Kuusekänny ja heppapoppoo <3Keskiviikko 30.07.2008 03:14

Leiri oli aivan ihana !! <3

mun uljas ratsunu oli 4- vuotias eestinponi ruuna, Villi <33 reipas ja ihana <3 ekana päivänä ratsastettiin n. 6-7 h. Käytiin pitkällä hiekka rannalla kahlaamassa ja muuta mukavaa :D syötiin ihana piknik lounas sellasella pellolla puun alla :) Indrek teki hevosille aitauksen siihen vireen :) illalla saavuttiin käsmuun, se oli sellanen ihana pikku rantakylä <3 awww.. haluun muuttaa sinne :D Me saatii semmonen ihan mökki jossa yövyttiin :) Minä, Heidi, ulla ja Riittaa mentiin vielä illalla rannalle konserttiin :DD tosi kaunista ja rauhallista :) mun kädet oli vaa niin kipeet, ku jouduin pidellä vauhti villiä ne 7 tuntia :D

seuraavana päivänä herättiin aika aikasin ja sitten ratsaille :) Hepat oli aluks vähän sätkyjä, villi näki jotain omii mörköjään :)<33 Laukkailtiin tosi paljon ja tosi pitkiä pätkiä ! pysähdyttiin syömään söpöön pikku kievariin, jossa tarjottiin kaikkia hauskoja virolaisia perinneruokia, nam <3 Äiti teki hevosineen tuttavuutta ison rekan kanssa :D ne hyppäs suoraan rekan eteen, eikä rekka älynnyt pysähtyä, äiti ja heppa juoksivat edessä karkuun ja pääsivät lopulta pusikkoon ;DD extreme sirpa ! ratsastettiin n.5-6 h. illalla savuttiin kauniiseen kartanoon, jossa yövyimme :) ihanat huoneet, ihanaa ruokaa ja kaikkea :D hevoset jäivät pihalle aitaukseen <3 illalla kävin ullan kanssa vielä lenkillä ja nähtiin kauriita ja kattohaikaroita, joilla oli pesä sähkötolpassa .)

seuraavana aamuna koko heppapoppoo tyhjensi aamiaiselta kaikki omenat ja päärynät, hevosille ! :D muu porukka katto pitkään, kun lähettiin taskut täynnä omenia :) sitten taas hepat kuntoon ja menoks. taas ihania ja pitkiä ravi- ja laukkapätkiä, metsää ja peltoja :) puunrungot oli kuin kavaletteja ;) ihania ojia, joita ylitettiin ja muuta mukavaa <3 syötiin palmsen kartanossa, nams jälkkäriks ihanaa suklaakakkua <3 sit tehtiin kartano kierros ja soviteltiin vanhan aikasii vaatteita ym. :D Pihalla oli ihana "keinu". minä, viivi ja heidi ihastuttiin siihen <3 Ratsatettiin yhteensä n. 4 h. takaisin kuusekännulle :) kuusekännulla käytiin saunomassa ja hengailtiin ja otettiin kuvia, kunnes vellu tuli hakemaan koko sakin takaisin tallinaan :( <3
Vaellettiin yhteensä päälle 100 km :D

oli parasta ikin !! <3 KIITTI HEPPAPOPPPOOO <33 + annika, indrek ja jaakub <33 ja HEPAT <33