6-7.11 paluumatka Lauantai 08.11.2008 14:27

6.11 oli viimeinenpaivamme Tiberiaksessa. Taksi paivaksi ei ollut jarjestetty enaan muuta ohjelmaa kuin, etta kokoonnuimme viela yhdessa pieneen tilaisuuteen, jossa kavimme lapi mita kokemuksia meille oli matkasta jaanyt, joten kavimme huonetoverimme kanssa tekemassa viela viimeiset ostokset viela Tiberiaksessa mm. basaareilla ja Kristillisessa kaupassa. Ostin mummolle viela tuliaisiksi hanen pyytamansa sitruunan, joita myytiin hedelma basaareilla.
Illalla yritimme hiukan levata ennen kotimatkalle lahtoa. Hotellista meille tarjottiin viela iltapala ennen kuin sitten lahdimme matkaan klo:24.
Bussilla menimme Tel-avivin lentokentalle, josta noin kello kuusi aamulla lahti kone Prahaan. Prahassa jouduimme odottelemaan melkein kuusi tuntia jatkolennolle paasya. Illalla klo: 18.30 saavuimme Helsinkiin..

terveisin Eini

Kävimme myös muissa kohteissa, kuten Ben jehudalla uuden Jerusalemin puolella, jossa kävimme syömässa ja saimme tehdä myös hiukan ostoksia. Messiaanis-juutalaisessa seurakunnassa sapattikokouksessa Tiberiaksessa ja Matkalla Jerusalemista Tiberiakseen poikkesimme myös Kuolleen meren myymälässä (kellumaan Kuolleelle merelle ei päästy, koska sade oli aiheuttanut vyörymän), Matkanvarrella näimme paljon Beduiinien telttoja...