sukellusta..Sunnuntai 22.03.2009 07:55

pe phi phillä..

Mopoilua..Torstai 19.03.2009 19:18

Eilen aukesi kausi kaksipyöräisellä, tosin lälläripyörällä, mutta kyllä silläkin vajaa 100 km tuntui hujahtavan..

Beach...Keskiviikko 18.03.2009 22:44

Nyt on ke yö ja kello lähenee kahta yöllä. Eilen tiistaina löytyi oiva paikka palvoa aurinkoa..

pe 13Lauantai 14.03.2009 01:12

munkeilta saatu onnennauha suojaa epäonnelta. tänään lojumista altaalla ja geggon pyydystystä huoneestamme.

Torstai..Torstai 12.03.2009 17:15

Kello on nyt varttia yli 8 illalla ja pilkkopimeaa auringon laskeuduttua. Tanaan nukuttiin melko pitkaan ja aamiaisen jalkeen lahdimme kylille ja pitkahantaveneella Riley beachille. Meita kuljettamaan lahtenyt hotellin emanta neuvoi menemaan east riley beahille. Sinne joutui kavelemaan jonkun matkaa west beachilta. Kavi kuitenkin niin etta lahdimme ilm. vaaraalle polulle suoraan viidakkoon. Matka kesti kestamistaan ja ilma oli tukahduttavan kuuma. Muutaman harharisteyksen ja jyrkan yla ja alamaen jalkeen saavuimme johonkin viidakkokylaan joka muistutti jotain hippikommuunia. Viela vahan matkaa ja alkoi ranta haamottaa. Vietimme aikaa uiden ja poalvoen aurinkoa kunnes tuli aika lahtea. Huomasimmekin olevamme aivan vaaralla rannalla ja alkuperainen ranta oli kallioiden takana sadan metrin paassa. Olimme siis toisin sanoen harhailleet viidakossa yli kilometrin.. aivan turhaan. Kulku suorempaa reittia oli tosin nousuveden aikaan aika vaikea ja edellytti pinta kalliokiipeilya, mutta lopulta paasimme takaisin west beachille josta otimme pitkahantaveneen takaisin Ao nangiin. Soimme hyvin ja poistuimme tuktukilla hotellille..

Thaimaa..Keskiviikko 11.03.2009 22:20

kolmas päivä takana. kello lähestyy puoli kahta yöllä. on tullut koettua monenmoista mm sukellusta ja thaihierontaa. 40c lämmintä ja upeat maisemat

Les ToursTorstai 05.02.2009 01:45

Todella hieno päivä, löydettiin pari todella hienoa rinnettä, joista toista sahattiin varmaan 7 kertaa. Kiipesin yhdelle offaripätkälle ja olin aivan poikki. Lähdin laskemaan alas ja 'puuterin' kovuudesta johtuen kaaduin ja luisuin varmaan 40m alas niskoillani. Viimeiset laskut piti vetää merkityillä reiteillä, mutta tahtomattani ajauduin offarille josta ei ollut enää paluuta, siispä jouduin laskemaan sen, ajauduttiin laskukaverin kanssa erilleen.

ChamonixKeskiviikko 04.02.2009 01:31

Mont Blancin kupeessa

Les Grandes MontetsTiistai 03.02.2009 06:30

Käytiin tänään valloittamassa tuo ylväistä ylväin alue. Tarkoitus oli mennä Le Touriin, mutta aamuisen kohmelon vuoksi hypättiin bussiin joka ei mennytkään sinne asti. Toinen laskupäivä ja paikat aikalailla kipeänä. Eilen oli tervetulojuhla kulmantaka baarissa ja illemmalla ohjattu baarikierros jota lähdettiinkin reissukaverin kanssa soveltamaan jättämällä muu porukka taakse ja käyttämällä juomakupongit omaan tahtiin. Tänään käytiin parilla muutaman tyypin kanssa joihin tutustuttiin afterskiissä. Elämäni ensimmäinen virallinen afterski, että mennään aivan suoraan mäestä baariin kamat päällä. Tänään kovasta tuulesta huolimatta paistoi aurinko ja oli lämmin.

Vapailla..Sunnuntai 26.10.2008 13:55

Mitäs.. Perjantaina oli muistotilaisuus vantaan Sokos-hotellin Tulisuudelmassa jossa lauteille nousi uudistunut Popeda. Kaverin näköiset iltamat, ja varmaan hän oli läsnä ainakin muistoissa. Viimeksi näin Popedan juuri Hämeenlinnassa kun kamu oli oikeasti läsnä.

Hauska sattuma oli erään nähdä pitkästä aikaa yhden vanhan kaverini vaimo hotellin aulassa aivan yllättäin. Ihmateltiin puolin ja toisin että sinä täällä. Pian saapui tämä kaverinikin paikalle ja yllättyi myöskin. He olivat tulleet Kuopiosta viettämään hotelli-viikonloppua ja katsomaan Popedaa. Viimeksi näin T:n vuosi sitten kun oli vanhan gängin kokoontuminen vanhalla kotipaikkakunnallamme. Oli jännä nähdä tämä vanhan bändimme basisti senkin vuoksi että juuri samana viikonloppuna on sovittu telakalla olevan bändimme treenit vuosien jälkeen.. harmi vain että ilman tätä alkuperäistä basistia.

Tänään bänditreenit mun luona iltasella (kuten aiemmin jo tulikin ilmi), katsotaan mitä saadaan aikaiseksi.. Bändiin tulee ensi kertaa uusi basisti Treelta ja odotukset on kaikilla kovat, paineet tosin eivät, sillä kaikki ollaan enemmän tai vähemmän tuttuja ja sukulaisia keskenämme.. Basistilla on meistä eniten kokemusta ja suhteita monien bändikuvioiden ja lukuisten keikkojen muodossa. Pidetään hauskaa ja jamitelllaan!