IRC-Galleria

کلیسای پیتر مقدس در واتیکان
کلیسای سن پیتر یا پیتر مقدس در شهر واتیکان قرار دارد که یکی از مشهورترین بناهای تاریخی کشور ایتالیاست . کلیسای واتیکان با ظرفیت گنجایش بیست هزار نفر یکی از بزرگ‌ترین کلیساهای جهان محسوب می گردد . هنرمندان بزرگی چون میکل آنژ در ساخت این کلیسا شرکت نموده اند و همین موضوع سبب شده تا این به یکی از معروف‌ترین شاهکارهای معماری رنسانس تبدیل گردد . گفته می‌شود این کلیسا محل دفن پیتر مقدس ( از حواریان عیسی مسیح و اولین پاپ دنیا ) نیز هست . مجسمه‌هایی که در سقف این کلیسا به چشم می خورد شاهکار میکل آنژ است. تور ایتالیا ارزان را از دست ندهید.
موزه رم در ایتالیا
موزه شهر رم به توضیح سفر باتو ، در زمان تاسیس‌اش در سال ۱۷۵۳ بعنوان نخستین موزه عمومی و ملی در جهان شناخته شد . بازدید از این موزه رایگان است ، بنابراین بدرون صرفه هیچ هزینه ای می توانید بخش بزرگی از تاریخ و فرهنگ این سرزمین را در این مکان کاوش کنید .
کولوسئوم در رم
این مکان باستانی و ارزشمند در واقع آمفی تئاتر و استادیوم باستانی است که در مرکز رم پایتخت ایتالیا قرار دارد و قدمت آن به دو هزار سال پیش باز می گردد . کولوسئوم به معنی "جایگاه بزرگ" است و روزگاری بزرگترین و خونین ترین نبردها در این مکان برگزار می شد ، و پنجاه هزار تماشاگر از اهالی شهر شاهد این وقایع بودند . در دوران امپراتوری قدرتمند روم ، کولوسئوم محل جنگ های گلادیاتورها بود و مخالفان امپراتور می بایست در این استادیوم با حیوانات درنده می‌ جنگیدند.

Etkö vielä ole jäsen?

Liity ilmaiseksi

Rekisteröityneenä käyttäjänä voisit

Lukea ja kirjoittaa kommentteja, kirjoittaa blogia ja keskustella muiden käyttäjien kanssa lukuisissa yhteisöissä.