mechanema

blog.qruiser.com/poikkijapinoon
Eilen oli kiva työpäivä. Eka olin kultasepänliikkeessä ja sieltä menin hotellille missä oli kahdet bileet samalle illalle. Paljo tekemistä mut ei kauheeta kiirettä koko iltana. Askelmittari näytti vähän yli neljäätoistatuhatta askelta työaikana, ei mitenkään kauhean paljon. Yhen jälkeen yöllä pääsin pois ja menin Jätkänpuistoon moikkaan Nannaa, se oli aiemmin tutustunut joihinki poikiin jotka tarjos pussikaljaa. Sit mentiin NiteTrainiin.

Valomerkin jälkeen oltiin kiltisti menossa kotiin. Jostain syystä meidän matkaan lähti yksi metallirunkoinen terassituoli. Aattelin et se näyttäis hyvältä meidän partsilla. Törmättiin Sampo-aukiolla (ei, minä en kutsu sitä Lordi-aukioksi) Marjoon ja Terhiin jotka käännytti meidät rantaan pussikaljalle, kello oli vähän yli neljä. Valdemarin rannassa Kemijoen toisella puolella oli mukavaa, käytiin uimassa Terhin ja Marjon kans, Nanna ei lähtenyt. Meil ei ollu pyyhkeitä eikä mulla loppuillasta enää boxereita jalassa. Alettiin Marjon kans painiin ja Nanna pyys meidän seuraan vielä kaks poikaa jotka olivat varsin läheisissä väleissä keskenään vähän matkan päässä. Painittiin kolme tuntii. Välillä kiipesin mäntyyn. Terhi raahasi sitä mun tulevaa parveketuolia urhoollisesti mutta sit jossain vaiheessa se hajos useisiin osasiin ja se oli kaikkien mielestä kauhean hauskaa.

Kahdeksan maissa oli niin iso jano, että lähdettiin käveleen kohti Pistoa kun tiedettiin sen aukeavan yheksältä. Mä poljin pyörällä mut en pystynyt ohjaamaan joten Terhi ja Marjo ohjas pyörää kävellessään rinnalla ja Nanna kiljui että "älä aja viattomien lasten yli!" Ne kaks poikaa tuli kans mut taksilla. Pisto on oikeasti aika legendaarinen baari. Aukesi erittäin täsmällisesti klo. 9, palvelu oli ystävällistä ja Aliasta sai pelata.

Väsytti kauheasti niin lähdin kotiin nukkuun pariksi tunniksi, kävin suihkussa ja lähdin duuniin. Hoitelin tänään melkein yksin ihan kokonaisen bussiryhmän ja laskutin itse juomat, olin aika ylpeä itsestäni (vaikka käsi vähän sheikkaski prikkaa kantaessa, olo ei ole ihan se kaikista hehkein). Tollanen ilta täytyy olla kerran kesässä, ja mun mielestä kaikkien pitäis kerran elämässään jonottaa Pistoon!

Huomenna vapaapäivä! ...aika käsittämätöntä.