Torstai 7.8. :
Herattiin, syotiin aamupala ja saatiin kuulla etta Mate lahtee ajotunnille ja me jaadaan tanne taloon hengaileen kaksin. Tai no on taalla toi Maten sisko. Pelattiin kolme tuntia korista ulkona ja rusketuttiin. Sit syotiin ruokaa ja jaateloo. Maten ajotunti alko kaheltatoista eika se oo vielakaan tullu takasin (kello on 16:01). Epaillaan, et se on hylanny meidat ja lahteny vaan jonnekkin kavereidensa kanssa. Joten. Otamme ohjat omiin kasiimme ja lahdemme Biechin keskustaan katselemaan mita siella nakyy. Emme jaksa enaa istua taalla. Siijuu !

Nonni lisää tähän päivään:
Biechin keskustassa käytiin marketissa, mutta eipä siellä oikein kummia ollut. Ostettiin jäätelöt ja käveltiin market squarelle missä Mate tulikin jo meitä vastaan. Lähettiin jalkkiskentälle kattoon, kun pojat pelas futista mutta aika pian siitä lähettiinkin jo sit takaisin Matelle kun Mate oli nälkäinen. Syötiin jotain lihakeiton tapaista ja sit syötiin vielä suklaata ja juotiin kahvia. Syömisten jälkeen ruvettiin kattoon Euro Trippiä. Illalla sit lähettiin vielä market squarelle istuskeleen kaikkien tyyppien kanssa ja olin kerrankin varautunut kunnolla ja laitoin neljä paitaa päällekkäin. :> Koska illat oli kylmiä. Tottakai pojat nauro mulle.. Vaikka paitoja riittikin niin vilu tuli. Matelle lähettiin nukkuun joskus kahentoista aikoihin.

It's mine !!Torstai 07.08.2008 01:10

Pitaa vissiin Juiten kans hankkia viela samanlaiset tuulipuvut. :'D

My name is Borat !Keskiviikko 06.08.2008 19:05

Keskiviikko 6.8. :
Herattiin kymmenen aikoihin, syotiin aamupala, katottiin Borat, syotiin ruokaa, katottiin lisaa Borattia. :D Kooma paiva, mut illalla mina ja Anni lahetaan kuulemma Tomekin mukaan ja Mate lahtee Krakowaan kattoon jalkapalloo. Katotaan mita tastakin illasta tulee.

Edit>
Illasta tuli ihan mahtava ! Ensin pelattiin korista Maten pihalla vahan aikaa ja sit kaytiin pika suihkussa ja sit Tomek tuli hakeen mut ja Annin Opel Astrallaan. :D Haettiin Mirek messiin ja pojat piti meille pienen sight seeingin. Autoilun jalkeen mentiin Tomekille kattoon KUNG FU PANDA !! Se oli ihan mahtava, kannattaa kattoo. :D Ja ma join semmosen litran tuopin kaljaa, kun Tomek ja Mirek tarjos. Sit leffan jalkeen Tomekin ylakerta olikin jo taynna sen kavereita jotka oli tullu kattoon jalkapalloo. Katottiin siis jalkapalloo, syotiin toasteja ja sipseja, juotiin viinia.. sit kun jalkapallo rupes kyllastyttaan niin mentiin Annin kanssa Tomekin huoneeseen kattoon 21. Siis se ventti leffa. Sekin oli ihan hyva. (y) Leffan jalkeen Tomek saatto mut ja Annin Matelle semmosta pimeaa mutkasta polkua pitkin ja saikyttiin muunmuassa koiria. :D Mut kotiin paastiin ehjin nahoin.

[Ei aihetta]Tiistai 05.08.2008 23:18

Tiistai 5.8. :
Aamulla herasin taas viimesena siina kymmenen aikaan. Sit vedeltiin aamiainen ja lahettiin kierteleen tata pikku kylaa ympari. Ulkona piti olla kylma, mutta sit tulikin helle kun paastiin lahteen ja paahduttiin. Kaytiin kattoon kirkkoo ja jotain korkeeta tornia ja kiivettiin sinne torniin yloskin. Paassa heitti ihan kauheesti kun paasi sinne ylos perille. :D Sit Mate naytti sen koulunsa ja sit istuttiin market squarella ja otettiin aurinkoa ja syotiin jatskia. Mirek kavi kans moikkaamassa, mutta lahti kotiinsa sit aika pian. Sitten kun istuskelu kyllastytti niin lahettiin kaymaan semmosella sillalla joka naytti silta etta se romahtais milla hetkella hyvansa. Siita tultiin kotiin kattoon jotain typeraa komediaa ja syomaan ihan sairaan hyvaa spagettia, jonka Maten sisko meille teki. Sit ollaan vaan koomailtu ja yritetty keksia tekemista. Nyt kuunnellaan Michael Jacksonia ja Mate just sano, etta voitais lahtee tana iltana jonnekki ulos. Jeeeee, siijuu >

Nonnii lisaa stooria tiistaille:
Maten iska heitti meidat Biechin keskustaan ja siella istuttiin ensin torin kulmalla ja tavattiin kaikki ton kaverit. Sit ne kerto meille, et niilla on pussillinen Puolan halvinta viinia ja nyt meidan pitais vaan loytaa paikka missa juoda se. :D Kaveltiin joku pari kilsaa pilkkopimeessa ja paadyttiin jonkun sillan kupeeseen juomaan ne viinit. Ja ne lantras sita viinia Coca-colalla. :D Kirsikkaviini + cokis... hmm. Kylla sita joi. Meita oli siella 7poikaa + mina ja Anni ja 9pussillista viinia meni. Hehe. Sit noi kerto, et pari vuotta sitten siella samassa paikassa oli murhattu joku nuori viiltamalla sen kurkku auki. Sitten tulikin jo aika kiire lahtee pois. Ja kaks herrasmiesta lainas mulle ja Annille huppareita kun me taristiin kylmasta. Ja ma nain kaks tahdenlentooki!
Sielta sillalla mentiin takaisin torille ja kaytiin jossain baarissa kaantymassa ja sit mentiin torin portaille istuskeleen ja syomaan sipseja. Kahentoista jalkeen lahettiin kaveleen kotiin pain kun alko tuleen jo niin kylma.
Perjantai 1.8. :
Bussi lahti Tampereelta Helsinki-Vantaalle 07.50 ja matkaa kerettiin taittaa about vartti kun tajuttiin, etta Annin lentolippu oli jaany kotiin. :DD Noh, onneks lentokentalla pysty tekeen itsenaisesti check-inin, niin ei ollut hataa. Kun mentiin laittaan meidan hugeja rinkkoja hihnalle niin kukas muu, kun M.A. Numminen tulee vastaan. Tukholmaan oli menossa kitaransa kanssa. :D Sitten kun paastiin porttien toiselle puolelle ja kaytiin ostamassa Maten siskolle tuliaiset niin tormattiin koko Sonata Arcticaan. :D
" toi nayttaa ihan Tommi Portimolta.. voiko se olla se"
" eei.. ei kai.. tolla toisella on kylla Sonatan paita.."
" TOSSA ON TONY KAKKO" !
ha, siella ne istu baarissa ja selvitettiin etta ne oli menossa Saksaan keikalle.

Lento Puolaan meni hyvin , sit perilla napattiin rinkat selkaan ja lahettiin ettiin bussia joka veis meidat rautatieasemalle. Bussi ja rautatieasema loyty, mut junien loytaminen oli hankalampi juttu. Ja lippuja piti jonottaa yli tunti ja loppujenlopuksi ei edes niita saatu vaan ostettiin ne junasta ja istuttiin lattialla koko kolme tuntia Varsovasta Krakowaan. Evaaks oli vahan koala-leipaa. :'D

Krakowassa meita oli asemalla vastassa Mateusz ja Dominic. Mentiin heti McDonaldsiin syomaan ku lentokoneessa oli saanut vaan leipaa. Ja noi herrasmiehet tietenkin kanto meidan rinkat. :)
Sit viela odoteltiin Mirekkia (Miroslaw!) ja sit lahettiin Mirekin siskolle jonka luona punkattiin siis.
Alkuilta juteltiin kaikkee esim. suomalaisesta ja puolalaisesta kulttuurista ja sit loppu illasta lahettiinkin jo pubiin. :D Ensimmainen pubi oli taynna joten etsittiin toinen johon linnottauduttiin. Mirek tilas mulla vadelma kaljaa, kun mainitsin etta se naytti mielenkiintoselta. Se oli kylla yllattavan hyvaa, aika erikoista. Haisi ja maistu kaljalle, mut sit yhtakkia maistukin vadelma ja sit ei maistunu enaa miltaan. :D
Pubista mentiin Euroopan isoimman torin kautta kebabille ja sit mentiin kampille jutteleen Boratista ja itsemurhista. :D Anni sai kunnon tyynyn ja ma jouduin kehitteleen oman tyynyni pyyhkeista. :D

Lauantai 2.8. :
Herattiin koko joukko (mina, Anni, Mirek, Dominic ja Mate) automaattisesti joskus seittemalta. Pojat kavi ostamassa aamupalaa: appelsiinimehua, paahtoleipaa, juustoo ja tomaattia. Ja sit syotiin aamupala parvekkeella auringon paisteessa. :> Ennen kymmenta lahettiin jo shoppaileen Krakowan isoimpaan ostoskeskukseen missa oltiinkin Annin kanssa 5tuntia eika keretty laheskaan joka kauppaan. :D Zloteja kulu kuitenkin ihan mukavasti ja mukaan tarttu kaikkee kivaa alennusmyynneista. Shoppailun jalkeen mentiin suklaaravintolaan syomaan suklaakakkua, jatskia ja valkosuklaapirteloo. Oli ihan mielettoman hyvaaaa ja makeeta! Sit rupes sataan vetta ja jouduttiin tarpoon trami pysakille sateessa. Lauantai iltana tilattiin kampille pitsaa (semmonen 60cm halkasijaltaan) ja siina oli ihan kaikkee mahdollista paitsi tomaattia siella alla. :D Loyty pekonia, kananmunaa, oliiveja, jalopeenoo, salamia, juustoo, kinkkua ja puolalaiset laitto ketsuppia paalle, hyi? Ennen pitsan syontia kaytiin Annin ja Mirekin kanssa pikku kylakaupassa ostamassa Cherry Cokista ja M&M:eja ja sita ketsuppia noille puolalaisille. :D Loppu ilta juteltiin stereotypioista, historiasta, asumisesta, poliitikasta ja kaikesta muusta ihmeellisesta. Miten Suomi ja Puola eroaa toisistaan jne.

Sunnuntai 3.8. :
Nukuttiin , tai no mina nukuin pitkaan ja Anni onnistu jaamaan vessaan lukkojen taakse. :D Pojat lahti sunnuntai kirkkoon ja ma ja Anni hengailtiin kampilla. Todettiin, etta Annin angiina on uusiutunut joten heti kun pojat tuil kirkosta niin etittiin laakari ja saatiin Annille antibiiotteja ja kaikkee muutakin pilleria. Nelja rasiaa yhteensa.
Kaytiin kampilla ja sit lahettiin Maten ja Dominicin kanssa Sports Pubiin kattoon Formulaa, vaikka alunperin pitikin menna Mirekin kanssa ostoskeskukseen. Siella pubissa pelattiin pari eraa biljardia, kun mua ja Annia ei oikeen autourheilu kiinnostanut. Talla valin Mirek vaan deittaili jotain tyttoo ostoskeskuksessa minka se oli eilen pongannut. Sielta Sports Pubista jatkettiin sitten ostoskeskukseen syomaan. Kaytiin KFC:lla syomassa kanatortilla ateriat, nam! Syomisen jalkeen mentiin toiseen ostoskeskukseen elokuviin kattoon Hancock ( ei sentaan oltu dupattu ). Ja sit leffan jalkeen takaisin siihen isoon ostoskeskukseen ruokakauppaan. Ruokakaupasta kaveltiin torin lapi trami pysakille ja sit kampille nukkuun. Paitsi etta Mirekin sisko ei ollutkaan siella kampilla ja jouduttiin venaan lukkojen takana sita about puoli tuntia. :>

Maanantai 4.8. : (tanaan)
Aamulla herattiin puoli seittemalta ja jo kahdeksalta istuttiin Annin kanssa bussissa matkalla Auschwitziin. Matkalla katottiin joku dokumentti mika liitty siihen keskitysleiriin ja Annilta meni ruokahalu, mutta ma soin urheesti suklaapullat ja kahvit ja nektariinin puoliks. Auschwitzin sisaantulo ei nayttanyt yhtaan silta, kun oltiin kuviteltu. Saatiin kuulottimet meidan oppaalta ja sit kierreltiin siella alueella pari tuntia ja nahtiin kaikkia kauheuksia. Kaikkia niita rakennuksia missa ne vangit oli asunut, kaytiin krematoriossa missa tuhansia ihmisia teurastettiin vaan vahan reilu 60vuotta sitten. Sit meille naytettiin semmoset isot "vitriinit" mihin oli keratty niiden vankien hiuksia, kenkia, silmalaseja, matkalaukkuja... Kaikkein kauheinta oli nahda ne hiukset ja miettia, etta ne on ihan oikeita ja kuulunut joskus jollekkin. Ne myos haisi ihan kauheelle. Auschwitzista siirryttiin kolmen kilometrin paahan toiselle leirille, Birkenauhun, missa nahtiin ihan sairaasti semmosia puisia rakennuksia missa ne juutalaisvangit oli asunu ahtaasti. Nahtiin niita sankyja missa ne oli nukkunu ja paskahuussi missa oli n. 200 reikaa vierekkain semmosessa kivessa ja siihen niiden oli pitany isommat ja pienemmat tarpeensa tehda. :S Lopuks kiivettiin viela semmoseen torniin mista naky koko se Birkenaun alue ja se oli ihan mielettoman iso. Kuvia tulee ehka joskus.
Noh, kun se opastuskierros oli ohi niin lahettiin bussilla takaisin Krakowaan ja Mateusz oli meita pysakilla vastassa kun Mirek oli taas sen tyttonsa kanssa treffeilla.
Mentiin kaymaan ostoskeskuksessa, kun Mate halus nayttaa Annille jonkun kaupan mista Anni varmasti tykkais. Ja olihan se aika helmi. :> Sit mentiin tramilla (eli ratikalla) kampille hakeen rinkat ja kaytiin pika suihkussa viilentymassa, kun ulkona oli kuitenkin sen 30astetta lamminta. Kampilta mentiin taas ostoskeskukseen KFC:hen syomaan sama kanatortilla twister ateria. Ja sit lahettiinkin jo bussipysakille.
Bussi (jos sita nyt bussiks voi sanoo..) oli semmonen pieni, ei ilmastoitu ennemminkin pakettiauto kun bussi. Ja tietenkin koko bussi oli taynna ja istuttiin polvet suussa ja lampoo oli jotain +40astetta. Matka Krakowasta Biecziin kesti 3tuntia ja kaikki oli hiesta markia.
Nyt ollaan perilla taalla Mateuksen kotona ja kuunnellaan puolalaista reggaeta ja kattellaan muumeja puolaks. :D

Naraziom !

[Ei aihetta]Maanantai 28.07.2008 03:15

np. Paranormal Attack - Walking in the Sun (Logical Beat edit)
aah

Eilen kumottiin Saran ja Annin kanssa Passionissa ja Semassa parit ja sit noi sai mut ympäripuhutuksi kattoon Raappanaa klubille. :D Oli vähän random lähtö, mut kannatti. (Y) Raappana heitti mulle high fivet! Sit keikan jälkeen pääsin nukkuun Juiten kyytiin. Mut sitä ennen käytiin syömäs vähän grilli burgeria.

Tänään suunniteltiin Annin kans Puolan matkaa ja otetiin aurinkoo. Sit saatiin vielä kunkku idea lähtee kiinalaiselle, joten friteeratut kanat hapanimeläkastikkeessa kruunas koko illan.

4päiväää ja sit Puolaan ! ja ps, voisin kuunnella tätä piisiä kokoajan.

[Ei aihetta]Maanantai 21.07.2008 19:59

Puoli vuotta<3!

[Ei aihetta]Keskiviikko 16.07.2008 00:48

Mäkin tykkään herätä aamuyöllä siihen, että naapuri soittaa haitaria.. -_- !
Eilen ajettiin Ikaalisiin kattomaan sateenkaarta ja sit yöllä vielä haettiin Kalevan mäkkärin autokaistalta tuplajättijuustohampurilais ateriat. :D Oli mahtavaa.

16 päivää ni meikä sekä ansa lähtee Puolaaaan !!

Kaikki sanoo jeeTorstai 10.07.2008 17:11

Listaa alle viiden ystäväsi/tuttavasi/rakkaasi nimet, ja vastaa sitten kysymyksiin numeroiden perusteella.

1. Siri
2. Juite
3. Janika
4. Anni
5. Juuso

Mistä tunnet nelosen?
- Samassa lukiossa ollaan ja tutustuttiin, kun menin väärään äikän luokkaan.

Tiedätkö kakkosen sukunimen?
- Eeen... tai siis hmm.

Koska olet viimeksi tavannut ykkösen?
- No oli se jo tän päivän puolella. :D Tossa puoli kolmen aikaan yöllä viimesen kerran.

Onko kolmonen sinua vanhempi vai nuorempi?
- Nuorempi.

Missä vitonen asuu?
- Tampereella.

Kirjoita lyhyt runo nelosesta?
- Ansa-marsa vihreä kuin parsa.

Oletko nähnyt ykkösen vanhempia?
- Vaikka kuinka ja monta kertaa.

Oletko koskaan yöpynyt vitosen luona?
- En.

Onko kolmonen koskaan yöpynyt sinun luonasi?
- On useastikkin.

Oletko seurustellut kakkosen kanssa?
- On meillä jotain pientä säätöö joskus ollu.

Mikä on paras puoli vitosessa?
- Energisyys. :D

Muistatko miten ykkönen oli pukeutunut, kun ensimmäisen kerran tapasitte?
- Kai sillä jotkut trikoot oli päällä, kun sen ala-asteella ekaa kertaa näin.

Oletko koskaan itkenyt kakkosen nähden?
- Pyh.. :DD Olen ehkä joskus, mutta siitähän nyt on aikaa?

Kenet heistä tunnet parhaiten?
- Juiten ja Janikan.

Entäs huonoiten?
- Juuson.

Onko kakkonen sinulle tärkeä?
- On ihan hirmu tärkeä.

Oletko ollut ikinä 4 luona?
- Olen toki.

Mitä kolmonen tuo sinulle ekana mieleen?