IRC-Galleria

Blogimerkintä

- Vanhempi »

رستوران کوه نورKeskiviikko 03.03.2021 12:12

اگر به دنبال صرف غذا در رستوران شیک و مدرن هستید و می خواهید لحظه های رویایی و رومانتیک داشته باشید ، بهتر است بدون معطلی به رستوران کوه نور بروید . رستوران بسیار زیبا و باکیفیت کوه نور ، یکی از بهترین و معروف ترین رستوران های این جزیره است که با منویی متنوع از مهمانان خود پذیرایی می کند . در کوه نور بهترین ها برای شما فراهم شده از خوراک های با کیفیت و پرس های بزرگ گرفته تا فضایی رومانتیک و زیبا .
در این رستوران برای ساعت ها با موسیقی زنده گوش نواز از شما پذیرایی می شودکه بی شک شنیدن آن صرف غذا را لذت بخش تر می کند . فضای داخلی این مجموعه به شکل سنگ ها و صخره های بزرگ طراحی شده است که با نورپردازی های خاص بسیار زیبا جلوه می کند . همانطور که گفتیم رستوران کوه نور دارای منویی متنوع است و انواع خوراک های اصیل ایرانی کباب ها خوراک دریایی و در نهاین خوراک های فرنگی را شامل گردد و البته نوشیدنی های کنار غذا نیز طعمی لذت بخش دارند . در ادامه باید افزود صرف خوراک در این رستوران چندان ارزان نخواهد بود و کوه نور جزو رستوران گران قیمت این جزیره است .
آفرهای ویژه تور کیش سفر باتو را در لینک های زیر مشاهده کنید.
رستوران رویال استار
رستوران بی نظیر و باکیفیت بعدی که توانسته نظر ما و بسیاری از گردشگران را جلب کند ، رویال استار نام دارد . رویال استار در میان برترین رستوران های جزیره کیش قرار گرفته و با وجود فضایی شیک و منویی متنوع به شهرت رسیده است . رویال استار یک رستوران ایده آل برای صرف انواع خوراک های ایرانی و بین المللی است و از سال 1391 فعالیت خود را آغاز نموده و از همان ابتدا پرطرفدار شده است . همانطور که گفتیم این رستوران دارای محیطی شیک و بسیار پاکیزه است و بخشی از آن داخل سالن و بخش دیگر آن در محیط باز قرار دارد . رویال استار علاوه بر داشتن منویی کامل ، دارای امکانات مختلفی نظیر سالن کافی شاپ ، پارکینگ ، زمین بازی ، وای فای و موسیقی زنده است .
البته این رستوران نیز چندان ارزان نیست و صرف غذا در آن به نسبت گران خواهد بود .

Etkö vielä ole jäsen?

Liity ilmaiseksi

Rekisteröityneenä käyttäjänä voisit

Lukea ja kirjoittaa kommentteja, kirjoittaa blogia ja keskustella muiden käyttäjien kanssa lukuisissa yhteisöissä.