Selaa blogimerkintöjä

- Born To Make You Happy -Lauantai 25.07.2009 02:22

Satuin vain kuulemaan radiossa tuon biisin n. viikko sitten ja jostain kumman syystä se pysäytti minut hetkeksi. Kun kuulin biisin ensimmäisen kerran omille muutettuani, uskoin, että olisin juuri tuon laulun tyttö silloiselle poikaystävälleni.. että olisin syntynyt tehdäkseni hänet onnelliseksi..
Nyt tosin tuntuu siltä, ettei tässä maailmassa ole ketään miespuolista, joka olisi onnellinen siitä, että olen olemassa. Isääni ja veljeäni minä en tähän kuitenkaan laske :D

Jos menisin ajassa n. viisi vuotta taaksepäin, tämä laulu saisi todennäköisesti minut itkemään. Olin silloin aloittanut uuden koulun yläasteen jälkeen, en osannut tutustua edes kämppikseeni kunnolla ja tunsin itseni ulkopuoliseksi koko kaupungissa. Yhtenä iltana olin kävelyllä. Silloin oli jo talvi ja tulin sillan kohdalle. Joen vesi oli yhtä mustaa kuin laulussa "Lumi teki enkelin eteiseen." Pienen hetken ajan mietin, että jos kiipeäisin kaiteelle, tulisiko kukaan pysäyttämään minua.. Mutta en tehnytkään sitä, vaan kävelin pois. Rohkeuteni ei riittänyt. Onneksi.

Tiedä riittäisikö se nyt, jos masentuisin tarpeeksi. Onneksi sain pian tuon jälkeen pari ystävää luokkakavereistani ja aloin jopa viihtyä koulun asuntolassa.

Mutta aina silloin tällöin pimeys ottaa mielestä vallan ja mietin mitä jos vain hyppäisin..

Vielä siihen ei rohkeus riitä. Onneksi.

Katsotaan josko se helpottuisi ajan kanssa.

Animecon VII-päiväkirjaTiistai 14.07.2009 00:13

Juuh, hehtaariteksti tulossa! Nauttikaa! Kukukukuhahahahaa!

TORSTAI 9.7.09
Pitkän yön valvottuani valuin autolla Narimin kämpille nukkumaan hetkeksi ja sitten oman kämpän kautta vanhusten työ viimeistelemään cossiasuja. Ilta menikin sitten mukavasti Totoroa vahdaten.. :D Ja yöunet jäi taas kerran hieman lyhkäisiksi.. :D

PERJANTAI 10.7.09
Ja matkaan lähdettiin jo seitsemän jälkeen aamulla~ Parkanosta hypättiin junaan ja sitten matkustettiin reippaat kaks tuntia Hesaan.. Hesassa törmäsimme rautatieasemalla Rikaan ja hetken kuluttua Ryzz liittyi suloiseen seuraamme :D Kun olimme kasassa, otimme taksin ja köröttelimme sillä hostel Academicalle, joka oli nukkumapaikkamme.. Ryzz veti cossin niskaan ja sitten käppäilimme nenä kiinni kartassa Kaapelitehtaalle, jossa oli vielä aika vähän jengiä.. Mut Biitti onneksi löytyi heti ja niinpä vain istuimme puistossa ja tähyilimme cosseja sekä otimme välillä kuvia :D Siinä se aika pääasiassa menikin, toki kävin itsekin myöhemmin kiertämässä sisällä, mutta ei siellä juuri eteenpäin päässyt.. mutta sainpa täydennettyä hetkelliset pocky-varastoni asiallisiksi :D Illalla sitten vain löhöttiin kämpillä ja puhuttiin henkeviä valmistauduttiin seuraavaan päivään..

LAUANTAI 11.7.09
Aamulla herättiin jo ennen kahdeksaa ja alettiin valmistautua päivän tapahtumiin.. Narimi maskeeras mun naamani harmaaksi, itse väkersin ristit naamaan (cossin siis Road Camelotia D.Gray-manista). Ja se peruukki oli kamala puska, myönnettäkööt se xD
Matka conialueelle sujui.. hitaasti. Kiitos sisäisen blondiuteni, joka ei sallinut laittaa lenkkareita jalkaan ja sain heti kävelymatkalla varpaisiini mahtavat rakot, jotka sitten sattuivat koko helevetin päivän.. Eli jos näitte siellä tosi tuskallisesti ja hitaasti kävelevän Roadin, hihkaiskaa xD
Lauantaina bongattiin enemmän tuttuja ja oltiin majoituttu yhteen kohtaan puistoa.. Mikä helpotti asioita kummasti, saattoi jättää kamat muiden vahdittavaksi siksi aikaa kun kävi itse sisällä kiertämässä ja/tai hakemassa syömistä.
Tänä päivänä tein myös enimmät ostokset.
Lähdimme Narimin kanssa jo aiemmin conialueelta pois ja otettiin vähän matkan päässä taksi, koska jalat eivät halunneet kulkea enempää >_<
Hostellilla kävin suihkussa ja sitten haettiin naposteltavaa ABC:ltä.. jolta sai myös ihania nuudeli-aterioita! <3_<3 Ostin heti kana-katkarapu-annoksen, jota mussutin glitteriä erittäen hostellilla.. Ryzz ja Rika kotiutuivat jossain vaiheessa ja sitten seurasi taas yleistä jumitusta..
Kun piti ruveta nukkumaan, kaikki haukkuivat maan rakoon hostellia vastapäätä olevan baarin ja sen terassin, sillä ikkunan äänieriste oli sieltä ittestään.. Emme siis nukkuneet kovinkaan hyvin..

SUNNUNTAI 12.7.09
Herättyämme pakkasimme tavarat silmät ristissä ja mä ja Riia raahasimme tavaramme rautatieasemalle säilytykseen ja sitten taksilla takaisin Kaapelitehtaalle.. Paha vain, että kuski ei heti ymmärtänyt osoitetta oikein ja seikkailimme aluksi vähän väärällä suunnalla.. mut perille löydettiin :D Viipotimme taas samaan vakipaikkaan istumaan. Ja matkalla törmäsin mun yhteen nettikaveriin joka oli töissä conissa.. :D
Lähdin melko aamusta sisälle kiertelemään, sillä suurin osa jengistä jonotti cosplay-ryhmäkisaan.. Sain hyvin hoidettua ostokset loppuun.
Iltapäivällä olikin luvassa cosplay-deitti, jonka kaverini Biitti juonsi ja johon toinen kaveri osallistui.. :D Hauskaa oli, mutta n. puoli tuntia sen jälkeen jouduimme kaverini kanssa lähtemään kohti rautatieasemaa.. Otimme taas taksin, sillä emme olisi millään ehtineet kävellen junaan ja sitten kiskot veivätkin meitä kohti pohjoista.. :D
Parkanossa oltiin kahdeksan maissa illalla ja siitä reipas puoli tuntia, taas mun vanhusten työnä. Sisko sai tuliaisensa ja me pääsimme nukkumaan kunnon sänkyihin.. :D

ostokset:
mulle:
- viuhka
- Soul Eater-figuuri
- Gentlemen´s Alliance Cross-manga
- Reborn vol 1 -manga
- pockyja
- colloneita (tosi makeaa karkkia)
- japanilaista limsaa

- yks lahja kaverille

Eli summa summarum: HEMMETIN HAUSKAA OLI :D

Vain yksi yö..Keskiviikko 08.07.2009 18:15

Ehanaa, enää yksi yövuoro ja sitten Narimia hakemaan~ Tai no, oikeasti kyllä nukun hänen luonaan pari tuntia, sitten tullaan mun kämpille hakemaan kamat ja sitten mennään vanhusten työ (ompelukone <3)

Mä en oikein tiedä miksi, mutta pidän yövuoroista, kun niiden jälkeen mulla yleensä on sitten jotain elämää suurempaa.. tuntuu ainakin, et se seuraava päivä tulee kuitenkin nopeammin kuin "yleensä" :D

Mutta joo, vois tekaista jotain syömistä (makaronimakkarapataa~) ja vaikka katsoa D.Gray-mania.. Ehkä :D

Onko jo sunnuntai.. apuva..Sunnuntai 05.07.2009 20:15

Juuh, kotona ollaan taasen ja yks työpäiväkin jo takana.. Härregud, mihin se aika menee.. Perjantaihin on enää 5 päivää aikaa..

Mun Relo-ongelmani ratkesi myöskin, kun Gome lupautui askartelumassasta muovailemaan ja maalaamaan sen!~ Saan sen sitten perjantaina conissa.. cossaan itse vasta lauantaina, perjantaina menen vain uunona paikalle.. :D

Dumdum, vielä yks iltavuoro ja kaks yötä.. sitten torstaina hakemaan Riia ja vanhusten työ ompelemaan paidan hihat ja helma hienoksi sahalaidaksi..

Ta-ta-Tampere~Torstai 02.07.2009 19:47

*yaaaawn* En nukkunut yövuoron jälkeen kuin pari tuntia ja nyt se alkaa jo tuntua väsymyksenä.. Noh, yritämme valvoa ainakin yhdeksään asti, et saadaan "normaalista" unirytmistä kiinni..

Juuh, olen tosiaan Tampereella, tuli viikolla vain sellainen fiilis, et halus hetkeks ottaa irtioton tutuista ympyröistä.. Onneks oli huoneita vapaana.. Hotelli on sama kuin viime vuoden Animeconissa, joten viihdyn mainiosti ^^
Tulin tänne eka linkalla ja sitten bongasin itselleni taksin tuomaan minut tänne (pitää ottaa taas selvää linkkarien aikatauluista, duh..). Kuski ei kyl aluksi edes tiennyt tästä hotellista mitään mut kun kadunnimen sanoin, perille löysi :D Totes vaan, että "joka päivä oppii jotain uutta.."

Ehtoolla käyn vähän käveleskemäs ja purkamas turhaa energiaa, et unta piisaa sitten.. Huominen on vielä sen suhteen auki menenkö keskustaan pyörimään vai suuntaanko Särkänniemeen.. Särkkis kyl houkuttais enemmän kuin rakot kantapäissä.. tosin, taitaa ne rakot siellä huvipuistossakin tulla joka tapauksessa xD

Kymmenen loukkausta~Tiistai 30.06.2009 20:14

1. Minna on huorahtava wowittaja.

2. Minna on seniili tuiskufani.

3. Minna on köyhä pulsu.

4. Minna on isonenäinen vieterikoira.

5. Minna on oudonhajuinen rinsessa.

6. Minna on köyhä galtsuteini.

7. Minna on munanmittainen homopoika.

8. Minna on impotentti hoppari.

9. Minna on kykenemätön Mauriantero.

10. Minna on karvaton basisti.

En edes tiedä miksi tein, huvitti xD

Duh!Tiistai 30.06.2009 03:37

Olipa väsyttävä työvuoro.. ainakin henkisesti.. Joten repäisin sitten kunnolla varasin hotellista huoneen pariksi yöksi.. Lähden siis Tampereelle tuulettamaan aivojani kunhan nuo kaksi yövuoroa ovat ohi.. Ehkä otan vain kännykän mukaan ja teen siellä vain pitkiä kävelyretkiä paikasta toiseen..

Sitten seuraavana vkonloppuna onkin Animecon.. pitääpä elää Tampereella sääteliäästi~ :3 Mun cossi alkaa olla muuten valmis, mutta hihat pitää vielä paitaan muokata.. onneks ne ehtii torstaina illallakin tehdä.. :)

Jes~Lauantai 27.06.2009 21:34

Noh, mä tosiaan luulin, etten saisikaan sitä tatuointia tällä viikolla itselleni.. onneks toi MarinaChiara lähetti mulle yhden toisen tatuoijan numeron ja tälle päivälle siltä lohkes aika :D Hieman kyllä myöhästyttiin, kun erehdyimme tatuointi-liikkeestä.. ^^'

Mutta joo, vasenta lapaluutani koristaa nyt neitsyen horoskoppisymboli~ Kuvia laitan kunhan turvotus laskee~ Mut täs pieni kuvanen, niin tiedätte edes minkälainen se on..

---Maanantai 22.06.2009 16:07

Jeps, vapaapäivä tänään.. sain oikein sen verran aikaiseksi, että kävin Halpa-Hallissa ostamassa itselleni parveke-tuolin.. ei se ainakaan kasaan romahtanu kun koeistuin sitä kaupassa.. :D

Ehtoolla vois lähteä pyöräilemään, kunhan sää vähän viilenee.. tääl on nyt aikas hotti ilmasto.. :D

Mut joo.. kun pyykit oon saanu ulos koneesta, voisin tehdä liukuvan siirron partsille ja datailla siellä koneen kanssa ja nauttia kesästä jotain hiilihappopitoista juoden.. kunnia vapaapäiville :D

Yay~Tiistai 16.06.2009 23:08

Road Cossini on valmis!~ *tanssahtelua* Toki vielä pitää hihoja muokata ja Relon pää puuttuu, mut muuten alan olla valmista kamaa animeconia varten~

Mä haluan tatskan.

Ja huomenna baariin menen mä. Ni.