IRC-Galleria

معرفی کشور یونانTiistai 09.03.2021 21:16

یونان کشوری بسیار دیدنی در اروپا با جاذبه های مختلف تفریحی و تاریخی است که سالانه گردشگران زیادی را از سرزمین اصلی اروپا و سراسر جهان به خود جذب می کند. یونان بیشتر ارز خارجی خود را از طریق صنعت گردشگری دریافت می کند ، سالانه نزدیک به 10 میلیون گردشگر از یونان بازدید می کنند. بدون شک یکی از دلایل اصلی توجه گردشگران خارجی به این کشور سواحل دیدنی آن است. یونان سواحل مختلفی دارد ، از سواحل بکر و خلوت گرفته تا سواحل شنی و شلوغ با ما همراه باشید تا با جذاب ترین و زیباترین سواحل یونان آشنا شوید.
ساحل Egremni
با ارائه زیباترین سواحل یونان ، ما از ساحل Egremni شروع می کنیم. زیبایی نفسگیر جزیره لفکادا در دریای لونیان آن را به یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در یونان تبدیل کرده است. ساحل egremeni یکی از بهترین سواحل یونان با چشم انداز بی نظیر و ساحل شنی تماشایی است. egermeni ساحلی با چشم اندازهای زیبا در ساحل جنوب غربی جزیره لفکادا است که توسط یک خلیج زیبا و صخره های شیب دار احاطه شده است. می توانید از طریق یک سری شیب های تند به این بهشت کوچک برسید و در طول مسیر عکس های زیادی از آبهای زلال و درخشان و مناظر زیبا بگیرید. روی لینک زیر کلیک کنید.

ساحل ساراکینیکو یونان
به اعلام سفر باتو ، ساحل زیبای بعدی ساحل Sarakiniko است که در جزیره Milos واقع شده است. مطمئنا برای اولین بار زیبایی ساحل سارانیکو شما را تحت تأثیر قرار خواهد داد. این ساحل با صخره های آهکی عالی خود ، در نور ماه بسیار دیدنی ، کمی شما را می ترساند! ساحل کوچک ساراکی نیکو که توسط آب های نیلگون و فیروزه ای دریای اژه احاطه شده است ، برای دوستداران آفتاب که می خواهند در ساحل ماسه سفید آفتاب بگیرند ، ایده آل است. همچنین می توانید از مناظر زیبا در ساحل ساراکینیکو لذت ببرید.
سیموس یونان
سیموس یکی دیگر از زیباترین سواحل یونان است که در ساحل پلوپونز کوچک واقع شده است. این ساحل زیبا هر ساله هزاران گردشگر را به خود جلب می کند. ساحل سیموس ، که شباهت زیادی به سواحل کارائیب دارد ، یک بهشت کوچک با شن و ماسه سفید نرم و آبهای شفاف و شیشه ای است. سیموس به دو قسمت مگالوس سیموس و میکرو سیموس تقسیم شده است که هر دو رو به دریا هستند.

Etkö vielä ole jäsen?

Liity ilmaiseksi

Rekisteröityneenä käyttäjänä voisit

Lukea ja kirjoittaa kommentteja, kirjoittaa blogia ja keskustella muiden käyttäjien kanssa lukuisissa yhteisöissä.