möhmöh

Angel Outside, Naughty Inside

[Ei aihetta]Perjantai 01.09.2006 02:36

Mökillä oli kivaa :)

Lähdettiin Korvajärvelle sunnuntaina todella myöhään ja perillä oltiin vasta 01 jälkeen.

---

Maanantai aamulla heräsin ensin siihen, että koirat avas mökin oven ja ryntäsivät haukkuen pihalle, kun naapurimökin ihmiset lähtivät pois. Kello oli tuolloin jotain 0830. Seuraavaksi kun herään 1030, luulen, että koko mökki lähtee lentoon tmv.. Pihakoivu oli ihan kokonaan vaakasuorassa ja tuuli oli todella hirmuinen, vettäkin tuli kaatamalla. Jee, maalaistunnelmaa kerrakseen :) Takkaan tuli, aamupalaa, aamu tupakkaa, muffailua ym ym ;)

Iltapäivällä olin yhteyksissä Kassandraan ja tapasimme ABCllä. Lähdettiin siitä sitten katsomaan Nikkoa ja voi jee hän oli pieni :D Fiki on ihan mammuutti pikkuveljeen verrattuna :DD Korkeus voisi olla samaa luokaa, mutta leveys olikin sit ihan eri luokkaa. Fiki on edestä varmaan kaksinkertainen "velipoikaan" verrattuna. Ikäeroakin tietty on, mut silti.

Illalla käytiin vielä Kurikassa moikkaamassa sukulaisia ja syömässä.

---

Tiistaina satoi taas aamulla pikkasen, mut muuten oli kauniimpaa. Päivä meni lähinnä vain ollessa, mitä nyt käytiin taas Kurikassa paikallisessa hevostarvikeliikkeessä. Mukaan tarttui yhtä sun toista mukavaa. Se mikä on oikeasti järkyttävää, on se, että Kurikassa ja lähiseudulla _kallis_ tallipaikka maksaa 250e ja tällainen _kallis_ paikka on sit jo maneesitalli!!!1

Illalla lähdin taas katsomaan Nikkoa ja ponin liikkumista. Kivan näköiset liikkeet pojalla on, ravi oli mukavan letkeän näköistä. Selkäänkin uskallauduin ja voi juku, jos muuten ei eroa Fikiin huomannut, niin tästä viimeistään. Tuntui kuin mun polvet olis olleet yhdessä :D Voipi olla, et ku seuraavaksi Fikin selkään kiipeän, repeän jostain :D

Ilta meni mökillä saunoessa, syödessä ja takkaa polttaessa :)

---

Keskiviikkona oli kaunis päivä ja melkolailla koko päivä meni kahlatessa ja uidessa koirien kanssa. Pallon noutaminen oli ihan ykkösjuttu, vaikkei sitä heti saatukaan kiinni ;) Kahlailin vaikka kuinka ja pitkälle järven selälle ja vettä oli vaan hieman yli polven. Niin kivaa, niin kivaa :)

Illalla Kassandra tuli käymään mökillä. Juotiin kaljaa, turistiin niitä näitä ja tehtiin lettuja muurikalla (ei muuten ollu ihan simppeliä) ;) Kun Kanssandra joutui poistumaan (puhumista olisi kyllä vielä riittänyt, varmaan maailman tappiin :D) mentiin me taas saunaan. Hyvät löylyt, saunakalja, ilta tupakka, takan lämmitys, hetki telkkaria ja nukkumaan. Zzzz...

Torstaina aamupalaksi englantilainen aamiainen, munia ja pekonia *nam*. Sit siivottiin, pakattiin, siivottiin ja pakattiin. "Keskustan" kautta matka kotiin alkoi :) Ja koti matka oli aika samanlainen kuin ylipäätään kaikki ajot Korvajärvellä, jalasjärvellä ja Kurikassa "Hei kato, mölli!!" Näin ehkä noin 1000 lehmää koko loman aikana, jos siis riittääkään xD

Ihan en Lostiksi kotiin ehtinyt, matka meni kuitenkin hyvin :) Kun alkoi hämärtyä siinä 20 maissa, näin ekan eläimen mitä ei haluaisi auton ikkunasta nähdä, meinaan hirven ja ison sellaisen. Onneksi seisoi kaukana tiestä ja söi tyytyväisen näköisenä ruohoa tmv. Ja sitten niitä peuroja, varmaan joku 7-8 kipaletta ja onneksi nekin olivat kaukana tiestä.

Muuten kotimatka sujui hyvin ja todellakin mahtavin kokemus tänä "kesänä". Ensivuonna uudelleen ja silloin mukana toivottavasti myös F & kumppanit :)