Heppailua ja balettia<33Lauantai 30.08.2008 19:25

Elikkäs, ihanaa harkat on alkanu <3333 ti ja ke perustunnit to repetuaari ja la kärkkäri <33 paikat ihan kipeenä, ku taas kesän jälkee joutuu hommiin :DDD Mut kaikki tunnit on ollu iha sika kivoi! Varsinki kärkkäri ja repertuaari, vaik oliki aika vaikeet välil :D

Sit eilen hypättii Marjon kaa Ritkel ja Saaral<33 Treeni meni TOSI hyvin ! 80 cm ratana, voisin koittaa nyt kisatakki sitten, ku tähän mennes vaa 70 cm kisattu... Ponit oli kyl aika villei :D varsinki, ku päästii hiitille loppukäynneille ni pyörä oli kauhee mörkö :DDD onneks refleksit pelas :DD " MITÄ HELVETTIII ?" Ja satulakaarest kii :DD

Tänää jotn maastoiluu ja väistöi.. kattoo nyt <3 varmaa ilman satulaa :D

KESÄN PARHAAT <3Perjantai 15.08.2008 15:33

1. Knut pitkäjalka <3 ( koko teatteri tsydeemi )<3
2. Viron ratsastusleiri<3
3. Saara<333 ( maastolut, kouluväännöt, kaikki<3 )
4. New yorkin matka <3

no ei.. ihan kivaa :)) <3

:OOMaanantai 11.08.2008 22:32

päätä särkee, väsyttää, eikä kukaa lähe mun kaa lenkille D::::::: joo, huoh <3

ja kengät ois sittenki kandenu olla yöl jalas :D koska varpais on jotai ihme viiltoi ja kiven jäljet jalkapohjis :D Team adventure :)<3

EIIIIIIMaanantai 11.08.2008 16:59

nyt se sit loppu :( haudattii knut pitkäjalka <3333

KIITTI KAIKILLE TEATTERI TYYPEILLE <3333 OLI PARASTA<33

<3 Torstai 07.08.2008 00:53

kesäloman viimisist viikoist pitää oikeest ottaa kaikki irti :D<3

Viime yön olin marjalla yötä lotan kanssa <33 pelattiin bilist ym. Päivällä mentiin kattoon ku aapo ja chike (HULLUT) meni hyppää BENJIHYPYN !! hurjia ! ;) kyl mäki oikeest ehkä varmaan joskus hyppään :D
Sit oli taas ihana esitys <33 oli kyl koko päivä kunnon juna sähläyst :D

eilen oli kaks esityst <33 ja muutenki kiva päivä. n klo 11.30- 20. ni teatteri juttui :) käytiin raxis ja syötii liikaa :)

la-su yönä Marja, mette ja lotta oli meil yötä<3 ei nukuttu paljoo yhtää <3

pe-la yönä meil oli mirka ja marjo yötä <33 ( ja hullut leffat) <3

nii ja to-pe mirkal <3

LOMA LOPPUU LIIAN PIAN :((((<3

Kuusekänny ja heppapoppoo <3Keskiviikko 30.07.2008 03:14

Leiri oli aivan ihana !! <3

mun uljas ratsunu oli 4- vuotias eestinponi ruuna, Villi <33 reipas ja ihana <3 ekana päivänä ratsastettiin n. 6-7 h. Käytiin pitkällä hiekka rannalla kahlaamassa ja muuta mukavaa :D syötiin ihana piknik lounas sellasella pellolla puun alla :) Indrek teki hevosille aitauksen siihen vireen :) illalla saavuttiin käsmuun, se oli sellanen ihana pikku rantakylä <3 awww.. haluun muuttaa sinne :D Me saatii semmonen ihan mökki jossa yövyttiin :) Minä, Heidi, ulla ja Riittaa mentiin vielä illalla rannalle konserttiin :DD tosi kaunista ja rauhallista :) mun kädet oli vaa niin kipeet, ku jouduin pidellä vauhti villiä ne 7 tuntia :D

seuraavana päivänä herättiin aika aikasin ja sitten ratsaille :) Hepat oli aluks vähän sätkyjä, villi näki jotain omii mörköjään :)<33 Laukkailtiin tosi paljon ja tosi pitkiä pätkiä ! pysähdyttiin syömään söpöön pikku kievariin, jossa tarjottiin kaikkia hauskoja virolaisia perinneruokia, nam <3 Äiti teki hevosineen tuttavuutta ison rekan kanssa :D ne hyppäs suoraan rekan eteen, eikä rekka älynnyt pysähtyä, äiti ja heppa juoksivat edessä karkuun ja pääsivät lopulta pusikkoon ;DD extreme sirpa ! ratsastettiin n.5-6 h. illalla savuttiin kauniiseen kartanoon, jossa yövyimme :) ihanat huoneet, ihanaa ruokaa ja kaikkea :D hevoset jäivät pihalle aitaukseen <3 illalla kävin ullan kanssa vielä lenkillä ja nähtiin kauriita ja kattohaikaroita, joilla oli pesä sähkötolpassa .)

seuraavana aamuna koko heppapoppoo tyhjensi aamiaiselta kaikki omenat ja päärynät, hevosille ! :D muu porukka katto pitkään, kun lähettiin taskut täynnä omenia :) sitten taas hepat kuntoon ja menoks. taas ihania ja pitkiä ravi- ja laukkapätkiä, metsää ja peltoja :) puunrungot oli kuin kavaletteja ;) ihania ojia, joita ylitettiin ja muuta mukavaa <3 syötiin palmsen kartanossa, nams jälkkäriks ihanaa suklaakakkua <3 sit tehtiin kartano kierros ja soviteltiin vanhan aikasii vaatteita ym. :D Pihalla oli ihana "keinu". minä, viivi ja heidi ihastuttiin siihen <3 Ratsatettiin yhteensä n. 4 h. takaisin kuusekännulle :) kuusekännulla käytiin saunomassa ja hengailtiin ja otettiin kuvia, kunnes vellu tuli hakemaan koko sakin takaisin tallinaan :( <3
Vaellettiin yhteensä päälle 100 km :D

oli parasta ikin !! <3 KIITTI HEPPAPOPPPOOO <33 + annika, indrek ja jaakub <33 ja HEPAT <33

tallinnasta lähettiin sitten pärnuun lomailemaan <3

<3Keskiviikko 23.07.2008 02:22

Huomenna viroon ratsastamaan :D <3

Vaellus leirille :) jee !

mukaan tulee:
viivi
anu
äiti
ulla
terhi
minä + 2 jota en tunne :)

viitisentuntia ratsastusta päivässä, kansallispuistossa, rannalla... aah, kumpa vaa saisin kivan hepan <3

Lemmenlaaksossa <33 Maanantai 14.07.2008 23:33

Kuvassa Ulla + Saara ja Marjo + Ette <33

Eli tänään oli maastoilupäivä :DD Mentiin marjo, minä, ulla + Ette ja Saara<33 minä ja marjo parii Etel ja ulla saaral :) Ekaks mentiin sellanen tosi pitkä ja ihana lenkki ( mettää, peltoa ym.<33 n. tunti ) sitten hiekkakuopille :DD Laukattii hiekkamäki ylös, ni johan hepat innostu :D sit menin saaral ja marjo etel sellast tosi pitkää ja loivaa ylämäkee ihan täysii. En oo varmaa koskaan ratsastanu niin lujaa !! <33
Lopuks päätettiin, että kävellää viel yksi mäki ihan rauhallista käyntiä ylös jäähdyttelyks, ni eiköhä ponit ryöstäny ja lopuks se olikin laukka mäki :DD kaikki vaa naurettii :D

Kotimatkalla käytiin ponien kanssa ihailemassa asunto näyttelyä :DD<33

Tallilla hoidettiin marjon kanssa muru ja sit ulla haki meijät ja mentiin syömään järvenpäässä olevaan ravintolaan :) ja syötiin ittemme ähkyiks :D nams <3

sit tarjoustaloo kattelee heppa tarvikkeit ja muuta mukavaa :DD<33
siel oli yks aivan IHANA satulahuopa, mut se makso 119 e :O !!
ja ihanat ja tosi halvat suitset <33

Sit mentii viel tallille pusuttelee ponit ja kotiin :)