IRC-Galleria

[Ei aihetta]Lauantai 06.03.2021 06:28

هیلتون گاردن ، هتلی نزدیک به جاذبه های شهر قدیم استانبول
هتل هیلتون گاردن (Hilton Garden Inn Istanbul) در منطقه ی گلدن هورن واقع شده است و تنها 10 دقیقه از شهر قدیمی فاصله دارد. این اقامتگاه که در میان بهترین هتل های استانبول جایزه گرفته ، دارای باشگاه بدن سازی 24 ساعته ، اتاق هایی با تجهیزات مختلف از جمله دستگاه قهوه ساز ، میز کار ، تلویزیون ، تلفن و ... اتاق های کنفرانس ، صبح بوفه و می شود .. .. برخی از خدمات این هتل را در جدول زیر در تور استانبول ارزان ذکر شده ایم.
تجهیزات مخصوص افراد با محدودیت های جسمی
روزنامه
لابی
صرافی
پارکینگ
میز تور
انبار چمدان
خدمات پزشکی
وب سایت رسمی: hilton.com.tr
تلفن: ۰۹۰۲۱۲۳۱۴۵۰۵۰
آدرس: Sutluce Mah. عمرهور کاد دوتلوک سوک شماره: 3 ، بی اوغلو ، 34445 استانبول ، ترکیه
فرونیا ، هتلی شیک و زیبا از بین بهترین هتل های استانبول
شما از هتل فرونیا هتل Feronya تنها 5 دقیقه پیاده روی کرده تا به میدان تکسیم برسید و اتاق ها با رنگ ها گرم طراحی شده اند و همه نوع امکانات مناسب یک اقامت راحت را در خود دارند. این هتل امکان اجاره ماشین و حمل و نقل شهری را برای مهمانان فراهم کرده است. برخی از خدمات این هتل را در جدول زیر ذکر شده ایم.
تراس آفتاب
باغ
سالن مخصوص تلویزیون
اینترنت پر سرعت
لابی های مختلف
صرافی
صندوق امانات
جا به جایی
وب سایت رسمی: feronya.com
تلفن: ۰۹۰۲۲۲۲۳۷۲۶۳۵
آدرس: Kocatepe Mahallesi، 34437 Taksim / Beyoğlu / Istanbul، Turkey
هتل لابی هتل فرونیا هتل استانبول
آیکون استانبول ، هتلی با کارمندان خوشرو و حرفه ای
به گزارش سفر باتو ، زیبایی نمایندگی و سپس لابی هتل آیکون استانبول (Icon Istanbul Hotel) شما را مجذوب خواهید کرد. دربان در کنار در و کارکنان مهربان هتل در پشت میز پذیرش با خوشرویی به شما خوش آمد می گویند. این هتل در محله تکسیم واقع شده و تا میدان تکسیم تنها 16 دقیقه پیاده روی دارد. به راحتی می توانید با کمی پیاده روی خود را به خیابان استقلال و مغازه های خرید آن برسانید. جاذبه ها و مراکز خرید متعددی در صورت تمایل شما به بودجه. با این حال اقامت در این هتل ۴ ستاره زیبا با دسترسی به اینترنت وای فای ، خاطراتی خوش از دسه شقمان بخور زدسترسی به اینترنت وای فای ، خاطراتی خوش از دسه شقما بخور زدسترسی برخی از خدمات این هتل را در جدول زیر ذکر شده ایم.
روزنامه
باغ
اینترنت پر سرعت
سالن تلویزیون
آسانسور
اجاره ی ماشین
انبار چمدان
جا به جایی
وب سایت رسمی: iconhotelistanbul.com
تلفن: ۰۹۰۲۲۲۲۳۴۲۶۱۰
آدرس: Eskişehir Mah.، Dolapdere Cad. 43/47 ، 34349 شیشلی / استانبول ، ترکیه
هتل لوکس و مجلل وایت مونارچ استانبول
هتل ۴ ستاره ی وایت مونارچ (White Monarch Hotel) از بهترین هتل های استانبول است که به خاطر خوابیدن اتاق های لوکس وشوسللد. اتاق های این هتل ترکیبی از رنگ طلایی و سرویس خواب هایی با طرح سلطنتی است.
البته به جز طراحی منحصر به فرد در این هتل ، امکانات بی نظیر تفریحی و فوق العاده ای مانند فرد در این هتل ، اممانات بی نظیر تفریحی و فوق العاده ای مانند سونا و اسهه شنتلر شردد حمام ترکی هتل وایت تجربه ای از آرامش را به شما هدیه می دهد. برخی از خدمات این هتل را در جدول زیر ذکر شده ایم.
تراس آفتاب
باغ
اینترنت پر سرعت
سالن تلویزیون
اتاق های عایق صدا
اجاره ی ماشین
انبار چمدان
وب سایت رسمی: whitemonarchhotel.com
تلفن: ۰۹۰۲۲۲۲۱۱۸۹۸۹
آدرس: Mecidiyeköy Mahallesi، No.: 34340، Naci Kasım Sk. 34387 Şişli / İstanbul، Turkey
تانگو ارجان بای روتانا ، یک هتل ۴ ستاره خوب
بیش از هتلهایی که نام شما بریم را در استانبول می توانید رزرو کنید. هتل تانگو ارجان بای روتانا (Tango Arjaan by Rotana) یکی از هتل های خوب و ۴ ستاره ی شهر استانبول است. برخی از امکانات و خدمات این هتل عبارتند از ؛ انبار چمدان ، تورهای مختلف گردشگری ، راهنمای تور ، تبدیل ارز و صندوق امانات برای مسافران را دارد

Etkö vielä ole jäsen?

Liity ilmaiseksi

Rekisteröityneenä käyttäjänä voisit

Lukea ja kirjoittaa kommentteja, kirjoittaa blogia ja keskustella muiden käyttäjien kanssa lukuisissa yhteisöissä.