sirotemiina

olet jokeni alkulähde
ja virtani levon meri

sinä olet minun kevääni
ja sinä olet minun aurinkoni
sinä kannat aamua ja koristelet yöni

katso mihin kuljet
varo askeleitasi
mihin lasket jalkasi
kukat puhkeaa

tänään on kivaaSunnuntai 19.11.2006 01:50

vituttaa mutsin käytös, mut onneks mimmu pelastaa mun maailman<3 ehkä tää tästä paranee tää olo.. ja tää on aikas ihastunu.. T: sormipakettiratkaisu

masennusKeskiviikko 15.11.2006 16:56

olen kuumeessa, sormi paketissa ja masentunut.

[Ei aihetta]Maanantai 13.11.2006 19:40

opettajamme on orjapiiskuri ja tekee kaiken ihan mun kiusaks.

kalainenMaanantai 13.11.2006 02:00

ruokaa; valon suunnasta.

Vapaampi olisin vaikka
jäteputkessa. Minä lisäännyn
ja syön ja syön ja syön ja
syön ja syön ja syön kunnes
kellun; pintaan, pintaan,

\,,/(oo)\,,/

you can never escape the pastSunnuntai 12.11.2006 17:58

mun hyvää säkää..Lauantai 11.11.2006 17:23

tää on just tätä mun tsäkää.. eka eksyin Pariisiin melkein 3:ksi tunniksi, sit löysin hotellille, lähdin metroasemalle ja myöhästyin ekasta metrosta, onneksi tuli toinen n.9 min kuluttua ja pääsin kyytiin.
Pääteasemalta juoksin juna-asemalle ja pääsin juuri junan lähtöpaikkaan kun junan piti lähteä, mutta: juna meni hajalle ja jouduin raahaamaan repun,jättikassin, ja 3 muovikassillista, sekä olkalaukun rappuset takas ylös ja mentiin sit taksijonoon,jossa oli reippaasti yli 200 ihmistä jonossa.
Otettiin pimeä taksi, joka ajoi ärsyttävän hitaasti ja tietyöt sekä muut ruuhkat hidastivat kulkuamme kohti charles de gaullen lentokenttää. taksikuski vei eka väärälle terminaalille, jossa kysyimme oikean terminaalin, menimme terminaalille 2f kuten neuvottiin,mutta sekin oli väärä. Takaisin kamat autoon ja suunnistimme kohti terminaali 1:stä. taksikuski jätti alueelle jossa luki arrivals.. eli väärä paikka..
monen sadan askeleen kuluttua pääsimme oikeaan paikkaan, mutta hissiin oli kauhea jono. kun pääsimme vihdoin hissillä oikeaan paikkaan, lähtöselvitykseen niin meille sanottiin että olette 10min myöhässä ja tavaroitanne ei oteta enää koneeseen ja me ei tietysti päästy koneeseen ilman tavaroita. voi myrkky.
yövyin sitten Ranskan lentokentällä kylmän pöydän päällä 39 asteen kuumeessa kamalassa horkassa.
jouduin ostamaan uuden lipun että pääsin takaisin Suomeen. aamulla sitten kohti Helsinkiä, mutta: odottelin matkatavaroita kun muut ottivat hihnalta tavaroitansa... hmmm... hihna pysähtyi,mutta tavaroitani ei näkynyt missään..Perkele!
menin sas:in johonkin puljuun kyseleen että missä ihmeessä mahtaa mun tavarat olla..Vastaus oli että ne tulee Köpenhaminasta ehkä EHKÄ, Finnairin koneella tai sitten vasta SAS:in jollain veen Blueykkösellä...odottelin sitte 5 ja puoltuntia tavaroitani Helsinki-Vantaan lentokentällä ja jotkuin turkkilaiset miehet tuli pyytään multa nimmareita..huh...jatkan myöhemmin tätä seikkailua nyt juomaan viintä.